تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
m
مايونيز;10290670:
حبيبه
روضه
ردينه
ايه رايكوا في الكام اسم دول

يعني ردوينا
hoba555;10290704:
لا يا بنتي انا ساكنه في الجيزه فيصل جوزي شغال في مستشفي في الجيزه
بس جيا هنا لاهلي اجازه يعني بس وهيجي ياخدني بعد العيد

يشتغل دكتور ايه
ع
بيشتغل دكتور باطنه وقلب
ادعيله يخلص الرساله ويناقشها قريب يارب يارب
ع
انا مسمعتش اسم رودينا غير من مي عز الدين في الاعلان بتاع الفيلم غير كده مكنتش سمعته خالص
b
انا واحدة صاحبتى مسمية بنتها رودينا بس على طول بيقولولها رودى
m
hoba555;10290721:
بيشتغل دكتور باطنه وقلب
ادعيله يخلص الرساله ويناقشها قريب يارب يارب

يارب يخلص بسرعه..ويخليك ندي انا كمان بقعد لوحدي كتير
hoba555;10290724:
انا مسمعتش اسم رودينا غير من مي عز الدين في الاعلان بتاع الفيلم غير كده مكنتش سمعته خالص

ناس كتير سمته ...عايزه اعرف معني اسم مايا
b
و انا كمان بقعد لوحدى كتير و مش بخرج غير كل فين و فين علشان اشترى حاجات البيت بس يلا ربنا يهون الغربة علينا
m
bright bride;10290729:
انا واحدة صاحبتى مسمية بنتها رودينا بس على طول بيقولولها رودى

كل ماشوف واحده دلوقتي القيها مسميه رودينا...
زي جني بردو في جيل كله اسمه جني
b
انا هقوم اريح شوية و احتمال اجى تانى سلام مؤقت
m
bright bride;10290741:
و انا كمان بقعد لوحدى كتير و مش بخرج غير كل فين و فين علشان اشترى حاجات البيت بس يلا ربنا يهون الغربة علينا

جوزك بيشتغل كام ساعه
أ
miko85;10290688:
والله ماشاء الله...حلو اوي يارب يطلعوا زي كده...بس الرضاعه لطبيعيه دي صعبه اوي...واكيد فرحانه بيهم يعني يسلوا بعضهم ...بس زي مش شبه بعض...وانا قيمتك علي المعلومات دي


سيبيها لوقتها ولما تولدي ابقي فكري في الرضاعة

ربنا يبارك لها فيهم يا رب يرزقها برهم :)

وشكرا يا جميلة على التقييم(f)(f)
ع
يارب يا اميره انتي مش بتشتغلي ليه يا بنتي عندك
انا لو مكانك اشتغل بس شهور الوحم يخلصو او تحسي انك قادره علي الشغل
(
مايونيز;10290670:
حبيبه
روضه
ردينه
ايه رايكوا في الكام اسم دول



حلوين انا بحب اسم حبيبة جدا بس للاسف منتشر فى العيلة عندى وبنات جيرانا واصحابى (f)



bright bride;10290697:
ربنا يقومك بالسلامة يا كاتو ان شاء الله
بصى يا ستى الاسماء اهى
ريم
سلمى
هايدى
يارا
نانسى
نهال
ربا
جنى
سها
ليلى
ساندرا
ندى
رحاب
نسرين

و جارى البحث عن اسماء اخرى ان شاء الله



انتى تقربى لحماتى ههههههههههههههههههه حماتى اختارة اسم هايدى او بمعنى صحيح هى سمت هايدى خلاص وطبعا جوزى موافق علية عشان من اختيار الماما لكن انا على جثتى لايمكن ابدأ :D بس مش عارفة لية حاسة ان ممكن كلمتى تنزل الارض المرة دية

تسلمى حبيبتى على الاسماء
c
مايونيز;10290670:
حبيبه
روضه
ردينه
ايه رايكوا في الكام اسم دول

قصدك رودينا
وفى كمان
حلا ودانا وهنا ومنه وجنه واسما ورقيه ونور

hoba555;10290721:
بيشتغل دكتور باطنه وقلب
ادعيله يخلص الرساله ويناقشها قريب يارب يارب

ربنا معاه يارب ويكون احسن دكتور فالدنيا عشانك انتى وندى :wink:

هدى دخلت وخرجتى كدا علطول ليه

وبعدين محدش قالى سلمت على سنانى كدا هو انا اللهو الخفى هنا وله ايه دانا غلبانه وفالتامن ورجلى وارمه :ss:

مسلمه انا بضم صوتى لصوت مى
(
سلامة سنانك يا انوسة الف سلامة معلش يا قمر الكالسيوم كلة واخدة منك اناناسة ان شاء الله تيجى بالسلامة ونطمن عليكى وعليها يارب خالص هانت يا قمر حاولى تقعدى فاردة رجلك انا كمان رجلى ورامة وايدى والدبلة خلاص مش بتدخل فى صوابعى بتزنق عليا ماما بتقولى تخنتى وانا اقولها لالالالا عشان ايدى وارمة حجج :D
m
hoba555;10290765:
يارب يا اميره انتي مش بتشتغلي ليه يا بنتي عندك
انا لو مكانك اشتغل بس شهور الوحم يخلصو او تحسي انك قادره علي الشغل

والله مافيش هنا شغل للبنات بس عموما قدمت في اكاديميه للبنات ولسه مارودش عليا بس قبل ماعرف اني حامل
s
ميكو الافرازات لونها بنى معرفش دى اية؟ انتى الدم وقف عندك ازاى اخدتيله دوا؟
m
sweet_toota;10290809:
ميكو الافرازات لونها بنى معرفش دى اية؟ انتى الدم وقف عندك ازاى اخدتيله دوا؟

بصي ياقلبي وقتها شقه غرقت فقعدت الم في المياه...نزل مني نقط دم ...بس الحمدلله بابا اداني دوا مثبت ودوا وقف النزيف...علي العموم شويه كدا بابا يرجع من العياده وهاسهوللك كمان
s
ميرسى يا ميكو ربنا يخليكى..انا عملت مجهود شغل البيت العادى و بعد الفطار دخلت الحمام لقيت افرزات بني شبه اللى بتيجى قبل البريود او وهى بتخلص وانا اصلا كان عندى قبلها مغص البريود و كنت بقول عادى عشان معظم الحوامل جالهم نفس المغص فى الاول يارب استر يارب
ع
ربنا يكرمك يا نوسه علي الدعوه دي يارب وسلامه سنانك انا سناني لغايه دلوقتي بايظه اصلا المفروض الواحده بعد ما تولد برده تكمل كالسيوم بس هتقولي لمين
ويا ميكو ربنا يكرمك يارب ان شاء الله اصل اخت جوزي صيدلانيه
وكان اخو جوزي عايز برده يسفرها عشان تشتغل هناك اصل هو برده في السعوديه
بس هي خلاص بقا اتجوزت معدش ينفع
ع
سلامتك يا توتا ربنا يطمن قلبك يارب
X