رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"
r
17-09-2009 | 11:27 PM
هبة انتي وحشاني اكتر و الله...لومي تمام الحمد لله انا اللي مش تمام اوي افشت مع جوزي و انا نزلت عند ماما و هو عند مامته :) و الله يا بنتي انا فعلا ابتديت اصدق ان كل الاعياد بتئلب نكد معانا!!! من اول الخطوبة و احنا كدة!!!! كل مناسبة بتئلب لجنازة ..الحمد لله علي كل الحال ماما و بابا مسافرين كمان و شكلي كدة مئضية العيد السنة دي مع لومي و بس
ع
17-09-2009 | 11:50 PM
والله يا بنتي نفس اللي بتحكيه حصل معايا وانا وجوزي كنا متخنقين وقضي اجازته هنا ومشي
ماعدناش غير يوم واحد بس كويسين والبلقي كله متخانقين وسافر كايرو وشكلي هاعد هنا لغايه ما اعصابي تبرد او حتي ارعف هيعمل ايه في رسالته هتتناقش ولا لا وبعدين اسافر
لان الرساله الزفت دي هي اللي مخلياه متعكنن وكله بيطلع عليا انا
ماعدناش غير يوم واحد بس كويسين والبلقي كله متخانقين وسافر كايرو وشكلي هاعد هنا لغايه ما اعصابي تبرد او حتي ارعف هيعمل ايه في رسالته هتتناقش ولا لا وبعدين اسافر
لان الرساله الزفت دي هي اللي مخلياه متعكنن وكله بيطلع عليا انا
ع
17-09-2009 | 11:54 PM
totytwety;10286377:
سلام عليكم ازيكو يا امهات عاملين ايه ياترى فاكرنى ولا نسيتونى
كان عندى سؤال ابنى بخفف ليه الاكل خالص ومع ذلك ساعات يرجع الاكل وبحس زى ما يكون بيقف فى زوره مش عارفه ليه ياترى ايه الحل اخففه اكتر واديهوله فى البيبرونه بس خايفه يتعود عليها وميرضاش ياخد المعلقه بعد كده
ازيك يا توتي طبعا فكرينك ازيك وازي عز الدين
لامتدهوش في الببرونه
اصلا ببرونه الاكل دي بتكون معموله لحالات معينه بعد الشر عن اولادنا
وانتي بتاكليه ايه شكلك تاكليه بطاطس لانها بتقف في الحلق
علي العموو م خفيفي الاكل بحبه لبن او ميه عشان بيقي سهل بيلعه وبالنسبه للترجيع مش عارفه والله بس لو اتكرر معاكي انه بيرجع من اكله معينه وقفي الصنف ده شويه وشوفي غيره
t
18-09-2009 | 12:04 AM
والله هو مش بيرجع من حاجه معينه ساعات شوربه خضار ساعات زبادى ساعات سيريلاك اى اكل وانا بخففله الاكل خالص مش عارفه اعمله ايه
ع
18-09-2009 | 12:22 AM
طيب ما تروحي للدكتور يا تويتي
ما دام معندوش برد او ايا حاجه تخليه يرجع
ما دام معندوش برد او ايا حاجه تخليه يرجع
r
18-09-2009 | 12:47 AM
مساء الخيرات يا قمرات
وحشتونى وميوية وحشتنى من ساعة ما سالتنى على سنى وهى اختفت ههههههههه
وحشتونى وميوية وحشتنى من ساعة ما سالتنى على سنى وهى اختفت ههههههههه
f
18-09-2009 | 01:16 AM
السلام عليكم
كل سنة وانتوا طيبييييييين رمضان خلاص خلص
رغم اني مش حاسة انه جه اساسا
ياله الحمد لله
بجد واحشني الرغي معاكوا جددددددددددا
بس الواد بودي مش بيخليني اعمل حاجة منه غير اني ببقى نفسي اناااااااااااام
نفسي بقى يكبر لحسن السن ده ممل اخر حاجة
كل سنة وانتوا طيبييييييين رمضان خلاص خلص
رغم اني مش حاسة انه جه اساسا
ياله الحمد لله
بجد واحشني الرغي معاكوا جددددددددددا
بس الواد بودي مش بيخليني اعمل حاجة منه غير اني ببقى نفسي اناااااااااااام
نفسي بقى يكبر لحسن السن ده ممل اخر حاجة
أ
18-09-2009 | 03:11 AM
roslish;10286062:
ايه ده يعني بلاش اجيب سيبنج كب للومي و لا ايه؟ طيب اخليها تاكل بالمعلقة عادي و لا اجيب ببونة اكل و لا الوضع ايه؟و ايه ببرونة الاكل دي
بصي على حسب هتعرف تستعملها ولا لأ
أصل عبدالله لحد دلوقتي مش بيعرف يرفع كباية علشان يشرب منها ... فاستنيت وجبت له اللي بشاليموه
fazloka;10286851:
السلام عليكم
كل سنة وانتوا طيبييييييين رمضان خلاص خلص
رغم اني مش حاسة انه جه اساسا
ياله الحمد لله
بجد واحشني الرغي معاكوا جددددددددددا
بس الواد بودي مش بيخليني اعمل حاجة منه غير اني ببقى نفسي اناااااااااااام
نفسي بقى يكبر لحسن السن ده ممل اخر حاجة
ربنا ييسر لك الخير يا قمر ... بلاش تعوديه انك تفضلي جنبه طول الوقت علشان انتي اللي هتتعبي ... افرشي له لحاف على الأرض جنبك في الأوضة اللي بتقعدي فيها وخليكي معاه في الأوضة بس مش لازم تفضلي باصة له وتلاعبيه طول الوقت
لو رجعتي لأجزاء قديمة شوية هتلاقيني بقول نفس اللي انتي بتقوليه ... هو فعلا لما يكبر شوية النوم هيتحسن بس هيتعبك في حاجات تانية :):)
r
18-09-2009 | 03:35 AM
كنت بسال عليكى يا مى بقول من ساعة ماعرفتى سنى كام سنة وانتى طفشتى هههههههههه
r
18-09-2009 | 04:06 AM
فى حد هنا انا حطلع
أ
18-09-2009 | 04:10 AM
أنا هنا
E
18-09-2009 | 07:52 AM
حد هنااااااااااا
E
18-09-2009 | 07:56 AM
ياااااااه يا ايمان اه نهي ام لومي مختفية!!! ده انا بئالي اسبوع مش بدخل و انتي يا دوبك خدتي بالك
هههههههههههههه والله يا نهى انا كمان مش بدخل خالص ولو دخلت مش بقرا اللي فات عشان كده اخدت بالي متاخر شوية
المهم وحشااااااااااااني ايه اخبارك واللومي القمر عاملة ايه
معلش يابنتي والله الرجالة دول اصلا فعلا زي البيبهات كل شوية يزعلو ويتقمصو
انا وجوزي قعدنا شهر رمضان كله ماشيين تمام ومش بنتخانق خالص لاني اصلا ماكنتش بشوفه غير على السحور وعلى الفطار فماكناش بنلحق نتخانق هههههههههههههههه
المهم من كام يوم زعل مني على حاجة تااااااااااااااااااااااافهه جداااااااااااااا وانا اتخنقت بقى وزعقنا وكده بس كلمته امبارح بقى كان جاي من السفر تعبان وكان هيقعد يعمل الحسابات لواحده مع انه متعود اني انا اللي بعملهاله فصعب عليا بقى وكلمته قلت صدقة احنا في رمضان هههههههههههههههههه
ربنا يهديهم
يلا تعالي ارغي معايا شوية بقى ولا بتنضفي
r
18-09-2009 | 02:20 PM
انتي وحشاني اكتر و الله يا ايمان بوسيلي معاذ
c
18-09-2009 | 03:30 PM
السلام عليكم
وحشتونى جدا
كل سنه وانتم طيبين وعيد سعيد عليكم وعلى اولادكم
وحشتونى جدا
كل سنه وانتم طيبين وعيد سعيد عليكم وعلى اولادكم
J
19-09-2009 | 08:15 AM
ايه سيبنج كاب دي يانهى؟
r
19-09-2009 | 09:05 AM
جومانا ازيك يا قمر النونو عامل ايه معاكي :)؟ السيبنج كب دي عاملة زي الببرونة بي الغطا طالع منه حاجة كدة مخرمة علشان يشفطوا السوائل منها بس طبعا دي للاطفال الكبار شوية مش النيو بورن
ر
19-09-2009 | 09:09 AM
صبااااااااااااااااح الخيير كل سنه وانتم طيبين وعيد سعيد
r
19-09-2009 | 10:02 AM
صباح النور يا رشا و انتي طيبة يا قمر
ش
19-09-2009 | 11:36 AM
ازيكم يا حلوين؟
واحشنى جدا
خلاص رمضان بيودع
والعيد عالباب
كل عام وانتم الى الله اقرب ويارب رمضان الجاى تكون اتحققت امانيكم
واحشنى جدا
خلاص رمضان بيودع
والعيد عالباب
كل عام وانتم الى الله اقرب ويارب رمضان الجاى تكون اتحققت امانيكم