roshy&hany;10277063:
ماهو برده فى دكاترة حمير يخبطولك اسم اى دوا وبعدين تجربى تلاقيه عمل امساك للبيبى او ترجيع فا انا كنت عايزة اسال مجرب ولا اسال طبيب هههههههههه بس شكلى حتوكل على الله واشوف الدكتور حيقولى ايه ؟
شكرا ياقمر
لا يا قمر كله إلا اللبن ... انتي ممكن اللي يريح واحد ميريحش التاني ... بصي نان مش موجود خلاص في السوق .... وs26 ده ناس كتير بتقول متعب مووووت ... بس انتي لو الدكتور نصحك بحاجة والبيبي ما استريحش عليها عادي قولي له ايه البديل هيقول لك على حاجة تانية ... حما نهى استشاري أطفال وقال لها كلهم تركيبة واحدة تقريبا مفيش فرق ... أنا قبل هيرو كنت بدي عبدالله أبتاميل وبعد كده سألت الدكتورة على بديل علشان المقاطعة وقالت لي على هيرو وطلع أحلى من أبتاميل أصلا
moneta;10277079:
ههههههههههههههههههه
مي ضحكتيني صورة وحشة وصداع ونفس مصدوده ومستحمله كل د يا بنتي
ازيك وازاي لولي يارب تكونوا بخير
:o:o:o:o:o:o:o
احنا الحمد لله بخير يا جميلة
انتي أخبارك ايه انتي وبيرو؟؟