رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
&
أم عمرومنة;10258396:
احنا لقينا شقة وان شاء الله ححاول انقل خلال الفترة الجاية
او على العيد واحتمال اودي الاب توب للضمان كمان
فيمكن الفترة الجاية مدخلش يارب ا سمع عنكم دايما كل خير
ومعلش الشقة مافيهاش ويرلس يعني اتحرمت من النت لحد ماربنا يحلها
دعواااااتكم وكل عام وانتم بخير


مبارك عليكم ياسمسمة وربنا يجعلها وش السعد عليكم
هتوحشينا ومتغبيش علينا ياحبيبتى

ياسمين100 100;10258749:
سالى ازيك ياحبيبتى وازى الامور حمودى


الحمد لله يا ياسمين بخير انتو عاملين ايه وازى ايه وشهد؟؟
أ
ازيك يا سالى ...؟؟؟ و ازاى حمووودى ...؟؟
&
الحمد لله ياهدهد انتى اخبارك ايه وازى لولى ربنا يجيبها بالسلامة يارب
أ
انا الحمد لله ... و لولى بخير الحمد لله
ر
ازيكم يا بنات اخباركم اية كل سنة و انتم طيبين
أ
سمسمة ألف مبروك على الشقة الجديدة ... ربنا يجعلها فاتحة خير ليكم

وإن شاء الله تعرفوا تدخلوا نت قريب
ي
0000000
ا
ازيكم يابنات وحشتونى اوى
معلش مش عارفة ادخل هنا ظروفي ملخبطة جدا وبتحصلى حاجة غريبة ربنا يقدملى اللى فية الخير ويهدى جوزى لانة بئة انسان تانى خالص
المهم انتو عاملين اية في امهات جديدة انضمت لينا :) ؟

وعاوزة اسئلكم البيبي نبتدى نأكلو من امتة
ويبدأ ياكل اية بالتفصيل الممل معلش:)
ف
ازيك يا توتى اخبارك ايه يا قمر ربنا يقدملك اللى فيه الخير يارب

بصى انا اكلت ريمى من الشهر التالت
ا
عاملة اية يافراشة انتى وريم
ماشاء الله انا كمان عاوزة اكلها دلوقتى هيا تمت ال3 شهور
بس مش عارفة اكلها اية؟؟؟
ع
السلااااااااام عليكم
ازيكم يا امهات مصر يا احلى امهات وازي الكتاكيت
فطوووووومة ازيك وحشاااني ريم ازيها شكرا على المسج يا جميل
ما تحرمش منك
ع
hoba555;10258514:
سمسمه مبروك علي الشقه ربنا يسعدكم يارب ويكرمكم وعقبال العربيه يارب
وهنتحرم منك اوي اوي حاولي تتصرفي بقا


ياسمين100 100;10258734:
الف مبروك على الشقة ياسمسمة ربنا يجعلها قدم السعد عليكوا
وحتوحشينا قوى الفترة دى لحدالاب توب ما يتصلح


أجمل ايام العمر;10259095:
انا الحمد لله كويسة

و مش بلاقى حد دايما كل لما ادخل

انتى اخبارك ايه انتى و آدم ...؟؟؟






انا تمام الحمد لله يا نهى ولولى بخير الحمد لله

نفسى اولد و اخلللللللللللص





الف مبروك عى الشقة و ربنا يكفيكم شرها يارب

و يجعلها وش السعد عليكم

آميييييييييييييين

هتوحشينا و ابقى طمنينا عيكى (f)


أم حموودى القمر;10259255:
مبارك عليكم ياسمسمة وربنا يجعلها وش السعد عليكم
هتوحشينا ومتغبيش علينا ياحبيبتى



الحمد لله يا ياسمين بخير انتو عاملين ايه وازى ايه وشهد؟؟


أمةالله;10259672:
سمسمة ألف مبروك على الشقة الجديدة ... ربنا يجعلها فاتحة خير ليكم

وإن شاء الله تعرفوا تدخلوا نت قريب

الله يبارك فيكم يا بنات ومتحرمش منكم ومن الدعاوي الحلوة دي
بم ان الاب توب مرحش انا معاكم لغاية ما اوديه او انقل
وبمناسبة النت جوزي قالي تتنزلي عن مصروفك ادخلك نت هههههه
بيمسكني من ايدي الى بتوجعني عراف اني مقدرش استغنى عنه:D كتر خيره هو بقى حيكمل عليه لان بصراحة النت هنا غالي
ف
انا جييييييييييييييييييييييييييت
ع
محدش هنا بتعملو ايه دلوقتي
ع
انت ازاي هنا واسمك مش تحت
المهم منوووووووووووووووووووورة
ع
توتي ازيك وازي مايا
ف
توتى انا بدأت مع ريم بزبادى بعسل لمدة اسبوعين وبعد كده خضار مسلوق

وبعد كده اى حاجه تكون طريه

انهارده اكلتها عدسسسسسسسسسسسسسسس:D :D :D

سمسمه اوعى تكونى مشيتى
ع
انا هناااااااااااااااااااااا
اكلتيها عدس يا مفترية مش تقيل عليها
دا احنا يا كبار بنكله ويغمى علينا ههههههه
ف
ده نورك يا قمر


بنات هو النت معلق معاكو انا عندى الكلام صغير قوييييييييييييييييييييي ومش لاقيه النضاره:ss:
ف
أم عمرومنة;10261370:
انا هناااااااااااااااااااااا
اكلتيها عدس يا مفترية مش تقيل عليها
دا احنا يا كبار بنكله ويغمى علينا ههههههه



هههههههههههههههههه

جت ساعت الفطار وعماله تعيط قولتلها انا هادفعك تمن العياط غالى قمت مأكلها عدس:cool: هههههههه
X