أم عمرومنة;10258396:
احنا لقينا شقة وان شاء الله ححاول انقل خلال الفترة الجاية
او على العيد واحتمال اودي الاب توب للضمان كمان
فيمكن الفترة الجاية مدخلش يارب ا سمع عنكم دايما كل خير
ومعلش الشقة مافيهاش ويرلس يعني اتحرمت من النت لحد ماربنا يحلها
دعواااااتكم وكل عام وانتم بخير
مبارك عليكم ياسمسمة وربنا يجعلها وش السعد عليكم
هتوحشينا ومتغبيش علينا ياحبيبتى
ياسمين100 100;10258749:
سالى ازيك ياحبيبتى وازى الامور حمودى
الحمد لله يا ياسمين بخير انتو عاملين ايه وازى ايه وشهد؟؟