رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
ع
ماشاء الله اللمة حلوووة مجتمعين عند النبي ان شاء الله
معلش مضرة اقوم اشوف برنامج الدكتور صفوت حجازي زمان العزة
وبحضر سحور اتفضلو معانا
لو مستمرين حرجعلكم كمان ساااعة اوعو تمشووووووووو
ف
smamedo;10237266:
تمام الحمد لله انتى عمله ايه
معليش ولو فيه رزاله منى انتى اسمك ايه


ليه رزاله بس


انا اسمى فاطمه سمو الأميره فاطمه:D
ر
اخبار الجو عندكم ايه انا قربت اسييييييييييح
s
أم عمرومنة;10237255:
شدى ازيك وحشتيني جداااااا
آدم ازيه عامل ايه اخبار صحتك ايه

عاملة ايه في الصياااام

الحمد لله تمام بس بدقت اربى كرش وكده

أم عمرومنة;10237265:
كل سنة وانت طيب يا آدم
وانتى طيبه يا عسل
عيد ميلاد سعيد يا جميل عيد ميلاد سعيد يا آدم

وانتى طيبه يا جميل
رشرووش;10237252:
كل سنه وهو طيب وتشوفى رااااااااااااااااااااااجل يارب


يارب يا رشروش
والله طلع عينى اليومين دول
انتى عرفه بقه التوضيب وكده
خلاص بعد عيد الميلاد سبت كل حاجه ونمت
s
فراشه فى بيتها;10237279:
ليه رزاله بس


انا اسمى فاطمه سمو الأميره فاطمه:D


ماشى ياسمو الاميره
انتى عمله ايه يا برنسس فاطمه
رشرووش;10237280:
اخبار الجو عندكم ايه انا قربت اسييييييييييح


اه تسيييح طيب اكيد التكيف شغال على طول
انا عندى هنا الجة حر وبليل بقه فى لسعه برد
ع
احنا الدنيا عندنا هنا حر قوووووووووي يا رشروش
بس مش عارفة ليه بحس بساقعة وانا قاعدة في التكييف
ولم اطفيه احس بحر على طوووووووووووول
بتعرفو تخرجو في الجو عندكم ولا بتوتيين
ف
smamedo;10237305:
ماشى ياسمو الاميره
انتى عمله ايه يا برنسس فاطمه


اه تسيييح طيب اكيد التكيف شغال على طول
انا عندى هنا الجة حر وبليل بقه فى لسعه برد


الحمد لله ازى ادم العسول
s
فراشه فى بيتها;10237314:
الحمد لله ازى ادم العسول


ان شاء الله دايما يا عسول
ر
والله التكيف مش محوء تعرفى الميه نازله من الحنفيه ملهلبه جوزى بيقولى بيان السخان بيسرب على الميه البارده من كتلر السخونيه ربنا يعينا على دى الايام
s
ادم حمد لله دايما بيغلس على ماما ويبهدل ماما وانتى عرفه الباقى
ف
smamedo;10237330:
ادم حمد لله دايما بيغلس على ماما ويبهدل ماما وانتى عرفه الباقى



لأ طبعا الولد مؤدب أكيد ماما هى اللى مش فاهماه:cool:
ر
والله من اول رمظان ماخرجتش غير مرتين وهما يوم الجمعه عشان ظروف الشغل لجوزى بس المرتين هباب بجد الجو زفت ومشبر والنظاره بتاعتى تحسى ان مكبوب عليها ميه وكل شويه عاوزة تتمسح
s
رشرووش;10237324:
والله التكيف مش محوء تعرفى الميه نازله من الحنفيه ملهلبه جوزى بيقولى بيان السخان بيسرب على الميه البارده من كتلر السخونيه ربنا يعينا على دى الايام


لا احنا الجو بادق يتعدل هنا
ر
العيال كلمه جززززززززززززم بجد لا سياسه نافعه ولا مرمتت الكرامه نافعه انا طول النهار تحسى ان البيت عندى اوبرا من كتر التجعيير والله بحس ان البواب بيقول اكيد اللى جو دوول مجانين من العيااال ياختى وسنينهم
ف
رشا انتى فين فى السعوديه
ع
رشرووش;10237324:
والله التكيف مش محوء تعرفى الميه نازله من الحنفيه ملهلبه جوزى بيقولى بيان السخان بيسرب على الميه البارده من كتلر السخونيه ربنا يعينا على دى الايام

اه والله فعلا المايه سخنة مولعة الاولاد عندي بيصرخو ساعة التشطيف
ولم بحميهم بخلي المايه تملى البانيو وبعدين اسيبها تبرد وادخهلم احميهم
الشمس هى السخااان الطبيعي عندنا هههههههههه
ع
رشرووش;10237341:
والله من اول رمظان ماخرجتش غير مرتين وهما يوم الجمعه عشان ظروف الشغل لجوزى بس المرتين هباب بجد الجو زفت ومشبر والنظاره بتاعتى تحسى ان مكبوب عليها ميه وكل شويه عاوزة تتمسح

انا مخرجتش غير مرتين عزومة عند اصحابنا
ومرتين تانيين الهايبر ماركت ومجمع رامز بجيب حاجات للبيت
وفعلا الجو مش مخلي حد يخرج
ر
فى جده
ر
فعلا والله الجو رخمم بجد انا بنتى بتموت من الشطاف ههههههههههههههههههههههههه والميه لما بيستحمو بعملها بارد بس حاجه زفت انتى قاعده فين
ر
اغالا
X