رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
ع
ايه يا ام عمر متزعليش والله ممكنناس بتكون فاتحه الصفحه وتخرج بعيدن حد من اخواتي ياعد وبقفلها
احنا منقدرش علي زعلك
وفعلا عيدميلادندي بكره بس هنعمله لما جوزي يجي ان شاء الله
ع
اه العضاضه دي بتتحط في التلاجه بس سقعيها كويس
وبتجبيها من الصيدليه
ع
ببعت اميل لجوزي قال يعني النت مقطع بعضه مصر ابعتله الطلبات في ايميل
h
ههههههه معلش ياستي ابعتي المهم الحاجه تيجي وخلاص :D
ع
http://go.3roos.com/aaOo5DJOdPt
ابقو ادخلو على الموضوع ده يمكن حد يرد عليه
ونفيد بعض وقولو رايكم
r
hoobie;10195577:
ام عمرو انا كل شويه بعمل ريفريش للصفحه وملاقيش ردود جديده وبعدين كل الردود الجديده بتظهر مره واحده مش فاهمه ليه

نهى ازيك ياقمروحشاني وازاي اللومي العسل ..انا كمان جبت عضاضه لمحمد امبارح جبتها شيكو ب25 بس حلوة اوي نفس اللي بتوصفهاهدى بس مش بتتحط في الفريزر لا في التلاجه عادي


الحمد لله يا هوبي ايه الغيبة دي يا بنتي فينك!! محمد عامل ايه معاكي؟ طيب جبتيها منين يا هبة ؟

أم حموودى القمر;10195575:
اسألينى انا يا بنتى على العض محمود لما بتجيله الحاله بيعض كل اللى يقابله ايد رجل مناخير كلو شغال مفيش عنده مشاكل خالص..:)


هههههه الله يبشرك بالخير...و انا اصلا بنتي وغدة و تعملها و الله...انا بنت اختي كانت بتزحف زحف كدة ورا اي شبب علي الارض و تعضه ههههههههه اه و الله حتي انا بقول لاختي الشبشب عملها اغراء و خلاها تتعلم الزحف بدري
h
انا تمام الحمدلله يانهى ومحمد الحمدلله برضه اتطعم النهارده ..العضاضه جبتها من سيف ستورز
ع
roslish;10195562:
اسمااااء اخيرا يا بنتي لئيتك!! ازيك انتي عاملة ايه؟ لومي تمام الحمد لله هي بس متنحة اليومين دول مش عارفة ليه..
اخيراااا انا لقيت حد ازيك انت وبعدين سلمى متنحة ليه
ده كله الا القمر بتاعنا يا ناس
هدي ايه العضاضة اللي بتتحط في الفريزر دي!! اجيبها منين دي يا بنتي


hoobie;10195577:
ام عمرو انا كل شويه بعمل ريفريش للصفحه وملاقيش ردود جديده وبعدين كل الردود الجديده بتظهر مره واحده مش فاهمه ليه
وانا اصلا الاسامي كلها اختفت من عندي شكل الموقع غاوي يزعلني وخلااااص ويحسسني اني لوحدي
اعااااااااااااااااااا :confused:
نهى ازيك ياقمروحشاني وازاي اللومي العسل ..انا كمان جبت عضاضه لمحمد امبارح جبتها شيكو ب25 بس حلوة اوي نفس اللي بتوصفهاهدى بس مش بتتحط في الفريزر لا في التلاجه عادي


hoba555;10195591:
ايه يا ام عمر متزعليش والله ممكنناس بتكون فاتحه الصفحه وتخرج بعيدن حد من اخواتي ياعد وبقفلها
احنا منقدرش علي زعلك
وفعلا عيدميلادندي بكره بس هنعمله لما جوزي يجي ان شاء الله

ربنا مايحرمني منك ياهوبا انا عمالة اجر في شكلكم بس طالما قاعدة لوحدي هههههههه
وكل سنة وانت ايندى بخير وربنا يرجع بابا بالسلامة ان شاء الله
ويكون احلى عيد ميلاد (^)
r
سلامته يا هبة و بالشفا يا جميل :) ده تطعيم الاربع شهور صح؟
حلوة يا اسماء خفير دي هههههههههه و الله ضحكتيني
r
انا هقوم الحق اعمل الشيش برك شوية و راجعة اعملوا بوظ بئة لحد ما اجي تاني
ع
سالي ابقى كلميني على الاميل بعد الفطار
ع
خلاص يعني يا نهى الفطار عندك النهاردة هههههههه
انا كمان حقوم علشان فاضل نص ساعة على فطارنا
عبال ما اوضب الحااااجة واعمل العصير
اتفضلوووووووووووو معانا
h
بالهنا والشفا يابناات ونهى ابقي تعالي قوليلنا بتعملي الشيش برك ازاي
أ
hoobie;10195269:
ازيكم يابناتييييت ..اانا لسه جايه من تطعيم محمد والى الان لسه مسخنش الحمدلله بس كان دافي شويه



الف سلامة عليه يا هوبى و ان شاء الله ميسخنش باذن الله و عدى التطعيم على خير يارب


hoba555;10195292:
حاضر يا نهي يووصل
ومن ناحيه دماغ يا هدي فهي دماااااغ وعامله شغل مع اخويا الصغير هو في الثانوي سنه تانيه وعقله اصغر من عقلها
امبارح بيصقفلها يقولها هزي ياوز هزي ياوز وهي تلف حولين نفسها فكره نفسها كده بترقص هههههه




هههههههههههههههههههه

حلوة هزى يا وزدى

انا اخويا فى اعدادى برضه عمال يقوللى انه ان شاء الله هيلعب مع لولى

هو اصلا بيحب الاطفال قوى ما شاء الله عليه


hoba555;10195401:
اوكي يا هبه
هخليه يشوف توينكي وبالمره يجيب شكولاته من هناك بحها اوي بتتنسف لما بنجبها
وبرده هجرب لابور ان شاء الله لمااسافر



لابوار حاجته حلوة قووووووووووووووووووووووى

عنده تورتة الفور سيزونز الميلفى تحففففففففففففة

كل سنة و ندى بخير و ان شاء الله عيد ميلادها الجى يكون عندها اخ او اخت زى القمر يارب


أم عمرومنة;10195442:
ماشاء الله مجتمعين خير يعني مش بتحصل كتير اليومين دول
ولا علشان انا مش موجدة فبترغو ولما ابقى موجودة بتهربووووووووو
على العموم انا ماليش مزاج اكتب اتسدت نفسي
حبيت اسلم بس عليكم



ازيك يا سمسم ...؟؟؟

مالك يا قمر ايه اللى سادد نفسك بس

...؟؟

احنا منقدرش على زعلك خاااااااااااااااااااااااالص


أم عمرومنة;10195456:
هدهد ازيك ياحبيبتي وبلبلة عاملة ايه
سالت عليك النهاردة في تجمع الحوامل
الحمدلله انك بخير واحنا كمان كويسين الحمدلله



انا شفت سؤالك ربنا ما يرحمنيش منك يارب

انا الحمد لله كويسة

بس فى رمضان جوزى بقى بيييجى كتير عشان بيصعب علي يفطر لوحده وطبعا طول ماه موجود النت ممنوووووووووووووع :ss:


roslish;10195562:
اسمااااء اخيرا يا بنتي لئيتك!! ازيك انتي عاملة ايه؟ لومي تمام الحمد لله هي بس متنحة اليومين دول مش عارفة ليه..

هدي ايه العضاضة اللي بتتحط في الفريزر دي!! اجيبها منين دي يا بنتي



العضاضة دى جواها حاجة زى المية ولما بتتحط فى التلاجة او الفريزر بتسقع فلما البيبى يعضها تسكن الالم بتاع اللثة


roslish;10195630:
الحمد لله يا هوبي ايه الغيبة دي يا بنتي فينك!! محمد عامل ايه معاكي؟ طيب جبتيها منين يا هبة ؟



هههههه الله يبشرك بالخير...و انا اصلا بنتي وغدة و تعملها و الله...انا بنت اختي كانت بتزحف زحف كدة ورا اي شبب علي الارض و تعضه ههههههههه اه و الله حتي انا بقول لاختي الشبشب عملها اغراء و خلاها تتعلم الزحف بدري



كل الافال اللى بيحبوا و يزحفوا بيموتوا فى الشباشب :D
r
أم عمرومنة;10195676:
خلاص يعني يا نهى الفطار عندك النهاردة هههههههه
انا كمان حقوم علشان فاضل نص ساعة على فطارنا
عبال ما اوضب الحااااجة واعمل العصير
اتفضلوووووووووووو معانا


بالف هنا و الشفا و الله يا اسماء اتفضلي معانا بس انتي انويها

hoobie;10195682:
بالهنا والشفا يابناات ونهى ابقي تعالي قوليلنا بتعملي الشيش برك ازاي


خدي يا هبة الرابط ده بس شوفي الصفحة الاولي كلها علشان الصور هتوضحلك الموضوع اكتر
http://forums.3roos.com/t467669.html#post9836419
ع
بجد تسلم كل البنات اللى ردوا عليا ورحبوا بيا مواااااااااااه

انا كنت عايزه اسالكم يابنات هو الطفل بيستعمل المخده امتى لان

ماما عايزانى من دلوقتى انيم سلمى على مخده وكمان يابنات زيت الزنك

احلى للتسلخات ولا مرهم كيناكومب؟وكمان التوك اللى بتيجى مع اللبس

ينفع تتلبس دلوقتى ولا امتى اصلى حاسه انها ضيقه قوى عليها

ومعلش يابنات سؤال اخير طولت عليكم بس محرج شويه هو تركيب الوسيله

بيوجع قوى زى مابسمع وهل لازم يتركب وفى دم؟ واركبه من امتى لانى ولدت

قيصرى ينفع دلوقتى ولا لسه شويه؟اصلى بجد خايفه جدا من الموضوع ده ههه
ع
عروووس جديد;10196566:
بجد تسلم كل البنات اللى ردوا عليا ورحبوا بيا مواااااااااااه

انا كنت عايزه اسالكم يابنات هو الطفل بيستعمل المخده امتى لان

ماما عايزانى من دلوقتى انيم سلمى على مخده وكمان يابنات زيت الزنك

احلى للتسلخات ولا مرهم كيناكومب؟وكمان التوك اللى بتيجى مع اللبس

ينفع تتلبس دلوقتى ولا امتى اصلى حاسه انها ضيقه قوى عليها

ومعلش يابنات سؤال اخير طولت عليكم بس محرج شويه هو تركيب الوسيله

بيوجع قوى زى مابسمع وهل لازم يتركب وفى دم؟ واركبه من امتى لانى ولدت

قيصرى ينفع دلوقتى ولا لسه شويه؟اصلى بجد خايفه جدا من الموضوع ده ههه

اهلا عروس منورة انت وسلمى 2 وحمدلله علىالسلامة
مخدة طبعا لالالالا مش منقولها علشان قربتها حتكون اعلى من جسمها وده حيتعبها
كريم كينا كومب كان نتيجته هااااااااايلة مع اولادي بس بتختلف من طفل لطفل وحسب حساسية جلدهم ولم تدهني خفيف خالص
التوك لالالالالالالا لان راسها لسة طرية ومش حتستحمل ضغطها عليها
الوسيلة للقيصري زي بعد الاربعين وتروحي على طول مش تتاخري
علشان متكنش مؤلمة وعلشان يكون الرحم لسة نازل فيبقى سهل
تركيبه ومش حتحسي بحاااااجة خااالص عادي جدااااا
ربنا معاك وان شاء الله اكون وفقت في الرد والله اعلم
واكيد البنات كمان حيفدوكي اكتر
ع
roslish;10196371:
بالف هنا و الشفا و الله يا اسماء اتفضلي معانا بس انتي انويها



خدي يا هبة الرابط ده بس شوفي الصفحة الاولي كلها علشان الصور هتوضحلك الموضوع اكتر
http://forums.3roos.com/t467669.html#post9836419

خلااااص يا جميل انا معاك انت بس حدديلي يوم
وانا حشحن العيال ونفسي وآآآآآآآآآآآجي على طول
بس قوليلي حتاكليني ايه ولا معتمدة على اكل معلبات
ههههههه
ع
تسلمى ياام عمرو منه بجد وفقتى فى الرد

ياجميل
ر
سلامو عليكو يابنات انا قولت اخش امسى عليكم
X