رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"
ا
29-08-2009 | 05:02 AM
صحيح يا بنات هيا اول سنة بتظهر على الشهر الكام؟؟؟؟
أ
29-08-2009 | 05:15 AM
بتفرق جامد من طفل للتاني
اللي باديين بدري بيبدأو من الشهر الرابع ودول قليلين وفيه بيبدأو من الشهر السادس زي اللولي وفيه كتير ممكن يتأخروا لحد الشهر التاسع أو حتى ال11 وكله عادي وطبيعي طالما مفيش نقص كالسيوم أو كده
اللي باديين بدري بيبدأو من الشهر الرابع ودول قليلين وفيه بيبدأو من الشهر السادس زي اللولي وفيه كتير ممكن يتأخروا لحد الشهر التاسع أو حتى ال11 وكله عادي وطبيعي طالما مفيش نقص كالسيوم أو كده
s
29-08-2009 | 06:28 AM
أم عمرومنة;10187351:
شدى ازيك عاملة ايه وازي صحتك والباشا الصغير عامل ايه
صاحى ولا ناااايم
الحمد لله انا كوبسه وادم مطلع عينى الحمد لله
واحشانى
انت عامل ايه طمنينى
يارب تكونى بالف خير
r
29-08-2009 | 09:23 AM
أجمل ايام العمر;10185780:
انا بعمل كدة قبل الحمل كنت بشترى معظم لبسى من الاوبن دايز :D
و الله يا بنتي شكلها كدة فعلا..طيب انتي بتعرفي منين الاوبن دايز و فين و كدة انا عندي قريبتي في الرحاب و عندها بوتيك في مول الرحاب و بتعمل اوبن دايز و كدة بس المشكلة اني مش بعرف اظبط انتي عارفة انا في المنفي
أم عمرومنة;10187188:
الله يسلمك يا جميل حر دي شوية على الى احنا فيه
دي الرطوبة عااااااااااااااااااالية بشكل فظيع
احنا يابنتي وصلنا من هنا متعرفيش تشوفي في مرايات العربية
ربنا المعين ويعين التكيفات الى مش بتبطل خالص
ربنا يعينك يا اسماء و الله
J
29-08-2009 | 02:43 PM
هدى ونهى
ياريت تقولولى على الاوبن دايز عشان انا كمان قرفت من اللبس اللى فى المحلات اللى كله شبه بعضه
اوعو تنسونى الله يخليكم
انا بحلم اعمل نيو لوك بعد الولاده وعايزه اظبط كل حاجه قبل ما الراجل يطفش
ياريت تقولولى على الاوبن دايز عشان انا كمان قرفت من اللبس اللى فى المحلات اللى كله شبه بعضه
اوعو تنسونى الله يخليكم
انا بحلم اعمل نيو لوك بعد الولاده وعايزه اظبط كل حاجه قبل ما الراجل يطفش
r
29-08-2009 | 03:01 PM
جومانة انا اللي اعرفه مني قريبتي اللي في الرحاب...و عندها بوتيك و بتجيب لبس من برة و كدة و بتعمل اوبن دايز...كمان في علي الفيس بوك يا جميل جروبس كدة بيعملوا اوبن دايز اشتركي و هما يبعتولك اليوم و المكان و كدة
&
29-08-2009 | 04:02 PM
ازيكم يا حلوين
ايه محدش قاعد ليه طبعا كلوووووووووووو بيطبخ
ربنا يعينا جميعا
ايه محدش قاعد ليه طبعا كلوووووووووووو بيطبخ
ربنا يعينا جميعا
ع
29-08-2009 | 04:03 PM
السلام عليكم
عاملين ايه والكتاكيت الحلويين
ساااااااااااااالي ازيك ايه الاخبار وحمودي ازيه
عاملين ايه والكتاكيت الحلويين
ساااااااااااااالي ازيك ايه الاخبار وحمودي ازيه
ع
29-08-2009 | 04:04 PM
انا هنا يا سالي ومش بطبخ لان فطاري بره النهاردة
تيحي معايا
تيحي معايا
&
29-08-2009 | 04:07 PM
ام عمر شايفة اسمك منور تحت ازيك ياحبيبتى
اخبارك واخبار الكتاكيت ايه؟؟
اخبارك واخبار الكتاكيت ايه؟؟
ع
29-08-2009 | 04:10 PM
الحمدلله كويسين انت ايه اخبارك وحشتيني
وحمودي ازيه وصحة جوزك ايه اخباره
وحمودي ازيه وصحة جوزك ايه اخباره
ع
29-08-2009 | 04:16 PM
روحتي فين طب انا حقوم علشان لسة حاخد دش والاولاد كمان
ونلحق نمشي اششوفكم بالليل ان شاء الله
ونلحق نمشي اششوفكم بالليل ان شاء الله
أ
29-08-2009 | 04:27 PM
hoba555;10186490:
توتي متاكده سيف ستورز بيفرق حاجه بسيطه عن لفلي
اذا كان كده خليني فيه
انا نفسي حد يقولي بيجبب منين لبس الخروج وسط الهلاهيل اللي طالعه
وانتي ياهدي بتجيبي لبسك منين في المعادي لحسن اخت جوزي برده مش عارفه تجيب منين هي ساكنه في ش الجزاير
انا بجيب دلوقتى من نايل مول المعادى الللى على الكورنيش
أم حموودى القمر;10186642:
السلام عليكم ازيكم يابنات وازى الكتاكيت الصغيرين؟
وحشتونى جدا والله
عاملين فى الصيام مع الحر؟
ربنا يعينا ويقدرنا يارب
و عليم السلام و حمة الله و بركاته
ازيك يا سالى؟؟
وازاى حموووودى؟؟؟
roslish;10188287:
و الله يا بنتي شكلها كدة فعلا..طيب انتي بتعرفي منين الاوبن دايز و فين و كدة انا عندي قريبتي في الرحاب و عندها بوتيك في مول الرحاب و بتعمل اوبن دايز و كدة بس المشكلة اني مش بعرف اظبط انتي عارفة انا في المنفي
ربنا يعينك يا اسماء و الله
انا ااوبن دايز بعرفها من الفيس بوك او من اصحابى بالصدفة
Jumanaa;10188942:
هدى ونهى
ياريت تقولولى على الاوبن دايز عشان انا كمان قرفت من اللبس اللى فى المحلات اللى كله شبه بعضه
اوعو تنسونى الله يخليكم
انا بحلم اعمل نيو لوك بعد الولاده وعايزه اظبط كل حاجه قبل ما الراجل يطفش
جوجو ... و عرفت اوبن داى جديد هقولك باذن الله
وبالنسبة للنيولوك ده حلمى انا كمان :ss:
أم حموودى القمر;10189223:
ام عمر شايفة اسمك منور تحت ازيك ياحبيبتى
اخبارك واخبار الكتاكيت ايه؟؟
انا مش بطبخ :D
أ
29-08-2009 | 04:58 PM
السلام عليكم
طبعا أنا شكلي كده جاية بعد ما كله مشي
جوزي مستولي على اللابتوب واستغليت نزوله للصلاة علشان ادخل
يلا إن شاء الله خير
بوسوا لي نفسكم والكتاكيت
طبعا أنا شكلي كده جاية بعد ما كله مشي
جوزي مستولي على اللابتوب واستغليت نزوله للصلاة علشان ادخل
يلا إن شاء الله خير
بوسوا لي نفسكم والكتاكيت
ف
29-08-2009 | 06:09 PM
ساليييييييييييي انتى هناااااااااا
ع
29-08-2009 | 11:37 PM
): توفيت بنت اسمها ريم فى اسكندريه فى حادث مؤلم هيا و اخوها اللى موجود حاليا فى العنايه المركزه ..ريم كانت داخله 2 صيدله عندها 19 سنه...ادعولها ربنا يرحمها و يدخلها الجنه و يقوم اخوها بالسلامه....انشروها فى الايام المفترجه دى
أ
29-08-2009 | 11:38 PM
السلام عليكم
انا عايزة ارغي
حد موجود؟؟؟
انا عايزة ارغي
حد موجود؟؟؟
أ
29-08-2009 | 11:39 PM
أم عمرومنة;10190850:
): توفيت بنت اسمها ريم فى اسكندريه فى حادث مؤلم هيا و اخوها اللى موجود حاليا فى العنايه المركزه ..ريم كانت داخله 2 صيدله عندها 19 سنه...ادعولها ربنا يرحمها و يدخلها الجنه و يقوم اخوها بالسلامه....انشروها فى الايام المفترجه دى
إنا لله وإنا إليه راجعون
اللهم ارحمهم واغفر لهم يا أرحم الراحمين
ع
29-08-2009 | 11:42 PM
انا موجودة يا مي
ازيك وحشاااااااني وابو ضحكة جنان ازيه
ازيك وحشاااااااني وابو ضحكة جنان ازيه
ع
29-08-2009 | 11:51 PM
http://go.3roos.com/rc8N6ckSqGo
بصو على الموضوع ده
بصو على الموضوع ده