tobe;10171371:
هدى الحمد لله ان الدكتور طمنك وعشان خاطر البيبى اشربى لبن كتيييييييييييييير لانى بعانى دلوقتى مع محمد لانه عنده نقص كالسيوم وبقول اكيد منى انا لانى مش بشرب لبن كتير
والف سلامه على رجلى
الله المستعان .... بحاول اشرب على قد ما اقدر الحمد لله على كل حال
بوسيلى محمد بوسة كبيييييييييرة
أم يوسفي;10173942:السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مساء الخيرات على الحلى امهات مصر في العالم
كل عام وانتن جميعا بألف خير
ان شاء الله انا كتبت جميع دعواتكم في ورقة ونزله بيها لام عمر دلوقتي
خلاص معدش في وقت
الف مليون سلامة على زوجك ياام حمودي .. وايضا الف مليون سلامة على زوجك يا سالي
توصل بالسلامة ان شاء الله بلغيها سلامنا كلنا
coffeerose;10174286:
ام يوسف اهلا اهلا منورة ياجميل
الرابطة والف مليون سلامة على يوسف انا لما ام عمر قالتلي زعلت اوي لان يوسف قد ياسر ابني بالضبط فزعلت عليه اوي بس هما اشقيا حنعمل ايه
ربنا يخليهولك يارب
(f)(f)(f)(f)(f)(f)(f)
ههههههههههههههههههه
لسة انا بقى موعدنا اخر الصيف :confused:
مع حمايا وحماتي واخوه ومراته واخواته التانين برضه :D
(f)(f)(f)(f)(f)(f)
ههههههههههههههههههههههه
انا يا بنتي انت بتقولي ايه:cool:
بصيف معاهم وهي الفسحة والا المصيف يا اختشي تحلى من غيرهم
لا والاحلى كمان بقى عشان تشوفي السعادة اللي انا ببقى فيها
المصيف بيبقى نظام شاليهات كدة
بيبقى معايا ف الشاليه اخوه ومراته والشاليه اللي جمبي حماتي وحمايا واخوه واخته
هههههههههههه يعني حصار
نفس الحصار اللى كنت فيه و انا فىالساحل الشمالى :D
ياسمين100 100;10174615:
لكل اللى دعالى وباركلى اسماء ام توتا هدى سماميدو وهوبا555
جزاكم الله خيرا وحقق لكم كل ما تتمنوا فى هذا الشهر الكريم.
آمييييييييييييييييين
mashimaro16;10175334:
بنااااااااااااااااااااات
قولولى ارجووووووووكم فين لبس حوامل حلو
الاقى فين بنطلونات حلوه للحوامل
وبلوزات وتونيكات حلوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووه وشيك ومش منتشره :)
بليز ردوا عليا بسرررعه لان البنطلونااااااااااات بقت مش نافعه خالص ممكن نشيل السوسته ونمشى من غيرها :)
البنطلونات هتلاقى فى للى انا جبت واحد اسود حلو قوى و من جراند مول المعادى جبت من محل حسين يوسف نفس المصنع اللى جبت بنطلون بنى و حلو جداااااااااااااااااا
و كمان فى بلوزات حمل فى انجيليك اللى فى النزهة فى مصر الجديدة و لفلى و اوركيدز :)
