hoba555;10150598:
ازيك يا ياسمين كل سنه وانتم طيبيين
الحمد لله كويسن يا قمر
ازي البنانيت؟
وانتى طيبة ياقمر البنات تمام الحمد الله
hoba555;10150598:
ازيك يا ياسمين كل سنه وانتم طيبيين
الحمد لله كويسن يا قمر
ازي البنانيت؟
شهيدة;10150601:
ازيك يا هوبا وازى ندا؟
لا الفانوس باباه مرضيش قالي هيكسرة زى اللعب بتاعته هوا احنا كنا في هايبر وان وشاف فانوس كرومبو بقا هيتجنن عليه سالت لقيته ب 65 بصراحه استغليته مع ولد مخرب زى ابنى
هههههههههههههههههه