رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
ا
سالى الف سلامة عليكى وعلى جوزك مالكو في اية
أ
smamedo;10161059:
انت كمان واحشانى قوى اخبارك ايه
الحمل عامل معاكى ايه فى رمضان
والله واحشنى جدا



انا تمام الحمد لله و الحمل ماشى الحمد لله

بس للاسف مش صايمة :ss:
M
الف سلامة عليكي يا سالي .......شفاكي الله و عفاكي انتي و بودي و زوجك..........
r
صباح الخير يا بنات ازيكم انتو و عفاريتكم :) هدي ازيك يا بنتي وحشتيني و الله و لولي عاملة ايه؟ اخبار الساحل ايه؟ اللهم لا حسد يعني انا و لله الحمد جوزي و لا عبرني و لا صيفنا و لا بتاع فضلنا هنا في المعتقل :)
ع
ازيك يا نهي واخبار سلمي ايه كبرت كده
متزعليش علي التصييف كلنا هي الهوا سوا
ومعلش جوزك مشغول في شغله هنعمل ايه يعني ربنا يقدرهم ويعينهم
أ
roslish;10162397:
صباح الخير يا بنات ازيكم انتو و عفاريتكم :) هدي ازيك يا بنتي وحشتيني و الله و لولي عاملة ايه؟ اخبار الساحل ايه؟ اللهم لا حسد يعني انا و لله الحمد جوزي و لا عبرني و لا صيفنا و لا بتاع فضلنا هنا في المعتقل :)



صباح الفل يا نهى

واحسدى براحتك يا حبيبتى

انا كنت مع حماتشى حبيبتشى (6)

و اخوات جوزى ال 3 و مراتتهم :mad:

يعنى الموضوع مش حلو قوى يعنى

ولا شفت بر ولا بسين

جوزى اخدنى من حبسة حطنى فى حبسة :)

الحمد لله

هو احسن مافى الموضوع انى غيرت جو و طلعت من حبسة التكيييف اللى انا كنت فيها و رجعتلها تانى الحمد لله

بالله عليكى ادعيلى عشان عندى معاد النهاردة مع الدكتور :)


لومى عاملة ايه ...؟؟؟

بتعمل شقاوة ولا مؤدبة ...؟؟
r
لومي تمام و الله يا هدي كويسة و مؤدبة الايام دي..و بلاش اكتر في الشكر لحسن الهانم كل ما اقول لجوزي انها مؤدبة ترجع وغدة تاني :) و علي الحسد بخصوص المصيف..ده انتي كدة اللي تحسديني يا هدي !! حد يصيف مع حماته و مراتات اخوات جوزو!! الله يكون في عونك :) و ربنا معاكي يا جميييل و طمنينا لما ترجعي من عند الدكتور
أ
roslish;10163397:
لومي تمام و الله يا هدي كويسة و مؤدبة الايام دي..و بلاش اكتر في الشكر لحسن الهانم كل ما اقول لجوزي انها مؤدبة ترجع وغدة تاني :) و علي الحسد بخصوص المصيف..ده انتي كدة اللي تحسديني يا هدي !! حد يصيف مع حماته و مراتات اخوات جوزو!! الله يكون في عونك :) و ربنا معاكي يا جميييل و طمنينا لما ترجعي من عند الدكتور



حكم القوى يا نهى

اعمل ايه ...؟؟؟

بس للامانة هم كلهم كويسين هم 3

ما عدا واحدة ربنا ما يوريكى

ربنا يهديها يارب

و حماتشى حبيبتشى الحمد لله كانت كويسة الى حد ما معايا مش هجيبلها نبيلة الصغيرة ان شاء الله ...؟؟؟

:D

ان شاء الله لما ارجع من عند الدكتور اطمنكم لو كان فيا نفس لانى معادى الساعة 12 بليل

الدكتور بتاعى فى رمضان بيشتغل من بعد التراويح لحد السحور :D
أ
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حبيت أعدي في السريع أسلم عليكم

سالي شفاكم الله وعافاكم ... خدوا بالكم مننفسكم مش كده

نهى بوسي لي اللولي وإن شاء الله تنشق عن حزب الأوغاد وترجع مؤدبة ... عقبال اللي عندي ده كمان لما يسيب الحزب

هدى إن شاء الله نطمن عليكي وعلى لولي


طبعا مفيش حد موجود بس كده كويس لأن جه معناه انكم بتعملوا حاجات مفيدة :)

شدوا حيلكم ولا تنسوني من صالح دعائكم
ا
هدى ازيك ياجميلة عااملة اية واخبار كتكوتك اية
هوبي فينك مش باينة
هوبة ازيك انتى وندى اخبارها اية
امة الله اخبار لولى اية
روز ازيك انتى وسلمى انا عملت زيك وجبت لمايا البلاى جيم وعجبة مايا جدااااااااااااا مع انها شهرين ونص لسة بس تحفة :)
ك
السلام عليكم ازيكم وازى الكتاكيت
ع
مي ازيك وازي عبد الله
توتي ازيك انا الحمد لله وندي تمام ممكن تقوليلي جبتي اللعبه بتاعت مايا منين عشان عايزه اجيب هديه لاختي وعمر ابنها 4 شهور تنفع معاه
ش
ازيكم يا قمرات

طبعا مفيش حد
واحشتونى جداااااااااااااا

متنسونيش من دعواتكم
ر
مساء الخير ياماماهات
ب
السلام عليكم

ياللى انتو مش هنا
انتو اتحسدتوا ولا اية

المهم سالى راحت لحمتهها امبارح ومعررفوش يرجعوا البيت لان جوزها تعب هناك وباتوا
ادعولوة ربنا يشفية وتكون رجعت النهاردة بليل
ك
ربنا يشفيه
t
ازيكم يا امهات وحشتونى جداااااااااااا
شوشو
احنا كمان قلنا الفانوس القديم حلو ماله ايه كرومبو ده وحش هههههههه
ايمان وحشانى ومعاذ كفايه عليه يلعب بالبط والوز البلاستك زى محمد لان كل حاجه بتتكسر
نهى عامله ايه ومتقوليش على سلامى وغد تانى يا وحشه وامال من دلوقتى بتقولى كده امال لما تكبر وتاخد باباه منك هتقولى ايه
رشرووش كل سنة وانتى طيبة
كل عام وانتم بخير والى الله اقرب
أ
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
رمضان كريم عليكم جميعا
(g)رسالة خاصة من ام عمرومنة(g)
انا اول مرة اتواصل معكم
اعرفكم بنفسي
ام يوسف وعنده سنه واربع شهور
وزي الاقمر ولقبه في العيله بلطجي :D
بيضرب اولادخلتو وبيعضهم وشقي جداجدا :o
ولزيادة المعرفة
انا وبلا فخر اخت العضوة المميزة جداجدا :15:(y)ام عمرومنة:15:(y)
والنهاردة دخلة بالذات اوصلكم منها سلام كبير
وابلغكم انها مسافرة بكرة ان شاء الله بالسلامة على قطر
ادعولها توصل بسلامة الله
وكمان هيا بتبلغكم الي عوزاها تدعيلها في السفر
ترد عليا هنا في الرابطة او برسالة خاصة ليا
وانا حكتب الدعوات بتعتكم واسمائكم وادهالها
وربنا يسلمها وتدعهلكم
اشوفكم ان شاء الله النهاردة تاني
تكونوا كتبتم الطلبات
ويارب تكون معرفتنا ديما معرفة خير
السلام عليكم
ملاحظة
متنسوش ترحبوا بيا
:D:D:D
أ
أمةالله;10165766:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حبيت أعدي في السريع أسلم عليكم

سالي شفاكم الله وعافاكم ... خدوا بالكم مننفسكم مش كده

نهى بوسي لي اللولي وإن شاء الله تنشق عن حزب الأوغاد وترجع مؤدبة ... عقبال اللي عندي ده كمان لما يسيب الحزب

هدى إن شاء الله نطمن عليكي وعلى لولي


طبعا مفيش حد موجود بس كده كويس لأن جه معناه انكم بتعملوا حاجات مفيدة :)

شدوا حيلكم ولا تنسوني من صالح دعائكم


ازيك يا مى و ازاى اللولى ...؟؟؟

الحمد لله انا ولولى بخير ....

رحت للدكتور امبارح و طمننى ... و قاللى ان الوزن الحمد لله كويس و انى زدت كيلو فى اسبوعين و كدة زيادة الوزن كويسة قوووى الحمد لله

و قاللى ان لولى نبضها حلو قى ما شاء الله ... بس زعق على ورم رجلى جامد و قاللى ممنوع اى مجهوووود خاااااااااااااااااااالص ... و ارفع رجلى على طووووووووووووووووول و اشرب اربع كوبايات لبن فى اليوم لان دى اكتر فترة البيبى بيسحب الكالسيوم من الجسم .. و الضغط الحمد لله كويس ... و كمان كتبلى ادوية للحموضة .. و قاللى انى انام طالما عايزة انام

و معادى معاه بعد اسبوعين :)

الحمد لله على كل حال



toty858;10165981:
هدى ازيك ياجميلة عااملة اية واخبار كتكوتك اية
هوبي فينك مش باينة
هوبة ازيك انتى وندى اخبارها اية
امة الله اخبار لولى اية
روز ازيك انتى وسلمى انا عملت زيك وجبت لمايا البلاى جيم وعجبة مايا جدااااااااااااا مع انها شهرين ونص لسة بس تحفة :)



الحمد لله انها عجبتها يا توتى :)


كلمة وداع;10166321:
السلام عليكم ازيكم وازى الكتاكيت



عليكم السلام و رحمة الله و بركاته

ازيك يا ايمى ... و ازاى لمار ...؟؟


om_tota;10166467:
السلام عليكم

ياللى انتو مش هنا
انتو اتحسدتوا ولا اية

المهم سالى راحت لحمتهها امبارح ومعررفوش يرجعوا البيت لان جوزها تعب هناك وباتوا
ادعولوة ربنا يشفية وتكون رجعت النهاردة بليل



و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته ...

ربنا يشفيى زوج سالى يارب ...

بس سالى لازم يخلوا شيخ يرقيهم لانهم كدة اللى بيحصلللهم كتيييييييير قوى

ربنا يصبرهم يارب


tobe;10167666:
ازيكم يا امهات وحشتونى جداااااااااااا
شوشو
احنا كمان قلنا الفانوس القديم حلو ماله ايه كرومبو ده وحش هههههههه
ايمان وحشانى ومعاذ كفايه عليه يلعب بالبط والوز البلاستك زى محمد لان كل حاجه بتتكسر
نهى عامله ايه ومتقوليش على سلامى وغد تانى يا وحشه وامال من دلوقتى بتقولى كده امال لما تكبر وتاخد باباه منك هتقولى ايه
رشرووش كل سنة وانتى طيبة
كل عام وانتم بخير والى الله اقرب



ازيك يا توبى ..؟؟

و ازاى محمد ...؟؟؟

عامل ايه معاكى فى رمضان ...؟؟؟
&
اهلا اهلا اهلا يا ام يوسف منورة الرابطة طبعا
وربنا يكرمها اسماء اللى عرفتنا عليكى
سليملنا عليها كتير وانا ان شاء الله هتصل بيها علشان اسلم اعليها واقولها على الادعية
وان شاء الله توصل بألف سلامة..
X