رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
ش
جودي*;10268775:
حمزة تعبان اوي

عنده دور برد شنيع والمشكلة الجادة بقى مناخيره المخاط اللي فيها تقيل اوى ومش مخليه عارف ينام

اديله دوا ايه مجرب


يا حبيبى الف سلامة عليه
وشفاه الله وعافاه
بصي اديله قطرة اوتروفين هيا عبارد عن محلول ملح حطيله في كل ناحيه لوحدها ولما تلاقي الدنيا سلكت حطيله الناحيه التانيه وخليه بعدها يحاول ينضف مناخيره
ج
الله يسلمك يا ايمان

هوه اصلا كان عند الدكتور من اسبوع عشان رافض الاكل نهائي وخس جام وكتبله فيتامينات وفاتح شهية وحديد والبرد ظهر بعدها بيومين

المشكلة يا حبيبي انه بيقوم يعيط من النوم مش عارف ينام خالص
&
جودى ازيك ياجميل
الف سلامة على حموزى ممكن تديله اتروفين بيبى علشان يفتح مناخيره ويعرف يتنفس بالليل وينام
شهيدة اه فعلا حاجة تعقد وبحس انهم بيبالغو اوى فى المشتريات بس بصراحة حاجه تهبل
ايماااااااااااان منورة كل حقنة وانتو بخير وكويس ان هى اخر حقنة.
انا مضطرة اقوم اطبخ هحط الفراخ على النار وارجعلكم تانى ان شاء الله.
ج
شهيدة;10268795:
يا حبيبى الف سلامة عليه
وشفاه الله وعافاه
بصي اديله قطرة اوتروفين هيا عبارد عن محلول ملح حطيله في كل ناحيه لوحدها ولما تلاقي الدنيا سلكت حطيله الناحيه التانيه وخليه بعدها يحاول ينضف مناخيره



ولا جايبه معاة اي نتيجة

المشكلة انه مش عارف ينف مهو لو نف هيرتاح
ش
*Om Mo3az*;10268791:
شهيدة ازيك وحشتيني اوي واز عمر عامل ايه
ماهي الممرضة كانت جريئة شوية معاه بس المشكلة اني انا اللي كنت ماسكة رجله وطبعا قلبي كان بيتقطع وهي بتخوفني كل شوية تقول لي امسكي رجله جامد اوعي تسيبيها الا لما اشيل الحقنة فده اللي خوفني اوي
يلا عقبال عمر ان شاء الله
انا مش عارفة اقرا اللي فات من معاذ بس عرفت ان زوجك تعبان الف سلامة عليه


وانتى اكتر والله يا ايمان
شفت صور معاذ عالفيس بوك حلو اوى ماشاء الله وكبر
لا متقلقيش هيا طبعا عادى انها توجعه بس انتى اعمليله كمادات عليها ولو انى متاكده انه مش هيديكى فرصه ولا هيسبها مكانها
ش
طيب حاولى انتى تنضفيله مناخيره
اضغطى عليها لحد ما تطلع اللى فيها
ش
طب حطيها في الفرن وتعالى يا سالى
انا بعمل اكل يومين مهو مش معقول في الحر ده اقف في المطبخ كل يوم
ج
انا هقوم بقى اكمل طبيخ


كل سنة وانتم طيبين جميعا
E
الله يكرمك يا شهيدة هجرب اعمله كمادات وربنا يهديه

انا بطبخ كل يوم انا اصلا بحب الطبيخ وبحب اقف اطبخ بس معاذ بقى اللي بيجنني فلازم البخه في اي حاجة معايا في المطبخ يا اما في الحلل يا اما ادي له اي حاجة ياكلها هو اليومين دول شغال على العنب ادماااااااااااااااان هههههههههههههههه
E
وانتي طيبة يا جودي
مش عاوزة تقابلينا يا بنتي ولا ايه انا وسالي ومها بنتقابل

ساااااااااااالي ازيك هبقى اكلمك لما معاذ ينام عشان انتي عارفاه يعني
انا جبت امبارح شوز من عند سفنتين عالمشاية بس مش عاجب جوزي بس عاجبني هههههههههههههه
وماعرفتش اجيب تيشيرت لمعاذ وزعلانة جداااااااااااا بجد ومش عارفة البسه البنتاكور البيج على ايه
E
انا هقوم بقى لان معاذ مزهقني عالاخر
ش
هتوحشينا يا جودى

انا برضو بحب الطبخ بس المطبخ عندى حر موووووووووووووت ده غير عمر
عمر بقا بيستغل البابين بتوع المطبخ ويفضل يطلع من ناحية ويرجع من التانيه ولازم اقله في كل مرة بخ
ش
حتى انت يا بروطس
على فكرة انا برضو جايبه بنتاكور بيج ل عمر وعليه تي شيرت اورنج
ش
صحيح متيجو عقد اختى
بجد والله انا نفسي تيجو ونتقابل
هوا هيكون الجمعه اللى بعد العيد في المسجد اللى عالاوتوستراد بعد طريق السويس
يعنى جنب مدينة نصر ومصر الجديدة
ش
كله قام ومفضلش غيري
اهئ اهئ
&
شهيدة;10268819:
طب حطيها في الفرن وتعالى يا سالى
انا بعمل اكل يومين مهو مش معقول في الحر ده اقف في المطبخ كل يوم


انا برضه بعمل اكل ليومين وساعات 3 والله ياشوشو ههههههههههههه
بس احنا كنا معزومين امبارح والنهاردة هطبخ اكل جديد وان شاء الله ناكل منه بكرة برضه
انا اصلا مش بعرف اطبخ من محمود برضه بيقعد يزن وبجرى وراه فى الشقة كلها..
&
بطتى انتى هنا؟؟
ع
السلااااااااام عليكم
بتعملو ايه عندكم
طبعا فاضيين مش زي
احنا حلاص كلها تلت ساعة وياذن المغرب عندنا
اتفضلو افطرو معانا
ع
انا هناااااااااااااااااا
وحمشي على طووووول
ازيك يا سالي وحمودي ازيه
فطومة ازيك وازي ريم
شهودة خسارة ملحقتكيش انت ومونة
ف
ازيك يا سالى واحشاااااااانى
X