رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
ف
أم عمرومنة;10236845:
اقوووووووووووووووولك خلااااص لانه معروووف
عندي 30 خيبت ظنك بس شكلي صغير هههههههههه
بلزق في الصغيرين



ما شاء الله ربنا يبارك فى عمرك

وعمر وزياد عندهم قد ايه


ولا مش ها تقوليلى كمان:D
ع
ررررررررررررررررررحتي فين
ف
ان موجوده


ناويه ترجعى مصر ولا لأ
ع
زياااااااااااااااااااد زياد مين يا حاجة انت كمان بشرااااك
انا عندي عمر عمره حيكمل 5 في آخر الشهر ده
ومنة الى هى ( زياد) عنده 3 واربع شهور
ف
عارفه تتأقلمى فى الغربه

وفى حد تعرفيه عندك
ع
انا لسة راجعة من مصر من اجازة
لكن بيني وبينك هناااااااااااا احسن بكتير وفيها رااااحة بال
ف
أم عمرومنة;10236875:
زياااااااااااااااااااد زياد مين يا حاجة انت كمان بشرااااك
انا عندي عمر عمره حيكمل 5 في آخر الشهر ده
ومنة الى هى ( زياد) عنده 3 واربع شهور


ههههههههههههههه


معلش اصلى صاحبتى عندها عمر وزيا


مش مشكله بشرى خير:tongue:
ف
انتى اصلا من القاهره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ع
الحمدلله اصلي متعودة عليها من وانا صغيرة
كنا عايشين في السعودية ولسة جايين مصر من سنة 94
ف
[QUOTE=أم عمرومنة;10236896]الحمدلله اصلي متعودة عليها من وانا صغيرة
كنا عايشين في السعودية ولسة جايين مصر من سنة 94[/QUOT



ام عمر انتى منتقبه؟
ع
فراشه فى بيتها;10236886:
ههههههههههههههه


معلش اصلى صاحبتى عندها عمر وزيا


مش مشكله بشرى خير:tongue:

بشرى الله يسامحك كفاية الاتنين الى عندي
عقبالك انت مرة كمان
فراشه فى بيتها;10236889:
انتى اصلا من القاهره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لااااا انا من البحيرة من دمنهووووور تعرفيها
ع
بس من ساعة ما تجوزت وانا عايشة في القاهرة
ماسبتهاش الا لم جيت هنا
ف
مش بتروحى دار تحفيظ مثلا

عشان تشغلى وقتك ولا عمر ومنه

واخدين كل وقتك:(
ع
بفضل الله ىه بقالي 9 شهور لسة جديدة
ماشاء الله عليك ربنا يثبتنا زيك ياريت تدعيلي
لحسن بسمع كلاااام يامه من ساعة ما نزلت مصر
ف
أم عمرومنة;10236916:
بشرى الله يسامحك كفاية الاتنين الى عندي
عقبالك انت مرة كمان

لااااا انا من البحيرة من دمنهووووور تعرفيها



لااااااااااااااااااااا حرام ريم عندها خمس شهور وشكلى حاااااااااااااااااااامل اهىء اهىء اهىء:confused: :confused:


عارفه دمنهور طبعا
ع
هنا دور التحفيظ يامة بس لازم مايكنش معاك اطفال
وانا معايا منة ان شاء الله على السنة الجااية تكون راحت الحضانة
وانا فضيت شوووية
ف
أم عمرومنة;10236929:
بفضل الله ىه بقالي 9 شهور لسة جديدة
ماشاء الله عليك ربنا يثبتنا زيك ياريت تدعيلي
لحسن بسمع كلاااام يامه من ساعة ما نزلت مصر



عشلن لبستى النقاب لا حول ولا قوه الا بالله


ربنا يثبت خطاكى يا رب
ع
فراشه فى بيتها;10236932:
لااااااااااااااااااااا حرام ريم عندها خمس شهور وشكلى حاااااااااااااااااااامل اهىء اهىء اهىء:confused: :confused:


عارفه دمنهور طبعا

ياخراااااااااااااااابي بجد انت متأكدة ولا اايه
ربنا يكون في عونك لو ده حصل
بس ريم صغيرة قوووووي انت معملتيش وسيلة
ف
أم عمرومنة;10236952:
ياخراااااااااااااااابي بجد انت متأكدة ولا اايه
ربنا يكون في عونك لو ده حصل
بس ريم صغيرة قوووووي انت معملتيش وسيلة


فضلت أأجل عشان خايفه


ودلوقتى البيريود غايبه بقالها شهرين وخايفه لعمل تيست

:confused: :confused: :confused: :confused:


ادعيلى بالله عليكى
ع
فراشه فى بيتها;10236942:
عشلن لبستى النقاب لا حول ولا قوه الا بالله


ربنا يثبت خطاكى يا رب

ايوه اصل انا كنت لبساه فترة السعودية بس كان اجبار
فالواحد طبعا لم نزل مصر حس ان هوه تخلص من شئ مجبر عليه
وهناك واخدين فكرة وحشة قوي عن المنتقباات فمحدش كان مشجع
لكن هنا لقيتها مااشء الله عملية مشجعة رغم ان كتير قطريات مش منتقبات
هنا في حررررية لكن انا ربنا هداااني ليه وجوزي مبسوووووط جداااا وبابايه
X