السلام عليكم
وحشتووووووووووووووووووووونى
كل عام وانتم بخير
للاسف رمضان خلص اسرع شهر بيعدى ..ربنا يبلغنا رمضان أعواما عديدة وازمنة مديدة يارب وانتو بصحة وعافية وفرحانين بولادكم يارب..
ياترى العيد بكرة ولا يوم الاتنين؟؟
متهيألى الرؤية هتبان النهاردة ان شاء الله..
رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"
&
19-09-2009 | 02:49 PM
ع
19-09-2009 | 04:07 PM
هوبي ازيك وازي محمد
أ
19-09-2009 | 04:48 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كل سنة وانتوا وولادكم بخير وبصحة وعلى طعة نسأل الله تعالى أن يتقبل صيامنا وقيامنا وصالح أعمالنا وأن نكون كتبنا من عتقاء الشهر كلنا بإذن الله
كل سنة وانتوا وولادكم بخير وبصحة وعلى طعة نسأل الله تعالى أن يتقبل صيامنا وقيامنا وصالح أعمالنا وأن نكون كتبنا من عتقاء الشهر كلنا بإذن الله
أ
19-09-2009 | 06:08 PM
أم حموودى القمر;10293043:
السلام عليكم
وحشتووووووووووووووووووووونى
كل عام وانتم بخير
للاسف رمضان خلص اسرع شهر بيعدى ..ربنا يبلغنا رمضان أعواما عديدة وازمنة مديدة يارب وانتو بصحة وعافية وفرحانين بولادكم يارب..
ياترى العيد بكرة ولا يوم الاتنين؟؟
متهيألى الرؤية هتبان النهاردة ان شاء الله..
ان شاء الله العيد بكرة
كل سنة و انتوا طيبين و بخير يارب
أمةالله;10293343:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كل سنة وانتوا وولادكم بخير وبصحة وعلى طعة نسأل الله تعالى أن يتقبل صيامنا وقيامنا وصالح أعمالنا وأن نكون كتبنا من عتقاء الشهر كلنا بإذن الله
آمييييييييييين :)
أ
19-09-2009 | 06:14 PM
انا جيييييييييييييييييت
معش الكام يوم اللى فاتوا كنت تعبانة جدا و عندى مغص رهيييييييب و الدكتور كتبلى مثبت و قاللى ازم ارتاح و كنت مجرد ما اقوم من السرير المغص يشتغل و نزل عليا افرازات بنى و قاللى و نزل دم او مية لازم وادة و البنت وزنها كيلو و نص و مينفعش ولادة دلوقتى خالص
و قاغللى ازم ارتاح ولو الافرازات موقفتش هيدينى حقن الرئة و يولدنى عشان الحركة قليلة و النبض بتاعها ضعيف
بس الحمد للله رحته امبارح والله كتر خيره نزللى مخصوص اعيادة و طمنى و قاللى كل شئ بقى طبيعى و دى حاجة طارئة
اصل انا بعيد عنكم كانت عندنا مرات خالى بقالها يومين و عنيها اعوذ بالله وحشة قووووووووووى
معروفة هى و مشهورة ( انترناشنال)
و اول ما شافتنى قعدت تقوللى يا بختك صدرك كبر و بقى جامد امال انا خلفت اربعة و لسه صدرى لمونة
و فضلت طول ماهى قاعدة تقر و تقوللى ده الكل بيحكى بشقتك و بجهازك نفسى اعمل لبنتى نص اللى باباكى عملهوك و ربنا يرزقها عريس زى جوزك و فضلت كدة طول اليومين
من كتر المغص الى جالى وقعت عى الارض اصلا على اارض من كتر الوجع
ربنا يسامحها و يهديها
انتوا عارفين بتقوللى ايه ..؟؟؟
انتى شكلك حامل فى ولد و مخبية عليا عشان عارفة انى مش بحب البنات و بحب الولاد
كل شوية تقولللى كدة رحت جبتلها السونار الرباعى اللى مكتوب فيه جنس البيبى بنت عشان تسكت
حاجة قرف والله
يالا الحمد لله انها عدت على خير
ادعولى بس اعدى اشهر ده و ادخل اتاسع على خير
وحشتوووووووووونى كلكم
معش الكام يوم اللى فاتوا كنت تعبانة جدا و عندى مغص رهيييييييب و الدكتور كتبلى مثبت و قاللى ازم ارتاح و كنت مجرد ما اقوم من السرير المغص يشتغل و نزل عليا افرازات بنى و قاللى و نزل دم او مية لازم وادة و البنت وزنها كيلو و نص و مينفعش ولادة دلوقتى خالص
و قاغللى ازم ارتاح ولو الافرازات موقفتش هيدينى حقن الرئة و يولدنى عشان الحركة قليلة و النبض بتاعها ضعيف
بس الحمد للله رحته امبارح والله كتر خيره نزللى مخصوص اعيادة و طمنى و قاللى كل شئ بقى طبيعى و دى حاجة طارئة
اصل انا بعيد عنكم كانت عندنا مرات خالى بقالها يومين و عنيها اعوذ بالله وحشة قووووووووووى
معروفة هى و مشهورة ( انترناشنال)
و اول ما شافتنى قعدت تقوللى يا بختك صدرك كبر و بقى جامد امال انا خلفت اربعة و لسه صدرى لمونة
و فضلت طول ماهى قاعدة تقر و تقوللى ده الكل بيحكى بشقتك و بجهازك نفسى اعمل لبنتى نص اللى باباكى عملهوك و ربنا يرزقها عريس زى جوزك و فضلت كدة طول اليومين
من كتر المغص الى جالى وقعت عى الارض اصلا على اارض من كتر الوجع
ربنا يسامحها و يهديها
انتوا عارفين بتقوللى ايه ..؟؟؟
انتى شكلك حامل فى ولد و مخبية عليا عشان عارفة انى مش بحب البنات و بحب الولاد
كل شوية تقولللى كدة رحت جبتلها السونار الرباعى اللى مكتوب فيه جنس البيبى بنت عشان تسكت
حاجة قرف والله
يالا الحمد لله انها عدت على خير
ادعولى بس اعدى اشهر ده و ادخل اتاسع على خير
وحشتوووووووووونى كلكم
c
19-09-2009 | 06:41 PM
كل سنه وانتم بخير واطفالكم بخير يارب
ربنا يعده عليكم تانى بالخير والصحه والهنا يارب
ويباركلكم فيهم يارب وتتهنوا وتفرحوا بيهم يارب
انا قولت اعيد عليكم محنا جيران وربنا يسهل واعذل عندكم قريب ادعولى :)
وكمان ياريت تفيدونا بخبراتكم فالموضوع ده وربنا يجعل مشاركتكم فى ميزان حسناتكم يارب
http://www.forums.3roos.com/t482017.html
ربنا يعده عليكم تانى بالخير والصحه والهنا يارب
ويباركلكم فيهم يارب وتتهنوا وتفرحوا بيهم يارب
انا قولت اعيد عليكم محنا جيران وربنا يسهل واعذل عندكم قريب ادعولى :)
وكمان ياريت تفيدونا بخبراتكم فالموضوع ده وربنا يجعل مشاركتكم فى ميزان حسناتكم يارب
http://www.forums.3roos.com/t482017.html
s
19-09-2009 | 07:39 PM
السلام عليكم يا امهات
كل سنة وانتم طيبين عيد خير على كل ان شاء الله
كل سنة وانتم طيبين عيد خير على كل ان شاء الله
ر
19-09-2009 | 09:48 PM
السلام عليكم كل سنه وانتم طيبين وعيد سعيد انشالله علينا يارب
&
19-09-2009 | 09:57 PM
كل عاااام وانتم بخير
وهانت ...كلها شوية واجى عندكم
دعواتكم يا قمرااااات
وهانت ...كلها شوية واجى عندكم
دعواتكم يا قمرااااات
&
20-09-2009 | 12:57 AM
يغلق التجمع .. وان شاء الله نشوفكم معيدين في التجمع الجديد
وكل عام وانتوا بخير
وكل عام وانتوا بخير