شات بنات مصر لشهر شعبان 1430

emy_alex 25-07-2009 615 رد 32,483 مشاهدة
م
الحمد لله فرح وميهو اخبارتكوا ياعياااااال

وحشتونى كتير كتير
م
اهلا اهلا جوجو

ازيك يابتتتتتت
م
انا الحمد لله كويسه يا قمر يارب دايما بخير
ازيك يا جوجو عامله ايه اخبارك يا قمر دياسطي زي الفل معايا بيسلم عليكي ههههههههههههههههههههه
فين ايمي عشان اغيظها بابا جاب لاختي فانوس كرومبوووووووووووووووووو ههههههههههههههههههه
م
الحمد لله يا مأموصه انتي عامله ايه قوليلي اسم تاني اناديلك بيه بدل مأموصه ههههههههههههههههههههه
ف
الحمدلله يا هاجر
انتي عاملة ايه؟
م
نادينى سولا البنات عارفينى بالاسم دا

هههههههه
م
سولا اوك يا سولا انتي اسمك اصلا سالي ولا ايه
l
الحمد لله يا بخيير
ايه ده اختك جالها فانوس يا ميهو!!!!!!!
انا بدأت عقده الطفوله تطلع عليا هههههههههه ماليش دعوه انا كمان عاوزه واحد من الراجل اللى اسمو بابا ده
ههههههههههههههه شكلى هعملهم اعتصام فى البيييييت واعلق يفط كماااااان
م
لا اسمى رولا هههههههههههه

لأول مرة اعلنها
م
طب سولا من رولا مفيش فرق كبير عامة اهلا بيكي يا سولا انا بقى مها

هههههههههههههههههههههههه ايه يا جوجو الطمع ده انتي عارفه ان فانوس كرومبو اللي بيتكلم ب50 جنيه اما بقى اللي مش بيتكلم ب30 جنيه فين ايمي عاوزه اغيظها هههههههههههههههههههه
l
اللى اعرفه انها سسسسسسسسسسولا :mad:
مش رررررولا:ss:
يلا مش مشكله فى حرف المهم انك معانا يا سسسسسسسسسسولا :tongue:
اصل خلاص اخدت على حرف السين :D:D
ف
انا حاخرج دلوقتي
تصبحوا على خير
م
اوك يا قمر وانتي من اهل الخير
م
ايه يا بنات روحتوا فيييين
م
اجبلك فانوس كرومبو تلعبي بيه شويه يا سولا هههههههههههههههههههه
ق
ازيكم يابنات كل سنه وانتم طيبين وحشتوني
X