اكواب اللحم المفروم بالجبنه من مطبخي و بالصور

Moaz&ElBara 08-07-2011 79 رد 13,762 مشاهدة
M
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته

بقالي كتير محطتش موضوع في القسم هنا .وحشتوني بجدا ....الطبق ده ميخدش ربع ساعه تحضير و نص ساعه سوا..........


المقادير..........

1 كجم لحم مفروم

نص كوب بقسماط مطحون

كوب و نص صوص بيتزا

ملح و فلفل

اعشاب ايطاليا

1 بيض مخفوق

جبنه موتزاريلا او شيدر مطبوخه

12 كوب من اكواب المافن او الكب كيك


الطريقة:

نضع اللحم المفروم و عليه جميع ما سبق من المقادير ما عدا الجبنه و نخلطه جيد جدا





نضع اللحم المفروم في اكواب الكب كيك بعد دهن الاكواب بالزيت و نضعط علي جوانب و قاع الكب كيك و بعد كده نضع الجبنه في النص









نضع الاكواب في الفرن لمده نص ساعه ........




التقديم

بالهنا و الشفا بجد بجد هتعجبكم و هتعجب الاطفال اكتر :thumbs_up:..............





:thumbs_up::thumbs_up::thumbs_up::thumbs_up::thumbs_up::thumbs_up::thumbs_up::thumbs_up::thumbs_up:
ع
ماشاء الله جمييييييييييييل
وشكله سهل اوي في عمايلة
تسلم ايدك يا حنووووون
E
واااااااااااااااااو حلو اوي وجديد
تسلم ايديكي
ان شاء الله اجربه للولاد واكيد هيعجبهم


تم التقييييم
&
يااااااااه يا حنان
وحشتنى اكلاتك اوى
شكلها جامد
تسلم ايديك يا قمر
ر
ماشاء الله
شكله يجنن هاتي واحدة باة
والا انتي بتعشمينا بس هههههههه
تسلم ايديكي
د
ماشاء الله روووعة


تسلم الاياااادي حبيبتي
p
تسلم يدك ياقمر على الطبق الشهي
الله يعطيك الصحة والعافية
k
تسلم ايديكي شكله جميل فعلا
ان شاء الله اجربه
n
ما شاء الله رووووووعه
يعطيكي العافيه يا رب
M
*Om Mo3az & Eyad*;15345209:
واااااااااااااااااو حلو اوي وجديد
تسلم ايديكي
ان شاء الله اجربه للولاد واكيد هيعجبهم


تم التقييييم


هتعجب معاذ يا ايمي بجد ان شاء الله و جزاكي الله خيرا

&Nada&;15345212:
يااااااااه يا حنان
وحشتنى اكلاتك اوى
شكلها جامد
تسلم ايديك يا قمر



جربيها يا ندي ان شاء الله هتعجبك اوي


رووفة;15345213:
ماشاء الله
شكله يجنن هاتي واحدة باة
والا انتي بتعشمينا بس هههههههه
تسلم ايديكي


واحده بس لالالاهديكي تلاته و لا تزعلي هههههههههههههه


دلوعة حمد;15345225:
ماشاء الله روووعة




تسلم الاياااادي حبيبتي




جزاكي الله خيرا علي الرد يا جميبل
paly;15345321:
تسلم يدك ياقمر على الطبق الشهي
الله يعطيك الصحة والعافية


جزاكي الله خيرا يا قمر

kitty_kity;15345344:
تسلم ايديكي شكله جميل فعلا
ان شاء الله اجربه



جربيها و قوليلي رائيك بصراحه

nur el islam;15345363:
ما شاء الله رووووووعه
يعطيكي العافيه يا رب



جزاكي الله خيرا و تسلمي علي الرد
M
عمتو بيتو;15345202:
ماشاء الله جمييييييييييييل
وشكله سهل اوي في عمايلة
تسلم ايدك يا حنووووون



تسلمي علي الرد يا بيتو و فعلا هي سهله و سريعه
م
D
تسلم ايدك
ا
صراحة فنانة ^^
عاشت يميينك ..
أ
تسلم ايديكِ يا عسل
أ
ر
واااااااااااااااو مــــــــــن جــــــــد شـكله روعـــــــهـ
S
[BACKGROUND="70 #990000"]وصفة سهلة و شهي جدا،،تسلم ايدك اختي، و بانتظار جديدك
:thumbs_up::thumbs_up:
تم التقييم[/BACKGROUND]
M
gazakon allah khiern..3ala el redod el 7lwa dih..
ا
ماشاء الله ... تسلم ايدج
X