الاكلير على اصوله من مطبخ فراشة الإيمان
.
09-01-2011 | 10:55 PM
يسلموووووووووو
b
10-01-2011 | 05:34 PM
ماشء الله تسلم ايدك يا جميل شكله روووووووووعه
l
10-01-2011 | 05:58 PM
تسلم ايدكي ياقمر
u
10-01-2011 | 11:11 PM
تسلم ايدك يا قمر
بس انا باحس انه مش محشي كريمه
تقريبا كريم باسترى اللى زى الكاسترد
صح وال ايه؟
بس انا باحس انه مش محشي كريمه
تقريبا كريم باسترى اللى زى الكاسترد
صح وال ايه؟
e
10-01-2011 | 11:25 PM
واو انشاء الله اجربها هالاسبوع تسلمي
ف
12-01-2011 | 01:28 AM
سعاد سالم;14187716:
تسلم ايدك يا قمر
بس انا باحس انه مش محشي كريمه
تقريبا كريم باسترى اللى زى الكاسترد
صح وال ايه؟
لا مش صح ياقمر محشى كريم شانتيه
لو كريم باتسيير كنت قلت ليه هاقول كريم شانتيه
ده كريم شانتيه ياقمر
وشكرا لمرورك
u
12-01-2011 | 03:01 PM
هههههههههههه
فهمتينى غلط ... انا قصدى اللى باكله بره باحسه كريم باستير مش شانتيه
صح والا غلط؟
يعنى فى ناس فعلا بتعمله بكريم باستير والا انا غلطانه؟
لو كريم باتسيير كنت قلت ليه هاقول كريم شانتيه
ده كريم شانتيه ياقمر
وشكرا لمرورك
فهمتينى غلط ... انا قصدى اللى باكله بره باحسه كريم باستير مش شانتيه
صح والا غلط؟
يعنى فى ناس فعلا بتعمله بكريم باستير والا انا غلطانه؟
فراشة الإيمان;14198846:
لا مش صح ياقمر محشى كريم شانتيه
لو كريم باتسيير كنت قلت ليه هاقول كريم شانتيه
ده كريم شانتيه ياقمر
وشكرا لمرورك
ب
12-01-2011 | 05:40 PM
بجد روووووووووووووووووعه
ف
13-01-2011 | 01:44 AM
سعاد سالم;14202922:
هههههههههههه
فهمتينى غلط ... انا قصدى اللى باكله بره باحسه كريم باستير مش شانتيه
صح والا غلط؟
يعنى فى ناس فعلا بتعمله بكريم باستير والا انا غلطانه؟
:lol::lol::lol:
غالب اللى بيتباع فى المحلات كريم شانيه وفى ناس بتحشيه كريم باتسيير
انا فى البيت ساعات بحشيه كاسترد شيكولاته او كريم باتسيير
يعنى حسب الرغبه
لكن غالب اللى فى المحلات كريم شانتييه مجربتوش من بره بالكريم باتسيير
وتنورى موضوعى باستفساراتك:)
ع
13-01-2011 | 01:56 AM
ماشاء الله عليكي
مره فنانه :)
مره فنانه :)
S
13-01-2011 | 04:17 AM
ما شاء الله حلو اووى
تسلم ايدك
تسلم ايدك
د
28-01-2011 | 03:02 AM
فراشه يا جميل جبت شوكولاته خام عايزه اعرف اسيحها ازاي واحط منها علي الاكلير ازاي؟
&
28-01-2011 | 11:03 AM
يسلموآآآآآآ
d
28-01-2011 | 05:47 PM
روعه يسلمو
n
13-02-2011 | 12:42 PM
عجبتنى جدااااا تسلم ايدك انا بحب الاكلير اوووووووووووووى واكيد هعمله قريب ان شاء الله
ع
27-09-2011 | 06:35 PM
ماشاء الله تسلم ايدك هجرب واقووووووووووولك
شكلها وااااااااااو بجد
شكلها وااااااااااو بجد
ر
27-09-2011 | 06:46 PM
حلو ما شاء الله
ب
28-09-2011 | 12:37 PM
ماشاء الله يا شيري جميييييييييييل تسلم اديكي بجد تبارك الرحمن استاااااااذة ورئيسة قسم
ويا جمالك في اللغة العربية برضه هايلة هههههههههه انا بهزر معاكي انتي حبيبتي
ان شاء الله هاجربه بس اشتري كيس حلواني ان شاء الله كويس
ويا جمالك في اللغة العربية برضه هايلة هههههههههه انا بهزر معاكي انتي حبيبتي
ان شاء الله هاجربه بس اشتري كيس حلواني ان شاء الله كويس
ه
30-09-2011 | 10:23 PM
ماااشاااء الله بيشهيي