Boody we zady;13703556:شكرا جميعا على التقييم
ما شاء الله يا بنات حلوين قوي ملابسكم
كل عام و انتم بألف خير و عيدكم مبارك
ميما موون حلوين لبس ولادك ابني بيقولك من فين جبتي حاجات بن تن ههههههههههههههههه أصله مغرم بيه جدا
ياحياتي ابنك والله قولي له من bhs وان شاء الله تشوفيه باش مهندس آد الدنيا :)


















































