طريقة عمل لانشون (مرتديلا) الفراخ بالخطوات المصورة..طريقة مضمونة باذن الله

&Nada& 18-05-2010 147 رد 37,517 مشاهدة
&
بروكولي;12223555:
تسلم ايديكي على الانشون وانا بصراحة ولامرة جربت طعم الانشون او المرتديلا بخاف منهم دايما بتخيل انه لحم مش مطبوخ هههه


تسلمى يا قمر
بس بجد لازم تجربيها حتعجبك ان شاء اللهF:
&
Sim0;12225262:
حلوة اوي يانودي ما شاء الله عليكي مخبية المواهب دي فين :D
هجربوا في ابو لومي لانه بيموت في لانشون الفراخ وانا نووووووووووووووووووووووو :D:D نيفر فو ايفر

يا بنتى انا طول عمرى شاطرة بس بخاف من الحسد;)


مبتحبهوش ليه بس يا سيمو؟؟ انا بحبه اكتر من اللحمة:thumbs_up:


ولما جنى تكبر شوية حاكلها منه ان شاء الله:rolleyes:
y
تسلمى ياقملر على الوصفه ان شاء الله هجربها
&


السلام عليكم ورحمة الله وبركاتهـ ..

طبق رائع .. سلمت الايادي ويعطيكِ العافية

لاتحرمينا جديدكـ ..

ارق تحياتي

لونلي

N
تسلم ايدك يا لايف
ا
تسلم الايادي
ح
تسلم ايدك يا قمر بجد طريقة سهلة جداااا

و تم تثبيت الموضوع
B
ماشاء الله طريقة لذيذة وسهلة

بالعافية وتسلم الايادي
&
yoyo butterfly;12242184:
تسلمى ياقملر على الوصفه ان شاء الله هجربها


ღ Lonely G!rl ღ;12246934:


السلام عليكم ورحمة الله وبركاتهـ ..

طبق رائع .. سلمت الايادي ويعطيكِ العافية

لاتحرمينا جديدكـ ..

ارق تحياتي

لونلي



N0rma;12249888:
تسلم ايدك يا لايف


الوان القلوب;12252256:
تسلم الايادي


Blossoms;12255617:
ماشاء الله طريقة لذيذة وسهلة

بالعافية وتسلم الايادي

F:F:
تسلمو يا قمرات
M
يسلمو هاليدين حبوبه
&
لؤلؤة حياتى;12255560:
تسلم ايدك يا قمر بجد طريقة سهلة جداااا

و تم تثبيت الموضوع

F:F:F:F:F:
جزاكى الله خيرا يا حبى
m
حلوه اوى الطريقه وسهله تسلم ايدك
طيب متعرفيش لانشون اللحم بيتعمل ازاى
ولا هى نفس الطريقه بس بدل الفراخ احط لحمه
&
monyfofo;12257476:
حلوه اوى الطريقه وسهله تسلم ايدك
طيب متعرفيش لانشون اللحم بيتعمل ازاى
ولا هى نفس الطريقه بس بدل الفراخ احط لحمه

هيا نفس طريقة الفراخ بس بدلها تلت كيلو لحمة
بس نصيحة .. مش حتطلع زى اللى برة عشان هما بيحطو الوان صناعية

بس لو تحبى تجربى جربى


بس الفراخ طلع زى الجااااااااهز بالظبط:thumbs_up:
&
Miss S.A;12256930:
يسلمو هاليدين حبوبه


تسلمى حبيبتى
أ
تسلم ايديكي ياقمر
م
روعة الطريقة
على الاقل شغل البيت ارتب وانظف وتكوني عارفة ايش اللي محطوط فيه

تم الحفظ عندي في الجهاز لغرض التطبيق

يسلموا ايديك ويعطيك الف عافية
&
أم نجود الأحساء;12258292:
تسلم ايديكي ياقمر


مها عبدو;12262724:
روعة الطريقة
على الاقل شغل البيت ارتب وانظف وتكوني عارفة ايش اللي محطوط فيه

تم الحفظ عندي في الجهاز لغرض التطبيق

يسلموا ايديك ويعطيك الف عافية

تسلمو يا حبايبى

ويا ريت تجربوها وتصورها وتنزلوها:)
s
شطوووووووووووووووووووووووره يا ندى تسلم ايدك يا جميله
.
تسلمإيدك
صحيه ومضمونه صح ولو لاحظتي اللون مختلف عن الجاهز
إحتمال كبير أن الجاهز به ألوان صناعيه !!!
ا
طيب انتي جربتيها
X