تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
ا
العصفورة المعصورة;5590127:
يابنات ادعولي بزوج صالح انا عمري خمسة واربعين


باااارب يرزقك بالزوج الصالح اللي يسعدك عاجلا غير اجل
*
هم الدباديب يخلوووا الشيطين تتجمع في الغرفه وتحرم الملائكة الدخول فيها
شيليها ياقلبوووو عشان يتقبل الله صلاتك ودعاءك في هذا المكان ..
*
هاه انا اردج عليكي
ولا مامليتش عنيكي
*
عصفورة انت ساكنه وين في السعوديه
ا
:21_184::21_184:
*
دجونه وينك؟؟؟
ا
:21_209::21_209::21_209:
ا
انتوا روحتوا فين:21_129::21_129:
*
ولا يهمك ياحبيبتي بابحث لك عن راجل بس لاتعيطى واوعديني انك تشيلي الدباديب من غرفتك وياقلبووو انا ماقول كذا الا لمصلحتك وعشان ربي يوفقك ويتقبل دعواتك .. اوكيه
*
ياراجيه انت جالسه بس مستمعه اتكلمي ياختي
*
فينك ياعصفورة استحيتي
*
ردووووا
d
‏العصفورة المعصورة

ربنا يرزقك عاجل غيرآجل

يارب يارب يارب

إرزقها الزوج الصالح والذرية الصالحة
وامسح على قلبها
وابهج حياتها
وعوضها خيراً

يارب ياسامع الدعاء

طالبين حلالك فارزقنا وباعد بيننا وبين الحرام
ا
*اااااالنجمةااااا*;5590299:
ياراجيه انت جالسه بس مستمعه اتكلمي ياختي


هاقول ايه يا حبيبتى انا حاسة انى خلصت كل الكلام اللى عندي:o:o
ا
dony???;5590319:
‏العصفورة المعصورة

ربنا يرزقك عاجل غيرآجل

يارب يارب يارب

إرزقها الزوج الصالح والذرية الصالحة
وامسح على قلبها
وابهج حياتها
وعوضها خيراً

يارب ياسامع الدعاء

طالبين حلالك فارزقنا وباعد بيننا وبين الحرام


امييييين ياااااارب العالمين
*
يالله بنات تأخر الوقت وانتوا تدلعون الكلمه بالقطارة
انا بأروح انام وراي جامعه .... تصبحووون على خير
" سبحانك اللهم وبحمدك اشهد ان لا إله الا أنت أستغفرك واتوب اليك "
السلام عليكم ورحمة الله
d
العصفورة المعصورة;5590315:
انا عايزة انتحرررررررررررررررررر

وارتاح الناس بتضحك عليااااااااااااااااااااااااا


مالهم الناس بيكِ يتكلموا عنك ليه طالما انتى حافظة دينك وعرضك وصاينة نفسك
والنصيب مش بايدك ولا الزواج ولا الذرية ولا العمل من منا يملك لنفسه شىء حتى هم

لا يملكوا لأنفسهم شىء ولا ضامنين

سيبك منهم
وثقى بالله
وان شاء الله هيكرمك
ا
*اااااالنجمةااااا*;5590343:
يالله بنات تأخر الوقت وانتوا تدلعون الكلمه بالقطارة
انا بأروح انام وراي جامعه .... تصبحووون على خير
" سبحانك اللهم وبحمدك اشهد ان لا إله الا أنت أستغفرك واتوب اليك "
السلام عليكم ورحمة الله


وانتى من اهله احلام سعيدة
د
العصفور

الله كريم يرزقك بالزوج الصالح اللي يعوضك

وصح كلام نجووووووومه

طلعي الدباديب من الغرفه وتقريب لله اكثر والحي في الدعاء والصدقه كثري منها


وقرأة القرآن وخاصه سورة البقره




نجووووووووووووومه

معليه فصل النت
d
‏العصفورة المعصورة

أرسلت لكِ رسالة على الخاص إقرأيها


ووحدى الله

الدنيا فانية دار بلاء وفناء

والآخره هى دار البقاء اعملى لها ولا تبالى
واذا رزقنا الله خير واذا ما رزقنا فربنا سيجزينا ثواب الصبر خير
X