تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
ع
نوارة أبوظبي;5551462:


وااااااااااااااااااااااي

هذي لو تطيح بأيدي

اكلها
ع
صرخة مكتومة;5551511:
اخو صاحبة اختى

بس ماليش علاقة بيه ولا كنت بشوفه الا مره واحدة واحنا اطفال وف الضلمة بس على ما اسمع انه وسيم


هو عايز يتزوج

بس انا هعمل ايه؟




ايوااااااااااااا ده الكلام الحلو

ادينا كده معلومات
ب
اللهم إن كان رزقي في السماء فأنزلة وإن كان رزقي في الأرض فأخرجة وإن كان بعيدا فقربة وإن كان قريبا فأتمة وإن كان قليلا فكرثة وإن كان كثيرا فبارك لي فية يارب العالمين
ا
ممكن يا صرخة اختك تلفت نظر صاحبتها وتفهمها بشكل غير مباشر انك ممكن توا فقي علي اخوها لو العلاقة بينهم تسمح بكدة دة لاهو عيب ولا حرام
ص
ــــــــــــــــــــــــ[BLINK]ـ؟[/BLINK]ــــــــــــــــــــــــــــــــ
ع
بسيطة يا صرخه

اول حاجه لازم تتزوقي و تتعدلي و تروحي تزوريهم بوقت تتوقعين تشوفينه فيه

و خدي معاكي حاجه من صنع ايدك و خليه يتزوقها

و كتري زيارة لصاحبتك دي علشان الود يعلق
ن
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه عــروســتـــي دمــك عســل لا تــورطــيــن الـبــنــت بــخــطــطــك ؟
ص
الراجية الفرج القريب;5551548:
ممكن يا صرخة اختك تلفت نظر صاحبتها وتفهمها بشكل غير مباشر انك ممكن توا فقي علي اخوها لو العلاقة بينهم تسمح بكدة دة لاهو عيب ولا حرام


انا مقدرش اكلمها فى انها تتدخل لى

هما شايفين الوضع من غير ما اتكلم

كبريائى ميسمحليش مش حمل حد يشفق عليا او اوريهم انى محاجة مساعدتهم
والله اعلم اذا كانت هتساعدنى ولا لا




سيبيها على الله
ن
حبيبتي صـــرخــــه مــمـــكـــن أنــــاديـــــــك

-


-











-















-
















-

















فــــــــــــرحـــــــــــــــــــــــــــــــــــه !
ا
:21_129::21_129::21_129:
ع
نوارة أبوظبي;5551556:
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه عــروســتـــي دمــك عســل لا تــورطــيــن الـبــنــت بــخــطــطــك ؟


خليها تتحرك شويه

لا يا بنتي تحركي و عملي حاجه


خديها فرصه تقديم استشارات مجانيه

يعني بعد فترة حتكون بفلوس
ن
عــــروســتـــــي مــمـــكـــــن تــخــطــطـــيــلـــي أنــا كـمـان!
ع
قالتها ميسي

وميسي صاجه

راح عصر جداتنا اللي كانوا ينطرون العرسان

لازم احنا ندورهم
ص
عروس الحب;5551555:
بسيطة يا صرخه

اول حاجه لازم تتزوقي و تتعدلي و تروحي تزوريهم بوقت تتوقعين تشوفينه فيه

و خدي معاكي حاجه من صنع ايدك و خليه يتزوقها

و كتري زيارة لصاحبتك دي علشان الود يعلق


هههههههههههههههههههههههههالله يضحكك زى ما ضحكتينى

اولا هى مش صاحبتى دى صاحبة اختى وماليش علاقة بيها



ثانيا انا خيبة ومبعرفش اطبخ :o
*
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
طاط طاااااااط
بنات
فسحووووووا لى
تراى جيت
وكبروا المكان أنا عروس جديدة
عشان ما تخرب الكشخة
ابي اتمدد
من زمان ما أخذت راحتي
أحسن لكم لا تعرسوووون
ع
نوارة أبوظبي;5551585:
عــــروســتـــــي مــمـــكـــــن تــخــطــطـــيــلـــي أنــا كـمـان!


اوكي الصيده وظروف اللقاء بها

لو سمحتي

بسرعه ما عندي وقت

الاجندده متروسه مواعيد استشارات

ههههههههههههههههههههههه


م
ايواااااااااااااا هالكلام اللى يشرح النفس
شوفى مااشى زود بعد كلام عروس الحب بس احنا بنطبخ اخو صحبتج ع نااار هاديه يعنى عطيها ضوء اخضر مثلا انج لو تقدم اخوها لج بتوافقين بس لازم يجى الكلام بصورة عفويه بنص الحكى يعنى
ثانيا كل ماتروحين لها تكونين ع سنغه عشرة وتخليج راعيه واحب معاهم ازا احد مرض روحى زوريهم وافراحهم وخدى حاقه حلوة طبعا حسب مقدرتج ولاتنسى التوفيق من عند ربنا وانتى نيتج طيبه انزييين ههههه
ولو ماتقدرين تسوين هالسوالف براحتج بس احنا هنيه شايفين ماشى احسن من الخطط ترى تطيح الطير من السما ههه
ويييييييينج ياجوجووووة تلحقى علينا وعرووس ماشاءالله ماقصرتى الله لايهينك
ن
عـــروســتـــــــــــي ....أنــا عــنـــدي مــيــن يـــا نــــــوارة مين ؟ أيـــوه ابـــن الــجــيـــران!.....بــســنــــي أو أكــبــر بســنـــه .......
ع
*اااااالنجمةااااا*;5551602:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
طاط طاااااااط
بنات
فسحووووووا لى
تراى جيت
وكبروا المكان أنا عروس جديدة
عشان ما تخرب الكشخة
ابي اتمدد
من زمان ما أخذت راحتي
أحسن لكم لا تعرسوووون




انتي بعتينا

خلي ابو العصاقيل ينفعك

ياللله ياللله ماكو مكان للمتزوجين

روحي تمددي ابيتج
*
[SIZE="6"]بنات ماشاء الله متجمعين
مشتاقه لجمعتكم[/SIZE]
X