تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
ا
السلام عليكم
ان شاء الله يكون الجميع بالف خير

شو رايكم يابنات نعمل حفلة بالتجمع بمناسبة رجوع حبيبة الكل جوووووووووجووووووووو ياجبل مايهزك ريح..وياعوااااااازل فلفلو :tongue:
نحنا منحبك ونحترمك كثييييييييييييييير عسولة التجمع ربي يديم هالصحبه

بستاذنكم هلق وبرجع المسا لانو صارلي ساعة وانا بقرا الصفحات مشان افهم الي صار

احبكم في الله
ا
انا هنا بقول انا اعتذر لنجمة

نجمة كان تقول خليها موجودة ومااكانت تقصد انها مؤيدة حركاااااااااتة

وحنا فهمنااااااااااااا غلط

وفعلا ان بعض الظن اثم

وانا اعتذر

لنجمة قدام البناااااااااات كلهم

وانا اسفة وحقك عليااااااااااااااااااا

انتي قلتي مقلب
ودارت الكلمة ان في شكوك وانك متعاطفة معاها

وتعرفون الشيطان كبر الموضوع وبدينا نوسوس

وطلعت النجمة على نيااتها تتكلم

انا اسفة

مليون مرة

واعتذر بنيابة عن الجميع ترا نجمة لاتعرف البنت قصدي الرجااااااال هههههههه

ولا لها علاقة ابد ولاتؤيدهااااااااااااااااااااااا

في تصرفاته

هي قالت الكلام على نياتها

حبيت اوضح واكون صادقة مع نفس وزي ماا غلطناااااااا وغلطت انا لازم اكون صريحة واعتذر واكون صااادقة

مو بس بالغلط مع بعض ووقت الصح لا

انا انسانة اخطاء ماني ملاك

ولكن الاعتذااااااااار واجب

ورفع الظلم واجب

وانا اسفة عشان اوضح للجميع اللي سار وعشان ماتاخذو موقف من النجمة ونكون سبب في ظلمها ونتغير عليهاااااا
وحرام مالها ذنب

وانا ماارضى

الغلط

وسامحوني
ا
ياشيخة الله يقطع العصفورة
ههههههههههههههههه

هيا السبب
ا
يابنات في ضيف لاتكون العصفورة هههههههه
L
عود أحمد ياجوجو

وجودك يشرح صدرى الذى اصابه الضيق الشديد

كنتى عايزة تسيبنى!

انا محتاجاكم جننبى مرورى بالضيق فى هذه المره غير كل مره

المره دى أشعر بأن ضيقى سيقسمنى نصفين ويأخذنى معه لقضائى الاخير

إدعولى ولا تتركونى
*
هلا جوجو
صافي يـــالبن
الحمد لله
ا
LANY??;5615924:
عود أحمد ياجوجو

وجودك يشرح صدرى الذى اصابه الضيق الشديد

كنتى عايزة تسيبنى!

انا محتاجاكم جننبى مرورى بالضيق فى هذه المره غير كل مره

المره دى أشعر بأن ضيقى سيقسمنى نصفين ويأخذنى معه لقضائى الاخير

إدعولى ولا تتركونى


الله يفرج همك وان اشكرك لانك لكي الفضل بعد الله ثم انتي لانك انتي اللي فتحتي التجمع ومن خلال هذا التجمع حسيت نفسي مو وحيدة وفي بنات مثلي نشجع بعض نشكي لبعض

ومن مختلف البلداااااااااان حسيت برغم المسافة الا انا قلوبنا قريبة جدا

الله يفرج همك يااختي

والله يعطيكي طولة العمر لا تتفاولين على نفسك بعيد الشر عنك

وخليكي صبور وقوية

وماابعد الضيق الا الفرج

واستعيني بصبر والصلاة
ا
لانا حبيبتي قومي صلي ركعتين وقراءي القران

واستغفري واستعيذي بالله من الشيطان الرجيم

وانا شاء الله راح تحسين براحة والله يفرج همك ياااارب
ا
حليب ياقشطة ههههههههههه
ا
استاذنكم بروح اصلي

وخليكم اقوياء وامسحو دموعكم بحسن الظن بالله

وتوكلوا على الله

ولاتستسلموا لشيطاااااااااااااااااااااااان
L
ان شاء الله
بس لاتنسونى من دعواتكم
L
حرماً مقدماً

السلام عليكم جميعا
نلتقى على خير
O
mohja;5611575:
رسالة علنية من مهجة للاخت العصفورة المعصورة

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

اولا احبك الله الدي احببتني فيه واحنا هنا كلنا اخوات لما بنقول اخوات معندهاش علاقة لا بسن ولا ببلد ولا بمهنة ولا قبيلة ......اللي بيحكم على كل وحدة طريقة كلامها وطريقة تفكيرها وتحليلها للموضوع وكل وحدة فينا هي حرة في التعبير عن رايها بس حريتها بتوقف عند حرية الاخر بمعناها من غير اهانة ولا تجريح ولاسب ولا شتم و لا استفزاز .
في مثل يقول لكل مقام مقال
بصراحة يا عصفورة انا انصدمت من اجابتك على البنات وبصراحة الكلام اللي كتباها لا علاقة له بالمزح ولاالهزار حتى انك شوفت ردود البنات كانت محترمة .
كلنا هنا بنحب بعض وبنحترم بعض كلمة حبيبتي اضن انها عادي لما بتتقال بنت لبنت واحنا هنا متجمعين اكتر من 5 شهور وهمنا من بعض وبنساعد بعض

انا شفتك تهجمتي على البنات بالسب والشتم وعلى مين على نوااااارة وعلى فتافيت وعلى جوهرة السعودية
دول من اعز واقدم صديقاتي هنا في التجمع .هما مشتموكيش ولا سبب ليكي اي حاجة
سوال ليه سبتيهم وشتمتيهم وكمان هدعي عليكم نسيتي يا اختي انه الملائكة يومنون على كلامك واي دعوة دعيتيها بيقوا امين ولك بالمثل
يا اخت عصفورة احترم تحترم
والكلمة طيبة خير من صدقة
انتي قلتي انا بحسدكم لانكم صغار يا اختي هو احنا ضمنين عمرنا والحسد ياكل الحسنات كما تاكل النار الحطب.
عايزة تتجوزي صح
التجمع ده اتعمل فقط نحكي اللي بيحصل لينا وعملنا ايه يعني بنحكي يومنا كان فيه ايه وايه مش بنجوز بعض عايزة تتجوزي هتتجوزي ان شاء الله قومي اتوضي صلي استغفري وقولي يااااااااااااااااااااارب
قومي قيام ليل اقرئ قران ابكي للرحمن وقولي يااااااااارب هو اللي هيعطيكي وهيعطيكي لانه كرييييييييييم
ارقي نفسك حصني نفسك بالدكر خليكي واتقة من نفسك واحسني الضن بربك هو اللي هيعيطي وغيرو كداااب

لا تقولي فاتني القطار لا ياما في ستات اتجوزوا وفضلوا سنيييين عشرات السنين من غير انجاب حتى ياسوا ولكن لا تياسوا من روح الله رزقهم ربي بالولد .

اتمنى انه كلامي وصل لقلبك وعقلك واكثري من حسبي الله ونعم الوكيل
واحنا هنا كلنا اخواتك

اتمنى ردك يكون هنا في التجمع

وما تنسي وما يلفض من قول الا لديه رقيب عتيد


اختك مهجة
ن
مــــــهــــــوجــــــتــــــــي كيفك الغالـــيـــة؟وحشـتــيــنـــي كثييييييييييير؟
ن
شــذا كــمـــــــان كيفــك يــــاشـوشــو ويــنـــك ؟
ن
مــهـــــــــوجــــــــتـــــــي كــــــلامــــك درررررررررررررررر
ن
شــوشـــو
ن
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه شكلــي الــيــوم بــكــلــم نفســي ......بطــلــع لــلــصــلاة.......
ا
اهلا نوارة كيف حااااااالك

مرحبا السااااع
ا
ياعصفورة ياامعصورة روحي الله يرزقك بواحد

طيب عشان نفتك منك

ههههههههههههههههه
X