تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
ا
سلامات شذا الزهر علامك قلبي
ا
عصفورة لاتتضايقين مني انا لما اشوف كلامك واسلوبك كنك بنت عمرك 15 سنه وكان السنين معلمتك شيء شنو ذا وايضا انتي يائسه ومعندك امل ابدا 000000000000000 وصعب اقناعك لانه في داخلك منتي مقتنعهخ بكلامنا اوووووووووكي ---------------- الله يهديك
ا
انا هنا هنا يابن الحلال :21_181: لاعايزة جاه ولاكتر مال :no: بحلم بعش املاه انا سعد وهنا انا هنااااااااااااااااااااااااااااااا ياعم بقى :21_112::21_112:
منقووووول
ا
المعذرة اذا غلطت على احد يلا باااااااااااااااااااااااااااااااي وغدا احلى ان شاء الله
ا
عصفورة والله حاسه فيك وكاسره خاطري كثير وكلنا هني محتاجين لبعض وكلنا خوات لاتتضايقين عيوني
ا
العصفورة المعصورة;5578992:
يابناااااااااااات لية محدش عبرني حرام عليكم


حبيبتى احنا اكيييييييييييييد حاسين بيكي وربنا يكون في عونك طبعا بس تسيبيش نفسك فريسة للياس واسمحيلى اسالك هو مافيش حد اتادملك خالص ولا ايه المشكلة لو مش عاوزة تجاوبي انا احترم خصوصيتك
ب



العصفورة المعصورة

استعيذي بالله وخلي املك كبير

احنا كلنا مرينا من هذه المرحلة لكن في النهاية نتراجع ونتشبت بالأمل



ا
الراجية كم عمرك عيوني
ا
الألماسه الحساسه;5579105:
الراجية كم عمرك عيوني


احم احم بلاش احراج
ا
صح كلامك بسمة والله انك صادقه كلنا مرينا بكذا لكن نتعوذ من الشيطان ونرد الامل الى قلوبنا اكثر من اول
ب



الحمد لله على كل حال

والله يفرجها عليك من كل الأبواب


ا
لا عادي اغلبنا هني كبار بالعمر وعاقلين
ا
يلا باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي
استودعتكم الله التي لاتضيع ودائعه
ب



العصفورة المعصورة;5579133:
انا افكر بالانتحاااااااااااااااار الناس بتضحك عليااااااااااااااااااااااااا

كثير في كل مكااااااااااااااان بيقولي ازيك وزي ولدك



أختي أنا مريت من هذه التجربة وانا حكيت مع البنات في هذا الموضوع


لكني راجعت نفسي بعدها وفهمت أن ثقتي بنفسي كانت مهزوزة


وكنت بعيدة عن أهلي ما أكلم حد ولا أصارحه لكن لقيت أذان صاغية في هذا التجمع الحبيب



O
السلام عليكم حبايبي
جيت بس القلب مكسور
O
العصفورة المعصورة;5579184:
انا عااااايزة اخذ زوج صاحبتي

خلاص عايزة اخذ اي رجااااااااااااااال وبس مابقاش يهمني

لاني رفضت ناس عشان خاطر ستتاهم مايزعلوش ماقدروش اللي عملتة

خلاص بالاقيم بالا مبادى


اهلا بكي عصفورة والله قلبي المني من كلامك
حبيبتي ربك كبير

اكثري من الاستغفار
حصني نفسك من العين
ركعتين قيام ليل
رددي كثيير ربي اني لما انزلت الي من خير فقير
رددي الله الله ربي لا اشرك به احدا

ربنا يفرج همك ويبعد عنك كل وسواس خناس
ا
:o:o:o:o
ا
mohja;5579193:
السلام عليكم حبايبي
جيت بس القلب مكسور


ازيك يا مهجة يا حبيبتى وليه الحزن ده هو فيه عدوي اكتئاب منتشرة ولا ايه:(:(
ا
العصفورة المعصورة;5579196:
في بت هنا طعمة قاريت لها بتقول ازي تخططي

انا عيزهاااااااااااااااااااااااااااااا هيا اسمها اية


اعتقد انك تقصدى الجوهرة السعودية
ب



أن شاء الله يرزقنا الله بخير عباده


ونتزوج كلنا في الصيف



X