أختي التاجرة فتاوى تهمــك
م
02-10-2007 | 01:06 PM
الله أعلم ...؟؟!!!
U
06-10-2007 | 03:00 AM
فعلا انا قريت عن حكم النرد
ولكن اللعبة الزوجية مافيها خسارة يعني انتي فايزة فايزة فالاخير
فما ادري لو وحدة تسال الشيخ اكثر علشان نتاكد
وجزاج الله خير اختي
ولكن اللعبة الزوجية مافيها خسارة يعني انتي فايزة فايزة فالاخير
فما ادري لو وحدة تسال الشيخ اكثر علشان نتاكد
وجزاج الله خير اختي
ب
10-10-2007 | 11:25 PM
مشكوره عزيزتي وجزاك الله الف خير
ا
17-10-2007 | 02:58 AM
جزاك الله خيرا
w
28-10-2007 | 06:50 AM
Um.Abdullah;4456778:
فعلا انا قريت عن حكم النرد
ولكن اللعبة الزوجية مافيها خسارة يعني انتي فايزة فايزة فالاخير
فما ادري لو وحدة تسال الشيخ اكثر علشان نتاكد
وجزاج الله خير اختي
أختي هذه فتاوي من عند مشايخ..
w
28-10-2007 | 06:52 AM
جزاكم الله خيرا لمروركم خواتي..
وبارك الله فيكم..
وبارك الله فيكم..
s
30-10-2007 | 03:20 PM
مشكورة اختي على هالموضووع المميز
جعله في ميزان حسناااتج ^.^
جعله في ميزان حسناااتج ^.^
ع
31-10-2007 | 05:09 AM
بصي يا أختي انتي جبتي كلام كتير كدة بس عايزة أقولك حاجة وبصراحة شديدة
انتي اديتي للموضوع حجم أكبر من حجمه بكتييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير
مفيش حرام بين الزوجين الا الرجل الذي يأتي زوجته في المكان الذي حرمه الله
لكن اذا لعبت مع زوجها بالزهر دى مش حرام وبيعتمد على حظ ايه وقمار ايه؟؟
يا أختي دول زوجين ودى تحايل للإثارة بس
لكن الهدف منه إن حاجة معينة تحصل بينهم والنبي هتحصل هتحصل غصب عني وعنك هتحصل باللعبة أو من غير لعبة بس دى نوع فكاهي خالي من الخمر والميسر والقمار وربنا مطلع على مداعبتهم البريئة لبعض ونواياهم
هو إنتي مش متزوجة يا أختي ولا إيه؟؟؟؟
انتي اديتي للموضوع حجم أكبر من حجمه بكتييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير
مفيش حرام بين الزوجين الا الرجل الذي يأتي زوجته في المكان الذي حرمه الله
لكن اذا لعبت مع زوجها بالزهر دى مش حرام وبيعتمد على حظ ايه وقمار ايه؟؟
يا أختي دول زوجين ودى تحايل للإثارة بس
لكن الهدف منه إن حاجة معينة تحصل بينهم والنبي هتحصل هتحصل غصب عني وعنك هتحصل باللعبة أو من غير لعبة بس دى نوع فكاهي خالي من الخمر والميسر والقمار وربنا مطلع على مداعبتهم البريئة لبعض ونواياهم
هو إنتي مش متزوجة يا أختي ولا إيه؟؟؟؟
ب
01-11-2007 | 02:40 AM
جزاكي الله خيرا
ع
05-11-2007 | 10:59 AM
جزااااك الله خير
.
07-11-2007 | 11:37 PM
يزاج الله خير ..
ويعطيج العافية أختي.
ويعطيج العافية أختي.
ص
14-11-2007 | 08:11 PM
انتي اديتي للموضوع حجم أكبر من حجمه بكتييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير
مفيش حرام بين الزوجين الا الرجل الذي يأتي زوجته في المكان الذي حرمه الله
لكن اذا لعبت مع زوجها بالزهر دى مش حرام وبيعتمد على حظ ايه وقمار ايه؟؟
يا أختي دول زوجين ودى تحايل للإثارة بس
لكن الهدف منه إن حاجة معينة تحصل بينهم والنبي هتحصل هتحصل غصب عني وعنك هتحصل باللعبة أو من غير لعبة بس دى نوع فكاهي خالي من الخمر والميسر والقمار وربنا مطلع على مداعبتهم البريئة لبعض ونواياهم
انا ويالاخت عروووس البحر وجزاج الله خير
مفيش حرام بين الزوجين الا الرجل الذي يأتي زوجته في المكان الذي حرمه الله
لكن اذا لعبت مع زوجها بالزهر دى مش حرام وبيعتمد على حظ ايه وقمار ايه؟؟
يا أختي دول زوجين ودى تحايل للإثارة بس
لكن الهدف منه إن حاجة معينة تحصل بينهم والنبي هتحصل هتحصل غصب عني وعنك هتحصل باللعبة أو من غير لعبة بس دى نوع فكاهي خالي من الخمر والميسر والقمار وربنا مطلع على مداعبتهم البريئة لبعض ونواياهم
انا ويالاخت عروووس البحر وجزاج الله خير
و
23-11-2007 | 07:07 PM
عروس البحر;4552631:
بصي يا أختي انتي جبتي كلام كتير كدة بس عايزة أقولك حاجة وبصراحة شديدة
انتي اديتي للموضوع حجم أكبر من حجمه بكتييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير
مفيش حرام بين الزوجين الا الرجل الذي يأتي زوجته في المكان الذي حرمه الله
لكن اذا لعبت مع زوجها بالزهر دى مش حرام وبيعتمد على حظ ايه وقمار ايه؟؟
يا أختي دول زوجين ودى تحايل للإثارة بس
لكن الهدف منه إن حاجة معينة تحصل بينهم[COLOR="Red"] والنبي هتحصل هتحصل غصب عني وعنك هتحصل باللعبة أو من غير لعبة بس دى نوع فكاهي خالي من الخمر والميسر والقمار وربنا مطلع على مداعبتهم البريئة لبعض ونواياهم
هو إنتي مش متزوجة يا أختي ولا إيه؟؟؟؟
[/COLOR]
اولا الف شكر لاهتمامك بهذا الموضوع بس والله حيرتونا ياليت لو تتأكدين وتسألين الشيخ عن اللعبه اللي بين الزوجين
وملاحظة لاختي وحبيبتي عروس البحر كلامك حلو وعجبني بس ما يجوز الحلف بغير الله واتمنى تتقبلي نصحيتي بصدر رحب وتعملي فيها وما تزعلي مني وشكرا
ن
24-11-2007 | 04:57 PM
جزاكي الله خير
غ
26-11-2007 | 10:01 PM
يزاج الله خير
b
04-12-2007 | 04:53 PM
مشكوووووووووووووووره
ا
05-12-2007 | 11:41 AM
جزاك الله خير وجعله في ميزان حسناتك
م
06-12-2007 | 05:49 AM
جزيت خيرا
د
06-12-2007 | 09:49 PM
جزاج اللخ خير ع الطرح
وجعله في موازين حسناتج
وجعله في موازين حسناتج
ل
08-12-2007 | 01:52 PM
جازاك الله ألف خير