السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
kan 3indi hasaseya wa dr gave me 1% of hydrocortisone cream n 3jabni wayed, hal fi dhara or side effect is i countinue using it? pls help me
1% hydrocortisone
s
30-04-2005 | 07:54 AM
U
30-04-2005 | 08:21 AM
Hmmmmmmmmmmm.... dawart lech 3al hal medicine oOo 7a99alt el info. below hope it helps ya
SIDE EFFECTS: The most commonly noted side effects associatedwith nasal budesonide are nasal irritation, sore throat, cough, and,occasionally, a bleeding discharge from the nose. Rarely, it may cause upper respiratory infections. Overall, between 1 in 11and 1 in 30 persons experience a side effect.
OoO matshoofeen sahr dearoOo :up:
SIDE EFFECTS: The most commonly noted side effects associatedwith nasal budesonide are nasal irritation, sore throat, cough, and,occasionally, a bleeding discharge from the nose. Rarely, it may cause upper respiratory infections. Overall, between 1 in 11and 1 in 30 persons experience a side effect.
OoO matshoofeen sahr dearoOo :up:
s
30-04-2005 | 08:50 AM
waw .. u r so fast.. thnx 7bibti.. jazaki'llahu kheiran 3zizti
U
30-04-2005 | 10:16 AM
LoL any6ime dear :cool2:
ح
30-04-2005 | 12:32 PM
.gif)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


[align=right]


هلا sahara101
الف سلامه عليك اختى
شوفى الكورتيزون كعلاج للحساسيه رائع طبعا
لكن لفتره محدوده وخصوصا اانك هاتستخدميه على بشرتك وجلدك يبقى مده العلاج وبس
اعتقد الدكتور كاتبهولك لحد ما الحساسيه تختفى يعنى تقريبا اسبوع وبس
المهم توقفيه اول ماتختفى الحساسيه او مثل ما الدكتور قاللك ولو قالك توقفيه تدريجى كمان
وماتستخدميه الا للضروره ولما دكتور يقولك بس
ان شاء الله اكون افدتك ياسكره
[align=left]


حبـــيبـــــــــه ,,,
.gif)
s
02-05-2005 | 06:29 AM
أختي حييبة
thank u very much 4 yr reply, i have been using it for 3 weeks although da hasaseiya is over now alhamdulilah but i really like my skin now
i will stop using it
cz i dnt want more pronlems
jazaki Allahu kheiran 7bibti
thank u very much 4 yr reply, i have been using it for 3 weeks although da hasaseiya is over now alhamdulilah but i really like my skin now
i will stop using it
cz i dnt want more pronlems
jazaki Allahu kheiran 7bibti
ح
02-05-2005 | 06:38 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
جزانا واياكم اختى
وحاولى بقا وقفيه او حتى وقفيه تدريجى احسن يعنى كنتى تحطيه مثلا كل يوم خليكى يوم ويوم وبعدها اقطعيه تماما
بس اهم شئ تقطعيه تماما ان شاء الله
واقول حبيبتى
لو ماعندك كيبورد عربى ممكن تكتبى عربى برضه من خاصيه فىالمنتدى هنا
شوفى مكان ماتكتبى الرد على اى موضوع فيه لوحه فوق المكان ده بالظبط فيها ايقونات واختيارات كتير ورسومات للتحكم فى شكل المشاركه
اول سطر الايقونه رقم 6 من اليسار تلاقى ايقونه مرسوم عليها كيبورد ويد شخص
اضغطى عليها تظهرلك كيبورد عربى اختارى منها الحروف بالماوس
ده لو تحبى تكتبى عربى افضل يعنى
اتمنى اكون افدتك
والف سلامه عليك اختى
حبـــيبـــــــــه ,,,
s
08-05-2005 | 05:04 AM
جزاك الله خيرا وبارك فيك ـ ـ انقذتني من المعاناة ياحبيبة ياحبوبة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ح
08-05-2005 | 05:27 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
جزانا واياكم اختى وفيك بارك الله
الحمد لله لا شكر على واجب
حبـــيبـــــــــه ,,,