روابط قد تهمك :
فساتين العروس | تسريحات | تنظيم الاعراس | زخرفة | عالم حواء

صفحة 11 من 15 الأولىالأولى ... 23456789101112131415 الأخيرةالأخيرة
النتائج 151 إلى 165 من 211

الموضوع: شات منتظرات الحمل وامهات المستقبل القريب باذن الله لشهر شعبان/يوليو

عروس ماسية الصورة الرمزية أجمل ايام العمر
    ربنا يسترها يارب يا شوشو ... انا الفيش عندى فيه مشكلة ربنا يستر و هحاول ادخل

عروس متألقة
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة &Nada& مشاهدة المشاركة
    يتصفح الموضوع حالياً: 2 (2 من الأعضاء و 0 من الزوار)
    ‏&Nada&*, ‏Desly
    بتعملى ايه هنا يا سالى؟؟ اوعى تكونى بتفكرى تجيبى نونو تانى ؟ هههههههههههههه
    انتى على طول قافشانا كده يا ندى نونو تانى مش دلوقتى خالص يا ندى لسه شويه بس بحب اوى اتابع الموضوع والبنات هنا

عروس مبدعة
    شكرا يا حلوين على دعواتكم بس بجد انا نفسى افهم هو محدش بيدخل هنا ليه انتو شكلكو روحتو جروب الفيس بوك انا اصلا الاكونت بتاعى فيه مشكلة هحاول اشوفله صرفة او اعمل واحد جديد لان شكلكم هجرتوا هنا خالص:thumbs_down:

يا ريت يا جماعة من فضلكم اللى عمل منظار الرحم ده يكلمنى عنه شويه كده اظن ان ودعة و مونى على ما انا فاكرة

عروس مشرقة
    مي هنا بقي مفتوح مانتي عارفة ومبقاش في كونترول يعني اي حد بيقرا رغينا........
    ظبطي الاكونت بتاعك وتعالي علي الفيس

عروس نشيطة
    شيماء طلق بالانجليزى labor pain

مى ما تسألى شيرين انها خدت حاجة للحمل المره دى عشان انا قريت ليها فى الحمل الاولانى انها كانت متاخرة 3 سنين تقريبا من غير سبب زيك كده وخدت بس كلوميد وحصل حمل فلو كده جربى زيها او استنى واجلى شوية موضوع الحقن المجهرى وربنا يرزقك زى شيرين عاجلا غير اجلا ويتمم حمل شيرين على خير ويرزقكم بالذرية السليمة المعافاه يا رب

عروس نشيطة
    كده يا مها مش تردى عليا خلاص مش عايزنى معاكم خلاص مش مشكلة

عروس ماسية الصورة الرمزية أجمل ايام العمر
    بجد هنا بقى حاجة تقلق يعنى انا دلوقتى بكتب و فى معايا اتنين معرفهمش حد من الاعضاء مختفى و اتلانى من الزوار زاىا الواحد يبقى مطمن تانى زى زمان ...؟؟

عروس مبدعة الصورة الرمزية البرج اليسر
    بنات هو ايه الاكونت بتاع الفيس ده

عروس نشيطة
    السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
    إيه يا بنات قررتوا خلاص تسيبوا المنتدى ؟؟ و فعلا وحشة اوى حكايه انه بقى مفتوح دى طيب مش المفروض ينبهو على كدة الاول

مى بصى المنظار دة بيعملو 3 فتحات صغيرين واحته عند السرة و 2 ناحية كل مبيض و بيدخل المنظار يستكشف منطقة الحوض و الرحم و المبايض و لو لا قدر الله لقى اى مشكله زى مثلا التصاقات او إندو بيشيلوهم و يحلو المشاكل قدر الإمكان و بيعملو كمان اشعة صبغة بالمرة و بيكون طبعا تحت بنج كلى و بيدوكى سي دى فى العملية كلها لو تحبى تتفرجى عملو إيه

هدى اخبار بيلا إيه فى الحضانه يا رب تكون اتبسطت

عيوش فرحها النهاردة صح؟ ربنا يسعدها و يهنيها يا رب

يا بنات انا رحت الساحل مع ماما و اخواتى فى الويك إند بجد الجو هناك تحفة كان نفسي اقعد اكتر بس الشغل

انتو عاملين إيه

عروس مبدعة
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mooney608 مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
    إيه يا بنات قررتوا خلاص تسيبوا المنتدى ؟؟ و فعلا وحشة اوى حكايه انه بقى مفتوح دى طيب مش المفروض ينبهو على كدة الاول

مى بصى المنظار دة بيعملو 3 فتحات صغيرين واحته عند السرة و 2 ناحية كل مبيض و بيدخل المنظار يستكشف منطقة الحوض و الرحم و المبايض و لو لا قدر الله لقى اى مشكله زى مثلا التصاقات او إندو بيشيلوهم و يحلو المشاكل قدر الإمكان و بيعملو كمان اشعة صبغة بالمرة و بيكون طبعا تحت بنج كلى و بيدوكى سي دى فى العملية كلها لو تحبى تتفرجى عملو إيه

هدى اخبار بيلا إيه فى الحضانه يا رب تكون اتبسطت

عيوش فرحها النهاردة صح؟ ربنا يسعدها و يهنيها يا رب

يا بنات انا رحت الساحل مع ماما و اخواتى فى الويك إند بجد الجو هناك تحفة كان نفسي اقعد اكتر بس الشغل

انتو عاملين إيه
    الدنيا هنا بقت فراغ خالص يا مونى ميرسى على ردك بس اظن ده منظار البطن انا اللى طلبه منى منظار رحم اظنه مش هيبقى فى فتح كده و لا هو كله بيكون كده
    انا رأيى نكتب فى المجموعة افضل من هنا لان بجد الدنيا المفتوحة دى مش ظريفة خالص

عروس نشيطة
    مى :::: منظار الرحم بتاخدى بنج كلى او موضعى على حسب الدكتور والحالة والدكتور فى الاول بيحطلك اداه كدا تبقى فاتحة المهبل زى الصورة اللى هحطها وبيقعد يوسع الاول عنق الرحم باقطار مختلفة من اداة كدا زى قضيب حديد لغايه ميوسع وبعدين يدخل منظار الرحم وساعات بيحقنوا سائل او غاز عشان يشوف كويس جوه الرحم زالمنظار بقى بيتعمل عشان لو فى التصاقات او ورم ليفى او اى تشوهات خلقية فى الرحم وبيشوف فتحة قناة فالوب من ناحية الرحم مفتوحة كويس ولا لأ وممكن بياخد بيه عينة من الرحم عشان يشوف بيه سلامة بطانة الرحم وومكن لو لاقى التصاقات بيقطعها او ورم ليفى يشيله كتدخل جراحى بيه واحسن وقت بتعمل فيه فى الاسبوع اللى بعد البيريود وهو دقيق اكتر من اشعة الصبغة وبياكد نتايجها

عروس نشيطة

عروس مبدعة
    fara7i ba3d bokerra hatiwhachonni gidan da3awattekooooooooooo

عروس نشيطة
    الف مبروك يا عيوش وربنا يجمع بجوزك ويتمملك على خير وتتبقى احلى عروسة وربنا يسعدك بفرحك وحياتك الزوحية كلها يا رب

عروس مبدعة
    شكرا يا سارة جزاكى الله كل خير يا حبيبتى بس ده كده اظن مفيهوش فتح بيدخل الجهاز ده و خلاص على ما فهمت

انا عارفة انى تعبتكم معايا بس يا ريت يا جماعة لو حد يعرف دكتور شاطر فى موضوع المنظار ده يقولى هو الدكتور اللى رحتله رشحلى واحد بس شكله ممكن مينفعش

عيووووشة
    الف مبروووك يا عروسة ربنا يسعدك على فكرة فرحك يوم عيد ميلادى