روابط قد تهمك :
فساتين العروس | تسريحات | تنظيم الاعراس | زخرفة | عالم حواء

صفحة 4 من 9 الأولىالأولى 123456789 الأخيرةالأخيرة
النتائج 46 إلى 60 من 131

الموضوع: ♥ ..تجمــــع بنات مصر للاستفسارات والوصفات الجزء ال29 شهر ذو القعدة..♥

عروس مبدعة الصورة الرمزية دعوة للتفاؤل
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ساره افندي مشاهدة المشاركة
    شفتيها بكام السويت يادعوه في المحل
    مش سالت عليها ياساره انا شوفتها في العرض بس كنت انا وصحابتي مستنين واحده صاحبتها ههههههههههه;)

عروس مبدعة الصورة الرمزية دعوة للتفاؤل
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة little duck مشاهدة المشاركة
    يعنى كده سنسوداين مش حلووو ... !! وديبوردنت هشووف لو عرفت اجيبه من بره ان شاء الله .. طب بالمره بقى اخبار معجوون الاسنان بتاع اوريفليم اييه بكل انوااعها ..؟؟

حد جربت صابونه اسمها لمبادا .. ..؟؟ وعاوزه حاجه للحبوب اللى فى البشره بس تكون جل مش مرهم او كريم .. حاجه مديكال اجبها من الصيدليه ..؟؟
    بيتهالي جربت لمبادا دي زمان بس مش فاكره انها كانت جامده يعني عاديه تقريبا

وياريت حد يقول حاجه للحبوب لاني وشي فيه حبوب مش عارفه ايه سببها ومزعلني جدااااااااااا

وخصوصا بعد ا بعمل وشي باي طريقه بتطلعلي وبتعمل علامات بني8o|

عروس جديدة الصورة الرمزية 7orel3en
    اهلا بالتجمع الجديد يابنات انا ملحقتش التجمع الاول بس لحقتكم فى الثانى اهوه
    انا كان عندى كذا سؤال لو سمحتم
    1- انا عندى 16 سنه وعايزه ابدا البس عبايات الاقى فين عبايات كاجول وشيك وفى نفس الوقت واسعه وسرعها حونين
    2- شوفتكم بتتكلموا عن السويت كنت عايزه اعرف براوون بتوجع ولا لا لانى بصراحه بخاف من السويت جداا لانها بتوجع اووى

مشرفة سابقة الصورة الرمزية أنوش
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 7orel3en مشاهدة المشاركة
    انا كان عندى كذا سؤال لو سمحتم
    1- انا عندى 16 سنه وعايزه ابدا البس عبايات الاقى فين عبايات كاجول وشيك وفى نفس الوقت واسعه وسرعها حونين
    2- شوفتكم بتتكلموا عن السويت كنت عايزه اعرف براوون بتوجع ولا لا لانى بصراحه بخاف من السويت جداا لانها بتوجع اووى
    اهلا بيكي ياجميل منورة
    بوصي اي حاجة بتشيل الشعر من جذوره فا هي بتوجع
    بس كل جسم وهتلاقيه متاقلم او بيرتاح مع طريقة معينة
    انا بستخدم البراون لايدي ورجلي لان مستحيل افضل اعده كده لحد مالشعر يطول واشيله بالسويت
    وكمان لان برتاح للبراون اكتر وبتنجز معايا
    فا انتي جربي وشوفي ايه هيريحك اكتر ولو عالوجع فا انتي هتاخدي عليه مع الاستمرار

عروس مشرقة
    يااااااااااااااااااااااة بنات وحشتوني وحشني تجمعنا هنااااااااااااااااا الف مبروووووووووووووك
    انا اول مرة اعمل المنطقة بالشيفنج بمكنة نسائية يعني عملت بالبروان القطعة المخصوصة بس بالحلاقة او مرة وعلي الناشف هو كدة غلط ولااية يا بنات لان للاسف طلع تاني يوم وبيشوك جدا وحبوب مقلوكوش فهل دةةةةةةةةة عادي يعني
    انا مش اقدر اعمل سويت جسمي حساس مش بيستحمل اية رايكم في جهاز الشمع حد جربة علي المناطق الحساسة ؟

عروس ماسية الصورة الرمزية ساره افندي
    كويس اووي انك عملتي كده ياانوش وحده وحده جسمك هياخد عليها بس لو عملتي بلمكنه وبعدها سويت هتوجعك كانك اول مره لكن مره في مره سويت ورا بعض هتقا وجعها اخف بكتيررر وكل ماكنت حتا صغيره وشعر مش طويل كل ماالوجع قل
    موضوع الحبوب ده انا مستغربه انه يطلع مع سويت انا اعرف انه مع الحاجات التانيه
    خلكي بقا قبلها اشطفي بديتول الصابون السائل مادام الموضوع خراجي بس فامش محتاجه الغسول الانتمينت وبعدهااا بردوه علشان المسام لمفتوحه وبعدها اعملي الخلطته بتعتك مااني سمعت دكتوره في التلفزيون بتقول بلاش زيوت وكريم في المنطقه ديه لانها بتعمل حبوب وتعرق المكان الله اعلم بقااااا انا مش بحط حاجه
    وجبتي الورد من فين ....... ده انا معنديش الا العسل لفيت البلد كلها مفيش الا العسل في الباكت انواع بس انا مش بحبه
    كرستاله بقا سايحه مالص هيا اول شديتن وتلاقيها لازقت منك انا اصلي من اول ماجبتها لحد الاستخدام كانت بره التلاجه وبعدين حطتها في التلاجه ومجربتهاش من التلاجه علي الاستخدام
    ومجربتش المخدر بتاعهاااا
    معجون اورلفلام انا جربت بتع التبيض معمليش اي حاجه مش عاجبني الصراحه
    ايتن ازيك ياقمرررر بصي الواكس في المنطقه ديه هيبهدلك جداااااااااااااااااااا هوا واندر ارمز ده عايز اماكن مستويه ومشدوه غير كده بيبقا وجعه رهيب

عروس متألقة
    مبروك التجمع الجديد يا بنات
    ظهرت لي حبوب في وشي حمرا كده من ناحية خدي انا بشرتي جافة ومش عارفة دي جاتلي من ايه
    يا ترى استعملها ايه
    وعايزة حاة مجربة وفعالة لتشققات الرجلين
    تعبت منهم ومن الكريمات
    عايزة برنامج عناية بيهم علشان يبقوا حلوين بدل منظرهم البايخ ده
    هو فيه تجمع شعر ولا لأ

عروس رائعة الصورة الرمزية مرمور 14
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أنوش مشاهدة المشاركة
    انا زيك مش بعرف اعمل الا بالسويت السايحة الطرية اوي
    بئالي 4 شهور ويمكن اكتر بتعلم اعمل المنطقة بالسويت شوفت الويل لحد ما جسمي بدأ ياخد عليها
    بس مقدرتش ادخل لجوا يادوب من فوق كده لان حاولت وفشلت بحس جسمي بيتشد معاها
    استخدمت ايزي سويت بالورد لان فعلا زيت الزتون ناشفة ومحجره
    وحتى اللي بالورد بفضل اسيح فيها لحد ما تبقى طرية خالص عشان تلزق لزقة حلوة وتطلع بالشعر كله مره واحده
    معنديش استعداد احطها وهي ناشفه كده واشدها عالفاضي هههههههههههه
    لكن المشكلة في حبوب بتظهر بعد ما بعمل معرفش ليه سابت مكانها اثر بني زعلانة اوي بحطلها زيت زتون ولوز عاصره عليهم لمونه بس مش منتظمة ومخنوقة من الاثار دي عاملة زي ما كون حصبه وسابت نقط بني
    الحبوب ف المنطقة بس ولا عموما ف اي حتة تشيلي منها الشعر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وكويس قوي انك ابتديتي تشتغلي السويت هتتعودي عليها ماتقلقيش بس كل مرة ابقي انزلي تحت سنة صغيرة مع الحرص طبعاااااااااااا هتلاقيكي عملتي كله كله

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة little duck مشاهدة المشاركة
    يعنى كده سنسوداين مش حلووو ... !! وديبوردنت هشووف لو عرفت اجيبه من بره ان شاء الله .. طب بالمره بقى اخبار معجوون الاسنان بتاع اوريفليم اييه بكل انوااعها ..؟؟

حد جربت صابونه اسمها لمبادا .. ..؟؟ وعاوزه حاجه للحبوب اللى فى البشره بس تكون جل مش مرهم او كريم .. حاجه مديكال اجبها من الصيدليه ..؟؟
    لمبادا انا حسيتها فاشلة بصراحة وممكن تنشف وشك حتي لو بشرتك مختلطة

للحبوب جل ........ممممممممم ........كلينداسين جيل 1 % حلو قوي جربيه الاول ع حتة صغنتته يارب هيعجبك

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دعوة للتفاؤل مشاهدة المشاركة

وياريت حد يقول حاجه للحبوب لاني وشي فيه حبوب مش عارفه ايه سببها ومزعلني جدااااااااااا

وخصوصا بعد ا بعمل وشي باي طريقه بتطلعلي وبتعمل علامات بني8o|
    شكلها ايه الحبوب ؟؟؟؟؟؟؟

بعد ما تعملي وشك حطي فيوسيكورت ممتاز
    بعد ماتغسلي وشك بصابونة مطهرة طبعا مثلا ديتول المرطبة

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 7orel3en مشاهدة المشاركة

هي بتلسع مش بتوجع بس بتقل مع الوقت

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أيتن مشاهدة المشاركة
    يااااااااااااااااااااااة بنات وحشتوني وحشني تجمعنا هنااااااااااااااااا الف مبروووووووووووووك
    انا اول مرة اعمل المنطقة بالشيفنج بمكنة نسائية يعني عملت بالبروان القطعة المخصوصة بس بالحلاقة او مرة وعلي الناشف هو كدة غلط ولااية يا بنات لان للاسف طلع تاني يوم وبيشوك جدا وحبوب مقلوكوش فهل دةةةةةةةةة عادي يعني
    انا مش اقدر اعمل سويت جسمي حساس مش بيستحمل اية رايكم في جهاز الشمع حد جربة علي المناطق الحساسة ؟
    المنطقة دي مالهاش غير السويت بامانة

[QUOTE=ساره افندي;15675485]
    وجبتي الورد من فين ....... ده انا معنديش الا العسل لفيت البلد كلها مفيش الا العسل في الباكت انواع بس انا مش بحبه
    كرستاله بقا سايحه مالص هيا اول شديتن وتلاقيها لازقت منك انا اصلي من اول ماجبتها لحد الاستخدام كانت بره التلاجه وبعدين حطتها في التلاجه ومجربتهاش من التلاجه علي الاستخدام
    ومجربتش المخدر بتاعهااا

الورد مالي الدنيا لونها نبتي غااااااامق .........يعني كريستالة دي عجبتك ؟؟؟؟؟؟؟

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بشرى 1981 مشاهدة المشاركة
    ظهرت لي حبوب في وشي حمرا كده من ناحية خدي انا بشرتي جافة ومش عارفة دي جاتلي من ايه
    يا ترى استعملها ايه
    تعبت منهم ومن الكريمات
    هو فيه تجمع شعر ولا لأ
    فيهاايه الحبوب من جوه؟؟؟؟؟؟

للرجلين هيل فورت ممتاز

تجمع الشعر اهو ياريت كلنا نشارك

http://forums.3roos.com/showthread.p...0#post15668990

ياعيال حد جرب غسولات ايفا الجديدة

عروس ماسية الصورة الرمزية ساره افندي
    اه يامسي عجبتني ووصيت علي اتين وهشوف لو في نعناع هجربهاااا لاني ملاقتش ايزي الانواع اللي بستخدمها بس لو هنقرنها باانواع اللي كنت بستخدمها من ايزاي طبعا ايزي تكسب
    انا معنديش هنا الا العسل الاسود والابيض في البلد كلها مفيش ورد نهائي

مشرفة سابقة الصورة الرمزية أنوش
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أيتن مشاهدة المشاركة
    ازيك يا قمر
    عاملة ايه
    وحشاني خالص
    انا كمان جسمي حساس والسويت عملتلي حبوب عاااااا
    اللي زينا شكله مينفعش معاه غير الشيفنج بئه

كويس اووي انك عملتي كده ياانوش وحده وحده جسمك هياخد عليها بس لو عملتي بلمكنه وبعدها سويت هتوجعك كانك اول مره لكن مره في مره سويت ورا بعض هتقا وجعها اخف بكتيررر وكل ماكنت حتا صغيره وشعر مش طويل كل ماالوجع قل
    موضوع الحبوب ده انا مستغربه انه يطلع مع سويت انا اعرف انه مع الحاجات التانيه
    خلكي بقا قبلها اشطفي بديتول الصابون السائل مادام الموضوع خراجي بس فامش محتاجه الغسول الانتمينت وبعدهااا بردوه علشان المسام لمفتوحه وبعدها اعملي الخلطته بتعتك مااني سمعت دكتوره في التلفزيون بتقول بلاش زيوت وكريم في المنطقه ديه لانها بتعمل حبوب وتعرق المكان الله اعلم بقااااا انا مش بحط حاجه
    ومجربتش المخدر بتاعهاااا
    معجون اورلفلام انا جربت بتع التبيض معمليش اي حاجه مش عاجبني الصراحه
    ايتن ازيك ياقمرررر بصي الواكس في المنطقه ديه هيبهدلك جداااااااااااااااااااا هوا واندر ارمز ده عايز اماكن مستويه ومشدوه غير كده بيبقا وجعه رهيب
    ما هو كويس بس الحبوب دي مش عارفه اعمل فيها ايه
    دي بتطلع وبتعمل مايه بيضا زي الصديد كده
    لما كنت بعمل شيفنج مكنتش بيطلعلي حبوب خالص
    دلوقت الجلد كله نقط بنيه غامقة منظره زفت
    بالنسبة للزيوت انا مش بستخدمها بانتظام والحبوب من السويت لان فالاول لما ظهرت مكونتش بحط اي حاجة
    ربنا ييسر بئه واحاول اشوف حل بس المشكلة ان كل مره الحبوب بتزيد والاثر مش بيروح مره مع مره بئت النقط البني كتير

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mes333 مشاهدة المشاركة
    الحبوب ف المنطقة بس ولا عموما ف اي حتة تشيلي منها الشعر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وكويس قوي انك ابتديتي تشتغلي السويت هتتعودي عليها ماتقلقيش بس كل مرة ابقي انزلي تحت سنة صغيرة مع الحرص طبعاااااااااااا هتلاقيكي عملتي كله كله

هي بتلسع مش بتوجع بس بتقل مع الوقت

المنطقة دي مالهاش غير السويت بامانة
    الحبوب فالمنطقة دي بس بسبب السويت لان انا جسمي حساس مش بيستحملها
    وهو كويس بس الوضع ميطمنش لان كل مره يطلعلي 3-4 حبوب تسيب اثر والمره اللي بعدها وهكذا دلوقت بئت النقط البني كتير وشكلها وحش اوي

وعلى فكرة البراون مش بتتقل مع الوقت كلام دا مش صح خالص
    انا بستخدمها من وانا في اولى ثانوي داخله على 10 سنين اهو وعمرها ما اثرت على الشعر لا تقلته ولا زودته ولا اي حاجة .. هي زيها زي السويت بس الفرق هي بتشيل الشعر بس انما السويت بتشد الجلد والشعر سوا

عروس رائعة الصورة الرمزية مرمور 14
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أنوش مشاهدة المشاركة
    ما هو كويس بس الحبوب دي مش عارفه اعمل فيها ايه
    دي بتطلع وبتعمل مايه بيضا زي الصديد كده
    لما كنت بعمل شيفنج مكنتش بيطلعلي حبوب خالص
    دلوقت الجلد كله نقط بنيه غامقة منظره زفت
    بالنسبة للزيوت انا مش بستخدمها بانتظام والحبوب من السويت لان فالاول لما ظهرت مكونتش بحط اي حاجة
    ربنا ييسر بئه واحاول اشوف حل بس المشكلة ان كل مره الحبوب بتزيد والاثر مش بيروح مره مع مره بئت النقط البني كتير

الحبوب فالمنطقة دي بس بسبب السويت لان انا جسمي حساس مش بيستحملها
    وهو كويس بس الوضع ميطمنش لان كل مره يطلعلي 3-4 حبوب تسيب اثر والمره اللي بعدها وهكذا دلوقت بئت النقط البني كتير وشكلها وحش اوي

وعلى فكرة البراون مش بتتقل مع الوقت كلام دا مش صح خالص
    انا بستخدمها من وانا في اولى ثانوي داخله على 10 سنين اهو وعمرها ما اثرت على الشعر لا تقلته ولا زودته ولا اي حاجة .. هي زيها زي السويت بس الفرق هي بتشيل الشعر بس انما السويت بتشد الجلد والشعر سوا

سلامتك ياعسل.......بصي بعد ماتخلصي اغسلي بصابونة مطهرة وقبل طبعا...... بس طبية بحتة مش تجميلية ......حاجة كدا زي سبتول هي ريحتها اف معاكي بس تاثيرها رائع ولما بتتشطف بتروح .......ونشفي بحاجة اول مرة تستخدميها مغسولة يعني

وادهني بعدها فيوسي مرهم وليس كريم مرتين تلاتة ف اليوم لمدة تلات اربع ايام كدا ........دا مش هيطلعلك حبوب جديدة والاثار القديمة تتشال بالسكرب المتكرر سواء تجميلي او طبي

وعلي فكرة انا ماكونتش بقول ان البراون بتتقل الشعر انا بقولها ان المها بيقل مع الوقت.......عدد بصيلات الشعر ثابت اللي بنتولد بيه بيفضل معانا مفيش اي حاجة ف الدنيا بتزوده ياعسل

اه يامسي عجبتني ووصيت علي اتين وهشوف لو في نعناع هجربهاااا لاني ملاقتش ايزي الانواع اللي بستخدمها بس لو هنقرنها باانواع اللي كنت بستخدمها من ايزاي طبعا ايزي تكسب
    انا معنديش هنا الا العسل الاسود والابيض في البلد كلها مفيش ورد نهائي

ايه دا يعني هي فيها انواع وكدا بقي ؟؟؟؟؟؟؟ طيب جربتي نوع ايه؟؟؟؟؟

وغريبة ان الغردقة كلها مفيهاش ورد .......انا كنت عندكو قريب وفعلا بلاحظ ان الغردقة المحلات بتاعت الميك اب والاكسسوريز فيها قليلة قوي .......ياباشا اللي تعوزيه قوليلي وابعتهولك من هنا عندنا المحلات مالية الدنيا ومليانة .......انا لو اعرف كنت جيبتلك معايا وانا جاية والحساب عليا ياقمر

عروس مشاركة
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة monyfofo مشاهدة المشاركة

الكريم ده مصرى
    جزاك الله خيرا لقيت عندي نيفيا الابيض في البيت و بدات استخدمه ربنا يسهل

عروس مشاركة
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة على خطى الحبيب مشاهدة المشاركة
    ايه رايكم في غسول افون بتاع المنطقة الحساسة

وايه احسن غسول للمنطقة من تجاربكم ؟؟
    انا جربت اوريفلام الاورنج فترة و بعدين وقفت لاني خفت مش عارفه المفروض كل يوم و لا اسبوع و لا ايه
    و لقيت صاحبتي بتقولي بتاع افون احلى بكتير و انها حاسه انه سمر لها المنطقة بس مش متأكده لانها كانت بتستخدم البخاخ في نفس الوقت
    و انا اعتقد البخاخ هو السبب مش الغسول

عروس مشاركة
    بتوع اورليفلام احلي
    جربت منهم الاورنج والبيج والاتنين مستوي واحد بس ريحه الاورنج احلي شويه
    المفروض الاستخدام الكويس كل قد ايه يا سارة يعني كل يوم و لا اسبوع و لا ايه بالظبط لانه عادي و خايفة استخدمه

عروس مشاركة
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بشرى 1981 مشاهدة المشاركة
    يا ترى استعملها ايه
    تعبت منهم ومن الكريمات
    هو فيه تجمع شعر ولا لأ
    بالنسبة للرجلين يهيا ملهاش حل الا الاهتمام بجد و يوميا مش يوم و يوم و اسبوع اه و اسبوع لأ
    جربي الاول تعملي رجلك حجر كويس وبعدين ادهني كارباميد _ الا اذا كنتي حامل او بترضعي _ و بعدين استعمليه مرتين في اليوم واحده بليل قبل ما تنامي و ادهني كويس و شراب قطن و نامي
    و التانية في اي وقت
    و طول اليوم اول ما تبلي رجلك من الوضوء او حمام تنشفي و تدهني اي كريم مرطب و الف سلامة يا حبيبتي

صفحة 4 من 9 الأولىالأولى 123456789 الأخيرةالأخيرة