المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ربي ياخيبه للغايبه...........



لچين
13/11/2013, 03:01 AM
المثل ده ياستاتنا الحلوين بيقوله الام .....لما يكون عندها
صبيان وتعبت في تربيتهم وفي الاخر لما يكبرو يسيبوها
ويتجوزو ا......ينسوا تعبها ويبقوا جنب مراتتهم
وانتوا عارفين الغايبه دي مين ........:073::073::rose:
طبعا عارفين يا ستات يا حلوين ......احنا طبعا.
:009::009:واشفكم علي خير في مثل ....اخر.

ماذا اقول
13/11/2013, 03:24 AM
مشكورة عزيزتي على المثل
وبارك الله فيكِ

لچين
13/11/2013, 11:30 AM
مشكورة عزيزتي على المثل
وبارك الله فيكِ

:rose::rose:شكرا حبيبتي ماذا اقول لذوقك وكرمك وربنا يخليكي ليه.......<=3<=3وديما متالقه.

سوزان س
13/11/2013, 01:34 PM
وعليكم السلام
:rose::rose::rose:
شكرا حبيبتي لجين
على المتل
:S::S::S:
اول مره بسمع فيه بصراحه:094:
:S::S:
بس حلو:up:
سلامتك غاليتي شكلك مريضه
معافيه
:-^
اجمل لايك وتقيم
ننتظرك بمتل جديد

زهرة الاوركييد
13/11/2013, 02:19 PM
صديق انت ايش في كلام ههههههههههههههههههه معلش ثقافتي الهندية اليوم :lol:
ما فهمت شي من المثل دا اضم صوتي لصوت القمر سوزي أول مره اسمع فيه وابغ شرح كاااااامل ومفصل :082:
شكلي حكرهك بالمثل دا :D شريرة أنا

لچين
13/11/2013, 06:34 PM
شكرا زهرة الاوركيد
المثل ده ياستى يعني لما الوحده مننا تخلف ولد وتقعد تربي
وتتعب عشانه وفي الاخر لما يكبر يتجوز واحده فبالتالي
الام تغير منها وتقول المثل ده ........
وانا مستمره في الامثال وهشوفك بقه هتكرهيني ولا ايه.<3:'(

لچين
13/11/2013, 06:55 PM
:rose:


وعليكم السلام
:rose::rose::rose:
شكرا حبيبتي لجين
على المتل
:S::S::S:
اول مره بسمع فيه بصراحه:094:
:S::S:
بس حلو:

up:
سلامتك غاليتي شكلك مريضه
معافيه
:-^
اجمل لايك وتقيم
ننتظرك بمتل جديد

حبيبتي سوزي شكرا لذوقك وادبك يابنت سوريا وربنا يهدلكوا
الحال المثل ده يا عزيزتي للستات بتقوله لما تجوز حد من صبيانها يعني تربي وتتعب وتيجي مراته تخده علي الجاهز
ودايما حماتي بتقوله متعرفش انها كمان اخدت واحد من امه.
وانا هوافيكي بالجديد.:01::041: