المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ااااااااااااااااااااااااا ااسفه !

بسمه صفا
21/02/2011, 09:40 PM
:L:ااااااااسفه جداااااااااا:L:
اكيد كل واحده فينا مرت بلحظات زعلت:0100: فيها حد وهى مش واخده بالها او حصل موقف والشخص زعل منك سوا اهل اصدقاء اقارب:04:
او احباب او ماشابه ذلك
ولما قعدتى مع نفسك تذكرتى اللى حصل وانه زعل منك الشخص ده او هو قالك انه زعلان
اكيد بنبقى عايزين نقول للاشخاص دى اسفين من قلبنا بجد وبنهديلهم كل الحب:L: والورود F:اللى فى الدنيا كلها ليهم ونقولهم متزعلوش مكنش قصدنا الزعل
مستنيه كل واحده تدخل وتقول هى هتقول اسفه لمين وزعلته ليه ولو مش حابه تقول ليه مش مشكله بس هتقولها لمين

انا اولكم هقول لاهلى واصحابى واقاربى اسفه جداااااااااااااااااا:072::016: :087:وبهديلهم كل الورود اللى فى الدنيا كلها :025::083::065:F: وبقولهم بحبكم اووووووووووى ومليش غيركم وانتم عارفينى قلبى ابيض ومش بقدر ازعل حد ولا ازعل من حد بحبكم جدااااااااا

مستنياكم ياقمر علشان تقولو اسفين بس لمين بقى انتم تقولو
انا بقى اسفه جداااااااااااا لانى طولت عليكم F:

صبري ندم
22/02/2011, 12:17 PM
موضوع جميل
انا اتمنى اني اقدر اتأسف لاخوي مع اني ما غلطت >غلطتش< ولا اذكر في يوم اني قلت كلمه تجرحه <تجراحوا>
وماكان ودي بصرااحه اني اتأسف الا بعد الحلم اللي حلمته تحلمت بعيد الشر ان مات وكنت ابجي عليه بحرقه>اعيط اوي<
ولما صحيت من النوم حسيت ان الانسان لايحس بقيمة الشئ الا اذا فقده
شكرا على الموضوع الجميل مع خالص حبي وتقديري

ام فتو
22/02/2011, 03:16 PM
راضيه عن نفسي وتعاملي مع الاخرين
لاسمح لنفسي باالغلط اوالتمادي على الاخرين
لذلك لاداعي ان اقول اسفه لشخص ما

لميس الروح
22/02/2011, 04:17 PM
بسم الله الرحمن الرحيم ....
اولاً احب اقولج يسلموو على الموضوع الرووعة ...

ثانياً :احب اوجه اعتذاري واسفي الى اغلى الناس عندي امي وابوي واخواني كلهم واصاحبي وصديقاتي وكل من يحبني واحبه وحتى لو كان عدو لي وغلطت عليه فأنا اسفة لان مو من طبعي إني اغلط على احد او اجرح احد ...

عموماً تقبلي مروري غناتو ....

تحياتي لميس الروح...

دنيا الالم
22/02/2011, 04:27 PM
اتأسف لنفسي لأني ما قدرت انهاها عن الهوى:(:( موضوعك بالنسبه لي رااائع و حتواجد فيه كثيير فشكرآ لك