المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : غرفه خاصة للدردشه الصوتيه

غضيفة
29/04/2010, 12:38 PM
السلام عليكم
:thumbs_down:انا بصراحه مليت من الشات بالكتابه و اني على طول مكنلقاش الي يجابني بحكم الوقت و الي كيدخل منبعد ما كنخرج

حبيت اطرح فكره و يا ريت الاقي تجاوب منكم؟؟؟؟
الى كل اعضاء العروس من كل الجنسيات و المغتربات
يا ريت نكون غرفه خاصه بينا نتقابل فيه يوما كل على حسب الوقت بتاعو حيدخل يلاقي الي يتكلم معاه اون لاين
:thumbs_up: و هاد الغرفه للتعلم كدالك تعلم كل ما يخطر ليكي نتعلم امور دينا امور الحياة اليوميه و طرح مشاكلنا و نلاقي من يسمعنا و ينصحنا و هكدا نكون اسره متكامله نخاف على بعضين نساند بعضينا نسال على بعضينا :adore:
شاركونه و لو بكلمه ؟.؟؟؟؟
و الي حابه تكون عضوه فيها ترسلي على الخاص:rolleyes:

غضيفة
29/04/2010, 02:00 PM
ياه و لو كلمه عبرونه

..★شـــااانيل★..
30/04/2010, 01:04 PM
ان شاءالله تحصلي الي تتفاعل معاج بالفكره
بس حبيت انبهج ان الدردشه الصوتيه تكون سهلت الاختراق من قبل الهكرز
فعشان كذا انتبهي لنفسج زين

غضيفة
30/04/2010, 01:52 PM
ان شاءالله تحصلي الي تتفاعل معاج بالفكره
بس حبيت انبهج ان الدردشه الصوتيه تكون سهلت الاختراق من قبل الهكرز
فعشان كذا انتبهي لنفسج زين

شكرا اختي شانل على رايك و يحترم بس هي حكايت الهكر دي في اي بنامج اي حاجه في النت بيدخلولها ممكن على صندوقك البريد الخاص يدخلوه م بيغلبوش
بس حتى لو دخلو الغرفه ما راح يسمعو الا ما يسرهم ناس قاعده تلقي دروس دينيه و اجتماعيه و ما فيش حاجه خاصه تطرح في الغرف
الي بيجر الهكرز انهم يدخلو لما بلاقوا كلام مش عادي بيتقال و انت فاهما ازاي اما ازا دخل اول ما يسمع وحده بتحدث في درس ديني و الله على البركه يستفيد هو كمان
و الحمد الله مفيش لغاية دلوقتي حد دخل علنا و حتى لو دخل حد راجل يعني بيطرد على طول لو مردش في الميك و عرفت بنفسها بيطرودوها من الغرفه المراقبين على طول

و على العموم انا كان عندي نفس الفكره لما اتعرفة على الغرفه الصوتيه بس فعلا المراقبين الي فيها ما شاء الله عليهم مسكين لمراقبه الله ينور و الا اف بي اي:study:

غضيفة
01/05/2010, 11:05 AM
صباح النوووووووووووووووووووررر ررررررررررررررررر عليكم
صباحكم سعيييييييييييييييييدددددد ددددددددددددددد

غضيفة
04/05/2010, 01:05 PM
السلام عليكم
اشخباركم انشاء الله بخير

غضيفة
09/05/2010, 08:29 AM
صباحكم سعيد يا العروسات