المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : تجمع ورغي حوامل مصر لشهر ذي الحجة 1430 - كل عام وأنتم بخير يا حلوات

الصفحات : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

CuTie KaTkOoTa
17/11/2009, 11:14 PM
بسم الله الرحمن الرحيم

ربنا يقومنا بالسلامة كلنا يا بنات يارب ويسهلها علينا ان شاء الله ويرزق كل بنت باللي نفسها فيه بإذن الله.

ليستة الحوامل يا بناتيت :

ماميهات شهر 10:
11/10/2009 Umm Moaz ( أم معاذ و البراء )
12/10/2009 yomizo ( أم ملك و فرح )
lifedrop 13/10/2009 ( أم جنى )
23/10/2009 crazy ananas ( أم نور )
27/10/2009 blacky ( أم صوفيا )

ماميهات شهر 11:
9/11/2009 أجمل ايام العمر ( أم نبيلة )
16/11/2009 طالبة الجنة (بنوتة باذن الله )
18/11/2009 jumanaa ( أم حمزة )
19/11/2009 kato (بنوتة باذن الله )
24/11/2009 ftft70 (بنوتة باذن الله )

ماميهات شهر 12:
1/12/2009 garfield ( بنوتة باذن الله )
2/12/2009 سندريلا مصر ( بنوتة باذن الله )
9/12/2009 دارين ( ولد باذن الله )
10/12/2009 جنة الحياة ( بنوتة باذن الله )
14/12/2009 meshmesh_romio ( بنوتة باذن الله )
20/12/2009 البرج اليسر ( ولد باذن الله )
30/12/2009 boky2010 (بنوتة باذن الله )

ماميهات شهر 1:
5/1/2010 loveway
15/1/2010 دموع اشتياقى ( ولد بإذن الله )
15/1/2010 om_tota (بنوتة باذن الله )
19/1/2010 DodyCat ( ولد باذن الله )
27/1/2010 smily547 (بنوتة باذن الله )

ماميهات شهر 2:
20/2/2010 Roshy&Hany ( ولد باذن الله )
24/2/2010 mashimaro16 ( ولد بإذن الله )
25/2/2010 katkoot48 ( بنوتة باذن الله )

ماميهات شهر 3:
2/3/2010 كوبايه مايه ( ولد باذن الله )
3/3/2010 عروس البحر
26/3/2010 قصة كبيرة

ماميهات شهر 4:
7/4/2010 صوت العيون
7/4/2010 whiteoff ( ولد بإذن الله )
15/4/2010 ياسمين 100 100
16/4/2010 عروس حبيبى
23/4/2010 princess_miro
23/4/2010 miko85 ( ولد وبنوتة بإذن الله )
30/4/2010 d.aml 86

ماميهات شهر 5:
7/5/2010 sweet_toota
7/5/2010 عروسة نعومة
12/5/2010 love_me_more307
22/5/2010 bright bride
23/5/2010 love kingy
24/5/2010 miobillo

ماميهات شهر 6:
7/6/2010 mira2005m

miramiro
17/11/2009, 11:26 PM
كل سنه و انتم طيبين
ربنا يجعله شهر خير و ربنا يغفر لنا فيه جميعا يارب
و يارب الشات الجديد ده يبقى وشه حلو عليا
و مش يخلص الا لما ابقى حااااامل يارب
قولوا امين
ههههههههههه امين يارب انا و كل اللى نفسهم باذن الله

miko85
17/11/2009, 11:30 PM
ياعم كتكوت كبرت وبقيت بتفتح مواضيع لوحدك ههههه
يارب يكرمك ياميرو وتبقي معانا علشان كلنا بنحبك وانتي فعلا تستهلي كل خير

CuTie KaTkOoTa
17/11/2009, 11:31 PM
كل سنه و انتم طيبين
قولوا امين

امين يا مرمر يارب

ŚũҝąЯ Ŋă3m
17/11/2009, 11:32 PM
كل عام وانتوا بخير يا حلواااات

لا تنسوني في العيد وحلويات العيد عندكم .. :)

وانا بعد ادعولي احمل ..

CuTie KaTkOoTa
17/11/2009, 11:33 PM
ياعم كتكوت كبرت وبقيت بتفتح مواضيع لوحدك ههههه

شفتي بقي ، اصلي اتعقدت من ساعة ما كنت مجهزة موضوع جديد للتجهيزات بتاعتنا، ومش فاكرة ايه اللي حصل، اه حد سبقني باين ونزله، فكنت بشد في شعري، فقلت يلا فرصة دلوقتي اجرب فيكم بقي واخد خبرة عشان ابقي اعملها تاني بعد كده. :D:D:D

بس الموضوع ناقصه الليستة بقي، هحاول ادول عليها عشان احطها في الاول

CuTie KaTkOoTa
17/11/2009, 11:34 PM

وانا بعد ادعولي احمل ..

وانتي بخير يا جميلة، وتسلمي علي رسالتك، ربنا يرزقك يا رب عن قريب ان شاء الله

قطة اخر الليل
17/11/2009, 11:43 PM
ازيكم يا حلوااات كل عام وانتم بكل خير وصحه وعافيه ويارب يارب ياا ميرا يرزقك بالذريه الصالحه وتحملي عاجلا غير اجل

عملتي ايه عند الدكتوره قالتك ايه

miramiro
17/11/2009, 11:44 PM

كلك زوق يا ميكو يا حبيبتى
بجد مش عارفه اقولك ايه
احرجتينى بذوقك :21_186::21_186::21_184::21_184:
ميرسى يا قلبى
و انا معاكم انتم هنا كلللللللكم اخواتى
و اى حد فيكم حامل كانى انا حامل والله وبفرح لها جدا
وان شاء الله احصلكم قريب
بس جوزى يجى بالسلامه يااااااارب

قطة اخر الليل
17/11/2009, 11:45 PM
ميكو صحيح دموعي اشتياقي كل يوم تدخل وتسال عنك جزاها الله خير ابقي كليمها طنيها عنك يا قمرايه

كتكوته ايه ياعم الحلاوه د ي مواضيع وشات عقبال ما تفتحي موقع بكامله وبعدين انا مش قلتلك علميني اخد الصور ازاي من السيدي لانها عامله كده زي كليب مش عارفه اعمل فيها ايه

CuTie KaTkOoTa
17/11/2009, 11:47 PM
الجنين يبتسم ويضحك ويتثاءب (صور روعة) (http://forums.3roos.com/t253062.html)

miramiro
17/11/2009, 11:47 PM
ازيكم يا حلوااات كل عام وانتم بكل خير وصحه وعافيه ويارب يارب ياا ميرا يرزقك بالذريه الصالحه وتحملي عاجلا غير اجل

عملتي ايه عند الدكتوره قالتك ايه

ازيك يا قطه يا جميله انتى و البيبى اللى انتى حطاه العسل ده ما شاء الله
يارب تجيبى بيبى زيه جميل كده يارب

وربنا يتقبل منك يااااااااااااااارب ياااااااااااااااااااارب انا و كل المشتاقين باذن الله

وميرسى يا قلبى على سؤالك عليا
روحت امبارح و قالى لسه فى التهابات و ادانى دوا تانى
وربنا يجعله بالشفاء
بجد انا حاسه انى باخذ الدوا غلط اصلى خوافه جدااااااااااااا

CuTie KaTkOoTa
17/11/2009, 11:49 PM
ميكو صحيح دموعي اشتياقي كل يوم تدخل وتسال عنك جزاها الله خير ابقي كليمها طنيها عنك يا قمرايه

كتكوته ايه ياعم الحلاوه د ي مواضيع وشات عقبال ما تفتحي موقع بكامله وبعدين انا مش قلتلك علميني اخد الصور ازاي من السيدي لانها عامله كده زي كليب مش عارفه اعمل فيها ايه

ما انا كنت بسألك ساعتها هي فيديو او كليب يعني ولا صور منفصلي، بس اديكي فهمتيني اهو، دي بقي يا ستي مشكلتها مشكلة، انا عندي كده بردو وجربت كل الحلول ومفيش فايدة اني اخد الصور لوحدها منه، غير طريقة واحدة بدائية شوية بس هي اللي انا عملتها في الاخر، والصور اللي شوفتيها في البروفايل بتاعي في الفيس دي معمولة بيها، تحبي ولا ايه.

miramiro
17/11/2009, 11:51 PM

وانا بعد ادعولي احمل ..

يارب يا حبيبتى ياااااااااااااااااااارب
وانا شاء الله ربنا يكرمك و يرزقك بالحمل فى الشهر الجميل ده يااااااااااااارب انتى و انا و كل المشتاقين ياااااااااارب انك قادر على كل شئ

CuTie KaTkOoTa
17/11/2009, 11:52 PM
انا عمالة ادور علي الليستة لغاية ما احوليت وتعبت، لو حد عنده يبعتهالي علي الخاص عشان احطها في اول صفحة قبل ما يفوت الاوان :D

قطة اخر الليل
17/11/2009, 11:53 PM
لا معلش لازم تاخديه كويس معلش استحملي انا برضوه باخد مثبت مهبلي وكنت قبل ما اتجوز ربنا ييعافيكي عملت عمليه وطبع من النوم والاهمال التهبت من المنطقه دي وكنت باخد مضاد حيوي 2000 في الوريد كل يوم فعشان خاطري بجد خد بالك واستحملي وبطلي كسوف يا بنتي ده جوزك وده حقك حقك لازم تفرحي مش عاوزة اكتر في الكلام بس عاوزه اقولك حاولي تبقي مسترخيه علي الاخر وربنا يكتبلك كل الخير يارب وتحملي ارب علي طوول
وربنا يسمع منك اجيب واد عسل كده يا خرابي عموما انا موافقه اجوزه وهو في اللفه انا عاجباني البيت جودي دي وحاطه عيني عليها مليش دعوه بحبها بموت فيها ربنا يحفظه لكتكوته يارب

((K~A~T~O))
17/11/2009, 11:56 PM
مبروك علينا الجزء الجديد ويارب وشة يكون حلو علينا كلنا ونولد بالسلامة
ويرزق كل البنات يارب بالذرية الصالحة عاجلا غير اجل يارب

ازيكم بقا هههههههههههه

قطة اخر الليل
17/11/2009, 11:57 PM
ياريت علميني الله يباركلك نفسي اوي احط صوري كده وتشوفها وتقوليلي ايه يا بت الواحشه دي انتي تخينه كده ليه الراجل ده رضي بيكي ازاي وكده يعني عارفه انا مكنش معايه حد خالص يوم الفرح الا اخته وبجد يومها طلعت عيني وكان يوم حقيقي فظيع الجزمه اتكسرت ههههههههه واحنا بنصور والحمد الله كان في محالات كتير قدام كادو بس بجد كان موقف وانا في الزفه الطرحه البنت الصغيره فضلت تشدها وانا مش واخده بالي وكانت هتقع خلاص وحاجات غريبه الحمد الله

CuTie KaTkOoTa
17/11/2009, 11:57 PM
لا معلش لازم تاخديه كويس معلش استحملي انا برضوه باخد مثبت مهبلي وكنت قبل ما اتجوز ربنا ييعافيكي عملت عمليه وطبع من النوم والاهمال التهبت من المنطقه دي وكنت باخد مضاد حيوي 2000 في الوريد كل يوم فعشان خاطري بجد خد بالك واستحملي وبطلي كسوف يا بنتي ده جوزك وده حقك حقك لازم تفرحي مش عاوزة اكتر في الكلام بس عاوزه اقولك حاولي تبقي مسترخيه علي الاخر وربنا يكتبلك كل الخير يارب وتحملي ارب علي طوول
وربنا يسمع منك اجيب واد عسل كده يا خرابي عموما انا موافقه اجوزه وهو في اللفه انا عاجباني البيت جودي دي وحاطه عيني عليها مليش دعوه بحبها بموت فيها ربنا يحفظه لكتكوته يارب

:21_149::21_149::21_149: امووووواه، مكنتس اعرف ان جودي بختها حلو كده من قبل ما تيجي جايلها عرسان كتير ما شاء الله عقبال الحقيقة يارب، ربنا يكرمك يا رب يا مروة ويطلع احلي من الصورة كمان

CuTie KaTkOoTa
18/11/2009, 12:00 AM
مبروك علينا الجزء الجديد ويارب وشة يكون حلو علينا كلنا ونولد بالسلامة
ويرزق كل البنات يارب بالذرية الصالحة عاجلا غير اجل يارب

ازيكم بقا هههههههههههه
ازيك يا ايمي عاملة ايه، انتي استقريتي علي حبيبة مش كده؟

ياريت علميني الله يباركلك نفسي اوي احط صوري كده وتشوفها وتقوليلي ايه يا بت الواحشه دي انتي تخينه كده ليه الراجل ده رضي بيكي ازاي وكده يعني عارفه انا مكنش معايه حد خالص يوم الفرح الا اخته وبجد يومها طلعت عيني وكان يوم حقيقي فظيع الجزمه اتكسرت ههههههههه واحنا بنصور والحمد الله كان في محالات كتير قدام كادو بس بجد كان موقف وانا في الزفه الطرحه البنت الصغيره فضلت تشدها وانا مش واخده بالي وكانت هتقع خلاص وحاجات غريبه الحمد الله
بطلي كلام فاضي، ما احنا طلعنا معظمنا كلابيظ اساسا، انتي متفرجتيش علي صورنا ولا ايه، وايه يعني كلبوظة، المهم الروح والحمدلله علي رأي جوزي عمره ما شاف واحدة كلبوظة إلا وتكون دمها خفيف وروحها حلوة.

CuTie KaTkOoTa
18/11/2009, 12:02 AM
بصي بقي يا جميلة، انتي هتشغلي الكليب عادي وكل ما تيجي صورة جديدة، دوسي كليك يمين عليه واختاري pause وبعدين دوسي علي رز print screen اللي في الكيبورد، وبعدين افتحي برنامج ال paint واعملي paste هتلاقي الصورة اطبعت هناك، وبعدين بقي شوفي لو حجمها كبير صغريها منه ولو فيها فواصل زيادة قصيها كده يعني وبعدين save as واختاري jpeg عشان تبقي حجمها صغير وتتحمل عالطول.

قطة اخر الليل
18/11/2009, 12:03 AM
يارب يجي بس وبخير ومش مهم شكله الطب اتقدم ابقي اعمله نيو لوك بس هو يجي ولا تيجي وبجد انا بحب البنوته بنتك دي اوي تعرفي وانتي بتحكيعنها خطفت قلبي والله واصلا امها عسل زيها لان العسل الابيض الصافي بيجيب عسل زيه والله البنات هنا كلهم مشاء الله عليهم ربنا يبارك فيكم كلكم ويجعلهم زريه صالحه بينا يارب علي قد ماهما مطلعين عنينا

CuTie KaTkOoTa
18/11/2009, 12:04 AM
يارب يجي بس وبخير ومش مهم شكله الطب اتقدم ابقي اعمله نيو لوك بس هو يجي ولا تيجي وبجد انا بحب البنوته بنتك دي اوي تعرفي وانتي بتحكيعنها خطفت قلبي والله واصلا امها عسل زيها لان العسل الابيض الصافي بيجيب عسل زيه والله البنات هنا كلهم مشاء الله عليهم ربنا يبارك فيكم كلكم ويجعلهم زريه صالحه بينا يارب علي قد ماهما مطلعين عنينا

بس بقي احسن انا وشي احمر والله العظيم وسخن وعيني دمعت، اتكسفت اوي وفرحت اووووووي بالكلام ده مش قادرة اقولك اد ايه، موووووووووووووووووووووواه مووووووووووووووووواه كبيرة اوي ليكي :o:o:o

miramiro
18/11/2009, 12:07 AM

ميرسى يا مروه يا كميلة انتى
و الله بحاول اخذ الدوا صح علشان كده دايما اسال الغسول طريقته ازاى
و اخذت الحبوب
لكن الحاجات الموضعيه دى بقى مشكلتها مشكللللللللللللللله يا ربى عذااااب

و بعدين انا بحاول مش ابقى مكسوفه والله مع جوزى
بس الكسوف ده بيخلينى مشدوده مش عارفه ابقى مسترخيه خالص
و كمان ابقى بفكر فى الالم وده بيبقى مسيطر على كل تفكيرى
يارب ابقى كويسه و مش ابقى مشدوده تانى يااااااااااارب
وربنا يكرمنى لما جوزى يجى ان شاء الله بالذريه الصالحه
لانه هيجى ان شاء الله مره و يعد حبه صغيرين و بعد كده يسافر و مش اشوفه الا فى شهر 7 او 8 الجاى فبقول يارب اكرمنى بالحمل ان شاء الله علشان اتسلى مع النونو و الترجيع هههههه بدل ما انا قاعده اعد النجوم لوحدى هههههههههههه
ادعولى بقى عالطووووووووووووووول
و ادعولى يوم عرفه انا و البنات النشتاقين كلهم ان شاء الله

قطة اخر الليل
18/11/2009, 12:07 AM
تسلم ايدك يا عسل طيب هعمل كده ويارب افلح يارب وتسلميلي يارب انا بهزر ده انا قمر وبعدين لما بيقولي حاجه بقوله يا ابني انا القشطه شاحه في البلد بسببي هي والزبده وبعدين باين علي نعمه ربنا هههههههههههه اعمل بدافع عن نفسي بس هو الحمد الله بيحب المتختخين اوي بلاحظ كده عليه

miko85
18/11/2009, 12:10 AM

اه يامروه تسلمي ياقمر انا دخلت وسلمت عليها

((K~A~T~O))
18/11/2009, 12:12 AM
كتكوتة بعت ليكى اللستة يا قمر

وان شاء الله انا والله استقريت على حبيبة بس جوزى لما كلمنى النهاردة قالى اسم اميرة فكرى فية لسا هفكر تانى انا احترت لما تشرف الانسة بالسلامة اول اسم هقولة هو اللى هسميها بية

miko85
18/11/2009, 12:13 AM
ايه يابت يايمي يعني ايه ولولو مالهاش عرسان ولا ايه

miko85
18/11/2009, 12:14 AM

وان شاء الله انا والله استقريت على حبيبة بس جوزى لما كلمنى النهاردة قالى اسم اميرة فكرى فية لسا هفكر تانى انا احترت لما تشرف الانسة بالسلامة اول اسم هقولة هو اللى هسميها بية
عايز يسميها ايه اميره ولا انا فهمت غلط

قطة اخر الليل
18/11/2009, 12:14 AM
يا خرابي يا ميرا والنبي ما تتكسفي والنبي فكري في الرومنسيه وانك بتحبيه وانا عاوزه نونو عسول وعاوزة اقولك لو الطريقه مش عجباكي انا اسفه يعني مش لازم تكلميه ممكن يزعل حاولي تعبري بطريقه تانيه يعني بالايحاء مثلا مش عارفه افسر اكتر من كده بس انا عن نفسي جوزي كان بيضايق لما اكلمه ويعمل اللي بقوله عليه زي ما يكون امر بينفذه فابتديت المح له يعني بالدلع بالرومنسيه كده اكتبله في ورقه انا بحبك لما بتقول كد او بتعمل كده بدعي انا كل يوم وهو رايح الشغل بكتبله ورقه فيها كلام مجنون او ابعتله رساله اجننه بدعي معاه ابعتيله ايميل وانتي بتكلميه في التلفون ادلعي ده جوووووووووووزك يا ميراا جوزك حلالك هتاخدي والله ثواب والله ثووووووواب

((K~A~T~O))
18/11/2009, 12:17 AM
كل سنه و انتم طيبين

قولوا امين

ربنا يرزقك يارب بالذرية الصالحة عاجلا غير اجل يارب

وانا بعد ادعولي احمل ..

ربنا يرزقك يارب بالذرية الصالحة عاجلا غير اجل
وان شاء الله هدعلكم والله وانا بولد ربنا يرزقكم فى اقرب وقت يارب وان شاء الله تيجى السنة الجديدة وانتوا حوامل يارب ان شاء الله

((K~A~T~O))
18/11/2009, 12:19 AM
اة يا ميكو عايز يسميها اميرة

ŚũҝąЯ Ŋă3m
18/11/2009, 12:19 AM
ههههههههههه يا حلاة سوالفكم

انا بتم معكم هنا غصبا عنكم

ضحكتوني وانتوا تخطبوا لاولادكم اللي في بطونكم ههههههه

قطة اخر الليل
18/11/2009, 12:20 AM
كتكوته انا بحبكم كلكم في الله والله ومش قصدي اخليك تدمع يا طعم وبعدين تعالي هنا انتي بتعملي كده عشان عارفه اني بحب البيت جودي مش عارفه تخيلي يا كتكوت بعد 25 سنه جه ابني قال يعني وهو واقع في غرام بنتك وهيموت عليها ويقولي اماي عاوزه ادوز هطخه طبعا قصدي هزغرط طبعا وتطلع البيت بنوتك القمر دي وبعدين نعمل حمووات انا وانتي يالهوووووووي بجد احساس عسل اووي بس انا ابني من دلوقتي بيحب المخلل والحوادق يعني تعلميها من دلوقتي هههههههه والحلو ملناش فيه احنا حلوين كفايه ربنا يقومنا كلنا بالسلامه يارب

ŚũҝąЯ Ŋă3m
18/11/2009, 12:23 AM
امييييييين يا كاتووو

والله يسهللك ولادتك يارب

قطة اخر الليل
18/11/2009, 12:24 AM

خلاص يا قمر خليكي تنوري والله بس اول ما تحملي تيجي هنا وتقولي وانا عن نفسي هجوزك عيل من عيالي 22 ان شاء الله بس بالحجز لو سمحتي
وحسب الموصفات انا هديكي بس المهر بالدولار معلش :wink:
ربنا يرزقكك بالذريه الصالحه يارب عاجلا غير جل انتي وكل اللي نفسهم ومشتاقين اللهم امين

miko85
18/11/2009, 12:25 AM
اة يا ميكو عايز يسميها اميرة
ماشي اه سميها اميره
ده اسم جميل وكل رومانسيه
اميره حبي انا

CuTie KaTkOoTa
18/11/2009, 12:27 AM
تسلم ايدك يا عسل طيب هعمل كده ويارب افلح يارب وتسلميلي يارب انا بهزر ده انا قمر وبعدين لما بيقولي حاجه بقوله يا ابني انا القشطه شاحه في البلد بسببي هي والزبده وبعدين باين علي نعمه ربنا هههههههههههه اعمل بدافع عن نفسي بس هو الحمد الله بيحب المتختخين اوي بلاحظ كده عليه
:D:D:D:D

ميرسي يا قمر وصلتني وحطتها بس عدلت حاجة بسيطة وعايزة لسه تكملة في التعديل وانتم اللي هتساعدوني :o:o

ايه يابت يايمي يعني ايه ولولو مالهاش عرسان ولا ايه
:D:D
انا اتكلمت ولا فتحت بقي الله :D:D

:o:o:o :D:D شفتي بقي اخرة غلبنا عايزين نلحق نضمن جوازهم من دلوقتي :D

كتكوته انا بحبكم كلكم في الله والله ومش قصدي اخليك تدمع يا طعم وبعدين تعالي هنا انتي بتعملي كده عشان عارفه اني بحب البيت جودي مش عارفه تخيلي يا كتكوت بعد 25 سنه جه ابني قال يعني وهو واقع في غرام بنتك وهيموت عليها ويقولي اماي عاوزه ادوز هطخه طبعا قصدي هزغرط طبعا وتطلع البيت بنوتك القمر دي وبعدين نعمل حمووات انا وانتي يالهوووووووي بجد احساس عسل اووي بس انا ابني من دلوقتي بيحب المخلل والحوادق يعني تعلميها من دلوقتي هههههههه والحلو ملناش فيه احنا حلوين كفايه ربنا يقومنا كلنا بالسلامه يارب
وانا كمان بهزر بس فعلا انبسطت وانشكحت اووووووي من كلامك، انتي دمك زي العسل بجد، وكمان انا بحب المخللات بردو اوي، وكويس هانبقي قريبين من بعض كمان :sm2441::sm2441:

miko85
18/11/2009, 12:27 AM
انتي حامل في ولد ولا ايه

CuTie KaTkOoTa
18/11/2009, 12:29 AM
ماشي اه سميها اميره
ده اسم جميل وكل رومانسيه
اميره حبي انا

ايوة طبعا ومين يشهد للإسم غيرك :D:D

بصي اكتبك ايه في الليستة، انا قلت اسألك الاول ولا اسيب جنبك فاضي وخلاص، وهدي ولدت امتي يا بنات انا نسيت الاحد ؟؟

وكريزي اناناس امتي بردو؟؟
لو حد عارف ومتأكد يقول بدل ما اقعد ادور تاني ولا كريزي في 10 باين

حد تاني ولد من اول نوفمبر

ŚũҝąЯ Ŋă3m
18/11/2009, 12:29 AM
خلاص يا قمر خليكي تنوري والله بس اول ما تحملي تيجي هنا وتقولي وانا عن نفسي هجوزك عيل من عيالي 22 ان شاء الله بس بالحجز لو سمحتي
وحسب الموصفات انا هديكي بس المهر بالدولار معلش :wink:
ربنا يرزقكك بالذريه الصالحه يارب عاجلا غير جل انتي وكل اللي نفسهم ومشتاقين اللهم امين

هههههههههههه

بس 22 .. انتي اول جيبي الواحد وجربي وبعدين قولي اجيب الثانين ههههه

انزين اذا جبت بنت وولدك يبا بنتي .. المعرس اللي يدفع المهر مووو

وليش يعني الدولار بس .. احنا نقاطع امريكا:tongue:

((K~A~T~O))
18/11/2009, 12:30 AM
ماشي اه سميها اميره
ده اسم جميل وكل رومانسيه
اميره حبي انا

اة طبعا اسم حلو ورومانسى
حد هيقول على اسمة وحش هههههههههههههه
هو فعلا اسم جميل (f)

miko85
18/11/2009, 12:33 AM
اة طبعا اسم حلو ورومانسى
هو فعلا اسم جميل (f)
هههههه
انا عارفه صحيح بس فكري
فكري تاني

قطة اخر الليل
18/11/2009, 12:35 AM
مليش دعوه برضوه بنتك اللي تدفع ده مصري يا بنتي وبعدين ولا تزعلي ماله الريال العماني حلو وزي السكر وابن ناس وبعدين انا ابقا احوله ههههههه دولار ولا يورو بقا وبعين متقاطعيش اميريكا الا لما نا اقول عاوزه دولار ماشي

واه ان شاء الله هخلف 22 في الحلم باذن الله انا من دلوقتي بقول كفايه واحد وحياتك من التعب اللي بشوفه

CuTie KaTkOoTa
18/11/2009, 12:35 AM
ها يا بنات هدي ولدت يوم الاحد صح ؟

وميكو احطلك ايه في الليستة

((K~A~T~O))
18/11/2009, 12:36 AM
حاضر يا ميكو هفكر عشان خاطرك انتى بس هههههههههههه
كتكوتة انا ان شاء الله هولد يوم الخميس يعنى 19 /11 /2009
مش عارفة مالة اليوم دى معانا 3 من ولادد اخواتى موالدين فى 19 حاجة تلخبط

CuTie KaTkOoTa
18/11/2009, 12:38 AM
حاضر يا ميكو هفكر عشان خاطرك انتى بس هههههههههههه
كتكوتة انا ان شاء الله هولد يوم الخميس يعنى 19 /11 /2009
مش عارفة مالة اليوم دى معانا 3 من ولادد اخواتى موالدين فى 19 حاجة تلخبط

انا عدلتك من قبل ما تقولي، بس كنت مستنية اكمل باقي التعديلات مع بعض :D

miramiro
18/11/2009, 12:42 AM
يا خرابي يا ميرا والنبي ما تتكسفي والنبي فكري في الرومنسيه وانك بتحبيه وانا عاوزه نونو عسول وعاوزة اقولك لو الطريقه مش عجباكي انا اسفه يعني مش لازم تكلميه ممكن يزعل حاولي تعبري بطريقه تانيه يعني بالايحاء مثلا مش عارفه افسر اكتر من كده بس انا عن نفسي جوزي كان بيضايق لما اكلمه ويعمل اللي بقوله عليه زي ما يكون امر بينفذه فابتديت المح له يعني بالدلع بالرومنسيه كده اكتبله في ورقه انا بحبك لما بتقول كد او بتعمل كده بدعي انا كل يوم وهو رايح الشغل بكتبله ورقه فيها كلام مجنون او ابعتله رساله اجننه بدعي معاه ابعتيله ايميل وانتي بتكلميه في التلفون ادلعي ده جوووووووووووزك يا ميراا جوزك حلالك هتاخدي والله ثواب والله ثووووووواب

و الله انا ما قصدى ابقى كده يا مروه بس بجد حالتى صعبه بكسف اوى
و الكسوف يعمل شده :21_184: وانا نفسى ابقى عادى و كويسه معه و اعمله حاجات مفاجئه و كده بس مش عارفه بجد اعمل ايه:cry:

miko85
18/11/2009, 12:44 AM
ها يا بنات هدي ولدت يوم الاحد صح ؟

وميكو احطلك ايه في الليستة
يعني ايه تكتبني في الليسته ايه ميعاد ولادتي يعني ولا ايه

ŚũҝąЯ Ŋă3m
18/11/2009, 12:44 AM
لالا احنا ماعندنا الحريم يدفعوا .. اذا كذ السالفة من اولها بنتي ما تطلع من البيت ..

ما تعرفي يمكن فعلا تجيبي 22 .. هي اول مره بس صعب بس كرريها .. وكرريها كثير.. وتصير سهله وكأنك رايحه الحديقه ههههههه

CuTie KaTkOoTa
18/11/2009, 12:46 AM
يعني ايه تكتبني في الليسته ايه ميعاد ولادتي يعني ولا ايه

لا قصدي جنب ميعاد الولادة مش احنا بنكتب كل واحدة حامل في ايه.

قطة اخر الليل
18/11/2009, 12:47 AM
بيت يا ميرا هفضل وراكي لغايه ما تبقي جريئه جدا وللغايه زي كده سري للغايه بتاع الجزيره يا اما هاجي ابططك واعملك كفته بانبيه انتي فاهم يا بنتي ادردحي بقا اعمل فيكي ايه عشان حتي النونو حاولي مفيش حاجه سهله كله كده بالتعود واحده واحده بس انتي طولي بالك ارجوكي وربنا يباركلك وتعملي كده زي ما بقولك وانتي ادري بجوزك طبعا وفاهمه ازاي هو ممكن يكون معاكي حاولي مره واتنين وكمان متنسيش انه بيسافر كتير ولازم يبقي في بنكم نقطه وصل كبيره خليه يجنن عليكي توحشيه مش تتكسفي

قطة اخر الليل
18/11/2009, 12:49 AM
لالا احنا ماعندنا الحريم يدفعوا .. اذا كذ السالفة من اولها بنتي ما تطلع من البيت ..

ما تعرفي يمكن فعلا تجيبي 22 .. هي اول مره بس صعب بس كرريها .. وكرريها كثير.. وتصير سهله وكأنك رايحه الحديقه ههههههه

يا مفتريه هههههههههههههههههه حديقه هههههههههههههههه انتي اخ منك وبعدين يا ستي خلاص متزعليش احنا نتشرف ببنتك اوي انتي تامري (f) انا عن نفسي خاطري بولد وبنوته ان شاء الله يارب يكلمنا كلنا علي خير وانتي كمان تحملي ارب ان شاء الله

miko85
18/11/2009, 12:50 AM
لا قصدي جنب ميعاد الولادة مش احنا بنكتب كل واحدة حامل في ايه.
ولد وبنوته عادي الليسته ماحدش هايشوفها غيرنا هنا وبتنزل كل فغين وفين

miramiro
18/11/2009, 12:50 AM
اة طبعا اسم حلو ورومانسى
هو فعلا اسم جميل (f)

و انا كمان مع ميكو
علشان انا كمان اسمى اميرة:21_186:

((K~A~T~O))
18/11/2009, 12:54 AM
و انا كمان مع ميكو

ههههههههههههههههه
انتوا اتفقتوا عليا ولا اية :D:D
يلا اميرة اميرة

miramiro
18/11/2009, 12:54 AM
بيت يا ميرا هفضل وراكي لغايه ما تبقي جريئه جدا وللغايه زي كده سري للغايه بتاع الجزيره يا اما هاجي ابططك واعملك كفته بانبيه انتي فاهم يا بنتي ادردحي بقا اعمل فيكي ايه عشان حتي النونو حاولي مفيش حاجه سهله كله كده بالتعود واحده واحده بس انتي طولي بالك ارجوكي وربنا يباركلك وتعملي كده زي ما بقولك وانتي ادري بجوزك طبعا وفاهمه ازاي هو ممكن يكون معاكي حاولي مره واتنين وكمان متنسيش انه بيسافر كتير ولازم يبقي في بنكم نقطه وصل كبيره خليه يجنن عليكي توحشيه مش تتكسفي

لا حاضر هسمع الكلام انا بحب الكفته صحيح بس مش عايزه ابقى كفته:21_186:
و خصوصا انى رفيعه يعنى هبقى مش كفته لا هبقى فيليه ههههههههه

طب اعمل ايه قوليلى والله انا بسمع الكلام بس ادردح يعنى اعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟:gum:
و يا سلالالالالالالالالالالالا لام احساس حلو اوى انى احس انه هيتجنن عليا ياااااه يا سلام يا سلام بس ازاى و انا حاسه انى ساده نفسه على الحياه
بتقولى انتى يا مروه حاجات حاسه انها بعيدة المنال

ŚũҝąЯ Ŋă3m
18/11/2009, 12:55 AM
امين يارب نحمل اانا وميرا سوا ..

miko85
18/11/2009, 12:56 AM
و انا كمان مع ميكو
احنا كده بقينا اغلبيه هههههه

miko85
18/11/2009, 12:57 AM
ههههههههههههههههه
انتوا اتفقتوا عليا ولا اية :D:D
يلا اميرة اميرة
اه خلاص بس ايه ال خلاها يفكر في الاسم
ال جابه في دماغه يعني

mira2005m
18/11/2009, 01:01 AM
مساء الخير

ازيكم

ومبروك التجمع

الدكتور كاتبلي تحليلات والفوليك

ودوا للترجيع

miramiro
18/11/2009, 01:04 AM
امين يارب نحمل اانا وميرا سوا ..

ميرسى يا حبيتى
ان شاء الله ربنا هيكرمنا ادعى ربنا و انتى عندك يقين بالله
ان شاء الله ربنا هيرزقنا بس لسه الاوان مجاش و ربنا له حكمة فى كده طبعااااا

و بجد منورانا فى الشات
و ان شاء الله تبقى معانا عالطول
ولما تبقى فحامل ان شاء الله تابعى معانا هنا و مش تسبينا خليكى فى شات بلدك و معانا كمان ان شاء الله:9_28:

miramiro
18/11/2009, 01:06 AM
مساء الخير

ازيكم

ومبروك التجمع

ودوا للترجيع

ميرا حبيبتى
الدكتور طمنك الحمد لله؟
انا قلقلنه عليكى من الصبح والله
ربنا يثبت حملك يااااااااااااارب انتى و كل الحوامل باذن الله

mira2005m
18/11/2009, 01:07 AM
ميراميرو ازيك يا قمر

وحشتنيني ونفسي ارغى معاكى كتير

اخبارك اية

miko85
18/11/2009, 01:07 AM
منار ساكته ليه يابنتي

mira2005m
18/11/2009, 01:09 AM
تعبانة والله يا ميراميرو مش عارفة قالى هو كدة لازم

بس قاللى لازم راحة

ومش نافع خالص موضوع الراحة

CuTie KaTkOoTa
18/11/2009, 01:10 AM
مساء الخير

ازيكم

ومبروك التجمع

ودوا للترجيع

صح كده يا جميلة لازم كده في الاول، قوليلي ميعاد ولادتك ان شاء الله يلا عشان اضيفك في الليستة بتاعة اول صفحة

miramiro
18/11/2009, 01:13 AM
ميراميرو ازيك يا قمر

وحشتنيني ونفسي ارغى معاكى كتير

اخبارك اية

وانا كمان اووووووووووووووووووووى وحشانى وحشانى
عايزه اصلح الماسنجر بقى علشان نتكلم
هحاول فيه دلوقتى ان شاء الله

miko85
18/11/2009, 01:18 AM
هي الحركه في الشهر الرباع ازاي

mira2005m
18/11/2009, 01:22 AM
ان شاء الله قاللى

7 من شهر يونية

miramiro
18/11/2009, 01:24 AM
يا جماعة عايزه اسال سؤال محيرنى بصراحة
انا عندى حاجات كتير بجد مش بعرف لها اجابه و السؤال المحرج ده من ضمنهم
و اعذرونى فى السؤال
معلش هو يا اخواتى المنطقه الحساسيه الجزء الداخلى مش الجزء اللى فوق فى اول الرجلين لا التانى ده بيبقى دايما لونه اغمق من لون اى جزء فى الجسم
ده عادى و لا ايه؟
و ياترى له حل؟:21_184::21_184:

mashimaro16
18/11/2009, 01:24 AM
بدور على حاجات للبيبى
بس عماله اتابعكم

ازيكم يا حلوييييييييييييييييين

البت هدى عامله ايه
كان فى حد حيولد السبت مين انا مش فاكره
وجومانا وحمزه النونو ماشاءالله عامل ايه ؟

miramiro
18/11/2009, 01:28 AM
مارشيمارو ازيك يا حبيبتى
عامله ايه و النونو عامل ايه؟

mashimaro16
18/11/2009, 01:33 AM
ميراميرو
الحمدلله يا جميله
النونو الحمدلله مش عارفه تعبانه الايام دى وعلى طوووووول عايزه انااااااااااااااااااااااا اام بطريقه شنيعه
ولما بنزل مفيش يادوب ساعه وتلاقينى خلاص تعبت
مش عارفه ليه
:(

انتى عامله ايه يا جميله

ميكو هوا ايه اللى حصل علشان تشيلى الحااجات بتاعت التوقيع ؟

momo&lolo
18/11/2009, 01:34 AM
ازيكم يا بنات

mira2005m
18/11/2009, 01:35 AM
و اعذرونى فى السؤال
معلش هو يا اخواتى المنطقه الحساسيه الجزء الداخلى مش الجزء اللى فوق فى اول الرجلين لا التانى ده بيبقى دايما لونه اغمق من لون اى جزء فى الجسم
ده عادى و لا ايه؟

بصي بيكون غامق بس مش غامق اوي

الطبيعى اغمق درجة من الجسم

وطبع لو اغمق من كدة حطى حاجات طبيعة للتفتيح

miko85
18/11/2009, 01:38 AM
ميراميرو
الحمدلله يا جميله
النونو الحمدلله مش عارفه تعبانه الايام دى وعلى طوووووول عايزه انااااااااااااااااااااااا اام بطريقه شنيعه
مش عارفه ليه

انتى عامله ايه يا جميله

اسكتي انا زعلانه اوي اني شلتهم
جاتلي مسج علي الخاص استني اوريهالك
هي ده

مبروك الف مبرروووووك ياعسل الحمل ,, وربنا يتمملك ولادتك على خير وتقومي بالسلامه ويكونو التوأم بصحه وعافيه ,, بس انا كنت عوزه انصحك نصيحه لوجه الله وبما انك اخت ليا في الله ,, ماتحوليش تكتري من التوقيعات في المنتديات التانيه وتقولي انك حامل في توأم ,, لأنه في بنات كتير ربنا لسه ماأردش وخلاهم يحملو فبتلاقي كل وحده نفسها في الحاجه دي واكيد بتدعي بدال ماربنا يرزقها بواحد فيرزقها اتنين مه وحده واللي هتشوف توقيعك ده اعوذ بالله من غير ماتزكر اسم الله ممكن تضرك او البيبي يتأزو لاسمح الله ,, لأنه العين مزكوره في القران حتى لو كانت اللي بتحسدك بتحبك وماتقصدش بس نظرة عنيها بتكون سبقت وليعاذ بالله وهنا بأ بتيجي المشاكل ,, فخلي باااااااااااااااااالك كويس جدااااااااااااا انا اعرف بنات ياماااااااا كانو حوامل في توام ويالطيف كل وحده ووحده بتجيها مشكله مفاجأه من ايه بتلاقيهم مش عارفين ومايعرفوش بأ الا في نهاية المطاف بعد ماتكون الفاس وقعت في الراس ,, واعرف وحده كانت حامل في 3 توأم وكلهم اولاد وقعدت تقول للناس وفي النت وفي كل مكان انها حامل في 3 والكل طبعا اندهش وكملت ال 9شهور وبعد ماولدت اعوذ بالله واحد ورا التاني مات واكتر واحد قعد شهر والشيوخ قالولها دي عين جامده ,, وكمان بنت عمتي كانت خلفتها توأم برضو اول وتاني مره وكانو عيالها بيتولدو وبيتعبو وبتجيهم حاجات غريبه زي الكهربا كدا وجسمهم بيتنفض وحاله لابعدها حاله يأسو منهم الطب ,, وفي الاخر عرفو انها عين لاحول ولاقوة الا بالله مع انها بتحصنهم دايما بس سبحان الله العين كانت اقوى وضرتهم فخلي بالك والله الاشهار بأنك حامل وتقولي لدي ودي ودي مش كويس خالص وزي مابيقولو داري على شمعتك تأيد وكمان الرسول اللهم صلي عليه قال داوو سركم بالكتمان ,, وعلى فكره اعرف وحده برضو خلفت توام ولما الناس زروها في المستشفى كانو حاطين بنت معاها في الأوضه بس والبنت التانيه في الحضانه وماكانوش بيجيبو الاتنين مع بعض ومفهمين الناس انها مخلفه وحده بس ,, قالت عشان تبعد عيون الناس عنهم في اول الامر وبعد كدا لما خرجت والناس بدأو يعرفو قالت انه التانيه كانت تعبانه عشان كدا ماكناش بنجيبها الأوضه لما ولدت ,, فخلي بالك لأني زي ماقلتلك شفت وسمعت حاجات توجع القلب والله من عنين الناس ,, وحصني نفسك دايما واستودعي اطفالك عند ربنا وبلاش تكتري كلام في الموضوع ده خالص في النت ولما تعوزي اي حاجه اسألي دكتورتك او حد قريب منك جدااا غير كدا بلاش ,, وان شاءلله تقومي بالسلامه ياعسل على خير انتي وكل بنات المسلمين ,,

هي ده المسج ال جاتلي فخوفت بصراحه ماعني مش قايله لد خالص غيركم انتم

((K~A~T~O))
18/11/2009, 01:38 AM
توتا ازيك يا قمر اخبارك اية يا حبيبتى واخبار محمد اية

miramiro
18/11/2009, 01:39 AM
ميراميرو
الحمدلله يا جميله
مش عارفه ليه

انتى عامله ايه يا جميله

الف سلامه عليكى يا مارشيمارو يا حبيبتى
و لا يهمك يا حبيبتى نامى براحتك خاااااااااااااااااالص بكره لما النونو يجى هيسهرك مش هتعرفى تنامى
فحوشى النوم بقى من دلوقتى ههههههه
و انا الحمد لله كويسهفى نعمة الحمد لله يا حبيبتى

miko85
18/11/2009, 01:40 AM
ازيكم يا بنات
توتا اهلا ياهانم
الحاجات ال انتي جبتيها لمحمد
ال هي بناتي اصلا تيجي دلوقتي لولو
وياريت كمان محمد كمان للولو
فرحانه اوي انك هاتسمي محمد ماشاء الله

pascotta
18/11/2009, 01:45 AM
ازيكوا كلكلوا يا قمرات وحشتوني
ماشيمارو وحشاني اوي اخبارك ايه انتي والبيبي ؟؟؟؟
كتكوته انتي هنا؟؟؟؟
ميكو ربنا يحميكي من العين ويتمملك ولادتك على خير

mira2005m
18/11/2009, 01:46 AM
ربنا يحفظك

ويبعد عنك الحسد ياااااااارب

momo&lolo
18/11/2009, 01:47 AM
توتا اهلا ياهانم
الحاجات ال انتي جبتيها لمحمد
ال هي بناتي اصلا تيجي دلوقتي لولو
وياريت كمان محمد كمان للولو
فرحانه اوي انك هاتسمي محمد ماشاء الله

تحت امرك يا جميل اتفضليهم

وانا كمان فرحانة باسمه اوي على فكرة يا ميكو انا امبارح خطبت جودي بس مامتها طلعت حما صعبة و عايزاهم يقعدوا جنبها في القاهرة و كاتو خافت على بنتها مني :D فطبعا لارا حبيبتي هي العروسة

و على فكرة انا ناوية اسميه بالتشكيل زي الرسول عليه الصلاة والسلام

momo&lolo
18/11/2009, 01:47 AM
توتا ازيك يا قمر اخبارك اية يا حبيبتى واخبار محمد اية

عمال يلعب فاكر نفسه طرازان ماسك الحبل السري و بيتمرجح في بطني:D

miko85
18/11/2009, 01:48 AM
كتكوته انتي هنا؟؟؟؟
ربنل يخليكي يابسكوت ايوه ادعولي كده
ويدعولي يجوا سلام معافين من اي ضرر...

momo&lolo
18/11/2009, 01:50 AM

ربنا يحميكي باذن الله تعالى و يحفظهم من العين

momo&lolo
18/11/2009, 01:51 AM
ايههههههههههههههههههههههه هههههههههه كلكم نايمين ليه كدة

((K~A~T~O))
ميرا ازيك يا قمر اخبارك اية الحمد لله ان الدكتور طمنك يا قمر هو انتى لسا فى الاول صح يعنى اول 3 شهور ربنا يكملك على خير وتقومى بالسلامة

بسكوتة ازيك يا قمر اخبارك اية يا حبيبتى

miko85
تحت امرك يا جميل اتفضليهم

وانا كمان فرحانة باسمه اوي على فكرة يا ميكو انا امبارح خطبت جودي بس مامتها طلعت حما صعبة و عايزاهم يقعدوا جنبها في القاهرة و كاتو خافت على بنتها مني :D فطبعا لارا حبيبتي هي العروسة

و على فكرة انا ناوية اسميه بالتشكيل زي الرسول عليه الصلاة والسلام
يوووه كل شويه حد يخطب جوجو ماشي ياعم كتكوته اشطرت علي بنتك
انا بجد بزعل لما ماحدش بيسمي محمد ماعنه الاسم الوحيد ال مش بيقدم
انا كنت ناويه قبل ماجوز اجيب ولد اسميه محمد بس هخلاص ماحصلش نصيب
بقول اول ولد ليه يسمي محمد وبعدين لو جاله ولد تاني يسمي براحته

((K~A~T~O))
18/11/2009, 01:52 AM
ميكو ان شاء الله تولدى بالسلامة اطفال سالمين يارب وتقومى بالسلامة انتى وهما وبيعد عنك الحسد وكل شر أامين

miko85
18/11/2009, 01:53 AM
ميرا ازيك يا قمر اخبارك اية الحمد لله ان الدكتور طمنك يا قمر هو انتى لسا فى الاول صح يعنى اول 3 شهور ربنا يكملك على خير وتقومى بالسلامة

كاتو سالتك بقولك ايه ال خلي محمد يجي علي دماغه اسم اميره ها

momo&lolo
18/11/2009, 01:54 AM
على فكرة يا ميكو انا عاشقة لاسماء الرسول عليه الصلاة و السلام كلها و بحب مصطفى و ياسين

بس انا حبيت ان ابني يتكتب في شهادة الميلاد و ينادى زي الرسول عليه الصلاة والسلام

mira2005m
18/11/2009, 01:55 AM
ايوة لسة في الا ول بس تعبااااااااااانة

الحمد لله

تعب الحمل راحة

ههههههههههههههههههه

miko85
18/11/2009, 01:56 AM
ميكو ان شاء الله تولدى بالسلامة اطفال سالمين يارب وتقومى بالسلامة انتى وهما وبيعد عنك الحسد وكل شر أامين
ادعيلي اصلي انا خايفه اخدت فيهم دوا كتير وعملت عمليه في بنج ربنا يستر عليهم

momo&lolo
18/11/2009, 01:56 AM
ايوة لسة في الا ول بس تعبااااااااااانة

الحمد لله

تعب الحمل راحة

ههههههههههههههههههه

(y)(y)
بس خلي بالك من نفسك و ماتعمليش مجهود و لا تشيلي حاجات تقيلة و ربنا يثبت حملك يا رب

miko85
18/11/2009, 01:57 AM
[QUOTE=whiteoff;10648524]على فكرة يا ميكو انا عاشقة لاسماء الرسول عليه الصلاة و السلام كلها و بحب مصطفى و ياسين

بس انا حبيت ان ابني يتكتب في شهادة الميلاد و ينادى زي الرسول عليه الصلاة والسلام[/QUOTE
ممكن افكر في محمود ونبقي عمالنا تبادل

momo&lolo
18/11/2009, 01:59 AM
ادعيلي اصلي انا خايفه اخدت فيهم دوا كتير وعملت عمليه في بنج ربنا يستر عليهم

سلمي امورك لله و ماتخافيش
وطالما بتكشفي 4d حيبان للدكتورة لو كان فيه اي مشاكل بعد الشر

و على فكرة الحركة في الرابع بتبقى عاملة زي النبضة كدة او كأن في موجة في بطنك بسيطة كدة

momo&lolo
[QUOTE=whiteoff;10648524]على فكرة يا ميكو انا عاشقة لاسماء الرسول عليه الصلاة و السلام كلها و بحب مصطفى و ياسين

بس انا حبيت ان ابني يتكتب في شهادة الميلاد و ينادى زي الرسول عليه الصلاة والسلام[/QUOTE
ممكن افكر في محمود ونبقي عمالنا تبادل

(y)(y)(y)

((K~A~T~O))
والله يا ميكو هو لوحدة كدة قال اية رايك فى اسم اميرة ولبنة قولت لبنة لا تقيل وقديم جدا قالى خلاص اميرة انا بحب الاسم دى
تقريبا كان حب الطفولة اسمة اميرة ولا حاجة ههههههههههههههه
وان شاء الله يا ميكو ربنا معاكى وماتقلقيش وباذن الله مافيش حاجة وربنا معاكى ويحميكى يا قمر انتى والتونيز يارب وتشوفيهم يارب باحسن صحة وحال يارب وتفرحى بيهم

mira2005m
18/11/2009, 02:01 AM
وايت اوف ربنا يخليكي يااااااااااااااارب

على فكرة بحب اسماء محمد واحمد ومصطفى ومحمود

momo&lolo
18/11/2009, 02:01 AM
والله يا ميكو هو لوحدة كدة قال اية رايك فى اسم اميرة ولبنة قولت لبنة لا تقيل وقديم جدا قالى خلاص اميرة انا بحب الاسم دى
وان شاء الله يا ميكو ربنا معاكى وماتقلقيش وباذن الله مافيش حاجة وربنا معاكى ويحميكى يا قمر انتى والتونيز يارب وتشوفيهم يارب باحسن صحة وحال يارب وتفرحى بيهم

كاتو شكي في جوزك واضح انه الحب الاولي اميرة حبي انا و حركات :D

momo&lolo
18/11/2009, 02:03 AM
وايت اوف ربنا يخليكي يااااااااااااااارب

على فكرة بحب اسماء محمد واحمد ومصطفى ومحمود

(y)(y)حبيبتي(y)(y)

انا على فكرة اسمي توتا يا جميل:)

pascotta

اللهم امين يارب

انا الحمد لله متبهدله من الكليه وشويه عند ماما وشويه في بيتي ربنا يعديلي السنه دي على خير

ههههههههههههههههه
انا بقا حلمت ان انا هجيب بيبي ولد واسمه ياسين بس لسه مفيش حمل ملحقتش لسه

miko85
علي فكره انا اعرف جوزك قبل ماجوز انا الحب القديم بتاعه هههههه
هو مش قادر ينساني

momo&lolo
18/11/2009, 02:04 AM
بنات انا حقوم انام عندي عزومة بكرة ان شاء الله ادعولي اقدر اقف لاني اتهديت في الشقة النهاردة يلا اشوفكم على خير ان شاء الله

ويا رب النصر لمصر

miko85
18/11/2009, 02:06 AM
سلمي امورك لله و ماتخافيش
وطالما بتكشفي 4d حيبان للدكتورة لو كان فيه اي مشاكل بعد الشر

و على فكرة الحركة في الرابع بتبقى عاملة زي النبضة كدة او كأن في موجة في بطنك بسيطة كدة
بس نبض بس من جوه كده زي ماتكون زغغغه
ووبتروح بس بتوجع هي دي الحركه ولا ايه

أجمل ايام العمر
18/11/2009, 02:06 AM
انا جييييييييييييييت

نورت البيييييييييييييييييييييي ييت

دارين د
18/11/2009, 02:08 AM
ازيكم يابنات انا الدكتور حددلي معاد الولادة يوم 9\12ان شاء اللة ومن ساعة ماعرفة وانا خايفة ادعووووووولي

momo&lolo
18/11/2009, 02:08 AM
بس نبض بس من جوه كده زي ماتكون زغغغه
ووبتروح بس بتوجع هي دي الحركه ولا ايه

ياس :D اينعم :D هي دي:D التلطيش كله في السادس:D

mashimaro16
18/11/2009, 02:09 AM
و اعذرونى فى السؤال
ده عادى و لا ايه؟
يا جميله عادى على فكره كل الناس كده وكل النت مليان خلطات وحاجات بس انا رايى انه مش بيفرق كتييييييييييير

كتكوته انتي هنا؟؟؟؟

ازيك يا بسكوتى عامله ايه
الحمدلله تمام الحمدلله

ميكو على فكره صح خلى بالك لان فى ناس كتيره مش بيقولو ماشاءالله والعين حق
ربنا معاكى يا جميله ويكملك على خير ياررررررررررررررررررررررر رررررب

أجمل ايام العمر
متقلقيش يا دارين دى شكة دبوووووووووووس

تقومى بالسلامة ان شاء الله

بس هو انتى هتولدى قيصرى ولا ايه...؟؟؟

momo&lolo
انا جييييييييييييييت

هدى نورتي يا قمر انا كنت قايمة بس قلت اسلم يا جميل :D

mashimaro16
18/11/2009, 02:10 AM
اهلا اهلا ازيك يا دودو

CuTie KaTkOoTa
كتكوته انتي هنا؟؟؟؟

ازيك يا بسكوتة يا جميلة، عاملة ايه معلش اصلي قمت شوية وجيت لقيتك منورانا.

صحيح انا مشفتش صورتك

momo&lolo
ازيكم يابنات انا الدكتور حددلي معاد الولادة يوم 9\12ان شاء اللة ومن ساعة ماعرفة وانا خايفة ادعووووووولي

ربنا معاكي وما تخافيش و باذن الله كلنا حندعيلك ربنا يقومك بالسلامة(f)

أجمل ايام العمر
18/11/2009, 02:11 AM
ازيك يا توتا ...؟؟

مبروك انتى شكلك عرفتى انه ولد ربنا يفرحك بيه ياربو المرة الجاية بقى ربنا يديكى البنت اللى نفسك فيها

CuTie KaTkOoTa
18/11/2009, 02:11 AM
ازيك يا هدهد عاملة ايه، واخبار النوم ايه لسه متحسنش شوية، لولي شكلها اتغير تاني ولا لسه

أجمل ايام العمر
18/11/2009, 02:12 AM
ازيك يا مونى عاملة ايه يا قمرة ...؟؟

ادعولى لولى تنام كمان ربع ساعة ولا حاجة عشان اعرف اقعد معاكم شوية

momo&lolo
ازيك يا توتا ...؟؟

مبروك انتى شكلك عرفتى انه ولد ربنا يفرحك بيه ياربو المرة الجاية بقى ربنا يديكى البنت اللى نفسك فيها

ميرسي يا جميل هو ولد الحمد لله و ربنا يسهل المرة الجاية و تكون باذن الله بنوتة يا رب بس برده حخليه يقولي مامي :D

أجمل ايام العمر
ازيك يا كتكوتة ...؟؟

لولى شكلها كل يوم بيختلف شوية

هى شعرها بدا يفتح و اسمرررت سنة

و خسسست ربع كيلو بس بانوا قوى على وشها

غير كدة لا عادى

ادعولى بس انتم عشان الجرح تاعبنى قوى

miko85
18/11/2009, 02:13 AM
ياس :D اينعم :D هي دي:D التلطيش كله في السادس:D
والله هو دي الحركه النبض ال من جوه ال بيوجع اصلي لسه اكله شيكولاتيه قولت اشوف هايعملو ايه

ازيك يا بسكوتة يا جميلة، عاملة ايه معلش اصلي قمت شوية وجيت لقيتك منورانا.

صحيح انا مشفتش صورتك
بتروحي فين انا شاكه فيكي ههههه

mashimaro16
دفيها كويس وان شاءالله تنام
شليها واستغفرى كتير يمكن تنام :)

اخبار الرضاعه ايه الحمدلله ربنا سهلها ولا ايه طمنينى بالله عليكى علشان خايفه اوى من الموضوع ده

أجمل ايام العمر
ميرسي يا جميل هو ولد الحمد لله و ربنا يسهل المرة الجاية و تكون باذن الله بنوتة يا رب بس برده حخليه يقولي مامي :D

لا بلاش الله يكرمك مبكرهش فى حياتى قد الولد اللى بيقول مامى ...

انا اخويا الصغير قعدنا فترة على ما بطل

كان طويل عريض كدة و بيقول مامى

بتبقى بايخة قوى بصراحة

momo&lolo
ازيك يا هدهد عاملة ايه، واخبار النوم ايه لسه متحسنش شوية، لولي شكلها اتغير تاني ولا لسه

انت يا هانم لا سلام ولا كلام كدة دا انا قايمة خلاص:confused:

دارين د
18/11/2009, 02:14 AM
ازيك يامنار وهدي ووايت اة هولد قيصري ان شاء اللة ياهدي بس مش عارفة مالي خايفة اوي لية

momo&lolo
لا بلاش الله يكرمك مبكرهش فى حياتى قد الولد اللى بيقول مامى ...

انا اخويا الصغير قعدنا فترة على ما بطل

كان طويل عريض كدة و بيقول مامى

بتبقى بايخة قوى بصراحة

جوزي مش عايز ابداااااااااااااااااااا:D قالي لو قال مامي حيبقى سيس:D

mira2005m
وانتى من اهلة يا توتا

ربنا يعينك يارب

أجمل ايام العمر
18/11/2009, 02:15 AM
دفيها كويس وان شاءالله تنام
شليها واستغفرى كتير يمكن تنام :)

اخبار الرضاعه ايه الحمدلله ربنا سهلها ولا ايه طمنينى بالله عليكى علشان خايفه اوى من الموضوع ده

انا بدفيها بس الدكتور بيزعق على اللبس الكتير و بيقولى كدة غلللط و هتعيا

و مش عارفة اعمل ايه

انا ملبساها شاية بنص كم ووواحدة بكم و سالوبيت قطيفة بس مش بلفها ببطانية بلفها بكوفرتة و لما بنخرج بلفها فى بطانية و بلبسها طاقية و الدكتور بيزعق

الرضاعة الحمد لله احسن بفضل الله و كمان الدكتور بقى بيريحنى بليل و بقيت اديها اعشاب ميلوبا

الهانم بتعيط هقوملها وا رجعلكم تانى ان شاء الله

momo&lolo
18/11/2009, 02:16 AM
والله هو دي الحركه النبض ال من جوه ال بيوجع اصلي لسه اكله شيكولاتيه قولت اشوف هايعملو ايه

دا اثر الشيكولاتة مش بقولك يوم السونار اكلت كم شيكولاتة رهيب سيادته مسك الحبل السري و اشتغل طرازان:wink:

miko85
18/11/2009, 02:17 AM
يا جميله عادى على فكره كل الناس كده وكل النت مليان خلطات وحاجات بس انا رايى انه مش بيفرق كتييييييييييير

ازيك يا بسكوتى عامله ايه
الحمدلله تمام الحمدلله

ميكو على فكره صح خلى بالك لان فى ناس كتيره مش بيقولو ماشاءالله والعين حق
ربنا معاكى يا جميله ويكملك على خير ياررررررررررررررررررررررر رررررب

صح الحسد مزكور في قران ربنا يسترهها ان شاء الله

miko85
18/11/2009, 02:19 AM
دا اثر الشيكولاتة مش بقولك يوم السونار اكلت كم شيكولاتة رهيب سيادته مسك الحبل السري و اشتغل طرازان:wink:
هاكل شيكولاته كل يوم ةهههههه

miramiro
بسكوته
ازيك عامله ايه مش كلمت من ايام التجهيزات
انتى لسه متجوزه قريب و لا ايه؟
مبروك يا حبيبتى مع انها متاخره

ميرا حبيبتى
خلى بالك من نفسك اووووووى
ربنا يثبتلك حملك يارب
و بليز قوليلى ايه الحاجات الطبيعيه لتفتيح فى المنطقه دى؟

ميكو
ان شاء الله خير ربنا يحفظلك حملك و يكملك على خير و يتولدوا بأحسن صحه يارب

دارين د
الف سلامة عليكي ياهدي للدرجادي الجرح بيالم يعني لية حق اخاف

CuTie KaTkOoTa
18/11/2009, 02:20 AM

:D:D:D قوليلي شكوكك ايه طيب ياتري وانا اقولك صح ولا غلط.

انت يا هانم لا سلام ولا كلام كدة دا انا قايمة خلاص:confused:
ازيييييك يا توتا والله يا بنتي لسه جاية دلوقتي، مكنتش قاعدة عاملة ايه.

ازيك يامنار وهدي ووايت اة هولد قيصري ان شاء اللة ياهدي بس مش عارفة مالي خايفة اوي لية
ربنا يسهل ولادتك يارب ويقومك بالسلامة انتي والبيبي.

momo&lolo
18/11/2009, 02:21 AM
هاكل شيكولاته كل يوم ةهههههه

بلاش مصيحة دا كان عامل زي البتاعة اللي عمالة تلف لحد ما وجعلي بطني الحاجة الحلوة اوي بتخليه هيبر:D

mashimaro16
18/11/2009, 02:22 AM
:wink:
ازيك ا دودو عامله ايه يا جميله
انتى على الفيس بوك؟
انا مش عندى الاكونت بتاعك
لالالالالالالا متقلقيشششش كل الناس قالت ان القيصرى اسهل بس الجرح بعد كده هوا اللى متعب شويه بس اخف من الولاده الطبيعى والطلق
ربنا ان شاءالله يقومك بالسلامه ويبعتلك ساعه سهله :D بيقولوها كده صح :D

انا بدفيها بس الدكتور بيزعق على اللبس الكتير و بيقولى كدة غلللط و هتعيا

و مش عارفة اعمل ايه

انا ملبساها شاية بنص كم ووواحدة بكم و سالوبيت قطيفة بس مش بلفها ببطانية بلفها بكوفرتة و لما بنخرج بلفها فى بطانية و بلبسها طاقية و الدكتور بيزعق

الرضاعة الحمد لله احسن بفضل الله و كمان الدكتور بقى بيريحنى بليل و بقيت اديها اعشاب ميلوبا

الهانم بتعيط هقوملها وا رجعلكم تانى ان شاء الله
معلش يا هدى والله صعبانه عليا انتى
هيا لاامومه كده بهدله فى الاول بس الجنه برده غاليه ولاايه

miramiro
18/11/2009, 02:22 AM

بجد يا مارشيمارو
يعنى ده شئ عادى
طمنتينى والله
جزاكى الله خيرا(f)(f)

momo&lolo
18/11/2009, 02:23 AM
اهلا يا ايمي هاتم اقبلك بكرة ان شاء الله

انا لازم اقوم لاحسن الناس تاكل بكلرة سلطة بس :)

سلام

اه صحيح حد يبقى يسأل هدى البريست باد فارلين حلوة ولا ايه؟

دارين د
18/11/2009, 02:24 AM
يارب يامنارانا عالفيس بوك اسمي ام ادم

CuTie KaTkOoTa
18/11/2009, 02:25 AM

سلام

حاضر يا توتا هسألهالك، تصبحي علي خير، بكرة عايزين تشجيع جامد جدا وقت الماتش، ان شاء الله انا هشوفه زي المرة اللي فاتت عند حماتي مع بابا وماما وكلنا، وطبعا مش هنعرف ننزل زي المرة اللي فاتت رغم انها هاتبقي جامدة جدا واحلي من يومها كمان، بس عشان بابا وماما هنوديهم فين لازم نروحهم :ss:

zozokah
18/11/2009, 02:25 AM
السلام عليكم ياحلوين

دارين د
18/11/2009, 02:27 AM
وعليكم السلام ورحمة اللة وبركاتة

miramiro
18/11/2009, 02:27 AM
ربنا معاكى يا دارين يارب
وان شاء الله تقومى بالسلامة
متخفيش
الولاده للجدعان

CuTie KaTkOoTa
18/11/2009, 02:29 AM
السلام عليكم ياحلوين

وعليكم السلام ازيك يا زوزة عاملة ايه يا قمر

دارين د
18/11/2009, 02:29 AM
ربنا يخليكي ياميرا بس تعملي اية بقي في الخوف والتفكير واللة بحاول انسي نفسي

أجمل ايام العمر
18/11/2009, 02:30 AM

هتولدى قيصرى ليه يا دارين ...؟؟؟

و متخافيش واللله مش صعبة قووووووى للدرجة المخيفة يعنى

جوزي مش عايز ابداااااااااااااااااااا:D قالي لو قال مامي حيبقى سيس:D

عنده حق والله

mashimaro16
18/11/2009, 02:31 AM
يارب يامنارانا عالفيس بوك اسمي ام ادم

لا مش عارفه اوصلك
طلعلى كذا حد بالاسم ده :(
انا مسجله بالايميل ده
manar_elgedawyعلى الهوت مايل

CuTie KaTkOoTa
18/11/2009, 02:32 AM
هتولدى قيصرى ليه يا دارين ...؟؟؟

و متخافيش واللله مش صعبة قووووووى للدرجة المخيفة يعنى

عنده حق والله

هدهد توتا بتسألك علي البريست بادز، انتي كنتي جايبة قارلين صح، طلعوا حلوين ولا ايه

pascotta
18/11/2009, 02:32 AM
انا عايزه الراي بصراحه في المكيب والفستانين

miramiro
18/11/2009, 02:33 AM
وعليكم السلام و رحمه الله
ازيك يا زوكا
عامله ايه النهارده يا جميله؟
يارب تكونى بخير

mira2005m
18/11/2009, 02:34 AM
بسم الله ما شاء الله امورة

ربنا يححفظك

على فكرة انا قلت للدكتور عاوزة اولد قيصري

ضحك وقاللي لسة بدري على الكلام دة

ههههههههههههههههههه

أجمل ايام العمر
الف سلامة عليكي ياهدي للدرجادي الجرح بيالم يعني لية حق اخاف

هو بيوجع بس مش لدرجة الخوووف :D

هو انتى عايزة تبقى ام ببلاش ..؟؟

ازيك ا دودو عامله ايه يا جميله
انتى على الفيس بوك؟
انا مش عندى الاكونت بتاعك
لالالالالالالا متقلقيشششش كل الناس قالت ان القيصرى اسهل بس الجرح بعد كده هوا اللى متعب شويه بس اخف من الولاده الطبيعى والطلق
ربنا ان شاءالله يقومك بالسلامه ويبعتلك ساعه سهله :D بيقولوها كده صح :D

معلش يا هدى والله صعبانه عليا انتى
هيا لاامومه كده بهدله فى الاول بس الجنه برده غاليه ولاايه

فعلا الجنة غالية و الامومة تستاهل ربنا ما يحرم حد منها يارب

سلام

حلوين قوووووووووى يا توتا (y)

هدهد توتا بتسألك علي البريست بادز، انتي كنتي جايبة قارلين صح، طلعوا حلوين ولا ايه

:D حلويييين جدا الحمد لله

CuTie KaTkOoTa
الصور اهي يا كتكوته

الخيره دي صوره الفستان التاني

الله جميلة اوي يا بسكوتة، رقيقة خالص اللفة والميكاب وكله، بس انتي علتي فستانين انا اول مرةاعرف، وغيرتي فين هناك.

دارين د
18/11/2009, 02:35 AM
انا اللي طلبت من الدكتور ياهدي اني عايزة اولد قيصري لاني جبانة اوي ومعنديش قلب اني اولد طبيعي حتي طلبت منو انو يديني البينج قبل ماادخل اوضة العمليات دة غير انو قالي ان الحوض عندي ضيق وانا كدة كدة كنت مقررة قيصري حتي لو كان قالي طبيعي كنت هرفض

أجمل ايام العمر
18/11/2009, 02:35 AM
بسم الله ما شاء الله امورة

ربنا يححفظك

على فكرة انا قلت للدكتور عاوزة اولد قيصري

ضحك وقاللي لسة بدري على الكلام دة

ههههههههههههههههههه

ميرا ... طمنينى عملتى ايه عند الدكتور يا جميلة...؟؟؟

mashimaro16
18/11/2009, 02:36 AM
انا عايزه الراي بصراحه في المكيب والفستانين

لالالالالالالالالالالالال الالالا انا مش فاهمه حاجه
ايه موضوع الفستانين دول ؟ والطرحه كمان متغيره؟
انا مش فاهمه
اهئ اهئ اهئ اهئ

pascotta
انا غيرت في الاوضه ال في الفندق كنت واخده هناك واحده ليوم الفرح

mira2005m
زوكاااااااااا يا قمر ازيك يا جميل

أجمل ايام العمر
انا اللي طلبت من الدكتور ياهدي اني عايزة اولد طبيعي لاني جبانة اوي ومعنديش قلب اني اولد طبيعي حتي طلبت منو انو يديني البينج قبل ماادخل اوضة العمليات دة غير انو قالي ان الحوض عندي ضيق وانا كدة كدة كنت مقررة قيصري حتي لو كان قالي طبيعي كنت هرفض

احسن حاجة عملتيها يا دارين انك طلبتى تاخدى البنج برة اوضة العمليات :D(y)

ربنا يقومك بالسلامة يارب :)

عالم سمسم
18/11/2009, 02:37 AM
هييييييييييييه اخيرا الجهاز اتصلح ازيكم كلكم وحشتوني اوي اوي
بنات قولولي مين حمل ومين ولد غير هدي ومارول

zozokah
18/11/2009, 02:37 AM
الحمد لله يابنات معلش كنت بقرا اللي فاتني

ازيكم عاملين ايه

mira2005m
18/11/2009, 02:38 AM
قالى راحة وادانى تحاليل

والفوليك وبرشام الترجيع

قالي لازم راحة عشان المغص والضهرك

pascotta
18/11/2009, 02:40 AM
انا لبست فستانين في فرحي يا ماشيمارو وغيرت بعد شو التورته اما الطرحه انا شلت ال هي الكبيره وخليت الاسبانش من تحت بس وزودت عليها من قدام شويه الماظ زي ال على الفستان التاني ودخلت القاعه بزفه كده صغيره مختلفه عن اول واحده وال عمل المكيب صحبتي والطرحه اختى هي ال فصلتها واشتغلتها وربطتهالي
ها ايه راكيوا بقا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

CuTie KaTkOoTa
18/11/2009, 02:41 AM
انا غيرت في الاوضه ال في الفندق كنت واخده هناك واحده ليوم الفرح

ايه ده بجد طلع ينفع هناك طيب كويس والله، ودخلتي في النص التاني ازاي بقي، عملتي حركة معينة ولا عادي.

CuTie KaTkOoTa
18/11/2009, 02:43 AM
انا لبست فستانين في فرحي يا ماشيمارو وغيرت بعد شو التورته اما الطرحه انا شلت ال هي الكبيره وخليت الاسبانش من تحت بس وزودت عليها من قدام شويه الماظ زي ال على الفستان التاني ودخلت القاعه بزفه كده صغيره مختلفه عن اول واحده وال عمل المكيب صحبتي والطرحه اختى هي ال فصلتها واشتغلتها وربطتهالي

حلو اوي يا جميلة ما شاء الله، مش باين ان كل ده معمول من غير كوافير والله شطورين كلكم.

mira2005m
18/11/2009, 02:43 AM
ما شاء الله

جميل يا قمر

بس والله شاطرة

الواحد بيختار الفستان الواحد بال عافية

ههههههههههههه

ربنا يسعد ويحفظك

pascotta
18/11/2009, 02:44 AM
القاعه ضلمت والناس كانت لسه بتاكل وانا اختفيت وفجاه ظهرت بدخله مختلفه بالفستان التاني وهو كان معايا وغير الكرافت والناس بقت مصدومه معرفونيش في الاول هههههههههههههه

mashimaro16
18/11/2009, 02:45 AM

:Dياطقه
بجد تحفه ماشاءالله الفكره
بس انا عاجبنى التانى اكتر مش عارفه ليه بس شكلك عسول ماشاءالله
بس ماشاءالله ربنا يحميهم ياررررب اختك وصحبتك ربنا يباركلهم يارببببب

pascotta
الفستان التاني ده شغل ايدي انا وخالتي واختى من اوله ل اخره

pascotta
تسلميلي يا ماشيمارو انا عملت الاستايلين واحد اوفر في الشغل وحبيت ان التاني يكون سيمبل

zozokah
18/11/2009, 02:47 AM
يابنات باركولي حعيد فرحي وارجع عروس من جديد لولولولوليييييييششششششش

أجمل ايام العمر
18/11/2009, 02:47 AM

وحشتينا يا هبة

ازيك و ازاى ندى و البيبى ...؟؟

قالى راحة وادانى تحاليل

والفوليك وبرشام الترجيع

قالي لازم راحة عشان المغص والضهرك

طيب اسسمعى الكلام بقى و ارتاحى يا ميرا ربنا كملك حملك على خير يارب

أجمل ايام العمر
18/11/2009, 02:48 AM

مبروك يا زوكا

بسس ازاى ...؟؟؟؟

CuTie KaTkOoTa
18/11/2009, 02:50 AM
القاعه ضلمت والناس كانت لسه بتاكل وانا اختفيت وفجاه ظهرت بدخله مختلفه بالفستان التاني وهو كان معايا وغير الكرافت والناس بقت مصدومه معرفونيش في الاول هههههههههههههه
بنت خالة جوزي عملت كده بردو، بس كان الفستان الاول ابيض طبعا عادي وحلو اوي، والتاني بقي اوف وايت شامبين كده وعامل زي الساري الهندي والقماشة من بره وكلها مطرزة بس تحفة، وغيرت اللفة والاكسسوارت وكله وعملت نقطة حمرا في النص كده زي الهنود ودخلت علي موسيقي هندي وكان تحفة، وهو بردو كان هغير بس ملقاش حاجة يلبسها زيها، فبدل البابيون بكرافت وبس.

:Dياطقه
بجد تحفه ماشاءالله الفكره
بس انا عاجبنى التانى اكتر مش عارفه ليه بس شكلك عسول ماشاءالله
بس ماشاءالله ربنا يحميهم ياررررب اختك وصحبتك ربنا يباركلهم يارببببب

(y)(y)(y) وانا كمان

mashimaro16
18/11/2009, 02:50 AM

:Dمبرووووووووووووووووووووو وووووووووك
والله انا نفسى اعمل فرح تانى وتالت

ايه بقى ايه الموضوع

zozokah
18/11/2009, 02:51 AM
هدى ازيك ياجميل عامله ايه

miramiro
18/11/2009, 02:52 AM
ما شاء الله يا بسكوته
مبروك عليكى
بجد ما شاء الله الفستانين حلويين و الاحلى انك عامله واحد بايدك
و الطرحه جميله و الميك اب بجد جميل
و مبروك و عقبال الحمل ان شاء الله

pascotta
18/11/2009, 02:53 AM
ما شاء الله يا بسكوته
مبروك عليكى
بجد ما شاء الله الفستانين حلويين و الاحلى انك عامله واحد بايدك
و الطرحه جميله و الميك اب بجد جميل
و مبروك و عقبال الحمل ان شاء الله
تسلميلي يااارب

miramiro
18/11/2009, 02:53 AM
مبروك يا زوكا
طيب ابقى اعزمينا بقى مش تنسى

((K~A~T~O))
18/11/2009, 02:54 AM
كاتو شكي في جوزك واضح انه الحب الاولي اميرة حبي انا و حركات :D

فى ناس هنا بتحب تهدى النفوس يا جدعاااااااان ههههههه

انا بقا حلمت ان انا هجيب بيبي ولد واسمه ياسين بس لسه مفيش حمل ملحقتش لسه

ربنا يرزقك يارب يا بسكوتة باللى نفسك فية ويرزقك بالذرية الصالحة يارب

علي فكره انا اعرف جوزك قبل ماجوز انا الحب القديم بتاعه هههههه
هو مش قادر ينساني

انتى الحب القديم هههههههههههه
ماشى يا ميكو

بنات انا حقوم انام عندي عزومة بكرة ان شاء الله ادعولي اقدر اقف لاني اتهديت في الشقة النهاردة يلا اشوفكم على خير ان شاء الله

ويا رب النصر لمصر

تصبحى على خير يا قمر وان شاء الله تكون عزومة حلوة كدة وتشرفينا روحى نامى عشان تعرفى تطبحى ومش تحررقى الاكل :D
ويارب مصر تكسب
يارب تنجح يا تاتح هههههههههه

انا جييييييييييييييت

اهلا يا قمر اخبارك اية يا حبيبتى واخبار لولى اية طبعا صحى هههههه
هدى :ss: مش انا هولد يوم الخميس اعااااااااااااااا

ازيك يا دارين اخبارك اية يا حبيبتى ماتخافيش يا قمر هى شكة دبوس هتنامى وانتى حامل هتقومى تلاقى ابنك جمبك ههههههههه سبحان الله جة ازى اى اللى تعمل ماتعرفيش
انا كمان هولد قيصرى يوم الخميس ربنا يقومنا بالسلامة يارب انا كمان همووت من الخوف ربنا يستر

السلام عليكم ياحلوين

زوزو ازيك يا حبيبتى اخبارك اية يا قمراية

هوبا ازيك يا قمراية سالت عليكى والله اخبارك اية انتى وندى واخبار الحمل معاكى اية يا حبيبتى
اخر الاخبار جومانة لودت وجابت حمزة والحمد لله
وانا ان شاء الله هولد يوم الخميس الساعة 10 الصبح :ss: دعواتك يا قمر

CuTie KaTkOoTa
هوبا ازيك عاملة ايه وحشانا كلنا اوي بجد.

ازاي يا زوزو مش فاهمين، اتصالحتي مع جوزك وهتعملوا فرح وشهر عسل جديد ولا ايه :wink::wink:

zozokah
امي حتعملي فرح هنا عشان معارفنا وصحابناعايزين يفرحو ويرقصوا هههههه

عالم سمسم
18/11/2009, 02:56 AM
مبروك يا بسكوته انتي اتجوزتي امتي ربنا يكرمك وتعيشو في سعاده
وانتي والله يا هدي وحشتيني اوي اوي
ميرا الف سلامه عليكي ارتاحي خالص واسمعي كلام الدكتوره
بنات انا سالت قبل كده علي مستشفي الصفا والندي ومصر الدولي حد يعرف حاجه عنهم

أجمل ايام العمر
:D
هدى ازيك ياجميل عامله ايه

الحمد لله يا زوكا بكتب بايد و الهانم نايمة على الايد التانيو واول ما احطها على السرير ترقع بالصوووووووووووت :D

zozokah
كاتو انتي هنا ازيك ياجميل

mashimaro16
18/11/2009, 02:57 AM
بناويت انا حمشى
مش عارفه فى حاجه بتوجعنى :( فى بطنى

ادعولى ها
تصبحو على خير

دارين د
18/11/2009, 02:57 AM
ازيك ياكاتو عاملة اية ربنا يقومك بالسلامة ياحبيبتي وربنا ييسرها علينا جميعا يارب قوليلي انتي هتولدي في مستشفي الدلتا ممكن لومفهاش غلاسة اعرف تكلفة الدكتور والمستشفي للقيصري اصلي محتارة اولد في المستشفي دي ولا مستشفي الخير انتي رايك اية

CuTie KaTkOoTa
18/11/2009, 02:58 AM
امي حتعملي فرح هنا عشان معارفنا وصحابناعايزين يفرحو ويرقصوا هههههه

يعني جوزك اللي هيسافرلك ، ولا فرح وهيصة انتوا بس هناك.

pascotta
18/11/2009, 02:58 AM
مبروك يا بسكوته انتي اتجوزتي امتي ربنا يكرمك وتعيشو في سعاده
وانتي والله يا هدي وحشتيني اوي اوي
ميرا الف سلامه عليكي ارتاحي خالص واسمعي كلام الدكتوره
بنات انا سالت قبل كده علي مستشفي الصفا والندي ومصر الدولي حد يعرف حاجه عنهم
تسلميلي يا قمر انا اتجوزت يوم 23 اكتوبر

zozokah
18/11/2009, 02:59 AM
هههههههههههههههههه ربنا يخليها ياهدى

دارين د
سلامتك يامنار تصبحي علي خير

عالم سمسم
ازيك كا تو ربنا يقومك بالسلامه يارب مينفعش نبدل انا زهقت بجد واله ربنا يعنيا ان شاء الله وتسلمي علي سؤالك انا الحمد لله كويسه مره كده ومره كده
كتكوته وحشتيني والله بجد وجهازي كان بايظ حتي لما كنت بدخل الصفحه بتكون تقيله ومش بتحمل خالص

mira2005m
تصبحي على خير مشيماروا

وخلى بالك من نفسك

ربنا يطمنا عليكي

عالم سمسم
18/11/2009, 03:01 AM
تقومي بالسلامه يا دارين متخافيش كم يوم وهتعدي ربنا يقومك بالسلامه

zozokah
18/11/2009, 03:03 AM
ياريت جوزي يجي عشان اخدمعايا تايلند
لا حنعللها حفله للستات بس

مينفعش نعملهامختلط واقعد علكوشه لوحدي

دارين د
18/11/2009, 03:03 AM
ربنا يخليكي ياهوبة وتقومي بالسلامة ان شاء اللة

miramiro
18/11/2009, 03:06 AM
بسكوته
لسه عروسه و مش كملتى شهر و سهرانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فين جوزك يا هانم؟؟؟؟؟؟؟

وانتى يا كتكوت
اين زوجك؟ اوعى تكونى سيباه قاعد لوحده لو كده يبقى هيقطع سلك النت قريب

pascotta
18/11/2009, 03:09 AM
انا هقوم جوزي جه من الشغل اشوفكوا الاسبوع الجاي ان شاء الله

البرج اليسر
ازيكو يا بنات انا برده يا دارين ان شاء الله احتمال هولد في يوم 7 عشان اكون تمات 38 اسبوع بس بصراحة لما شفت الليستة بتاعت الحوامل اترعبت حسيت اني قربت جدا:cry:

miramiro
دارين
انتى من المنصوره؟
اهلا بكى يا بنت بلادى اانا كمان من المنصوره:salam:

miramiro
18/11/2009, 03:10 AM
و انتى من اهله يا بسكوته مع السلامه

دارين د
18/11/2009, 03:11 AM
ايوة من المنصورة ياميرا اهلا بيكي بس عايشة مع جوزي في القاهرة وحاليا قاعدة في بيت اهلي عشان هولد في المنصورة ان شاء اللة

zozokah
18/11/2009, 03:11 AM
مع السلامه يابسكوته

miramiro
18/11/2009, 03:12 AM
البرج اليسر

تشجعى و لا يهمك ان شاء لله خير
ايه ده ده انا بقيت خايفه جدا من قبل ما ابقى حامل حتى:ss::ss:

zozokah
18/11/2009, 03:13 AM
وانا كمان حقوم انام واحلم بالفرح والفستان الابيض ههههههههههههههه

miramiro
18/11/2009, 03:14 AM
اهلا بيكى انتى يا دارين
انا برضو اتجوزت فى القاهرة بس قاعده فى بيت اهلى دلوقتى مش علشان هولد لا علشان جوزى مسافر:21_133:

miramiro
18/11/2009, 03:15 AM
هههههههههههه هابى دريمز يا زوكا

CuTie KaTkOoTa
18/11/2009, 03:16 AM
ازيكو يا بنات انا برده يا دارين ان شاء الله احتمال هولد في يوم 7 عشان اكون تمات 38 اسبوع بس بصراحة لما شفت الليستة بتاعت الحوامل اترعبت حسيت اني قربت جدا:cry:

ايه ده ازاي يا مني، انتي مش كده بدري ولا ايه

miramiro
الف سلامة عليكى يا مارشيمارو
ان شاء الله خير يا حبيبتى
و انتى من اهل الخير و ان شاء الله تصحى بكره كويسه

zozokah
ههههههههههههه ماشي ياميرا

mira2005m
يابت يا ميرميرو متخافيش جمدي قلبك

هههههههههههههه

عارفة بقى انا هموت من الرعب وخايفة من الولادة والشهر التاسع ولا بطنى تكبر

وجوزي عمااااااال يضحك عليا

دارين د
18/11/2009, 03:17 AM
ان شاء اللة يرجعلك بالسلامة وعقبال ماتبشرينا بالحمل قريب ان شاء اللة

zozokah
18/11/2009, 03:17 AM
تصبحوا على خير ياحلوين

دارين د
18/11/2009, 03:18 AM
ازيك يابرج اليسر ان شاء اللة خير وتقومي بالسلامة ان شاء اللة

دارين د
18/11/2009, 03:19 AM
وانتي من اهل الخير يازوكا

"أم حمودى وفلة"
18/11/2009, 03:19 AM
دااارين ولدتى ولا ايه طمنينى عليكى

"أم حمودى وفلة"
18/11/2009, 03:20 AM
مها انتى هنا ؟؟
اخبار بتول ايه بقت كويسه؟؟؟

دارين د
18/11/2009, 03:21 AM
لالسة ياام حمودي ان شاء اللة يوم 9\12

((K~A~T~O))
18/11/2009, 03:22 AM
دارين معلش اتاخرت عليكى فى الرد
بصى مستشفى الخيرواحدة قربتى ولدت فيها وكانت قيصرى قالت مش حلوة ومش نظيفة الله اعلم
بس مستشفى الدلتا كتير بجد شكروا فيها وقالوا نظيفة جدا وحلوة وان شاء الله انا قررت اولد فيها
بس بالنسبة لتكلفة والله ماعرفش لسا هتتكلف كام المستشفى انما الدكتور عارفة هياخد منى كام
وربنا يقومك بالسلامة يارب

أجمل ايام العمر
18/11/2009, 03:25 AM
فى ناس هنا بتحب تهدى النفوس يا جدعاااااااان ههههههه

ربنا يرزقك يارب يا بسكوتة باللى نفسك فية ويرزقك بالذرية الصالحة يارب

انتى الحب القديم هههههههههههه
ماشى يا ميكو

تصبحى على خير يا قمر وان شاء الله تكون عزومة حلوة كدة وتشرفينا روحى نامى عشان تعرفى تطبحى ومش تحررقى الاكل :D
ويارب مصر تكسب
يارب تنجح يا تاتح هههههههههه

اهلا يا قمر اخبارك اية يا حبيبتى واخبار لولى اية طبعا صحى هههههه
هدى :ss: مش انا هولد يوم الخميس اعااااااااااااااا

ازيك يا دارين اخبارك اية يا حبيبتى ماتخافيش يا قمر هى شكة دبوس هتنامى وانتى حامل هتقومى تلاقى ابنك جمبك ههههههههه سبحان الله جة ازى اى اللى تعمل ماتعرفيش
انا كمان هولد قيصرى يوم الخميس ربنا يقومنا بالسلامة يارب انا كمان همووت من الخوف ربنا يستر

زوزو ازيك يا حبيبتى اخبارك اية يا قمراية

هوبا ازيك يا قمراية سالت عليكى والله اخبارك اية انتى وندى واخبار الحمل معاكى اية يا حبيبتى
اخر الاخبار جومانة لودت وجابت حمزة والحمد لله
وانا ان شاء الله هولد يوم الخميس الساعة 10 الصبح :ss: دعواتك يا قمر

تقومى بالسلامة ان شاء الله يا كاتو

متخافيش

سهلللة مش صعبة للدرجة

بناويت انا حمشى
مش عارفه فى حاجه بتوجعنى :( فى بطنى

ادعولى ها
تصبحو على خير

الف سلامة عليكى يا منار

خلللى بالك من نفسك يا جميلة

هههههههههههههههههه ربنا يخليها ياهدى

يارب و يهديها و تنام :)

البرج اليسر
18/11/2009, 03:26 AM
ايه ده ازاي يا مني، انتي مش كده بدري ولا ايه
انا ان شاء الله هدخل التاسع يوم الاحد 21-11 والدكتور هيستني اسبوعين علي ما اتم الاسبوع 38 عشان انا كنت ولدة قيصري قبل كده فلازم اولد قبل معادي باسبوعين
عشان الطلق خطر علي الجرج الي في الرحم

"أم حمودى وفلة"
18/11/2009, 03:26 AM
ربنا معاكى ويسهل عليكى يارب

"أم حمودى وفلة"
18/11/2009, 03:27 AM
هددددى ازيك لولى عاملة ايه

بناتى حياتى
18/11/2009, 03:27 AM
السلام عليكم
ازيكووووووووووووووووووووو

كل سنة وانتو طيبيننننننن

وربنا يقومنا جميعا بالسلالالالالالامة

سالى ازيك وازاى محمود

بتو ل الحمد لله احسن
ادتها نيليسد للحرارة
وفلوموكس مضد حيوى

دعواتتتتتتتتتك

دارين د
18/11/2009, 03:30 AM
ولايهمك ياكاتو ميرسي اوي علي ردك عليا يعني عموما مستشفي الدلتا افضل من الخير في كل حاجة

CuTie KaTkOoTa
18/11/2009, 03:30 AM
انا ان شاء الله هدخل التاسع يوم الاحد 21-11 والدكتور هيستني اسبوعين علي ما اتم الاسبوع 38 عشان انا كنت ولدة قيصري قبل كده فلازم اولد قبل معادي باسبوعين

ربنا معاكي يارب.

بناتى حياتى
18/11/2009, 03:33 AM
ربنا يقو مك بالسلامة يامنى ياااارب

بناتى حياتى
18/11/2009, 03:34 AM
هتصوموا يابنات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

البرج اليسر
18/11/2009, 03:35 AM
ربنا يقو مك بالسلامة يامنى ياااارب
اللهم امين ادعولي انا اكني اول مرة اولد

أجمل ايام العمر
18/11/2009, 03:36 AM

ربنا يقومك بالسلامة و يرزقك ساعة سهلة يارب يا منى يارب

و متقلقيش انا ولدت اول ما كملت الاسبوع ال 38 بالضبط و الحمد لله كللله بيعدى

ان شاء الله خير

هددددى ازيك لولى عاملة ايه

الحمد لله يا سالى انا و لولى بخير الحمد لله

السلام عليكم
ازيكووووووووووووووووووووو

كل سنة وانتو طيبيننننننن

وربنا يقومنا جميعا بالسلالالالالالامة

سالى ازيك وازاى محمود

بتو ل الحمد لله احسن
ادتها نيليسد للحرارة
وفلوموكس مضد حيوى

دعواتتتتتتتتتك

الف سلامة على بتول يا مها

شافاها الله و عافها يا قمر :)

بناتى حياتى
18/11/2009, 03:36 AM
انا كمان من يومين شوفت فيديو قيصرى

والله اترعبت اكترررررررر

وقولت دة اتعمل فيا قبل كدة وهيتعمل فيا تانىىىىىىى
عاااااااااااااااااااااااا اااااااااااااا

ربنا يستر ومعانا جميعاااااااااااا

بناتى حياتى
18/11/2009, 03:37 AM
الله يسلمك يا هدهج

اخبار ك اية واخبار لولى القمر اية

حاسة انك ماما ولا لسة ههههههههههه

أجمل ايام العمر
18/11/2009, 03:39 AM
هتصوموا يابنات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا خارج نطاق الخدمة :ss:

اللهم امين ادعولي انا اكني اول مرة اولد

ان شاء الله خير و هتبقى اسهل من المرة اللى فاتت باذن الله :)

miramiro
18/11/2009, 03:39 AM
ان شاء اللة يرجعلك بالسلامة وعقبال ماتبشرينا بالحمل قريب ان شاء اللة

ياااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااار ب يا دارين يارب
دعواتك لى انا و كل المنتظرات الحمل ان شاء الله
هو صحيح انا خايفه و مرعوبه من دلوقتى بس الحمل و الولاده للجدعان مش كده و لا ايه يا جماعه:ss::ss:

زوكا
وانتى من اهله يا عروسة:D:D

بناتى حياتى
18/11/2009, 03:40 AM
مين تانى برررة ومين جوووة
ه
هههههههههههههههههه

أجمل ايام العمر
18/11/2009, 03:41 AM
:D
الله يسلمك يا هدهج

اخبار ك اية واخبار لولى القمر اية

حاسة انك ماما ولا لسة ههههههههههه

حاسة انى بحلم :D

عروس البحر
18/11/2009, 03:42 AM
يارب انصرك يامصر ياأرض الأنبياء

البرج اليسر
18/11/2009, 03:42 AM
انا كمان بره الخدمة

miramiro
18/11/2009, 03:43 AM
انا هصوم بكره ان شاء الله يا ام توتا

بناتى حياتى
18/11/2009, 03:43 AM
ياااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااار ب يا دارين يارب
دعواتك لى انا و كل المنتظرات الحمل ان شاء الله
هو صحيح انا خايفه و مرعوبه من دلوقتى بس الحمل و الولاده للجدعان مش كده و لا ايه يا جماعه:ss::ss:

زوكا
وانتى من اهله يا عروسة:D:D

طبعاااااااااااا للجدعاااان الاوىىىىىى:confused::confused::confused: :confused:

miramiro
18/11/2009, 03:46 AM
يابت يا ميرميرو متخافيش جمدي قلبك

هههههههههههههه

عارفة بقى انا هموت من الرعب وخايفة من الولادة والشهر التاسع ولا بطنى تكبر

وجوزي عمااااااال يضحك عليا

انا خايفه ابدااااااااااااااااا انا اترعبت بس:ss:
يا مااااااااااااااااامى
قيصرى:eek:
جرح:eek:
طلق :eek:
وجع :eek:
يامامى انا ايه اللى جابنى هنا

ده انا اتهنى باليومين اللى انا عيشاهم دلوقتى قبل الحمل

بجد انا حاسه انى هبقى زيك كده يا ميرا هبقى خايفه و مرعوبه و بطنى لما تكبر مش هخرج من البييت
ههههههههههههههههههههههههه هه

يلا هو انا صحيح اترعبت النهارده بس ربنا يرزقنى بالذريه الصالحه يارب علشان الجنه تبقى تحت قدمى :D:D

بناتى حياتى
18/11/2009, 03:46 AM
هتفوقى امتى من الحلم يا هدى؟؟؟؟؟؟؟
هههههههههههههههههه

ربنا يتقبل يا مريم

معرفش قولت مريم وخلاص بس معرفش اسمك اية؟؟؟؟؟؟؟

أجمل ايام العمر
18/11/2009, 03:47 AM
انا هصوم بكره ان شاء الله يا ام توتا

تقبل الله منك يا ميرا ان شاء الله

بناتى حياتى
18/11/2009, 03:48 AM
الحموضة اشتغلللللللت

مش بتيجى الا بليل بسسسسسسسسسس

miramiro
انا جوه الخدمه ههههههههه

وبعدين تتفرجى ليه يا ام توتا
الحاجات دى ملكيش دعوة بها انتى اولدى بس مش عملوا فيكى كده و لا حاجه ههههههههههه

بناتى حياتى
اجررى يا ميرا انفدى بجلدك

ههههههههههههههههههههههههه ههههههه

بناتى حياتى
18/11/2009, 03:49 AM
انا جوه الخدمه ههههههههه

وبعدين تتفرجى ليه يا ام توتا
الحاجات دى ملكيش دعوة بها انتى اولدى بس مش عملوا فيكى كده و لا حاجه ههههههههههه

ااة كانت اشاعة صح انا نمت وصحيت لقيت بنتى جمبى الحمد لله
عاااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اا:confused::confused::confused:

miramiro
18/11/2009, 03:50 AM
تقبل الله منك يا ميرا ان شاء الله

اللهم امين يارب يا حبيبتى

بناتى حياتى
18/11/2009, 03:51 AM
08/08/2008

حلللللو اووى التاريخ دة

بناتى حياتى
18/11/2009, 03:52 AM
انا عايزة اناااااام

والانسة بتول كعب الغزال هاااااااااانم ستى وتاج راسى مصحصحةةةةةةة