المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : لحقوا قصة ساندريلا بالمصري هههههه



عيشوش
01/04/2009, 04:32 PM
طبعا كلنا نعرف قصة سندريلا
بس مين يعرف سندريلا النسخة المصرية
أنا لقيتها وعجبتنى جدا
يالا تعالوا نتعرف عليها وعلى قصتها
.........

قصة سندريلا باللهجة المصرية لاتفووتكم

تدخل مرات الاب على سيندريلا في الدولاب الي بتنام فيه
مرات الاب : بت يا سندريلا اصحى يا بت كاك خابط فى نفوخك
سندريلا : اييييه يا مرات ابويا خمسه اخطف حلم سريع بس وحقوم
مرات الاب: قومى يا بت قامت قيامتك
وصحيت سندريلا وهى بتأفأف وتفتف
مرات الاب : ياله قومى اكنسى وامسحى على ما نيجى
سندريلا : وانتو رايحين فين ومتزوقين كده وكل واحده عامله نيو لوك روش
مرات الاب : رايحين حفله الامييير اللى حيختار واحده عشان يتجوزها
سندريلا : خدونى معاكو انا عاوزه اروح بليز بليييييييز
مرات الاب : ايه بليز دى كتك القرف وتروحى فين يا معفنة بلبسك المهرول ده انا عايزه ارجع الاقى البيت بيبرق من نضافته
ومشيت مرات الاب وبناتهاالخمسة وقعدت سندريلا تعيط وتئوأء
وفجأه طلعتلها الساحره من البوتاجاز
الساحره : مالك يا سندريلا


http://images.amazon.com/images/G/01/dvd/cinderella-godmother-large.jpg



سندريلا : كان نفسى اروح معاهم الحفله بتاعة عمرو دياب بس لبسى مقطع و موبايلى مفهوش كريدت(رصيد) ولابسه شبشب بصباع
الساحره : ولا يهمك
وطلعت الساحرة من جيبها الموبايل وطلبت الاتليه بتاع مدام لولو يبعتو فستان وجزمه اخر موديل
فرحت سندريلا ولبست وحطط الايشادو و الجليتور ورشت البرفان
بس الساحره قالتلها : قدامك للساعه 12 لازم ترجعى والوقت كالحبل ان لم تقطعة ربطك وكعبلك وقعد يخنق فيكى...........
انا صعيديه ودمى حامى ومعندش بنات تتأخر
و لو اتأخرتى حترجعى زى ما كنتى بلبسك القديم وسط الناس يامعفنة انتى بت بيئة صح
سندريلا : حاضر حاضر اما ساحره زبالة صحيح
سندريلا من البيت لقت الساحره مجهزة عربية هوندا ركبت سندريلا وراحت ع القصر
ولفت جمالها كل اللى موجودين و اول ما عين الامير وقعت عليها راح وطلب يرقص معاها و وافقت
نظرات ... همسات .... صمت ........ حب
ترررررررررن ترررررررررررن
سندريلا : ده الساحره بتدينى ميسد كول .. يا خبر الساعه 12
وقامت طالعه تجرى وقال ايه ... وهى بتجرى فرده الجزمه اتخلعت.. و خدها الامير المعجب و نده للوزير
الامير : يا وزيرهيثم
الوزير : امرك مولاى
الامير : خد الجزمه دى اسحبلى صورتها اسكانر
و نزل صورتها فى كل الجرايد و ع الويب سايت بتاع قريتنا وعلى قناة ميلودى افلام
واكتب الى صاحبه هذه الجزمه التوجهه للقصر الملكى فوراااااااااا
بنات كتير جدا راحو و يا سبحان الله الجزمه مجتش على مقاس حد فيهم (ال يعنى سندريلا مقاس رجليها رجل معزه )
وبعد كده شاهدت سندريلا الاعلان عن فرده الجزمه على ام بى سى تو
مع انه معملش اعلان خالص على القناة دى
وقامت بالتوجهه الى القصر وتزوجت هى والامير
وعاشو فى تبات ونبات و خلفو تؤام ملتصق وشويه بنات
..............
يارب تعجبكم
للأمانة منقوووووووووول

Anfas Elfajer
04/04/2009, 03:40 PM
ههههههههههههههههههههههههه هههههههه
لذيذة اوي ياعيشوشتي
ساحرة زبالة وعربية هوندا اشمعنى ههههههههههههه
يسلمو ياقمر

عيشوش
04/04/2009, 06:12 PM
تنبيه: انا ماكانت راح احط الكلمة دي:"خلفو تؤام ملتصق"

كنت ناوية امحيها عشان ماعجتني من نحن لكي نعيب على خلق الله
بس ضغطت على ارسال ومن بعد تذكرة الكلمة دي بس الجمد لله ماني انا اللي كتبت الكلمة دي الله يهدي صاحبة القصة
أعوذ بالله
أستغفر الله العلي العظيم
السموحة

عيشوش
04/04/2009, 06:15 PM
ههههههههههههههههههههههههه هههههههه
لذيذة اوي ياعيشوشتي
ساحرة زبالة وعربية هوندا اشمعنى ههههههههههههه
يسلمو ياقمر
ههههههههههههه
عشان عجبنتي نقلتها للفرفشة
خخخخ
مشكورة ياحلوة :wink:

رياحيييين
04/04/2009, 06:35 PM
ههههههههههههه حلوة كتيييييير...مشكووووووووووو رة

توتى وشيكو
04/04/2009, 09:19 PM
حلوة اوى اوى اوى تسلم ايديكى

فتيكة
04/04/2009, 10:41 PM
ههههههههههههه حلووووووووووة اوي ياعيشوشتي
تسلمي ياقمر

❀Ẅάŧëêή❀
04/04/2009, 11:14 PM
ههههههههههههههه

تسلمين عيشوش

¨¨¨°~*§¦§ ام جـــو §¦§*~°¨¨¨
05/04/2009, 01:35 AM
حلللوه تسلمين عيشوش

قـلـب طـفـلـة
05/04/2009, 06:09 AM
والله ما قدره اخلص ضحك تسلمي يا قمر حلوه كتير مقاس رجليها رجل معزه )

لووووليتا
05/04/2009, 03:26 PM
نقل مميز بصحيح
بس الحيوانات اللي في قصة سندريلا راحوا فين
( الفيران والكلب )

بس عجبتني كتير
يسلموا ياعسل