المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : انا و خطيبى خلاص بنسيب بعض الحقونيييييييييييييى

مونى منمن
07/01/2009, 03:41 PM
خطيبى زعلان مووووووووووووووت عشان ميعاد الجواز اتاجل لحد شهر 7 و هو كان فى 1 و مش بيكلمنى هو جه وو جاب مامته و اتكلمو مع اهلى و لكن اتفقو انه يكون فى شهر7 عشا ن امتحاناتى و كده هو من ساعتها مش بيكلمنى و قالى مش حكلمك لحد شهر 7 و من ساعتها مكلمنيش خالص بقاله11 يوم و انت كنت و مازلت عيانه عندى جدرى مائى و ماماته عرفت لما اتصلت اول امبارح بس و عرفت انى عيانه هى و اخواته و هو عرف بعتلى رساله الف سلامه عليكى بس كده و مامته حتى و اهله محدش اتصل تانى يطمن عليا بالرغم انى فى المرض ديما كنت معاهم لكن الحمد لله عند ربنا و انا عاوز ه اسيبه عشان صعبان عليا نفسى اووووووووى انى ملقتوش جنبى فى مرضى اعمل ايه ؟؟؟؟؟

ام فاطمه الحلوه
07/01/2009, 03:55 PM
والله يا اختي ماني عارفه شقولج
بس استهدي بالله ولا تفكرين انج اتركينه لانه اكيد زعلان واعتقد هالشي من حقه
لان اكيد جان ينتظر موعد الفرح باحر من الجمر وهلا اتاخر ست شهور يعني وقت طويل
اكيد راح يجي يوم وينسى وترجعووو زي العسل اصبري كم يووووم
انتي اهتمي بنفسك هلا وطيبي ولا تفكري بشي وانتظري شو الله كاتبلج بصير
وبالاخير اتمنى انه الله يوفقك وترجعووو زي قبل واحسن وطمنينه عنك
تقبلي مروري

Princess_miro
07/01/2009, 03:57 PM
شافاك الله و عافاك يا قمر

اسأل الله العظيم رب العرش العظيم أن يشفيك بإذنه تعالى

اما عن خطيبك فانت لازم تعاتبيه طبعا بس بالراحة كده و بهدوء عرفيه انه غلطان و انك كنتى متوقعة منه كذا و كا و كذا و لكن نسيب بعض لأ طبعا

و هو طبعا غلطان و كل حاجة بس المهم انتى دلوقتى تخفى كده و تقومى بالسلامة

مونى منمن
07/01/2009, 04:17 PM
الله يجازيها بالخير الى ترد عليا و لا تستهون بمشكلتى

07/01/2009, 04:31 PM
سلامتك اختي ما تشوفي شر مثل ما قالت اختي برنسيس ميرو لازم تعاتبيه بس بهدوء طبعا وفهميه بالنسبة لتأخير زواجكم ترى كل تأخير فيه خير ...

ربي يجمع شملكم ويسعدكم امين

عروسة ننوسة
07/01/2009, 04:41 PM
معلش تعالى على نفسك واتصلى بيه وعاتبيه بالراحه ومن غير عصبيه وقوليله انك كنتى متوقعه منه اكتر من كده وكنتى متوقعه انه اول واحد فى الدنيا هيسال عليكى ويطمن عليكى ويكون دايما جانبك ويهون عليكى مرضك

وبالنسبه لتاخير معاد الفرح اه هو حقه يزعل لان كان كل احلامه وتخيلاته مبنيه على الوقت ده وفجاه الوقت ده يرجع 7 شهور لورا اكيد بالنسبه له كانهم 7 سنين فمعلش استحملى زعله برده وقدريه

بس فهميه ان محدش عارف الخير فين والخيره فيما اختاره الله وان الموضوع يتاجل كام شهر اهون كتير من ان حد فيكم يجراله حاجه وحاولى تهونى الامور عليه وقوليله انك متستهليش منه المعامله ديه

وان شاء الله ربنا يهديهولك ويبعد عنكم كل شر والايام هتعدى بسرعه وكل حاجه هترجع كويسه واحسن من الاول كمان

ام البطل الصغير
07/01/2009, 04:56 PM
الف سلامة عليك وربنا يشفيك وانا راى مثل الاخوات عتبيه بهدوء وربنا يهديكم لبعض ومتفكريش دلوقتى انك تسيبيه

aseel 22
07/01/2009, 05:39 PM
اولا الف سلامه عليكى وربنا يعافيكى ويشفيكى يارب

ثانيا معلش صدمه انك تكونى محدده معاد لاستقرار وفجاه تلاقى حاجه حصلت غيرت كل شئ ليه حق يضايق والمفروض انك كنت تهونى عليه بعدها مش تسيبيه وتستنى 11 يوم مستنيه هو يكلمك

ومش الحل انك تقولى اسيبه كده حيفهم هو واهله ان تاجيل الفرح وراه انه وممكن دماغه تروح لبعيد الموقف اصلا مش مستاهل

كلميه وعاتبيه بالراحه وفهميه انك مضايقه زيه ب س عشان دراستك واهلك شايفين مصلحتك فى كده وانها هانت واللى صبر اللى فات يصبر اللى جاى وكلمتين حلوين حتظبتى معاه الحياه وبعديها عاتبيه انه عرف انك عيانه وماسالش هو ولا اهله

وبلاش معى اى شئ تافهه تقولى اسيبك ده جواز مش لعبه

sarah_uk
07/01/2009, 05:51 PM
حمدلله على سلامتك

وبصراحه هذا مو سبب كافي عشان تسيبي خطيبك هذا لو تحبيه

اكيد راح يزعل لان كان كل احلامه انه الزواج راح يكون بشهر 1 وانتي حطي روحك

بنفس الموقف وشوفي كيف راح تقهري اذا عرسك تئاجل وانتي كنتي مستعده انه بالشهر

الي حددوه معاكي

المهم الرجال عكسنا احنا البنات انتي خليه الين يروق وفهميه بهدوء وعاتبيه

الان هذي هي رده فعله لانه زعلان ومعصب وهذا دليل على انه يحبك

انتي استهدي بالله ورسلي له مسجات وبعد كذا تفاهمي معاه بعقل

وربنا يوفقك

M!ss Tuky
07/01/2009, 05:55 PM
الموضوع مش مستاهل انك تسيبيه

ومكنش مستاهل انك تسيبيه يبعد عنك الفترة دي

بدال سبب التأخير جاى منكو انتو يبقي كنتى تكلميه تحايليه هو متدايق كان منظم نفسو ع شهر واحد بص لقاه ف 7 مش ذنبو انو زعلان عشان الفرح اتأجل

ده اللى بيحصل العكس

بس قدر الله وماشاء فعل

كلميه وقوليلو عندك حق انا كمان زعلانه بس هنعمل ايه قضا اخف من قضا وعسي ان تكرهو شيئا وهو خير لكم وكده

والعلاقة هترجع تانى زى ما كانت

هو بس ملقاش رد فعل يحسسك بغضبو غير ده

الهمم العالية
07/01/2009, 06:15 PM
الله يعينك عليك بالدعاء مافي أحسن منه

حبيبة SHERY
07/01/2009, 06:52 PM
حبيبتى اهدى هو عندة حق يزعل علشان فرحة تاجل لانة اكيد كان مرتب نفسة و بيحلم بان خلاص زواجكم وفرحكم اللى انتم مستنينة من زمان خلاص فى شهر واحد مرة واحدة كدا يتاجل اكيد الموقف صعب وانتى لو فى مكانة اكيد حتزعلى بصى يا حبيبتى هو ممكن يكون شوية مخنوق و فترة و حتعدى و بعدين دول 11 يوم اللى مش كلمك فيهم يعنى مش شهر اصبرى علية شوية حاولى تتكلمى مع اهلك انك لو تزوجتى دلوقتى مش حتسيبى امتحناتك ولا دراستك وان الزواج مش حيعطلك ولو اهلك مش وافقو يبقى خلاص بلاش تخسرى ولا حد من الاثنين لا اهلك طبعا و لا خطيبك اللى كان خلاص الشهر دا كان حيكون زوجك لولا الظروف و بعدين حطى نفسك مكانة اكيد كنتى حتتقهر لو اهلة هما اللى اجلو الزواج صح فكرى فيها بعقلك بلاش بقلبك و حطى نفسك مكانة و مكان اهلة برضو اكيد هما كانو مرتبين نفسة ان زواج ابنهم فى شهر واحد و بعدين بقى فى شهر 7 فرق كبير حبيبتى اهدى و اصبرى على خطيبك شوية علشان هو الى بيعملو دا بس ان شاء الله شويت زعلو حيعدوا و كل شى حيكون تمام على فكرة حبيبتى مش عيب ابدا انك انتى اللى تبداى و تتصلى بية هو خطيبك يعنى مش عيب ابدا و مفيش حاجة اسمها كرامة بين المخطوبين و خصوصا انة خلاص ان شاء الله يكون زوجك فلا مكان للكرامة حاولى انتى تتصلى بية بس مش دلوقتى استنى كام يوم كدا و مين عارف يمكن هو يكلمك
و حكاية انك تسيبة دى علشان مش اتصل بيكى و انتى تعبانة مش سبب ابدا انك تفكرى انك تنهى خطوبتك مع الانسان اللى بتحبة كدا فى لحظة يا حبيبتى و فكرى كويس فى مشاعرة و راعيى ان فرحتو اتكسرت معلش برضو الراجل مهما كان كرامتو فوق كل شى و خصوصا ان فى اهل تتدخلو فى الموضوع اقصد ان لو كانت المشكلة بينك و بينة بس كنت قلت لكى انة مينفعش انة يعمل كدا اهدى واصبرى و استخيرى الله و حاولى تتفهمى معاة براحة انا مش بقولك ان خطيبك مش غلطان لا هو غلطان بس حطى نفسك مكانة اكيد كان دا حيكون موقفك
الله يسعدك و يشفيكى ياررررررررب

مونى منمن
07/01/2009, 07:01 PM
المشكله لما هو قالى كده قلتله لالالالالالالالالالالالال الالالا بلاش نبعد و مامتى كلمته و حاولت ترضيه و قالتله بلاش يابنى البعد بيربى الجفا و كده و هو صمم انه مش عاوز يكلمنى و قال لماما لما اعصابى تبقى تهدى

حبيبة SHERY
07/01/2009, 07:05 PM
المشكله لما هو قالى كده قلتله لالالالالالالالالالالالال الالالا بلاش نبعد و مامتى كلمته و حاولت ترضيه و قالتله بلاش يابنى البعد بيربى الجفا و كده و هو صمم انه مش عاوز يكلمنى و قال لماما لما اعصابى تبقى تهدى
خلاص اديكى قلتيها هو قال لمامتك لما اعصابة تهدى خلاص اصبرى علية شوية معلش والله هو بيحبك و دى حركات رجالة و دلع رجالة و حيعدى صدقينى انا مريت بمشكلة اكبر من مشكلتك بمراحل و عدت الحمد الله

joory33
07/01/2009, 07:06 PM
عزيزتي
اسأل الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفيك
سلامات الف سلامهـ
شخبارك اللحين ؟؟
همم خطيبك,,يحق له حرام 7شهور او 6 يستنى معليش هو زعلان شوي وبيرضى والله يسر امورك يارب ولاتفكرين بالانفصال ..وهذي مشكلة طول الخطبه تطلع مشاكل كثير
الله يعينك يارب
وطمنينا عليك^_^

الصغنونه
07/01/2009, 07:15 PM
ياحبيبتي ماله داعي تتركينه
ربنا يوفقكم انشاء الله
وماعليش اتحملي ازا كونتي بتحبيه

mitcy
07/01/2009, 07:31 PM
ايه يا جميله تسبيه ايه بس. مش بالساهل كدا.ومش معقول كل حاجه تحصل نقول نسيب بعض
استهدي بالله كدا وانتي كلميه عرفيه غلطه بس ماتوصلش لانكم تسيبو بعض
يعني يا ما بيحصل بين اي اتنين.....استغفري ربنا كدا وانتي بس اهم حاجه ركزي في امتحاناتك دلوقتي

((K~A~T~O))
07/01/2009, 07:45 PM
اولا يا قمر سلامتك الف سلامة
ثانيا الموضوع مش مستاهل انك تسيبى خطيبك هو ممكن يكون زعلان واعزرية بعد ما كان فاضل ايام وتتجمعوا على خير وتقربوا لبعض بقا فاضل شهور ممكن دة يكون اثر على نفسيتة وغصب عنة بيعمل معاكى كدة مش قصد يعنى عشان زعلة واكيد مش قاصد يقسى عليكى كدا اعزرية وحاولى تلاقى لية عزر وبالنسبة لاهلة انا شايفة انك تحاولى تصفى الوضع بينك وبينة ولما ترجعوا كويسين مع بعض باذن الله كل شئ هيتصلح وهما هيرجعوا كويسين معاكى ممكن هما كمان يكونوا زعلانين على زعل ابنهم معلش استحملى شوية وحاولى تكلمية وتهدى الموضوع ما بينكم وبعد كدا عاتبية على اى حاجة مزعلاكى
وان شاء الله الموضوع يتحل وتكونوا زى الفل مع بعض ربنا يهدهولك يا رب ويفرحكم ببعض ومايفرقش بينكم ابدا ان شاء الله

nona_koky2000
07/01/2009, 09:01 PM
الف سلامة عليكى ياقمر ربنا يشفيكى ان شاء الله ونفرح بيكى قريب اوى اوى باذن الله
اعذرى خطيبك هو ليه حق يزعل برضه وبعدين ده من حبه ليكى انه كان نفسه تتجوزوا بدرى هى صدمة برضه هونى على نفسك عشان الامتحانات وان شاء الله تعديها بخير وكل تأخيرة وان شاء الله فيها خيرة
وهوا بكلمتين دلع من بتوع البنات ده هيروق ويبقى زى الفل :o:wink:

مدام/اشرى
07/01/2009, 09:11 PM
معلش يا حبيبتى قدر اللة وما شاء فعل عاما فعلا حاجة تضايق حطى نفسك مكانة وعلى فكرة اة انتى عندك حق تزعلى بس هو كمان غصب عنة واستحملوا بعض شوية

umjana79
07/01/2009, 09:39 PM
اختي ..

لا تجعلي صغائر الامور تسيطر عليك وعلى تفكيرك .. ولا تدخلي الشيطان في تفكيرك وعقلك ,,هل ستطلبين منه الطلاق عند اقل مشكله تواجهك .. اختي هذه المشاكل لا تحل بهذه الطريقه .. ولا بهذا المنوال..

اختي الغاليه .. حاولي تنميه نضجك العقلي من الناحيه الفكريه والزواج .. وتعلمي ان التعامل مع الازواج لا يتم بالتفكير السلبي ,, وانما العمل على حلها بعقلانيه .. والتمس لاخيك سبعين عذرا ..

لهذا انتظري زواجك بفرح ,, ومرضك لين يطول ان شاء الله ... والله يشفيك اجر وعافيه ..

ام جنى

girl_love4ever
07/01/2009, 10:11 PM
ألف سلامة ليك
الموضوع بس مجرد تأجيل فهمية وقولي له أنا اخلص الدراسة أول عشان ما انشغل عنك و هو راح يفهم
الموضوع مايستاهل انك تسيبية إذا كان هو شاب كويس راح تلاقي منين واحد مثلة

يارب عفوك و رضاك
07/01/2009, 11:29 PM
طبعا ما يستاهلش تسيبيه .. ده اللي عمله ده عشان بيحبك اوي و كان عنده أمل انه خلاص حتكونوا مع بعض و فجاة اتأجل .. و زعله ده شوية قمصة و حتلروح لما يهدى .. و مش كل مشكلة تمر بينا نقول لا انا حسيب خطيبي .. لاوم نتعلم ازاي نواجه المشاكل و نعديها .. لسة المشاكل الكبيرة بتعترض الطريق و لازم نعرف نتعامل .. و الا كدا الطرف التاني مش حيحس بالأمان مع شريك او شريكة حياته لما كل مشكلة يكون في تهديد بالانفصال ....ربنا يصلحلكم الحال .. ساعات في رجالة بتحب تتدلع و عايزين يشوفوا هم مهمين عندنا قد ايه ..كلميه انت و هوني عليه و صبريه .. عشان يحس انك معاه و حاسة بيه .. و ربنا يسعدكم و يجمع بينكم على خير ..

heba 017
07/01/2009, 11:33 PM
لالالالالالالالالالا تسبيه ايه بس لا طبعا يا قمر كده ممكن يفهمك غلط لسمح الله
بصى يا قمرايا كلميه وبهدووء تام وكلمتين حنيا معلش حقه يزعل بشس براحه عليه كده وهو ان شاء الله هيهدى وعاتبيه قوليله شفت انا كنت تعبانه وانت مسئلتش عنى انا مين هيكون جنبى غيرك كلمتين حلوين منك يا قمر وان شاء الله خير

الحب هو الحياة
07/01/2009, 11:52 PM
هاى ياقمر بصى اوعى تفكرى انك تسبيه حتندمى هو اكيد زعل من وموضوع التاجيل لانه اكيد كان فرحان واتكسرت فرحته المهم بخصوص تعبك انتى عتبيه وقوليلة مش تسال وتتطمن عليا طيب افرض كنت روحت فيها مش تزعل عليا بعد الشر عليكى طبعا ادلعى عليه حبه كده ومش تشدى عليه وانتى ادرىبالاسلوب اللى يناسبه وربنا يصلح الحال وتبلغينا انك اتصلحتى استهدى بالله كده وروقى وان شاء الله سحابة وحتروح
وربنا يوفقك ويكرمك يارب ونفرح بيكى شهر 7 باذن الله
لو عجبكم ردى قيمنونى

ghadghoda
08/01/2009, 12:05 AM
اولا الف سلامه عليكى وربنا يعافيكى ويشفيكى يارب

ثانيا معلش صدمه انك تكونى محدده معاد لاستقرار وفجاه تلاقى حاجه حصلت غيرت كل شئ ليه حق يضايق والمفروض انك كنت تهونى عليه بعدها مش تسيبيه وتستنى 11 يوم مستنيه هو يكلمك

ومش الحل انك تقولى اسيبه كده حيفهم هو واهله ان تاجيل الفرح وراه انه وممكن دماغه تروح لبعيد الموقف اصلا مش مستاهل

كلميه وعاتبيه بالراحه وفهميه انك مضايقه زيه ب س عشان دراستك واهلك شايفين مصلحتك فى كده وانها هانت واللى صبر اللى فات يصبر اللى جاى وكلمتين حلوين حتظبتى معاه الحياه وبعديها عاتبيه انه عرف انك عيانه وماسالش هو ولا اهله

وبلاش معى اى شئ تافهه تقولى اسيبك ده جواز مش لعبه

اولا الف مليون سلامة عليكى يا قمر وربنا يشفيكى يارب
وانا مع كلام اسيل جدااااااااااااااااااااااا ااااااا عاتبيه انتى اللى غلطانة وكبرتى الموضوع هو زعلان بشوية دلع كدة وعاتبية وكانت خلصت مش تفضلى 11 يوم مش كلمتيه وهو بيقولك انا معاكى بس زعلان واكبر دليل رسالته فا بجد كبرى دماغك وكلميه
ربنا يصلحلك الحال ويجمع بينكم يارب على خير

safa34
08/01/2009, 12:52 AM
هو بس من حبه فيكي وعشمه فيكي زعل وبرضه اعذريه

بس ان شاء الله الميه ترجع لمجاريها وعاتبيه بهدوء على فترة مرضك وقوليله قد ايه كنتي محتاجة وقوفه جنبك فيها واعرفي ازاي تكسبيه وربنا يتمم لكم بخير ويسعدكم ياااااااارب

PriNcesS OMan
08/01/2009, 01:53 AM
عزيزتي..اولاً بقولك شي.. حلو انه الرجال يزعل انه الزواج تأجل وهذا ماله غير معنى واحد انه يحبك وحاب يكون قريب منك!!...وهذا شي يفــــــــــرح ..:) وربي يحنن عليك قلبه..اما الرجال اذا يزعل تراه يزعل حتى بالمرض يطنش...بس انتي رسلك مسج .. وصبري كلنا كذا يسون فينا لما يكونوا زعلانين مننا .. واحنا مرضى يطنش.. عموماً اتمنى لك التوفيق ولا تخلييييه ابداً ابداً .. وربي يريحك معه وتتزوجوا

بنوته مصرية جدااا
08/01/2009, 02:12 AM
انا مع الاخت صاحبه السمو يا بنتي دا ما شاء الله بيحبك دا زعلان عشان مش هتكوني جانبه
طيب حطي نفسك مكانه هو يجي يقولك ناجل الفرح شهر واحد والله هتزعلي وتقلبي الدنيا مهما كانت الاسباب يعني انتي براحه عليه يا بنتي وبعدين ازاي اصلالالالا تسيبيه متكلمهوش 11 يوم تعرفي انا لو مكانك حتي لو مردش عليا افضل كل يوم ابعتله رساله عتاب علي محبه كدا ورساله حلوه دلوعه ومره اكلمه وافضل اتصل اتصل ومره اتكلم في البيت وحتي لو رد بغلاسه افضل ورائه عارفه ليه عشان هو زعلان انك مش هتبقي جنبه وهتبعدي 6 شهور بحالهم

والله انا الفصل دا اتعمل في خطيبي يمكن 3 مرات بابا فضل ياجل الجواز وطبعا الاسباب خارجه عن ارادتنا خالص ومره التاجيل جاء من عنهم وكل مره خطيبي يقولي خلاص احنا نتجوز مع بدايه القرن الجديد بقي وله اقولك استني لما ابقي راجل اعمال معايا ملايين ويفضل زعلان حبه كدا وانا بحايله وخلاص مش اسيبه 11 يوم

كمان اه هو غللطان انه مطمنش عليكي وانتي عيانه بس هو انسان يعني مش ملاك ماهو مضايق برضو وانتي عاتبه بكلمتين ورساله وفاهميه انك من غير سؤاله عنك خلاص هتفضلي عيانه لشهر 7 حركات كدا يا بنتي بصي والله الرجاله دول اطفال كبار والتعامل معاهم سهل موت لو اخدنا الامور براحه وبالدلع والتفاهم واجمل ماهي البنات انهم حنينين ودلوعين وانتي خلاص هتبقي مراته ربنا يوفقك وبلاش حكايه اسيبه دي اه عاتبي واه اعملي مقموصه شويه بس برضو اضربي ولقي ربنا يوفقك

Soft Touch female
08/01/2009, 03:06 AM
اختتي اهو اكييد احببج بس يتغلى علييج عشان اتقدمووو العرس صلي عنبي ..

LdayDo
08/01/2009, 01:05 PM
حبيبتى انا مريت بموقف مشابه وكتب كتابى أتأجل يمكن 4 مرات وكل مرة خطيبى يزعل ويغضب ويطلعهم عليا بس بردو بيرجع تانى عادى هو بيحبك ونفسو فى القرب منكم انت حاولى تقربيلو وتتصلى بيه مرة واتنن و 10 أو روحيلو الشغل المفجأت بتعمل سحر صدقينى وفاهميه بالراحه انك انت كمان زعلانه ونفسك تبقى معاه النهارده قبل بكرة وكده يعنى

manafola
08/01/2009, 01:06 PM
حبيبه حمودي صدقيني هو كمان بيموت دلوقتي عشان نفسه يبقي معاكي هو زعل بس عشان هو كان نفسه يبقي معاكي و انتم اجلتم لو فكرتي هتلاقي انه زعل عشان مش يكون جنبك بس هو من جواه بيتقطع عشانك و نفسه يبقي معاكي معلشي سيبيه شويه لما يرجع لقلبه ماشي فهماااااااااني :wink::wink:

افرودييت
08/01/2009, 03:53 PM
حبيبتى ربنا يهديكى ليه ويهديه ليكى ........
الف مليون سلامه عليكى لكن الموضوع بسيييط بصراحه من ناحيه انك تسيبيه لا
موضوع السيبان ده لازم حاجات اهم واكبر بكتير
اسألينى انا عن تأجيل فرحتك َََ!!!
قد ايه مؤلمه ورخمه قوى انك خلاص هتفرحى فى شهر كذا وتلاقيه مش اتأخر شهر ولا اتنين؟؟
لا دول 6 شهور يعنى عمر تانى .........
المفروض انه انتى اللى تزعلى كمان مش هو وتفرحى انه عايز يتجوز بسرعه والله دى حاجه حلوه قوى منه ومن اهله
مش احسن من انهم هم اللى يأجلو وتحسى انه انتى مش متطمنه؟؟
حاولى تقربى المسافات كده لو الموضوع بسيط يعنى محصلش حاجه للتأجيل قويه قوى يعنى...
كمان معلش هو اكيد لسه متنرفز لـتأجيل الفرح ده انتى عاتبيه براحه كده وعرفيه انك زعلانه وزعلانه منهم كلهم لانه ده تعب مش انفلونزا ........ كان المفروض كمان يجوا البيت وهو بالاخص
لكن معلش قدرى موقفه وانا حاسه بيكى والله لكن معلش ياما بيحصل وزعله ده لانه بيحبك والله صدقينى ....

الراجيه فرج ربها..
08/01/2009, 03:57 PM
الفسلامه عليك اختي الله يشافيك

اختي رأيي من راي اختي شيكو وساره..

وحاولي تفهميه ان كل شي بقدر من الله

والان احنا في شهر واحد واصبت بالجدري المائي

اللي اعتقد انه العنقز

ان كان هو فعليكي بالسباحه بماء البحر المالحه ووضع اللوشن والتعرض للشمس حتى انه الحبوب تنشف

وتأجيلك ست شهور افضل حتى تطيبي كليا ومايجي من الله الاخير الله يسعدك اختي..

meshmesh_romio
08/01/2009, 04:06 PM
حبيبة حمودى
الف سلامه عليكى وربنا يتم شفاكى على خير
واستهدى بالله واوعى تقولى نسيب بعض الكلمه دى بتخرب البيوت اوك
وبعدين انتى حقك تفرحى انه زعلان ان الجواز اتاجل يعنى معناها انه بيموت فيكى وعايز يبقى معاكى على طول ومتكبريش الموضوع ونصيحه بلاش تدخل الاهل فى المواضيع يعنى ماتشتكيش لباباكى او مامتك
انا هقولك حاجه حلوه انتى ابعتيله مسدج قوليله حبيبتك تعبانه ومحتجالك اوى هل هتبقى معاها واللا هتبقى بعيد؟
او كلميه وقوليله بدلع كده انا عيانه اوى وكنت محتاجالك جنبى اليومين اللى فاتوا بس انا متاكده انك مكنتش تعرف انى عيانه للدرجه دى تلاقيك كنت فاكرنى بتدلع عشان كده مااتصلتش بيا بس انا قلت اسمع صوتك عشان اخف وهو عليه الباقى هههههههههههه وحسسيه انك زعلانه مووووت ان الفرح اتاجل وانك كنتى بتعدى الساعات والدقايق لحد ميعاد الفرح ومش هوصيكى وياريت تطمنينا عليكى

اجرح على كيفك
08/01/2009, 07:12 PM
الله يشفيج اختي

خطيبج زعلان وانتي تفكرين تتركينه!!!!!!!!!!!

الزواج اختي مش بهالسولة تدخلين به وتطلعين منه

الزعل شي عادي ولانه زعلان ما كان معاج بمرضج وترى الرياييل مو مثلنا يحنون بسرعة او ينكسر قلبهم لشي

الله يسخر قلبه لج يارب ويفرحكم

الشاي الابيض
08/01/2009, 07:36 PM
يا حبيبتي حكمي عقلك قبل ما تفكري بالانفصال وضعي نفسك مكانه لو كنتى انت تبي العرس وتاخر راح تزعلي صح
يا حبيتي لا تفكري بالانفصال بسبب امور بسيطه الحياة تحتاج قوة وعقل كبير

alex girl
09/01/2009, 03:29 AM
انا مش عارفة اقول اية البنات قالو كل الى كنت عايزة اقولة ماعنديش اى كلام تانى باختصار شديد بيحبك و بيدلع عليكى و كان نفسة يكون معاكى فى اقرب وقت و لما الوقت بعد جدا زعل انتى الى تصالحية و تتحايلى علية علشان مايزعلش

PriNcesS OMan
09/01/2009, 06:11 AM
بنوته مصريه بجد كلامك كله عقل ورزانه يابخت خطيبك فيكي ماشاءالله عليكي ... ارجو انك تطمنينا ... واتمنى لك كل توفيق حبيبتي ... بس فكري ولا تستعجلي قرارك هذا مش في محله ... واحلى شي انه يريدك جنبه اليوم قبل بكرة .. وسبب زعله جداً مرضي :)

غزاله الجنوب
09/01/2009, 06:49 PM
يأختي واضح من لقبك انك بتحبيه ويمكن هو مأخذ علي خاطره وعاوز يعرف قد ايه هو غالي عندك ,, اتركيه فتره لا تراسليه وراح تشوفي حيقي جري عليك ويطلب رضاك ولا تتأخذي اي قرار وانتي زعلانه بعدين تندمي اهدئي وركزي في دراستك عشان نفرح فيك ياعسسسسسسسسسسسسسل

مونى منمن
10/01/2009, 11:54 PM
ربنا يخليكو ليا يا اخواتى بجد انا مبسوطه اووووووووووووووووووى انى لقاتكم جنبى فى و قت الزعل ربنا يخليكو و يفرج عنكم اى كرب يارب و انا الحمد لله اتصالحت معاه بس ربنا يستر هو عاوز يكتب الكتاب و انا خايفه اهلى يرفضو و تبقى فى مشكله تاااااااااااااااانى ادعولى اهلى يوفقو

افرودييت
11/01/2009, 12:00 AM
يارب يوافقوا يارب ويجمع بينكم على خير اللهم آمين
دى حاجه جميله قوى يرفضوها ليه بقى ؟؟
ان شاء الله يوافقوا
انا شايفه انه كتب الكتاب ده احسن حاجه والله وبكده تكونوا مسكتوا العصايه من النص

alshegra
11/01/2009, 12:07 AM
الله يوفقك لما فيه الخير وان شا الله تقدري تقنعي اهلك بكتب الكتاب قولي امين .

ghadghoda
11/01/2009, 12:16 AM
ان شاء الله هيوافقوا مدام كدة كدة كنتوا هتتجوزوا قريب وكانت هتبقى دخلة مفيهاش حاجة لو بقى كتاب كتب وخلاص كلها 6 شهور وتتجوزوا ومدام هو هيقولهم انه مش هيعمل اى حاجة تضايقهم او تحسسهم انهم غلطانين انهم كتبوا الكتاب فا خلاص مش هيحصل حاجة وربنا يارب يسهلك الصعب ويهديلك الحال

LdayDo
11/01/2009, 02:56 PM
ربنا يوفقك يا جميل ويجمع بنكم فى الخير

مونى منمن
14/01/2009, 01:34 AM
يا بنات انا محتاجه دعاكو ان حماتتى و اهلى يوفقو على كتب الكتاب يااااااااااااااااارب و الموضوع ميتعقدش

مونى منمن
15/01/2009, 12:34 AM
ادعولى و النبى

آخر العنقوود
15/01/2009, 01:12 AM
الله يتمم الموضوع ع خير

الحب الضائع بين السنين
15/01/2009, 01:25 AM
ربنا يوفقك يا جميل ويجمع بنكم فى الخير

emy_alex
15/01/2009, 04:27 AM
يارب يوافقوا على كتب الكتاب
بس قولى لا اله الا الله كفاره والنبى

meshmesh_romio
15/01/2009, 02:57 PM
ربنا يوفقكم ياقمر وييسر لكم الصعب ويصلح لكم الحال ابقى طمنينا عليكى

nona_koky2000
16/01/2009, 03:13 AM
ربنا يتمم الموضوع على خير ان شاء الله

ميااااااده
20/01/2009, 02:13 AM
ربنا يتمم ليكى على خير اوعى تسيبه مدام في حب بينكم
انتى ممكن تعاتبيه وصدقينى هتلاقيه صالحك وبقي كويس معاكى
اانتى عارفه ان الرجاله بلذات كلهم مستعجلين على الجواز
وعلى فكره اسم خطيبك على اسم خطيبى حمودى

مونى منمن
20/01/2009, 03:54 AM
المشاكل نزله عليا ترف و خللللللللللللللللص حموت من كترها بجد تعبت من الموضوع ده جدا

بنوته مصرية جدااا
20/01/2009, 03:57 AM
حبيبتي ليه كدا بس دا والله النهارده جيتي ع بالي وقولت يارب يكون وافقو ع كتب الكتاب حتي قولت هدخل اسئلك
لا حول ولا قوه الا بالله حصل ايه بس خلي بالك من مذاكرتك وامتحاناتك وان شاء الله كله يتحل

emy_alex
20/01/2009, 04:01 AM
خير يا قمر
حصل حاجه تانى ولا ايه