المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : محتاجة رأيكم يا بنات فى هرمون الحليب و .....و....

وردة بمبى
08/10/2008, 07:28 PM
محتاجة مساعدتكم يا بنات أنا عندى طفل عمره 4سنين ومن سنتين و أنا بحاول أحمل و مافيش فايدة الأول تابعت مع دكتور وكان عندى المبيض كسلان شوية يعنى تكيس المبيض و أخدت حقن منشطة و ابر تفجيرية ومحصلش حمل و اتعالجت من هرمون الحليب و فضلت 4 شهور من غير ما أروح للدكتور و كنت ماشية على سيدوفاج والحمد لله الدورة انتظمت و التبويض بقى كويس وبعدين رحت للدكتور أتابع معاه و هو مستغرب ويقول كل شيء تمام من غير حقن ولا أى حاجة و لد دلوقتى ما حصلش حمل :confused: على فكرة أنا عملت أشعة الصبغة و كل التحاليل و الحمد لله كل شيء تمام. ياريت يابنات تنصحونى أنا نفسيتى تعبانة أوى.

زوجة المهندس
08/10/2008, 07:45 PM
طيب ياعمري مادامك كل شي سليم بقي شئ واحد وهو الأهم هل طرقتي باب ملك الملوك الرزاق الكريم هل استغفرتي ؟؟؟؟؟؟
شوفي ابدأي من اليوم قيام الليل والدعاء بانكسار وتضرع ويقين بالأجابة ووالله ثم والله ثم والله لن يردك الله خائبة واستغفري طواااااااال اليوم بنية الحمل والذرية وصدقيني ماراح تطولي لأنتي مبشرتينا بخبر حملك باذن الله الواحد الأحد

**بنت التميمي**
08/10/2008, 08:00 PM
لاتخافي ياختي ان شاء الله خييييييير عليك بكثرة الاستغفار والدعاء ....وانتي سليمة يمكن كثرة تفكيرك بالموضوع سبب لتاخر الحمل لان كثرة التفكير تلخبط الهرمونات انسي الموضوع بما انك سليمة .. وان شاء الله تحملي حاولي تشغلي نفسك بشي ثاني
وبالتوفيق

وردة بمبى
09/10/2008, 11:03 AM
زوجة المهندس, بنت التميمى جزاكم الله خيرا و شكرا على الاهتمام

مياربلبل
09/10/2008, 12:13 PM
حبيبتي البنات معهم حق بلشي بالاستغفار والدعاء وان شاء الله تبشرينا قريبا

ريحانة القدس
09/10/2008, 12:36 PM
الحمدلله اختي بما انه كل شي تمام ما تقلقي وتتوتري لأنه كل هاد الشي بيأخر الحمل ..
توكلي على الله واعملي بنصيحة اخواتي وان شاء الله بتحملي قريبا جدا ..