المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ايه رأيكم في الرجل ده؟؟؟

Boody we zady
11/07/2008, 04:26 PM
السلام عليكم

دي حكاية أعز صديقاتي ممكن تقولوا انه ده طبيعي اللي بيحصل معاها و ممكن تقولوا لأ بس هي حساسة و عندها جوزها ز أطفالها بالدنيا كلها... الحكاية بقة...

بمناسبة عيد جوازها الخامس اللي عاشت قبله قصة حب لمده سنتين أيام الخطوبة و الكل كان بيحكي عنها... سألت جوزها لو رجعت تاني لزمان حتجوز برضه؟

قالها طبعا ..................لأ !!!!

هي استغربت و قالها كنت عشت حياتي فسح و كمبيوتر و صحاب و سألته طب و حياتك الشخصية و رغباتك قالها كنت اتجوزت مسيار و خلاص بقة !!!

صحبتي دي و الله مامت جوزها بتقول عنها هدية من ربنا و لو كل زوجة كانت بتعامل جوزها زي صحبتي دي ماكنش فيه واحدة اتطلقت... ايه رأيكم في الكلام ده؟؟؟؟؟؟

♥بنوته زايد UAE♥
11/07/2008, 04:44 PM
مافهمت على كلامج ..

ممكن اتوضحين؟

Boody we zady
11/07/2008, 04:49 PM
عزيزتي ايه اللي مش فهمتيه بالضبط و أنا أقولهولك :)

أنا بتكلم علي رد فعل زوجها بعد 5 سنين جواز و حب و هيام و كده يعني

ســوار
11/07/2008, 05:03 PM
اكيييد بيزعل كلامه بس اطنش اغلب الرجال بفكروا بالهطريقه وخاصه انه زادت عليه المسؤليه والاولاد وهى بطبعها رومانسيه وكانت متوقعه العكس ....الله يسترنا من القادم زواج المسيار قال زمن يخووف

الله يعينها ويصلحه

Boody we zady
11/07/2008, 09:59 PM
فراشة القنديل شكرا علي المشاركة و ربنا يصلح حاله انشاء الله بس صاحبتي بتقولي معني كده انه كان اتجوز اي واحدة مش فارق معاه......... تصدقي صعبت عليا هي مش عشان صاحبتي بس و الله أنا بشوف هي بتعمل ايه .. ربنا معاها.

Boody we zady
11/07/2008, 10:00 PM
يا جماعة أمانة اللي تقرأ الموضوع ترد .و جزاكم الله خير

niceheart
11/07/2008, 10:17 PM
ممكن يكون بيهزر ويغيظها

او اى راجل بعد الجواز بيقول ياليت الشباب يعود يوما هههههههه

طمنى صحبتك كل الرجاله كده

حبيبى وحشنى اوى
11/07/2008, 11:13 PM
:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

shosho78
11/07/2008, 11:14 PM
شوفي يا حبيبتي ، الحريم يفكرون بعاطفتهم وقلبهم ، واذا حبو حبو بكل مشاعرهم ، عاد مرت سنه او 10 على زواجهم، عايشين في عالم الرومانسيه والخيال ،، اما الرياييل تفكيرهم بعقلهم ... وخاصه بعد ما تمر سنين على زواجهم.. ياما زوجات يموتون في ازواجهم ويابو منهم عيال وعقب جم سنه راح وياب وحده على راسها....

نصيحتي حق اختك لا تحط الكلمه اللي قالها في قلبها وتحاول تنسه وتعيش حياتها ولا تفكر فيها

Boody we zady
13/07/2008, 04:31 PM
تسلموا يا جماعة علي المشاركة و جزاكم الله خير ز.. هي بس كانت فاكرة انه 5 سنيين دول عملوا فرق مع زوجها و ان حياته معاها غير ما تكون بدونها لكن واضح انهم كلهم زي بعض.

um amona
13/07/2008, 04:46 PM
الله يسخره لها ويبعد عنهم الحرام

لمبه سهاري
13/07/2008, 04:58 PM
مادري احسه مو عادي بس تراجع نفسها يمكن فيه شي مضايقه
بس عالعمووووووووووووم الرجال انذال يعني تتوقع منه اكبر من كذا
حتى لو كان قاصد وش تسوي تصبر عشان عيالها مو عشااااااااانه

امونه
13/07/2008, 05:04 PM
ممكن يكون قال هذا الكلام فقط ليرى ردة فعلها
ايضا هناك نوع من الرجال لما تغلبه زوجته بحسناتها يخاف يعترف بانه لا يستغني عنها و يقول اي كلام لاخفاء مشاعره
فاذا كان زوج صديقتك مخلص و طيب معاها قوليلها لا تخافي و لا تهولي الامور و اثبتي له ان حياته معك جنة

Boody we zady
14/07/2008, 01:17 AM
و الله يا جماعة مش عارفة بس رأي الأخت amina شايفة قريب من اللي بيحصل معاها .............ز هو ممكن علي رأيك خايفة انها تأخد قلم في نفسها فتتفرعن عليه و الله أعلم ز