المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : عندي مشكله

سالي فايد
25/06/2008, 02:29 PM
انا الحمد لله شكلا متوسطه بس المشكله عندي تقريبا مفيش ثقه في نفسي لو لابسه احسن لبس وحد قالي كلمه بحس اني نفسي اكون لوحدي مفيش حد شايفني ويمكن ده لان بابا دايما مكانش حاطط في دماغه اني ليه اهميه اصلا في رايي نفسي احس اني قنوعه وعندي ثقه في نفسي المشكله التانيه اني كنت مخطوبه وكان كل ما يتكلم معايا في اي حاجه عن الترتيب للزواج كنت بحس اني مش طيقاه رغم انه كان انسان محترم جدا وكان بيحبني جدا ماما وبابا كانوا دايما في خلاف ومشاكل واحنا طبعا في النص انا عندي 22 سنهانا اسفه طولت عليكي ياريت تردي عليا:confused:

ساعة غروب
27/06/2008, 01:54 PM
هلا اختي سالي

دامك مخطوبه هنا لازم تطلع ثقتك نفسك يعني لازم فيه ترتيبات وحتكوني مشغوله في ترتيب الشقة والعفش

حاولي تقوي ثقتك بنفسك

مثلا ً اقعدي في غرفتك واغفلي الباب وروحي عند المرآة وتكلمي مع نفسج وقولي لها انك قويه وحتفضلي قويه يعني تكلمي مع نفسج في كل شيء يهمج وتحسين انه مخرب عليج حياتج وحاولي تحطين لنفسج حلول في الاشياء اللي مسببه لج الضيق والالم

ويعد هالجلسه مع نفسج ياريت تكتبي لي عشان اشوف النتائج

سالي فايد
01/07/2008, 04:45 AM
لا انا كنت مخطوبه بس سيبته لاني مكنتش عارفه احبه ويمكن لاني خفت يحصل معايا ذي ماما وبابا جواز من غير حب المهم ان اللي زاد ان في حاجات كتير مدايقاني في نفسي رغم ان الناس بتقولي حرام عليكي انتي ذي القمر احمدي ربنا والله انا حمداه جدا بس نفسي احل مشاكل جسمي كمان عموما انا دلوقتي بحاول اخس شويه بقيت 68 كيلو نفسي اكون 36 الحمد لله بس كمان في مناطق سمره في جسمي مذوده ضيقي اكتر على فكره انا بتكلم مع نفسي اكتر من اللزوم والحمد لله معنديش مشاكل مع الناس انا محبوبه واجتماعيه بس من جوايه نفسي احب واتحب بس مش حابه فكره الجواز خايفه انه يكون فاشل ذي العادي والطبيعي انا اسفه طولت عليكي بس من زمان نفسي الاقي حد اتكلم معاه