المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : خطيبى و السفارى ..! هل هذا وضع طبيعى؟

01/05/2008, 03:03 AM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

باختصار انا مخطوبه عن قصه حب 5 سنين لكن خطيبى مسافر مش معايا بنفس البلد لاحظت بعد ما اتخطبنا بكام شهر انه بدا يطلع كل جمعه رحلات سفارى فى الصحرا من خلال موقع على النت وانا دخلت على الموقع ده لانى طلبته منه وهو مقلش لا وكمان اشتركت فيه وهو عرف

المهم كل جمعه يطلع من الصبح ويجى بليل و حتى مكلماته قلت عن الاول وبقى من اقل حاجه يزعل منى ويخاصمنى لما اعاتبه واغير عليه ويقولى انتى بعد كل ده بتشكى فيا و هو مخاصمنى دلوقتى

واما عاتبته قالى انا بتعب فى الشغل طول الاسبوع ومحتاج فى اخره اشم نفسى واريح اعصابى فى الصحرا وقالى انا كل اصحابى شباب هناك بس طبعا فى بنات بتطلع وكمان اجانب من مختلف الجنسيات وقالى الكل هناك عارف انى خاطب

انا مش عارفه محتاره هل اللى بيعمله ده معايا طبيعى يعنى انا مليش حق ازعل منه انه بيطلع الرحلات ديه كل اسبوع يعنى مليش حق اغير عليه

بس ارجع فى الاخر واقول ما هو كان ممكن اوى انى معرفش انه بيطلع بس هو اللى قالى بلسانه

افيدونى .....محتاره
طولت عليكم اسفه

01/05/2008, 03:53 AM
ولا حد سال فيا لييييييييييه

احلى البنااااااات
01/05/2008, 03:58 AM
اختي لا تزعلي روحك لان انا ماني شايفه غلط في الموضوع 0000لان الشب لسى عايش حياته كاعزب ولسى مش متحمل مسؤوليه

اطلبي انك تروحي معاه وشوفي ردة فعليه ايش بتكون 00

وبعدين طلعات السفاري اصلاً وايد حلوه وفعلاً تريح الاعصاب ممكن يكون فعلاً مرتاح نفسياً عليها

01/05/2008, 04:04 AM
اختي لا تزعلي روحك لان انا ماني شايفه غلط في الموضوع 0000لان الشب لسى عايش حياته كاعزب ولسى مش متحمل مسؤوليه

اطلبي انك تروحي معاه وشوفي ردة فعليه ايش بتكون 00

وبعدين طلعات السفاري اصلاً وايد حلوه وفعلاً تريح الاعصاب ممكن يكون فعلاً مرتاح نفسياً عليها

انتى فعلا احلى البنات والله انك اول واحده ردت عليا علطول الله يكرمك ويسهلك امورك يا رب
بس انا مقدرش اطلب منه انى اروح معاه لان هو فى بلد وانا فى بلد وانا كاتبه كده فى موضوعى يا جميل

sss_12
01/05/2008, 04:43 AM
اختي حتى اني خليكي ثقيلةولا تلاحقينه وتدققين فيه خلية على راحته ولاتتصلين كثير علية يوم اجازته هوة الي راح يكلمك ويشتاق

دلوعةحناني
01/05/2008, 04:45 AM
حبيبتي عادي والف عادي
كل رجل عنده هوايه تجننه وتخليه ينسى حتى واجباته
انا خطيبي مثلا امس اتصل علي وهو يبكي تعرفين ليش؟؟
علشان فريق برشلونه خسر اخ يا قهري انا انجنيت في ناس كذا؟
مجنون كوره ربي لك الحمد والشكر والله لا يبلانا
كل وقته الي بعد الدوام موباريات وكوره ويسهر بالقوه علشان يشوف الكروه وبللاستيشن يلعب كوره
وهو جنبي بنفس الحي ههههههههههههههههههههه
فكيف انتي خطيبك في بلد ثاني ويحب السفاري وعاوزها ما ينخرط فيه وينسى نفسه معه
حبيبتي انتي لا تهتمي ولا تلحي عليه بالنسبه للرحلات لان بتجيبين مشاكل لنفسك وبتخلينه يتمسك اكثر
بالعكس شاركيه هوايته ولو عن طريق الاهتمام والسؤال والكلام
ادخلي على موقعه وخذي كل الاخبار علشان تكوني في الصوره
صدقيني حيحبك اكثر ويحس انك تحبين له الخير والسعاده
ولا تشكين فيه ولا حاجه لان هو الي قالك على رحلاته
تحياتي

01/05/2008, 04:47 AM
اختي حتى اني خليكي ثقيلةولا تلاحقينه وتدققين فيه خلية على راحته ولاتتصلين كثير علية يوم اجازته هوة الي راح يكلمك ويشتاق

انا والله لا بتصل كتير عليه ولا حاجه يوم اجازته او حتى الايام العاديه لانه فى بلد تانيه كمان فاتصالاتى بيه قليله جداااا

انا سيباه براحته خالص بس انا مضيقنى الموضوع ده شويه

01/05/2008, 04:52 AM
حبيبتي عادي والف عادي
كل رجل عنده هوايه تجننه وتخليه ينسى حتى واجباته
انا خطيبي مثلا امس اتصل علي وهو يبكي تعرفين ليش؟؟
علشان فريق برشلونه خسر اخ يا قهري انا انجنيت في ناس كذا؟
مجنون كوره ربي لك الحمد والشكر والله لا يبلانا
كل وقته الي بعد الدوام موباريات وكوره ويسهر بالقوه علشان يشوف الكروه وبللاستيشن يلعب كوره
وهو جنبي بنفس الحي ههههههههههههههههههههه
فكيف انتي خطيبك في بلد ثاني ويحب السفاري وعاوزها ما ينخرط فيه وينسى نفسه معه
حبيبتي انتي لا تهتمي ولا تلحي عليه بالنسبه للرحلات لان بتجيبين مشاكل لنفسك وبتخلينه يتمسك اكثر
بالعكس شاركيه هوايته ولو عن طريق الاهتمام والسؤال والكلام
ادخلي على موقعه وخذي كل الاخبار علشان تكوني في الصوره
صدقيني حيحبك اكثر ويحس انك تحبين له الخير والسعاده
ولا تشكين فيه ولا حاجه لان هو الي قالك على رحلاته
تحياتي

دلوعه حنانى : والله موتينى من الضحك وانا مليش نفس اضحك عشان خطيبك وفريق البرشلونه الله يخليكم لبعض وتتجمعوا على خير يا رب

وانا والله بشاركه بالكلام وكل حاجه وكمان سجلت فى الموقع وعرفت نفسى بانى خطيبته وهو فرح
بس انا فى اوقات كده بغير موووووووت خصوصا انه بعيد عنى انتى فهمانى اكيد

01/05/2008, 04:58 AM
شكرا لكل بنوتات عروس اللى ردوا عليا والله اتونست بيكم كتير ونسيت همومى فى الدنيا
احلى البنات و دلوعه حنانى و sss_12
والله يبارك لكم جميعا حتى البنات اللى دخلت موضوعى ومردتش

peace lover
01/05/2008, 06:25 AM
الله يسعدكم ويتمم لكم على خير

01/05/2008, 02:55 PM
الله يسعدكم ويتمم لكم على خير

الله يخليكى ويسعدك ميرسيه على مرورك

أم نور عيوني
01/05/2008, 04:02 PM
حبيبتي متزعليش نفسك انتي بتقولي انه في بلد تانية يعني غربة و الغربة صعبة جدااااااااا فهو اكيد محتاج يغير جو و يكون مع اصحابه و بعدين هو طالما قالك يبقى خلاص كان ممكن يخبي ويكبر دماغه و ميعرفكيش
وغير كدة انتي بتقولي انه معرفهم انه خاطب يبقى خلاص متقلقيش
و بعدين لو مكانش بيحبك ماكانش خطبك و بالنسبة لمكالماته انتي كمان اتقلي شوية ومتتصليش بيه كتير
والله يهديه و يتمم لكم بخير ان شاء الله

01/05/2008, 04:58 PM
حبيبتي متزعليش نفسك انتي بتقولي انه في بلد تانية يعني غربة و الغربة صعبة جدااااااااا فهو اكيد محتاج يغير جو و يكون مع اصحابه و بعدين هو طالما قالك يبقى خلاص كان ممكن يخبي ويكبر دماغه و ميعرفكيش
وغير كدة انتي بتقولي انه معرفهم انه خاطب يبقى خلاص متقلقيش
و بعدين لو مكانش بيحبك ماكانش خطبك و بالنسبة لمكالماته انتي كمان اتقلي شوية ومتتصليش بيه كتير
والله يهديه و يتمم لكم بخير ان شاء الله

imy_emg : اسعدنى مرورك ونصايحك يا غاليه

(f)(f)

سديم الفجر
02/05/2008, 03:20 AM
حبيبتي تخيلي نفسك مكانة
طول الاسبوع شغل وتعب وحبيبة قلبة خطيبتة مو عنده
خليه يستانس حبتين عادي مافيها شئ
هذي غيرة بس ياعسل
وربي يهنيكم ببعض ...ويوفقكم

18/06/2008, 05:11 PM
uppppppppp
يا بنات

ام عيون كحيله
18/06/2008, 07:39 PM
حبيبتي لاتزعلي نفسك انا زوجي كل خميس من الساعه 4 عصرا الى 2 صباحا وهو في البر مع اصحابه
هوايته للاسف (التطعييس) وليه سنتين على هذا الحال في البدايه كنت ازعل واعمل مشاكل واروح عند اهلي
لقيت مافي فايده هذي هوايه لين ماسلمت امري لله سبحانه وتعالى مع انه خميس الناس تخرج وتتمشى
وانا حايسه في البيت لوحدي

lovely rosy
18/06/2008, 09:14 PM
هلا شو أخبارك مع خطيبك ؟ لأن كما لاحظت إن الموضوع تقريبا من شهر ونصف

dody mody
18/06/2008, 11:44 PM
انا كمان خطيبى مسافر مثلك الحال من بعضه ومرعوبه عليه وخايفه من تصرفاته

بس اذا انتى قلقانه من رحلات سفارى ليه ميريحكيش ويغير فسحته لمكان تانى عشان تكونى مطمئنه

الرجالة دلوقتى تخافى عليها وسفارى مش خروجة آمنه يخرجها مره اتنين انما مش كل مره قوليله وشوفى وربنا يرجعه بالسلامة

22/06/2008, 05:45 AM
انا كمان خطيبى مسافر مثلك الحال من بعضه ومرعوبه عليه وخايفه من تصرفاته

بس اذا انتى قلقانه من رحلات سفارى ليه ميريحكيش ويغير فسحته لمكان تانى عشان تكونى مطمئنه

الرجالة دلوقتى تخافى عليها وسفارى مش خروجة آمنه يخرجها مره اتنين انما مش كل مره قوليله وشوفى وربنا يرجعه بالسلامة

غلبت معاه والله بس يقولى انا بريح اعصابى من الشغل بس دلوقتى بطلها عشان الحر وانا مبسوطه جداااااااااااااااا

والسفارى مش امنه من ناحيه ايه تقصدى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.. لوليـ ..
22/06/2008, 09:12 AM
اطلعي معاه وانبسطي

والا اعزميه على عشاء او جلسه حلووه مع بعض في الوك اند تبعه ..........

ومادام انه هو قالك حبيبتي معنى كذا انه ما عنده خرابيط ...

ربي يوفقك

23/06/2008, 10:56 AM
اطلعي معاه وانبسطي

والا اعزميه على عشاء او جلسه حلووه مع بعض في الوك اند تبعه ..........

ومادام انه هو قالك حبيبتي معنى كذا انه ما عنده خرابيط ...

ربي يوفقك

مشكوره على مرورك
بس المشكله انه فى بلد وانا فى بلد مينفعش اطلع معاه مسافر يعنى
ما هو لو كان مش مسافر كانت اتحلت ومكنش بقى فى سفارى اصلا ولا حتى طلعه من غيرى ههههههه

23/06/2008, 11:03 AM
حبيبتي تخيلي نفسك مكانة
طول الاسبوع شغل وتعب وحبيبة قلبة خطيبتة مو عنده
خليه يستانس حبتين عادي مافيها شئ
هذي غيرة بس ياعسل
وربي يهنيكم ببعض ...ويوفقكم

اسعدنى مرورك (f)

23/06/2008, 11:05 AM
حبيبتي لاتزعلي نفسك انا زوجي كل خميس من الساعه 4 عصرا الى 2 صباحا وهو في البر مع اصحابه
هوايته للاسف (التطعييس) وليه سنتين على هذا الحال في البدايه كنت ازعل واعمل مشاكل واروح عند اهلي
لقيت مافي فايده هذي هوايه لين ماسلمت امري لله سبحانه وتعالى مع انه خميس الناس تخرج وتتمشى
وانا حايسه في البيت لوحدي

اسعدنى مرورك
وربنا يهدى زوجك ويخليكوا لبعض ويبطل هوايته وتخرجى معاه كل خميس هههه