المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : رابطه الزوجات والمخطوبات اللى ازواجهم بعاد عنهم بالسفر



جوجو قلبى
24/10/2007, 03:11 PM
:9_33::9_33::9_33: السلام عليكم ورحمه الله دة موضوع انا عملته علشان نضم فيه كل البنات اللى مخطوبه وخطبها مسافر واللى متجوزة وجوزها بيشتغل برة ومسافر ونتجمع جميعا ونشوف كل واحدة ايه اللى مضايقها فى الموضوع دة يمكن نقدر نفك عن اللى احنا فيه:9_33::9_33::9_33::9_33::9_33:

جوجو قلبى
24/10/2007, 03:14 PM
يلا بقا عاوزين تفاعل فى الموضوع عشان انا متاكدة ان فى بنات كتير قوى ازواجهم وخطبانهم مسافرين ومحتاجين يتكلموا

n3omy
24/10/2007, 03:32 PM
بس اوعوا تعيطوا وتقلبوها نكد

جوجو قلبى
24/10/2007, 03:39 PM
هو من جهه النكد فهى نكد من كله

جوجو قلبى
24/10/2007, 03:39 PM
والله الواحد مش عارف هو كدة احسن والواحد مرتاح من تحكم الرائى بتعهم ولا هيموت عليهم

جوجو قلبى
24/10/2007, 03:43 PM
انا بقا ياستى هو مطلع عينى وهو مسافر تحكمات لبسه ايه نازله رايحه فين رنى رنه وانتى راجعه من الشغل رنين لما تنامى رنه واقفلى الموبايل وانتى بتخدى شور ربع رنه وانتى داخله الحمام لبسه ايه من فوق لبسه ايه من تحت اوعى المكياج اوعى البرفان لما خلاصصصصصصصصصصصصص بس بردك بحبه وعاوزة جنبى

جوجو قلبى
24/10/2007, 03:47 PM
لا ولما بيكون موجود بقا واحنا نازلين يقعد يلف حوليه عشان يشوف يمكن فى حاجة غلط فيه

جوجو قلبى
24/10/2007, 03:49 PM
بس بصراحه انا حاسه انى مش متجوزة هو بعيد عنى كدة كل اللى قاعدة معايا شهرين وفيهم شهر كونت فى الجبس وسافر ورجعت عند ماما تانى لاعارفه البس هدومى ولا استخدم شقتى يعنى كانى متجوزتش

جوجو قلبى
24/10/2007, 03:50 PM
انتو فين هو فى ايه انهاردة كلهم رجعوا من السفر ولا ايه

جوجو قلبى
24/10/2007, 04:01 PM
واضح ان الموضوع مش عجابكم

ღ الينبوعه ღ
24/10/2007, 07:01 PM
هههههههه الظاهر كل وحدة رجع لها زوجها وخطيبها الله يجمع بين كل المحبين ان شاء الله

أم ياسين العسل
24/10/2007, 09:32 PM
ههههههههههههههههههههه
لا انا خطيبى مش مسافر هو بس من محافظه تانيه ممكن اشارككم ولا مليس مكان؟

جوجو قلبى
26/10/2007, 05:35 PM
طبعا ينفع بس يلا بقا عاوزين نجمد شويه كدة

جوجو قلبى
26/10/2007, 05:49 PM
فعلا واضح انهم كلهم رجعوا
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه

ام فارس2010
26/10/2007, 06:45 PM
:sad::confused::sad::confused::sad::confused::cry: :cry::cry:
:cry::cry::cry::cry:

حرام عليكو قلبتو المواجع

انا ولا مخطوبه ولا متجوزه فى النص مكتوب كتابى

وهو المشاكل طبعا موجوده
بس لما بيبقى هنا بعرف اتعاااااااااااامل:sm2441::sm2441:

لكن وهو بعيد انا مش طااااااااايله

مرمر
26/10/2007, 07:07 PM
ههههههههه عادي بهذا الركن بالذات الواحد دايما يكلم روحه

شوفي انا اقول لك فضي الشقه و شيلي هدومك و شنطتك و على اول طياره و روحي لزوجك بلاو وقعدت راس و لا عذاب

انا جربتها بصراحه صعب الموضوع يوم انتي ببلد و زوجك ببلد تاني ...تعرفين صرت احس و افكر في الشغاله و السائق و كل اجنبي بشوفه في الشارع متغرب عن بلده و اهله ...والله مساكين ستاتهم صرت بحس فيهم

و صعب اذا فارق الوقت يكون كبير يعني انتوا عندكم الصبح و هو بليل ...يعني لازم تقومي كل يوم الفجر بس علشان تلحقى تكلميه و لا مافيش

و تتكلمي تقولي ايه و لا ايه ...كلها بكاء و اشواق و عتاب ليه يسيبك و يروح ((دا اكبر غلط تعمليه ))

انا عايشه حاليا ويا زوجي و الحمد الله ...لكني في غربه و ميته من الغربه ..لا اهل و لا اصحاب حالتي النفسيه زفت و لله الحمد ...ساعات اكون خلاص مقرره اقول لزوجي خلاص مقدرش استحمل برجع لبلدي ..لكن لما افتكر الايام السوده الي عشتها و انا بعينه عنه اقول خلاص استحمل و لا عذاب الفرقه

و على راي المثل ((وش جابرك على المر غير الي امر منه ))

بس بصراحه لازم كل زوجه تكون مع زوجها ... و اذا الظروف ما تسمح لازم تخفف عنه ....مب في كل مكالمه تقلبها بكاء و عياط ....حسي فيه انه لوحده و في غربه ما عندوش لا اهل و لا اصحاب و لا هو في بلده ...كفايه عليه الغربه المره ...و دايما اديه اخبار حلوه ما تقوليش و بنت مريضه و لا ابنك عنده زكام لان هو بغربه و بيكون قلق و بيخاف كثير ...فانتي ما تخضيهوش دايما باخبار وحشه ...كلها كل اخبار حلوه علشان يطمن و ميخافش

و احرضي على .انك تصل بيه ....تبعت ايميلات ....ممكن ترجعي للطريقه القديمه و ترسي رساله او بطاقات عن الحب و الشوق ...بتلاقي في السوق بطاقات حلووووه كثيييييير بالبريد لانه بيتفاجا فيها و لان الدنيا خلاص تعوده على الايميلات

و اهم شي ما تنسينه في المناسبات الاعياد و ذكرى الزواج و يوم ميلاد ...شوفي على النت محلات ورود تبعد لكل مكان في الدنيا و ابعتي له باقات ورود ...بيفرح بيها و بيتفاجا ...و اشتري له قمصان و كرفتات و هدايا بسيطه و ارسليهم له ..بس ما تكون غاليه علشان اذا ضاعت بالبريد ما تندمين عليها

و اذا عند بيبي ...ممكن تصوري بالفيديو و الصور و ترسليهم له..علشان يشوف ابنه او بنته و هم بيكبرو و بيتعلمو اشياء جديده ((بس اول تتاكدي ان الدوله تسمه تبعتي شرايط فيديو او DVD بالبريد )) لان في دول ما تسمح و ترجع الشرايط و صارت ويايه

يعين خليه يحس حتى لو هو بعيد لكن ما بيفوته شي من الي بيصير عادي كانه موجود ...

و الاهم ما تثقلين عليه بالطلبات و تطلبين هدايا كل ما يجي زياره ...دايما حسسه ان كفايه دخلته البيت و وصوله بالسلامه هي الهديه ...لان دايما الغربه تكون مكلفه ...و يدوبك مصروفه بيكفيه يعيش بالغربه((وحده عايشه بالغربه و تعرف كويس كيف الدنيا غاليه برع ))

و اهم شي كل ما يرجع اجازه ...تعملي له حفله بسيطه انتي و هو لوحدكم تعزميه على مطعم حلو تجيبي كيكه او تعمليها بنفسك بيفرح بيها اكثر ...و حتى الاكل اعمي له ما لذ و طاب و كل الي نفسه فيه ..يعني خليه زي الملك ..تروحوا تتمشوا بالبلد يعني كم يوم حسب الامكانيات في اي فندق حلو تغير جو ((شهر عسل يعني )) .... و الاهم انك تودعينه زي ما استقبليته ...مش عياط و بكاء ..خليه يفتكرك بابتسامتك مش بدموعك .. و تزدي عليهم انك تشتري له هديه يفتكرك بيها لما يسافر ...و ممكن كمان ترتبي له الشنطه بنفسك و تخبي فيها اوراق او رسايل فيها كلام حلو يفرح بيهم اول ما يوصل لبلد الغربه و يفتح شنطته راح تخفف عليه همه و غربته

و ربي يلم شمل كل متفاريقين و يرجع كل مغترب الي بلده و اهله و ناسه بالسلامه يارب

Prof_Nona
27/10/2007, 12:45 AM
خطيبى برده فى محافظه تانيه بس و حشنى اوووووووى

الملكه فريده
27/10/2007, 01:29 AM
انا كمان جوزى (كتب كتاب يعنى) مسافر بره بس الحمد لله مفيش مشاكل

رومانسية مووت
27/10/2007, 01:53 AM
يوووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووه حزنتوني والله :confused: :confused:
انا زوجي بعد كم شهر بيسافر ان شاالله و من الحين محزنة!!!!!!!!!

أم ياسين العسل
27/10/2007, 02:20 PM
بروف انتى خطيبك فى محافظه ايه ؟؟


انا مش بشوف خطيبى اصلا ولا بنتكلم يعنى تقريبا مخطوبه شكلا فقط لا غير

فلسطينيــــه
28/10/2007, 01:46 PM
انا كمان نص نص مكتوب كتابي

وخطيبي أو زوجي مسافر اخر الاسبوع ودموعي على خدي من الحين

انا عايشه هنا بقطر وهوه مش مقيم ما صار نصيب انوا يقيم هنا معايه بقطر

فهيرجع مصر ومش قادره اتحمل والله الله يصبرني

souma
29/10/2007, 11:55 AM
انا كنت مثلكم اعاني من البعد لمده سنه كاااااااااااااااااااااااا اامله
والحمد لله الان غير و اصبح يشتغل هنا لاني ما قدرت:21_207:
بصراحه هيك احلى و اريح و اسعد
الله يتمم على الجميع ياااااااااااااااااا رب

الملكه فريده
30/10/2007, 05:20 AM
ايه الرابطه المفكوكه من اولها دى
ههههههههههههههههههه
فينكم يابنات الطيور المسافره رجعت ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟

جوجو قلبى
01/11/2007, 02:24 PM
والله ما عارفه هو فى ايه واضح ان مصر والبلاد كلها كل البنات ازوجهم رجعوا

حبي الغالي
01/11/2007, 09:10 PM
هلا خوااااااااتي

أنا زوجي مسافر بس حق سياحه مو شغل بس حدي مضايقه وكليوم ما أنام الا ودموعي على خدي
بس الحمدالله طافت هالايااام على خير وانشاءالله اليوم بيرجع الليل الساعه 10 يعني الحين مابقى شي من الوقت ويرجع وأشوووووفه والله مشتاااااقه له واااااااايد

ام مـايا
03/11/2007, 03:24 AM
انا كمان نص نص مش مخطوبة ولا متجوزة مكتوب كتابي بردو
ومــــــــــــســــــــــ ـافـــــــــر لما قلبي وجعنى بجد ربنا يهون علينا كلنا

Ice Princess
03/11/2007, 11:35 AM
آآآآآآآآآآآآآه أنا قصتي فلم هندي ......
تزوجت وبعد مرور شهرين بس سافر زوجي لأنه حصل على بعثه دراسيه ياإما يسافر أوتضيع عليه البعثه فقررنا أنه يسافر بس أنا رفضت أسافر لأن باقي 8شهور وأتخرج فحرام أضيع دراستي فسافر وأناكنت مره حزينه وكله أصيح وما كنت أتحمل أسمع صوته إذا كلم مره تعبت .......وبعد8شهور كانت لحظة اللقاء
في المنتصف أنا في الطياره من الرياض لماليزيا وهو في الطياره من سدني لماليزيا ولحظة هبوط الطياره مره خفت وصرت أرجف خايفه من القاء والله كأنه خوف يوم زواجي وبس وأنتهى الفلم الهندي بلقاء العشاق

ام فارس2010
06/11/2007, 09:05 PM
عاااااااااااااااااااااااا ااااااوزه جوووووووووووووووووووووووو ووووزى:cry::cry::cry:

عروسة اسكندرية
07/11/2007, 12:20 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اسمحولى انضم لصفكم واعييييييييييييييييييط كتير خالص
انا كمان خطيبى بعيد عنى فى بلد تانية

nonaelsh3nona
08/11/2007, 02:18 AM
حرام قلبتوا عليا الاحزان جوزى لسه مسافر من شهرين ويوم الجمعه دى اول عيد جواز ليا قلبى موجوع جدا وكل شويه بعيط لان السفر جه فجئه ومش لقيته جمبى والظاهر صعب يبعتلى ارحله قريب حسه ان حته منى اتقطعت وحاجه كبيييييييييييييييييييره جدا نقصانى لدرجه انى مش عارفه اخرج منغيره تخيلوا حسه ان الدنيا نقصت حته:sad: :sad: :sad: :sad:

قلب زوجى
04/12/2007, 03:12 AM
انضم اليكم انا مثلكم زوجى مسافر وانا مثل اخواتى العسولات اللى نص نص يعنى كتب كتاب وسافر زوجى بعدها بأيام والان ليه 10 شهور ولسه باقى 7 كمان يعنى لسه كتير حسه انى مفتقداه جدااا حزينه دايما بعد الايام لميعاد وصوله المكالمات مهما كان طولها لا تكفى والنت مهما كان لايغنى عن وجوده جمبى احتاج دعائكم بشده

الملكه فريده
06/12/2007, 05:36 AM
انضم اليكم انا مثلكم زوجى مسافر وانا مثل اخواتى العسولات اللى نص نص يعنى كتب كتاب وسافر زوجى بعدها بأيام والان ليه 10 شهور ولسه باقى 7 كمان يعنى لسه كتير حسه انى مفتقداه جدااا حزينه دايما بعد الايام لميعاد وصوله المكالمات مهما كان طولها لا تكفى والنت مهما كان لايغنى عن وجوده جمبى احتاج دعائكم بشده

ده حالنا كلنا لا المكالمات بتكفى ولا النت ولا الكاميرات لازم يكون ادامك وجها لوجه
بس ياترى هما كمان حاسين باحساسنا ده؟؟؟؟؟؟؟ ياترى هما مفتقدنا كده ولا بيكتفوا بالمكالمه والمقابله على النت؟؟؟؟؟؟ ياترى عندهم الشوق اللى عندنا ولا مش فارقه معاهم

boky2010
06/12/2007, 06:36 AM
حلو الموضوع

boky2010
06/12/2007, 06:39 AM
انا بقى مكالمات بس ودقيقتين فى اليوم ممممممممممم
مختوقة مكناش يعدى يوم الا لما نشوف بعض انا مخنوقة بجد
يلارى حاسس هو وحشنى اد اية
مش عارفة بقى

boky2010
06/12/2007, 06:46 AM
واضح ان الموضوع مش عجابكم
الموضوع حلو اوى بس قلب علية المواجع
ةمحدش يفكرنى عشان هاعيط والله بجد كفاية احساسى
وكفاية انك تكونى بتحبية ومش شيفاة ولا عرفة اذا كام نايم ولا صاحى كويس ولا عيان
مش عارفة هو عامل ايه

الملكه فريده
10/12/2007, 01:56 AM
الموضوع حلو اوى بس قلب علية المواجع
ةمحدش يفكرنى عشان هاعيط والله بجد كفاية احساسى
وكفاية انك تكونى بتحبية ومش شيفاة ولا عرفة اذا كام نايم ولا صاحى كويس ولا عيان
مش عارفة هو عامل ايه

عارفه يابوكى حتة انك تبقى مش عارفه هو نايم ولا صاحى عيان ولا كويس ولا فى لاشغل ولا بيتفسح الحكايه دى تعبانى اوووووووووووووووووى ودايما اسأله عمل ايه عشان عايزه احس انى معاه على طوووووووووووووووول وربنا يقرب البعيد

soosan
12/12/2007, 11:22 PM
salem 3alaikonn:flower:
ana mouch 3arfa chnou na3mel. khatibi ysefer fi 3akd 3amal lil imarat w mouch 3arfa waktech ya3touh 3otla bech yrawah w n3arsou. w an sma3t illi awel ijeza la takoun illa ba3d 3am kamel .
ana khayfa la titwel el ayem...:schmoll:

أم نور عيوني
13/12/2007, 10:57 PM
السلام عليكم يا اخواتي العزيزات انا اول مرة اشوف الموضوع ولو كنت شفته من زمان كنت انضميت فووووووووورا
انا من مصر من بورسعيد زوجي طول فترة الخطوبة كان في الامارات ورجع في شهر 7 -2006 اتجوزنا على طول وقعد 45 يوم سافر تاني وبعتلي بعد ما سافر بشهر بعد كدة حملت وانا هناك في الامارات وجيت مصر اولد عند اهلي جيت 10 -8 وولدت بعيد عن زوجي ومقدرش ييججي يشوف البنت هي دلوقتي عمرها شهرين واسبوع وباباها بيشوفها بس من خلال الويب كام وكل يوم باصورها واببعت له صورها لانه عايز يشوف تطورات شكلها كل يوم بس طبعا مش كفاية
ان شاء الله هنسافر انا البنوتة اول يناير علشان باباها هايتجنن عليها

راجية الفردوس1427
18/12/2007, 10:30 PM
انا من تزوجت وزوجي مايمديه يجلس معي شهر الا ويسافر الشهر الي بعده

وانا بصراحة تعبت من كثر سفرياته بس الشكوى لله هذا عمله والله يصبرني

ملح العذارى
21/12/2007, 04:36 AM
الفيلم الهندي ( لقاء العشاق ) رهييييييييييييب

طيب انا خطبني واحد بعيد عن اهلي بس انه ساكن بنفس محافظه اهله ارفض والا اوافق مع انه خوش ولد .....

ساعدوني ياحلوات ماتسيبوني ...........

مرمر
21/12/2007, 06:52 PM
السلام عليكم يا اخواتي العزيزات انا اول مرة اشوف الموضوع ولو كنت شفته من زمان كنت انضميت فووووووووورا
انا من مصر من بورسعيد زوجي طول فترة الخطوبة كان في الامارات ورجع في شهر 7 -2006 اتجوزنا على طول وقعد 45 يوم سافر تاني وبعتلي بعد ما سافر بشهر بعد كدة حملت وانا هناك في الامارات وجيت مصر اولد عند اهلي جيت 10 -8 وولدت بعيد عن زوجي ومقدرش ييججي يشوف البنت هي دلوقتي عمرها شهرين واسبوع وباباها بيشوفها بس من خلال الويب كام وكل يوم باصورها واببعت له صورها لانه عايز يشوف تطورات شكلها كل يوم بس طبعا مش كفاية
ان شاء الله هنسافر انا البنوتة اول يناير علشان باباها هايتجنن عليها

ذكرتيني بنفسي ....حتى انا ولدت و زوجي مسافر ...بصراحع تعبت نفسيا بشكل ما تتصورينه ...حتى انه صابني اكتئاب ما بعد الولاده و كان فضيييع ....و كنت تفس الشي بتكلم وياه على المسنجر و الكاميرا على بنتي ....يوم رجعت لنا تجنن ..اعد مستغرب سااااااااعه بيتامل في بنتنا ....و من فرحته نسى يشيلها بس اعد جمبها ....بعدين قلت له شيلها ما تبي تشيلها .. و فرح شلتها و عطيته يشيلها ...و لليوم ما انسى شكله و كيف الدموع في عيونه و هو مكابر و ماسك نفسه ...بس انا كمان عيوني دمعت لما شفت بنتي في حضن باباها ...بصراحه شعور لااااااااااااايوصف ....

روحي جهزي بنتك بالاحلى فستان علشان يشوفها باباها و هي حلوه ..و ما تنسسش نفسك كوني احلى من بنتك ...و يارب توصلون له بالسلامه و يفرح فيكم انتي و بنتك و ما يفارقكم و لا يوم ...ان شاء الله

soosan
22/12/2007, 10:42 PM
salem ana khatibi ysafer gadan in chaa Allah w ana hassa kalbi mawjou3 w 3youni tnafkhet mil bokaa. ma 3ad 3andi sabr! kifech ennajem nethamel el bo3d. id3wli ya akhaweti Rabbi yajma3 chamli bih 3la krib.

machkoura ya okht Hend fi hal mawthou3.
ki 3raft rahou famma chkoun akher haltou kifi hanet 3liya mousibti.
w Rasoul Allah 3layhi assalet wa essalem kal:" ثبت عن النبي صلى الله عليه وسلم أنه قال: السفر قطعة من العذاب يمنع أحدكم طعامه وشرابه ونومه، فإذا قضى نهمته فليعجل إلى أهله. رواه البخاري ومسلم عن أبي هريرة رضي الله عنه.
inchallah yajtami3 chamlna bi ahlina w khottabna w azwajna.
w matansawch td3iwli...
assalem 3alaykonn

أم نور عيوني
28/12/2007, 12:59 AM
ذكرتيني بنفسي ....حتى انا ولدت و زوجي مسافر ...بصراحع تعبت نفسيا بشكل ما تتصورينه ...حتى انه صابني اكتئاب ما بعد الولاده و كان فضيييع ....و كنت تفس الشي بتكلم وياه على المسنجر و الكاميرا على بنتي ....يوم رجعت لنا تجنن ..اعد مستغرب سااااااااعه بيتامل في بنتنا ....و من فرحته نسى يشيلها بس اعد جمبها ....بعدين قلت له شيلها ما تبي تشيلها .. و فرح شلتها و عطيته يشيلها ...و لليوم ما انسى شكله و كيف الدموع في عيونه و هو مكابر و ماسك نفسه ...بس انا كمان عيوني دمعت لما شفت بنتي في حضن باباها ...بصراحه شعور لااااااااااااايوصف ....

روحي جهزي بنتك بالاحلى فستان علشان يشوفها باباها و هي حلوه ..و ما تنسسش نفسك كوني احلى من بنتك ...و يارب توصلون له بالسلامه و يفرح فيكم انتي و بنتك و ما يفارقكم و لا يوم ...ان شاء الله

ياااااااااا احساس رهيب يا مرمر انا فعلا باتخيل اللحظة دي لان كلام زوجي مأثر فيا اوي كل مايشوفها على النت يقوللي انا هاتجنن واشيلها
و ربنا يخلي لك زوجك وبنتك وميحرمكوش من بعض

أم نور عيوني
28/12/2007, 01:09 AM
salem ana khatibi ysafer gadan in chaa Allah w ana hassa kalbi mawjou3 w 3youni tnafkhet mil bokaa. ma 3ad 3andi sabr! kifech ennajem nethamel el bo3d. id3wli ya akhaweti Rabbi yajma3 chamli bih 3la krib.

machkoura ya okht Hend fi hal mawthou3.
ki 3raft rahou famma chkoun akher haltou kifi hanet 3liya mousibti.
w Rasoul Allah 3layhi assalet wa essalem kal:" ثبت عن النبي صلى الله عليه وسلم أنه قال: السفر قطعة من العذاب يمنع أحدكم طعامه وشرابه ونومه، فإذا قضى نهمته فليعجل إلى أهله. رواه البخاري ومسلم عن أبي هريرة رضي الله عنه.
inchallah yajtami3 chamlna bi ahlina w khottabna w azwajna.
w matansawch td3iwli...
assalem 3alaykonn
الله يعينك على البعاد ويصبرك ويجمع شملكم عاجلا غير اجلا يا رب العالمين

جوجو قلبى
31/12/2007, 01:28 AM
ياه يابنات دة انا عملت موضوع محزن قوى والله كلكم حزنتونى ونسيت اللى انا فيه

bonbona we bas
31/12/2007, 01:58 AM
ينفع انضم ليكم ولا لا انا بقي لسه ما سافرش بس مسافر بعد اسبوع وحاسه اني روحي هتطلع مني احنا يعني مخطوبين بس بعد قصه حب 7 سنين ما افترقناش فيهم يوم واحد فا الواحد خلاص ربنا يصبرني ويصبركوا كلوكوا

31/12/2007, 10:27 AM
موضوعك جميل يا هند بس هو مش بيقلب المواجع ولا حاجه لانها كده كده موجوده
انا خطيبى مسافر بقاله 5 شهور خطبنى وسافر وهتجنن اما بقى خلاص عندى اكتئاب وكل اما انزل من البيت يجى لى اكتئاب اكتر لما بشوف كل اتنين مخطوبين ماشيين مع بعض
والتحكمات شغاله من بره متلبسيش رايحه فين جايه منين ده لا ده اه فين حاضر بس واحشنى برضه
بيكلمنى كل فين وفين ودقايق معدوده

جوجو قلبى
31/12/2007, 01:16 PM
ربنا يردلنا كل غايب يارب والله هما كمان اكتر منا على الاقل احنا فى وسط اهالينا انما هنا بعاد عنا وعن اهليهم

الملكه فريده
02/01/2008, 12:51 AM
ينفع انضم ليكم ولا لا انا بقي لسه ما سافرش بس مسافر بعد اسبوع وحاسه اني روحي هتطلع مني احنا يعني مخطوبين بس بعد قصه حب 7 سنين ما افترقناش فيهم يوم واحد فا الواحد خلاص ربنا يصبرني ويصبركوا كلوكوا

حاسه بيكى اوووووووووووووووووووووووو ى


موضوعك جميل يا هند بس هو مش بيقلب المواجع ولا حاجه لانها كده كده موجوده
انا خطيبى مسافر بقاله 5 شهور خطبنى وسافر وهتجنن اما بقى خلاص عندى اكتئاب وكل اما انزل من البيت يجى لى اكتئاب اكتر لما بشوف كل اتنين مخطوبين ماشيين مع بعض
والتحكمات شغاله من بره متلبسيش رايحه فين جايه منين ده لا ده اه فين حاضر بس واحشنى برضه
بيكلمنى كل فين وفين ودقايق معدوده
ربنا يعينك ويعينا وخصوصا فى حتة لما نشوف المخاطيب دول هههههههههههههههههههه


ربنا يردلنا كل غايب يارب والله هما كمان اكتر منا على الاقل احنا فى وسط اهالينا انما هنا بعاد عنا وعن اهليهم

ياااااااااااااااااااااااا ااارب
بس احنا كمان فى غربه مهما كانوا اهالينا حوالينا

أم نور عيوني
05/01/2008, 12:29 AM
ربنا يردلنا كل غايب يارب والله هما كمان اكتر منا على الاقل احنا فى وسط اهالينا انما هنا بعاد عنا وعن اهليهم
موضوعك جميل يا هند لاننا بنفضفض فيه مع بعض ربنا يكرمك

أم نور عيوني
05/01/2008, 12:34 AM
موضوعك جميل يا هند لاننا بنفضفض فيه مع بعض ربنا يكرمك
قوليلي يا هند انتي جوزك مسافر فين ؟ومسافر من زمان؟

moslima5
06/03/2008, 06:04 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
والله موضوع كتير حلو
انا كمان زوجي مسافر و بعيد عني
انا في المغرب وهو في كندا
انا متزوجه مدة سنة و 4 اشهر لم اعش مع زوجي الا ايام معدودة
واللتحاف به كتير صعب
كندا والله هي اصعب بلد من حيت التجمع العائلي والله مابدنا شي غير انا نجتمع ونلرتاح
اشتقت اليه كتيييييييييييييييير
ولاكني صابرة والحمد الله
ادعو الله ان يجمعني وزوجي في اقرب وقت