المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : انواع الشباب على النت (مش حتقدر تبطل ضحك)

mai salah
10/11/2005, 04:17 AM
انواع الشباب على النت

هنكلم النهاردة على انواع الشباب والشياب على النت والشات و الي اكيد مرت على كل واحدة فينا

المرحلة الأولى : ( الي يدوبك لسه متعلم يدخل نت )

طبعا العمر يتراوح من 22 الى ما فوق ... وتلاقيه اول ما يدخل هاي ممكن نتعرف انا فلان ومن الحته الفلانيه وتحسي ان فيه حنفيه معلومات اتفتحت واي حاجة تقوليهاله يقولك يعني ايه مش فاهم وبعد كل كلمة يقولك اصل انا لسه جديد في النت

والنوعية دي تنقسم لقسمين :
1- يا اما متحمس وحط ف دماغه موضوع النت وعايز يتعلم
2- يا اما سمع من صحابه عن النت والبنات وجاي يجرب حظه

المرحلة الثانية: ( الي بيقعد على النت بس مش كتير)

النوع ده كل كلامه انا مشغولياتي كتير ومبحبش النت والكلام ده وبعد ما يكلم شوية يقولك ممكن نكمل كلام في التليفون انا اصلي مبدخلش النت كتير ومليش خلق للكتابة والحاجات دي

والنوعيه دي تنقسم الى قسمين:
1- يا اما يبقى لحوح ويفضل يطلب نفس الطلب وصباح الملل
2- يا اما يبقى عنده عزة نفس وميلحش بس هيتعصب وهيقولك اعمليلي بلوك

المرحلة التالته : ( الي قاعد على النت ليل نهار)

ده بقى شرحه يطول وينقسم لعدة انواع

1- المقموص

ده بقى قاعد وحاطط ايده على زرار الزعل اي حاجة تقوليها تبقي بتقصديه او بتقللي من شانه وبعد كام مرة كلام ممكن يقولك اديني نمرة تليفونك ولما تعتذري هيقولك انا هحترم رغبتك وهيركبلك الوش الخشب ومن وقت للتاني هتاخدي البلوك ف وشك فنصيحه من اولها كده اديله بلوك وديليت

2- ابو دم خفيف

ده شلل مركز ومتعرفيش مين الي خدعه وقاله ان دمه خفيف وكل كلامه قفشات وضحك والمفروض انك تكوني مجامله وتضحكي بس منصحكيش تيجي على اعصابك

3- المودي

دي بقة شخصية بتتنوع كل يوم على حسب المود وهتحسي انك بتكلمي واحد عنده انفصام ف الشخصية النهاردة رزين وعاقل وبكرة لاسع وبعد يومين رخم وبعدها كيوت وفريندلي طبعا الحكايه مش ناقصة جنان كفايه الي الواحد فيه

4- اللزقه

والنوع ده عايز حزم ف التعامل معاه لأن كل كلامه انتي فين ؟ بتتاخري في الرد ليه؟ انتي بتكلمي حد ؟؟ ياعم وانت مالك بتتحشر ليه ......ولو قلتيله ثواني هيقولك ليه رايحة فين؟ متتاخريش ... ايه ده انتي لسه مجيتيش ؟؟؟

5- الناصح

صباح الصداع مع كل جمله هتقوليها هتاخدي نصيحة وفيه عرض خاص قولي جملتين وخدي اربع نصايح العرض مستمر حتى نفاد الكمية ........ولو على منتدى زينا كده هتلاقيه بيقولك ليه حطيتي التوبيك ده وليه شيلتي الصورة دي وحطيتي التانية انا انصحك انك تخليه يحصل اخواته الي فاتوا يعني بلوك وديليت

6- الحبيب

انا فيا جاذبية وكل البنات بتعجب بيا ....... ايام ما كنت ف الكليه كنت عامل ازمه والبنات بتتخانق عليا...... المصيبة بقى ان اي جمله هتقوليها هيفهم ان انتي معجبه اصله مش بمزاجك هتحبيه يعني هتحبيه

7- حريقة بنات

ده بقى لو في منتدى او ميل جروب تلاقيه مركز على كل البنات ومبيعملش اي حاجة تانية غير كده الكوميدي بقى لما يتلخبط ويعتقد ان الأسم ده انثوي ويندمج وبعدين يطلع واحد صاحبه

8- الكداب

من اول الأسم والسن واي معلومة خدتيها كدب في كدب ومتعرفيش ليه ده بقى انصحيه وخليه يغير اسمه على الماسنجر ويخليه مسيلمة الكداب

9- العبيط

ده هتلاقيه على طول حاطط صورته وذنب عليكي تتفرجي ويشيل الصورة دي يحط التانية وكل شوية يفتح الكاميرا مع نفسه

10- بابا اوبح

ده ممكن يكون على النت من سنة 96 واتخرج واشتغل واتجوز وجاب عيال ولسه قاعد يتعرف على بنات وكل ما يكلم واحدة يقنعها انه مش متجوز وبيدور على عروسة وصباح السرحان ولو جربتي كل يوم تدخليله بايميل غير التاني هتسمعي قصة حياته كل يوم مختلفة .
م
ن
ق
و
ل
ووووووووووووووووووووووووو وووووووووووز

ألمـــاسه
10/11/2005, 04:38 AM
سلاااااااااام

كيفك مي
وحشتوووووووووووونا ياهووه

الله يقطع ابليسهم:D2:D2والله ناس فاضيه

أما الشباب ذولا عليهم طلعات الحمد لله والشكر بس الله يحمينا منهم

يسلمووووو ياقمر ومابطلناااش دحك

mai salah
10/11/2005, 04:44 AM
يارب دايما يا الماسة يا قلبى متبطليش ضحك ابدا
ومشكورة يا غالية على المرور

ولــــWALAHــــه
10/11/2005, 04:45 AM
:D2 :D2 :D2 :D2 :D2

mai salah
10/11/2005, 04:49 AM
يسلمو الضحكة الحلوة ولة
ربى لا يحرمنى مرورك وتفاعلك
دمتى بود غاليتى

أميرة الــورد
10/11/2005, 04:58 AM
:D2:D2:D2
الله يكفينا الشر

mai salah
10/11/2005, 05:01 AM
عندك حق اميرة الورد
الله يكفينا الشر
نورتى يا غالية

عاشقه الاسلام
11/11/2005, 07:41 PM
هههههههههههههههههه

يا عيني والله شباب وحلوين
هههههههههههههههههه

الساحرة الشريرة
11/11/2005, 09:36 PM
ههههههههههههههههههههه
هادا الكلام كأنه طاله من خبير بالانترنت

:D2:D2:D2:D2:D2:D2:D2:D2:clap::clap::clap::clap::c lap::smile::smile::smile::smile::up::up::up::up:

mai salah
12/11/2005, 04:18 PM
مشكورة غاليتى عاشقة الاسلام على التفاعل
والمشاركة

mai salah
12/11/2005, 04:22 PM
ولا خبير ولا حاجة اختى الساحرة الشريرة
الموضوع منقول يا غاليتى الشريرة
كخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

أم المهند
13/11/2005, 09:55 AM

mai salah
13/11/2005, 05:59 PM
مشكورة اختى ام المهند على هذا التقدير الرائع

سمراءالسودان
16/11/2005, 10:05 AM
رهيـــبــــه

دلع صبآيآ
16/11/2005, 06:42 PM
تسلمي يعطيكي الله العافيه

mai salah
16/11/2005, 07:21 PM
مشكورة سمراء السودان على التفاعل الكريم

*كوكي*
16/11/2005, 07:21 PM
حبيبتي مي صلاح احنا ما اتعودنا منج غير كل شي مبهج ومفرح ولنا الفخر ان وحده مثلج في منتدانا والله يديمج لنا>>يا بختك يا شيخه .. حبيبتي الموضوع روعه لا توصف وانا لين الحين ما بطلتش ضحك والسمووووووووووووووحه

mai salah
16/11/2005, 07:23 PM
نورتى صفحتى المتواضعة
king moon
دمتى بود يا غالية

mai salah
16/11/2005, 07:42 PM
حبيبتي مي صلاح احنا ما اتعودنا منج غير كل شي مبهج ومفرح ولنا الفخر ان وحده مثلج في منتدانا والله يديمج لنا>>يا بختك يا شيخه .. حبيبتي الموضوع روعه لا توصف وانا لين الحين ما بطلتش ضحك والسمووووووووووووووحه

الله يخليكى ليا يا رب يا كوكى والله انتى احرجتينى خالص بكلامك دة
والله دى شهادة انا اعتز بيها واعلقها وسام
مشكورة جدا جدا يا غالية
ولو عايزة تضحكى كمان اكتر واكتر ادعوكى لزيارة موضوعى يوميات بنوتة مفروسة حتلاقى فية ان شاء الله ضحك للركب بس حاسبى لا تقعى

الموضوع من هنا (http://www.3roos.com/forums/showthread.php?t=132082&page=1&pp=15)

*كوكي*
17/11/2005, 02:03 PM
مشكوره حبيبتي ومن عيوني الحين ادخله ..

mai salah
18/11/2005, 03:16 AM
دة ينور بيكى والله يا كوكى
ويزيد نور وشرف قدومك لية

بـــاريــس
18/11/2005, 03:25 AM
هههههههههههههههههههههههه

حلوة

mai salah
18/11/2005, 03:44 AM
نورتى
وشرف قدومك
يا الجورى 2

أم قنونه
18/11/2005, 04:40 AM
يخرب بيوتهم00000000هما كل دول
اما الشباب دول عليهم حركات0000ربنا ينقينا منهم0
رهييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي يييييبه لحد بكرة0

moslema
18/11/2005, 04:37 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههه
شكرا حبيبتى mai salah وعندك حق تختارى العنوان دا فعلا الموضوع لذيذ وضحكنى كتيييييييييييييييييير

mai salah
19/11/2005, 03:06 AM
حبيبتى ام قنونة تسلمى يا غالية على الاطراء الجميل
منورة دايما

mai salah
19/11/2005, 03:08 AM
يارب دايما ما تفارقك الضحكة اختى فى الله
moslema
دمتى بود يا قمرة

elmaha
19/11/2005, 03:43 AM
مي صلاح