المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ارجوكم ساعدونى

عروسة البحر
25/08/2002, 02:11 PM
السلام عليكم يا بنات
وحشتونى مووووووووت اخباركم اية؟
انا عايزة مساعدتكم فى حاجة انا عندى خطوط بيضاء فى جسمى اريد منكم طريقة لازالتة لان شكلة مش لذيذ :confused:
يا رب تردوا عليا و تساعدونى:o
اختكم عروسة البحر(k)

عطر الحب
25/08/2002, 09:39 PM
حبيبتي الجميله عروسه البحر طبعا المشكله دي عند معظمنا و بتكون بسبب زياده الوزن و انا عن نفسي بديت استخدم البيبي اويل دوما بعد الاستحمام عشان الجسم ميكونش مشدود فينتج عنه هذا التشقق ,,,,,و ايضا سمعت ان زيت الزيتون له نتايج فعاله في اخفائها

لوديانا
26/08/2002, 04:57 AM
مشكوره اختي على طرح هذا الموضوع...

واقوووووول لعروس الصحه نفع الله بك ...وجزاك الله خير..

عروسة البحر
26/08/2002, 12:16 PM
اشكرك جمال الحب على الرد و اشكر سالى كمان
لكن يا جمال الحب انتى شايفة ان المشكلة دية مالهاش حل ؟؟؟؟؟
اصل الخطوط دية شكلها وحش اوى و كمان انا معنديش زيادة فى الوزن و عايزة اسئلك البيبى اويل الى انتى بتستخدمية جاب نتيجة معاكى؟
اختكم عروسة البحر(k)

عطر الحب
26/08/2002, 09:05 PM
عزيزتي سالي اشكرك على ذوقك الجميل.......

اختي عروسه البحر اعتقد ان الاستمراريه هتساعد في اختفائها و شد الجسم بالرياضه بيفرق .....
و بالنسبه للبيبي اويل انا بقىلي اسبوعين فقط بستخدمه بس بصراحه حاسه بفرق من ناحيه ان جسمي مشدود عن الاول و بيلمع و صحي و ناعم و انشاء الله بالاستمرار اعتقد انها هتختفي و ادينا بنجرب

عطر الحب
26/08/2002, 09:18 PM
اختي عروسه البحر لسه قاريه حالا في احد المنتديات ان التدليك بليفه جافه قبل الاستحمام لمده ربع ساعه بيزيل هذه الخطوط و تظهر النتيجه في خلال اسبوعين و الطريقه تكون بالتدليك مع عقارب الساعه......
نجرب و نشوف.....

زهرة الجبل
27/08/2002, 10:27 AM
انا برضوا اعانى من هالخطوط اللى سببها زيادة الوزن ونقصانه اكيد انتى عارفة ;) نحب نقولك ان مفيش داعى تزعلى لانى حتى انا زواجى قريب وحاولت التخلص منها ولكن لم يحدث صحيح خفت لكن لم تختفى نهائيا:mad:
وانا جربت وصفات واجد من المنتدى الحبيب وخاصة وصفات الاخت الغالية جمال الحب
وممكن انتى برضوا تراجعى موضوع بياض بياض طبيعى ويهبل للاخت جمال الحب واكيد هايفيدك واسمعى دائما نصايح جمال الحب لانها خبرة ماشاءالله عليها (k) يلا باى دعواتى

عروسة البحر
27/08/2002, 01:51 PM
عزيزتى جمال الحب اشكرك على المعلومات و سوف ابتدى فى البيبى اويل و الرياضة و اشكرك يا زهرة الجبل على ردك و الف مبروك و عقبالنا كلنا
اختكم عروسة البحر(k)

عروس قديمه
27/08/2002, 02:40 PM
انا اللي اعرفه ان زبدة الكاكاو تقلل من التشققات..لكن مافي شي يزيلها تماما....

حبوبة
27/08/2002, 03:31 PM
تحياتي للجميع.........
عودا حميدا لي ولكم........
عروس قديمة زبدة الكاكاو لاتقلل منها ولكن تحمي البشرة وتقيها......
ولكن كعلاج لا يوجد لها مفعول..

عروسة البحر
28/08/2002, 02:24 PM
اشكرك حبوبة و عروس قديمة على الرد بس انا زعلانة علشان ملهاش حل نهائى يزيلها نهائيا يالة بقى حنعمل اية نصيبى كدة و الحمد للة على كل حاجة:)
اختكم عروسة البحر(k)