المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الليفة المغربية

walaaali
17/04/2009, 03:34 PM
السلام عليكم
انا حبيت النهاردة اكتب موضوعى بخصوص الليفة المغربية لانى فعلا مقتنعة بتاثيرها على ازالة الطبقة الميتة من البشرة
بس المشكلة ان انا من مصر و اللى صعب اوى انى احصل على ليفة مغربية اصلية
كنت عايزة حد يدلنى على اى عطار او شركة او ماركة معينة اقدر اجيبها و لانى ف اشد الاحتياج ليها
اللى تعرف من المصريات ياريت ماتبخلش عليا و تقوللى اجيبها من فين
و اخر كلامى
سلام

SaNdRa2002
17/04/2009, 03:40 PM
انا كنت استخدمها من زمااااااااااااااااان مره في الاسبوع مع الحمام المغربي (الصابون المغربي) كانت روعه بس التكاسل خلاني اهملها فتره طويله ومن زمااااااااااااااان ماعملت في البيت لاني صرت اعمل مره كل شهر في الصالونات بس خلاص ان شاء الله من اليوووم راح ارجع استخدمها كالعاده زي اول مره في الاسبوع بس فعلاً انصحكم يابنات تراها مررررررررررررره رووووووووووعه للجسم وتنظف تمام التمام

زمـــردة
17/04/2009, 04:23 PM
السلام عليكم
انا حبيت النهاردة اكتب موضوعى بخصوص الليفة المغربية لانى فعلا مقتنعة بتاثيرها على ازالة الطبقة الميتة من البشرة
بس المشكلة ان انا من مصر و اللى صعب اوى انى احصل على ليفة مغربية اصلية
كنت عايزة حد يدلنى على اى عطار او شركة او ماركة معينة اقدر اجيبها و لانى ف اشد الاحتياج ليها
اللى تعرف من المصريات ياريت ماتبخلش عليا و تقوللى اجيبها من فين
و اخر كلامى
سلام
هتلاقيها عند اى عطار او صيدلية كبيرة انا كنت جيباها من صيدلية سيف ب25 جنية

GOG0
11/06/2010, 12:59 AM
الى المصرية اللى مش عارفة تجيب الليفة المغربى اتصلى بدليل التليفون 140 واسألى عن اقرب مكان لسكنك للعطارة الهندى هتلاقى فيها انشاء الله انا باجيبها من مدينة نصر ب عشرين جنيه

( الارض الطيبه )
17/02/2011, 08:41 PM
الليفة المغربية الاصلية من الصيدلية وتكون مبطنة من الداخل لعدم جرح الايدي ومن عند العطار ايضا بس بتكون غير مبطنة و تكون اصلية

اتمني يا اختي اكون افدتك