المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اختى بنت عذاري ارجو الرد على سريعاوضرورى

داليا حسن
06/08/2008, 12:51 AM
اختى الغاليه قرات لكى الكثير من الوصفات واعجبنى موضوع لك وتصريح بان ه يمكن ان تفشل الخلطات الطبيعيه عند اى شخص ويكون البديل العلاج العادى
اليك مشكلتى

الاول انا فعلا جربت مسكات قبل كده كتير وبعد كده رحت للدكتور عشان اعالج وشى من الحبوب وكمان شعرى من التساقط
الحمد لله الحبوب راحت مبقتش بتطلع وشعرى كمان مبقاش يتساقط زى الاول يعنى خف
لكن عندى الهالات السمرا مش لاقيه ليها حل مع ان الدكتور كتبلى علاج ليها لكن مفيش فايده فياريت لو حاجه تشيلها لانها طبعا بتخلى منظر العين مش كويس ( فيه ناس قالولى استعمل زيت اللوز الحلو للهالات بس مش عارفه )وكمان عندى مشكله ان فيه زى حفر فى وشى المسامات واسعه شويه برضه ياريت لو حاجه تشيلها

وعلى فكره انا استعملت جلسرين وليمون بس كل يوم بعد الاستحمام لتفتيح الابط وفعلا لاحظت فرق كبير بين الاول ودلوقتى
مستنيه ردك بسرعه لان فرحى بعد شهر

قلبك الأخر
06/08/2008, 03:11 AM
حبابة دخلي ع قسم عذاري واسئليها احسن
هيك بيضيع الموضوع

داليا حسن
08/08/2008, 08:04 PM
شكرا اختى على نصيحتك

داليا حسن
08/08/2008, 08:08 PM
للاسف لم اتمكن لان تظهر رساله
رسالة إدارية
داليا حسن, لا تملك الصلاحية للدخول إلى هذه الصفحة, قد يكون ذلك لإحدى الأسباب التالية:

عضويتك لا تملك الصلاحية للدخول لهذه الصفحة, هل تحاول تنفيذ عمليات إدارية أو تعديل مشاركة لعضوٍ آخر?
إن كنت تحاول إرسال مشاركة فقد يكون حسابك بانتظار الاعتماد أو التفعيل أو إن الإدارة قد قامت بحظرك مؤقتاً أو دائماً

لولّآ-تشآن
08/08/2008, 08:13 PM
ان شاء الله تجااوبك ياقلبي

بس جربي تخفيفين من لونهاا باولاي بالتووت للتفتيح طبعا خفيف مؤقت شوي مادري

اذا بستمر بتخف للابد او لا

انا اسويها ويخف لونها شوي تقريبا 60 % بس انتبهي مايدخل جوة عينك

بس الهالات السودا من برى

و ان شاء الله يعينك ياارب ويوفقك بزواجك ويحليك بعين زوجك

مريومة الامورة
08/08/2008, 08:33 PM
بالنسبة للهالات حطى عليها ماء ورد + نشا ولو بشرتك دهنية زودى نقطتين ليمون

مريومة الامورة
08/08/2008, 08:36 PM
بالنسبة للمسامات الواسعة ادهنى بشرتك بزيت زيتون ثم ا خلطى نشا بماء فاتر وضعى الخليط على وجهك لمدة 20 دقيقة ثم اشطفى وجهك بالماء الدافى ثم البارد وجففية بفوطة ناعمة