المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : بناااات مصر ساعدوووني ... امي طالبتكم...

memo90
25/06/2008, 01:46 PM
هاااااااي بنااات اشلونــــــــــــــــــــ ـكم شخبااركم ...

انا امـــــــي بتنزل مصـــــــــر قريب و قالتلي اسأل بنـــــــــــــات المنـــــتدى عن عنوان ( كـــــــارفـــور ) و ( لـــولـــو هايبر ) بلييييز ابي عنوانهم وين بالظبط.....

و بعــــــــد ابــــــي عناويــــــن مـــــــــــــولات حلـــــوه بمصـــــر و اماكــــن نفس لولو هايبر و كارفووور ...

يارييييييييت تساعدوووني يا احلى بنات (بنات مصر) فدييييتكم ....

و مشكووووورين مقدمااا .....

مع السلااااااااامة ..........

memo90
25/06/2008, 11:15 PM
وااااااااااااااي شدعــــــــــووه يا حافــــــــــــظ و لارد .... هذا و انـــــا طالبتكم و ضروري ابي العناويــــــــــن؟؟ تكفــــوون ساعدونـــــــــــي

عاطفة جياشة
26/06/2008, 09:55 PM
اهلا ميمو
اهلا وسهلا والف مرحب بوالدتك الحبيبة وتنور مصر ان شاء الله
شوفي يا حلوة بالنسبة للمولات في كتير بس مش هتلاقي لا احلي ولا اجمل من سيتي ستارز واركاديا مول
بصراحة انا شايفة ان دول احلي مولات في مصر
في كمان عندنا كارفور في المعادي وعندنا هايبر في حي الشيخ زايد
كل ما علي والدتك الحبيبة انها تقول لسواق التاكسي علي اسم المكان وهو يوصلها لهناك ورحلة موفقة وسعيدة ان شاء الله

memo90
01/07/2008, 05:49 PM
عاطفــــــة جياشـــــــة ...... و الله انــــــج عســــــل

مشكووووووووووورة يالغلا واااااااااااااااااااااايد ع ردج علي و ان شــــــاءالله بقووول حق امي عن العناوين... شاكرتلج ردج وااااااااااااااايد حبوووبه

احلى مصريه؟
10/07/2008, 02:51 AM
حياج اختي ميمي وحيا الله والدتج عندنا

اول شي في اثنين كارفور في القاهره في واحد على اول مدخل مدينه القاهره عند الكليو 20 تقريبآ هو وداندي موول لكن صغير مافي اشياء كثير
وفي هايبر عند حي الشيخ زاايد ويبعد عنه حوالي 10 دقائق بالتاكسي
وفي كارفور الثاني في المعادي تقول حق السواق بس كارفور المعادي وهو يوديها لحد عنده
وفي سيتي ستارز مايعلى عليه واركيديا مول وجاليريا فندق جراند حياة ومركز رمسيس هيلون و جراند مول بالمعادي والسراج مول وجنينه مول بمدينه نصر
اما باسكندريه في كارفور عند الداون تاون وفيه مول سان ستفانو وجرين بلازا وكيروسيز مول وزهران موول... وبس :)

انشالله اكون كفيت ووفيت معاج وقدرت افيدج بشي :) وانشالله تستانس الوالده وتحصل طلباتها..

دمتي بخير..

maro
12/07/2008, 04:03 AM
تيجى بسلامه والدتك والبنات كفو ووفوا اى شئ تحتاجيه اؤمرى