المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : افكار جديده للسبوع

new_mother_of2
18/10/2007, 09:32 PM
السلام عليكم...
انا مشتركه جديده من مصر ... وعايزه افكار جديده للعقيقه اوالسبوع ...بس عايزه افكار جديده جدا وغريبه ... يا ريت تساعدونى ..انا خلاص فاضل شهر واولد وعايزه ارتب كل حاجه قبل الولاده ...ويارب كل اللى عندها فكره تقولها او تنزل صورها ... وياريت يكون موضوع مفيد

new_mother_of2
18/10/2007, 09:52 PM
انا لقيت صور متعلقه بالموضوعحانزلها ممكن تكون مفيده...وحانزل صوراكثر ان شاء الله ... بس انا عايزه افكار عن كيفيه تنظيم الحفله ... " theme" بتاع الحفله ..والحاجات دى ..

Qtr Girl
21/10/2007, 10:33 PM
احنا الخليجين ماعندنا شي اسمه السبوووع

بس انا سويته لرغبة اصدقاءنا المصريين وانا بعد كان خاطري اسويه

اول شي جبته من مصر المنخل ووديه محل الهدايا والتنسيق و زين لي المنخل باللون الابيض والاخضر والازرق

وجبته الشموع وكروت الهدايا والعلب والمقات <<<<<<<<<< صح اسمه والا لا انا بصراحه امووووت عليه

وجبت الاشرطه والهاون بعد

وعملت بوفيه حق 100 شخص

وهدايا للأطفال وتوزيعات للكبار من قطر وطبعا دخلت معاه اكلتنا الشعبيه اللي يسمونها الحسووو ( الحبة الحمرا)

وبعد ماخلصنا من الاسبوع صارت حفله انما ايييييييييييييييييه حق البنات والكبار والرقصصصصص لين الساعه 3 الفجر خخخخخخ

واعتقد اني نسيت اشياء وااايد

new_mother_of2
22/10/2007, 12:12 AM
شكرا جدا... انا كنت ناسيه موضوع المنخل ده ..ان شاء الله حاعمل كده ...بس ليه عملتيه بالوان اخضر ...؟؟؟اللى اعرفه انه يكون يا ازرق يا بينك...على حسب ولد او بنت... ومشكوره حبيبتى :21_149:

اريــــج
27/10/2007, 01:23 PM
عندنا سبوع حبيبتي نسميه ياربي يارحماني

pinky life
29/10/2007, 02:32 PM
في اغنيه حلوه لحماده هلال تصلح للسبوع

maghrabiya
01/03/2011, 11:54 PM
ماشاء الله الله يعطيك العافية