المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : تعالو نخفف الغربه على بعض

روان اشرف عبد الرحمن
02/08/2007, 04:30 PM
انا احب كتير الاصدقاء ولكن بسبب الغربه لا اجد اصدقاء انا مصريه وعايزة اتعرف على بنات مصرين عايشين فى الامارات او اى جنسيه لانى بجد مليت مليت مليت من الغربه انا عارفه زوق كل مغتربه اول ما تقراء كلامى لازم ترد يارب اطلع من وحدتى

ღ الينبوعه ღ
02/08/2007, 04:45 PM
الله يهون عليج غربتج حبيببتي ان شاء الله الغربة صعبة وان شاء الله تلكين بننات وتحجين وياهم

دلوعه امها و ابوها
02/08/2007, 04:58 PM
اختي الله يهون علي كل مغترب غربته و ان شاء الله تلقين وحده تسليك في غربتك يا رب

أسماء زكي الدين
03/08/2007, 03:12 PM
المنتديات منفسنا ومجال لتكوين الصداقات

لكن مهم أن تتعرفي على غير مصريات ...

المصريات ماليين مصر لكن الصداقات دي بتبقى جميلة جدا وهي من مميزات السفر ...

أختك تحب التعرف على الباكستانيين والإيرانيين والعرب والبنجلاديشيين والكثيرات فهي فرصة لن أجدها في بلدي ...

لامينا
03/08/2007, 08:39 PM
يا حبيبتي الغربة صعبة على الكل و صعب الواحد يتعود بعيد عن بلدة و انشاء الله تلكين صديقات و الله يعوضلج تحياتي لكي

دلوعه قطريه
04/08/2007, 08:14 AM
الله يعينج عالغربه

وان شاء الله تلقين صديقات فالامارات

والجاليه العربيه كثيره هناك حاولي تختلطين فيهم وفي اهل البلد وبتكونين صداقات

روان اشرف عبد الرحمن
04/08/2007, 06:09 PM
[SIZE="4"احب اشكركم جميعا على هذة الردود الرقيقه وانا لا اختار جنسيه معينه علشان اصادقها ولكن احسست ان اهل البلد يخافون من الوافدات فقلت مفيش امامى غير المصريين وبعدين هما مليين مصر صح بس هنا مين يعرف مين كل اللى فى مصر بعيد انا مستعدة للتعرف على اى جنسيه لتكوين صداقه حقيقيه
[/SIZE]:9_28::9_28:

جويس
04/08/2007, 07:05 PM
ان شاء ا لله تحصلين صديقات مصريات انا نفس حالتج بحكم ظروف زوجي اكون مره في بلدي الامارات ومره في مسقط بس ليييييييييييين الحيييين ما حصلت ولا اماراتيه هناك معنهم قالولي واااايد اماراتيات في مسقط يالله بخليهااا على الله ولازم اتأقلممممممممم....