المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : بنات ادعولي بجد محتاجه الدعاء

amt_allah
14/10/2006, 01:07 AM
بنات انا بقالي شهر ونص متزوجه واول فتره كان عندي شويه مشاكل في الجماع بسبب خطا من امي ونصيحه غلط ليله الدخله المهم جاتني الدوره اول مره بعد اسبوعين من الزواج اما دلوقت انا فاضل علي الدوره يومين وحجن واكون حامل نفسي اكون حامل لان دي تعتبر اول دوره لي بعد ما اصبح الجماع عندي طبيعي بس انا بجد حموت واحمل فادعولي اني اكون حامل رغم ان زوجي بيحاول يبين لي انه مش مستعجل وعادي احنا بقالنا شهر ونص بس لاكن ماته حاسه انها مشتاقه اوي للموضوع ده هي طيبه اوي معايا بس مش بتبين بس انا بحس انها نفسها لان زوجي البكري بتاعي يا حبيباتي ادعولي يا حبايبي بلله عليكم يمكن اكون انا بقالي فتره مش بدخل بس لاني مش عندي نت في بيبتي وانا بدخل من بيت امي ادعولي

بحرينه
14/10/2006, 01:19 AM
ان شا ءالله اتكونين حااااااااااااااااااامل
بهشهر الكريم شهر الخير والبركات

aboura
14/10/2006, 01:52 AM
يارب تكوني حامل وماتنسي تدعيلي ،، أنا اليوم اجتني الدورة للأسف الشديد ،،

ولايف
14/10/2006, 02:27 AM
انشاالله تكوني حااااااامل

newcat
15/10/2006, 09:54 AM
ان شاء الله تكونى حامل
وممكن تعملى تحليل حمل رقمى دلوقتى

قطرية؟
16/10/2006, 07:48 PM
الله يرزقك بالذرية الصالحة وتكوني حامل انشاء الله وانصحك تسويين تحليل دم لنسبه هرمون الحمل لانه ادق واسرع وبيبين الحين

قطرية؟
16/10/2006, 08:07 PM
الله يرزقك بالذرية الصالحة وتكوني حامل انشاء الله وانصحك تسويين تحليل دم لنسبه هرمون الحمل لانه ادق واسرع وبيبين الحين

smsm78
16/10/2006, 08:13 PM

يا رب باذن الواحد القهار تكونييييييييييييييييين حامل
يا رب كل وحدة نفسها تحمل الله يحقق مرادها في هلايام المباركة..

برينسيسة2
16/10/2006, 11:40 PM
انشاء الله تكونين حامل يارب وتبشرينا والله يرزقنا ويرزق كل محرومة امين يارب.........

روز
17/10/2006, 12:07 AM
انشاء الله تكونين حامل يارب وتبشرينا والله يرزقنا ويرزق كل محرومة امين يارب.........

ادعيلي اني احمل وانا بادعيلك

amt_allah
17/10/2006, 11:18 PM
بنات ادعولي الدوره جتني خلاص ادعولي بس ربي ييسر لي الحمل واطلع حامل الشهر اللي جاي بجد محتاجه بجد اني احمل معرفش من زمان وانا بنت وانا حموت وابقي ام نفسي يبقي عندي بنوته بتاعتي انا مش بتاعت حد لدرجه اني جتلي فتره من كتر حبي لاني عايزه اربي اي حاجه كنت بشتري عصافير وماما تطيرهم وجبت قطه وماما كرشتها بعد اسبوع نفسي اطلع الكبت بتاعي ده في حاجه عايزه بنوته ااكلها واربيها واعلمها الصلاه وكل حاجه وتبقي صحبتي وتسليني لاني بعد تقريبا 18 ساعه يوميا لوحدي و زوجي بينام الباقي يعني طول اليوم لوحدي

selinaa
18/10/2006, 07:33 AM
يالله يارب يرزقك بالنت او الولد الصالح
وتفرحين فيهم بعد وتفرحينا معاك
يارب ترزقك بحق هذه الايام المباركه

مرموم
18/10/2006, 09:13 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

هلا بيكي أختي أمة الله...

أول شيء أختي مفروض تعرفي إنه لازم يصير جماع في أيام التبويض...

يعني 3 أيام متتالية يصير فيها جماع علشان بإذن الله تضمني يحصل الحمل...

أعطيني تاريخ آخر دورتني علشان نشوف دورتك منتظمة أو لأ...

و ممكن تشوفي هذا الموضوع...و أول ما تحسي بنغزات في المبايض و تشوفي الإفرازات...إعرفي إنها أيام تبويض...الموضوع من هنــــا (http://www.3roos.com/forums/showthread.php?t=139113&highlight=%C8%ED%C7%D6)

شوفي أختي...القلق و الرغبة العارمة للحمل علطول ترفع هرمون الحليب ( هرمون الأمومة )...و هذا الهرمون لما يرتفع...يقف التبويض...و تلاقي الدورة تأخرت...و يحصل عندك مشاكل...

لذلك هدّي نفسك و هدّي أعصابك...و إستغلي هالأيام المباركة في التقرب من الله عز و جل...و إسأليه أن ييسّر لك أمورك...

و بتلاقي نفسك حملتي علطول :)

عروس حيرانه
18/10/2006, 10:18 PM
انشاالله تكوني حااااااامل وتبشرينا
ربي لا ترها فردا وانت خير الوارثين