تسجيل الدخول

مشاهدة النسخة كاملة : ساعدونى يابنات ربنا يكرمكم البس ايه فى سبوع البيبى بتاعى

roshy&hany
14/07/2005, 04:52 AM
السلام عليكم .. هاى يابنات عاملين ايه ؟؟ انا مش حاطول عليكم بس كنت عايز اطلب منكم طلب وياريت تساعدونى فيه وخوصا انى متاكدة ان حلاقى عندكم افكار جهنمية انا خلاص هانت وقربت اولد وعقبال كل بنت لما ربنا يكرمها وتتجوز وعقبال كل واحدة متجوزة لما ربنا يكرمها بالذرية الصالحة انشاء الله وتحمل وعقبال كل حامل اما ربنا يكرمها يارب ويقومها بالسلامة هى والبيبى بتاعها هاهاها المهم انا محتارة جدا جدا جدا ومش عارفة البس ايه فى السابع ( السبوع ) طبعا البيبى ومامت البيبى لازم يكونوا اشيك ناس فا لوسمحتم عايزة منكم شوية افكار ولو حتى بسيطة علشان اكون متألقة بيها فى السبوع وياريت اللى عندها افكار بالصور ماتبخلش عليا بيها مع العلم بانى محجبة ونحيفة قليلا وان شاء الله ربنا حيرزقنى بولد .. وشكرا جدا ليكم واسفة لانى طولت عليكم .. مستنية منكم الرد بسرعة

Marshmallows
14/07/2005, 05:23 AM
الف مبرووك والله يتمم لك على خير

شفت في مسلسل لسمية الخشاب دووم تلبس جلابيات حلوه

انتي لأنك بتكونين توك والده لبسي جلابيه بس تكون كشخه و مرتبه

ولو كنتي متحجبه ممكن تسوين لفه او شيله مناسبه

احس الجلابيه احلى ومناسبه اكثر ،، هذا حسب اللي اعرفه عن الـ سبوع عندكم

تفضلي هذه الروابط ان شاء الله تلقين فيها موديل مناسب

الرابط الأول (http://www.3roos.com/forums/showthread.php?t=135157)
الرابط الثاني (http://www.3roos.com/forums/showthread.php?t=133425)

نجوم الليل
14/07/2005, 06:36 AM
انا بعد اقول احلى شي الجلابية

وافضل انك تلبسي جلابية على الطراز الخليجي او الكويتي مثل اللي تجي جلابية وفوقها غطى او بشت

وبجذي تكونين مميزة ومرتبة وخصوصا ان الاغلب عندكم يلبسون الجلابيات المصرية
فانتي اكسري القاعدة

ومشان تحصلي الجلابيات الحلوة دوري هنا في المنتدى في ركن الازياء وان شاء الله راح تلاقي اللي يعجبك

الله يقومك بالسلامة

roshy&hany
21/07/2005, 08:59 PM
مرسيه رعبوب مرسيه نجوم الليل انا فعلا فكرت فى عباية وشكر خاص جدا جدا جدا ليكى يارعبوب وخصوصا انى اتفرجت على سبوع سمية الخشاب اللى كان فى مسلسل الحقيقة والسراب وشفت العباية المطرزة الجنان اللى كانت لبساها وفكرت انى البس حاجة زى كدة فى السبوع ان شاء الله ومرسيه على الروابط جدا يارعبوب ........ واكيدحادور فى ركن الازياء يانجوم الليل وانا مقدرة تعاونكم ده معايا جدا ربنا يكرمكم يارب

كاردينيا
22/07/2005, 09:01 PM
انـــــــــــا من ناحيتـــي انصحــــــــــك (r)
بأنــــــــــك تلبسيـــــــــــن شــــــــي نــــــــاعـــــــــم ولـــــــــــونـــــــــه فاتــــــــــح
وانشــــــــــاء اللــــــــــه افـــــــــراحـــــــــك دووووووووووووم :flower::flower::flower: