روابط قد تهمك :
فساتين العروس | تسريحات | تنظيم الاعراس | زخرفة | عالم حواء

النتائج 1 إلى 2 من 2

الموضوع: منتجات من اوريفليم و افون

عروس جديدة

منتجات من اوريفليم و افون

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

تحية طيبة للجميع .. الحاجات دي كانت جايالي هدايا و منفعتش معايا البارفانات حسيتها تقيلة عليه و المنظف بأمانة كان حلو (و للأمانة هو مش بيعالج جفاف البشرة لو البشرة ناشفة لكن مش بيزود و مش بينشف البشرة لو هي مش ناشفة) بس أنا بشرتي حساسة جداً و الدكتورة قاليتلي مستخدمش غير شامبو جونسون للأطفال .. أنا حطيت الصور عشان تتأكدوا من الكمية المستخدمة من كل حاجة و طبعاً أنا بريئة من أي استخدام حرام

اللي محتاجة حاجة تبعتلي على الخاص عشان تاخد رقمي و نتفق على الميعاد بس رجاءاً تكون جادة .. ممكن اقابلها في كوبري القبة خارج محطة المترو أو عند الماكينات لو انتي هاتكوني في المترو أو في روكسي عند العبودي أو حلمية الزيتون عند محطة المترو برضه من بره أو ميدان المطرية

نبدأ بسم الله ..

بارفان رير بيرلز .. مستخدمتوش غير مرة أو مرتين بالكتير أول ما جالي و دي صورتة عشان تتأكدوا .. بـ 45ج
    و مع ان البارفانات مبيكونش ليها تاريخ صلاحية لكن للأمانة مكتوب عليه ES 050612

بارفان سليبر ب 45ج و برضه للأمانة مكتوب عليه ES 161010

أخر حاجة منظف ميلك أند هاني ب 30ج انا استخدمت من حاجة بسيطة لغاية العلامة الحمرا اللي عملاها و لو ركزتوا في الصورة هتتأكدوا و تاريخ الانتهاء EX 1 7 16 يعني لسة اكتر من سنة و نصف عليه

و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

عروس جديدة

رد: منتجات من اوريفليم و افون

31 مشاهدة و مفيش حتى دعوة حلوة