روابط قد تهمك :
فساتين العروس | تسريحات | تنظيم الاعراس | زخرفة | عالم حواء

صفحة 8 من 15 الأولىالأولى 123456789101112131415 الأخيرةالأخيرة
النتائج 106 إلى 120 من 211

الموضوع: شات منتظرات الحمل وامهات المستقبل القريب باذن الله لشهر شعبان/يوليو

عروس مبدعة الصورة الرمزية L O L Y
    معلش اخر مرة اليو اس يى خلص اعااااااا بس اللى فهمتوا ان شرين حامل الف مبروك رينا يكملها على خير يارب يااااااااااااااااااارب ومها حامل فى بنوتة ربنا يقومها بالسلامة يارب يارب وشوشو عاملة ابة يام معدة رقيقة ههه ها استقريتى على اية روكا ولا ليلى ولا اية المهم رينا يقومك بالسلامة وهدى عاملة اية وبيلا سفاربيها كوبس انك سافرتيها خليها تتجرا ان بابا وماما سافروا اسكندرية النهاردة وكاتوا عايزبن ياخدوا سما بس اكمنهم راحوا بدرى اوى اتا والله ساعات بسبها عند جدنها ام باباها ونلعب ولا تسال عليا خال اكمنها بنلعب مع ولاد الجبران ههههه ولما تبجى تنام تفول لعمتها اروح اتام بفى عند ماما هههه ماجدة ام احمد احمودك عامل اية فرب يطعم تطعيم ال6 شهور وشودة برضك فربن الفرق بينهم 10 اياااااااام

امونة ام سى عمر عامل اية معاكى وانتى عامل معاة اية وفكرينا بتطعيم الست شهور وبيبفى اياام اية وايدك اخيارها اية اتحسنت ولسة بتاخديلها خفن الكورتيزون دعدع عامبة اية وعمك ربدو اخبارو اية ومن المرة اللى فاتت قريت ان انتوا نازلين هاتستقروا فى مصر ربنا يرزق يارب ويجيببكوا بالسلامة بارب ساااااااااارة واخشاتى واخبارك اية مانيا يفالى كتير مشوفتكيش واخيار الحمل اية وعاملة اية وابندتى تتحركى ولا لسة بوسى سور الصين العظيم عاملة اية والانسة جودى اخبارها اية تميمة عاملة قدر الله وماشاء فعل وان شاء الله الشهر الجاى بنوفى كل خير بازت الله مى اسفريتى على دكتور ولا باربتنى كنت اعرف والله ومكنتش فصرت والله وان شاء الله خير سوشيت اخبارها اية وجوزه اشتغل ولا لا ودينا يابنات فبن وامنية

معلش فى بنات تانى هاجى اسلم بس ابونا الغول جوزى هاقوم احضر عشا بس وهاجة اسام على عيوس ومبرا مونى

عروس ماسية الصورة الرمزية أجمل ايام العمر
    صباح الفل عليكم ...

لولى @ انا تمام الحمد لله و النهاردة اول يوم فى التاسع الحمد لله ... و بيلللا سافرت و الاسبوع عدى بسرعة الحمد لله و هتيجى بكرة باذن الله مع ماما و اخويا و انا هروح للدكتور السبت ان شاء الله و اكييييييييييييييد هتهزأ لانى بقالى شهر مرحتش و كمان خاسة 2 كييييييلو .. ربنا يستر

انا جيت تانى هههه عشيت ابونا الغول وجيت ههه ميرا اخيارك اية واحشانى والله وحمد على سلامة جوزك والبنات عاملين اية ها اتجرتى ولا لسة ةاجازة سعيدة عليكى يارب عيوووووووووووووش ميروووووك يامزة فاصببك 7 ايام وتيفى عروسة ربنا يتمللك على خير يارب ياااااااااااااااااااااااا اااااااارب موتى ازبك واخبار افراحك اية بارب ايامك كلها تبفى افراح وسعادة يارب

نفسسسى افهم بقيتوا بتروحوا فييييييييييييييييين ...؟؟

طيب اتكلمى انتى يا اديتا ... شايفاكى تحت

عروس نشيطة
    السلام عليكم ازيك يا هدى؟؟

عروس مبدعة الصورة الرمزية ra_tamima
    كله ناااااااااااااااااااااايم ليه (((((((((((((((((((((

مشرفة سابقة الصورة الرمزية @ green apple @
    اللهم جملني في عين زوجي الذي اخترته لي وقربني الى قلبه واجعلني الزوجة الوحيده له وارزقني ذرية صالحة منه *اللهم ارزقني حبه وارزقه حبي وارزقنا حب وجهك الكريم وطاعتك*اللهم احفظه لي يا أرحم الراحمين..يا ذا الجلال والإكرام...ربى عوضنى خيرا عن ابنتى عاجلا
    السلام عليكم

ازيكو كلكو

وحشتونى اوي

بجد وحشتوني

كدا ولا اى حد منكو يسال عليا دا مكنش رغي وشات اللى كان بينا يعني

ياريت اللى موجود يطمنى على اخباركو

انا جيييييييييييييت

روحت للدكتور الضهر و قاللى ان النونة وزنها حلو ما شاء الله 2 كيلو و 800 جرام و قاللى ده وزن مناسب قوووى و قاللى ان اخرى يوم 17 - 7 ... و لو انا عايزة اولد يوم 13 اخد حقن الرئة قلتله لا مش مستاهلة و استنى ل 17 ... قاللى اصلا كمان ممكن في الغالب منستناش ل 17 لان البيبى في السونار مدية ميعاد بدرى ان اخر التاسع 22 ... فقالى متسبقيش الاحداث و الامور هتوضح اكتر يوم السبت الجاى باذن الله

عروس مبدعة
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أجمل ايام العمر مشاهدة المشاركة
    انا جيييييييييييييت

روحت للدكتور الضهر و قاللى ان النونة وزنها حلو ما شاء الله 2 كيلو و 800 جرام و قاللى ده وزن مناسب قوووى و قاللى ان اخرى يوم 17 - 7 ... و لو انا عايزة اولد يوم 13 اخد حقن الرئة قلتله لا مش مستاهلة و استنى ل 17 ... قاللى اصلا كمان ممكن في الغالب منستناش ل 17 لان البيبى في السونار مدية ميعاد بدرى ان اخر التاسع 22 ... فقالى متسبقيش الاحداث و الامور هتوضح اكتر يوم السبت الجاى باذن الله
    ربنا يقومك بسلامة انتي والبيبي ياهدي امانة عليكي متنسناش في الدعاء

ربنا يخليكى يا ريرى و متقلقييييش هدعيلكم كلكم واحدة واحدة باذن الله

عروس مبدعة الصورة الرمزية حبيبى يارسول الله
    يتصفح الموضوع حالياً: 5 (3 من الأعضاء و 2 من الزوار) حبيبى يارسول الله, ‏ra_tamima, ‏ريـري

ازيكم اخباركم اية
    عندنا ضيوف معنا زوار

مرحباااااااااااااااا

عروس مبدعة الصورة الرمزية ra_tamima
    ربنا يكملك على خير ياهدى ويقومك بالسلامه يارب وتجيبى بنوته زى القمر زيك كده انتى وبيلا وبرضه متنسناش ف الدعاء ههههه

ساره كلنا سالنا عليكى ياجميل وع الفيس كمان انتى كنتى فين يابنتى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟

ربنا يخليكى يا رشا و عقبالك عاجلا غير آجلا اللهم آميييييييييييييين

و الدعاء متوصنييييييييش باذن الله