روابط قد تهمك :
فساتين العروس | تسريحات | تنظيم الاعراس | زخرفة | عالم حواء

صفحة 35 من 35 الأولىالأولى ... 2526272829303132333435
النتائج 511 إلى 516 من 516

الموضوع: o.O ( هنــا .. تقييـم لأفضـل الـردود ... " الجـزء الثـاني " ) O.o°"

عروس ماسية الصورة الرمزية ...( هنوده )...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

(f)

عنوان الموضوع الجديد

هو

7
    7
    7
    7
    7
    7
    7
    7
    7
    7
    7
    7
    7
    7
    7
    7
    7
    7

[blink](( الحريه ))[/blink]

موفقين جميعا ... مع خالص حبي

... (( هنوده )) ...

:15::15::15:

عروس ماسية
    الف مبرررررررررررررررررروك هنووووده

عروس ماسية الصورة الرمزية الملكه فريده
    موضوعك مهم اوى يا هنوده
    يمكن اكون للاسف مش عندى موهبة الكتابه دى بس هقول رأيى مش للفوز ولكن يكفينى المشاركه وسط اقلام الاخوات العزيزات

الحريه للاسف ناس كتير بتفهمها غلط .. مش الناس وبس ..لا والدول كمان
    تيجى نبدأ بالدول؟؟؟
    مين اكتر دوله تنادى للحريه؟؟؟؟؟؟؟ طبعا عارفنها ....... امريكا ويقال عنها كمان بلد الحريه
    ويتباهوا كمان بالتمثال اللى موجود فى بلدهم (تمثال الحريه) .... هنلاقيها بتنادى بيها فى العالم كله الا فى بلدهم
    ازاى نقول عندهم حريه واحنا شايفين وسامعين اللى بيحصل فى معتقل جوانتناموا؟؟؟؟؟؟؟؟ اللى اكيد مش هيختلف عن اللى كان بيحصل فى سجن ابو غريب ومنتهى الادميه المنتهكه هناك
    وطبعا غير امريكا فيه كتيييييييييييييير بس يكفى الاشاره لاكبر دوله فيهم

طيب نسيب الدول ونشوف مثلا الاعلام من تليفزيون وصحف
    برضه بينادوا بالحريه والديمقراطيه وان كل واحد حر انه يقول رأيه ولا اعتراض عليه
    التليفزيون ملياااااااااااااااااااان قنوات فضائيه هدفها الاول والاخير الربح ..... اول ما تحصل اى حادثه مثلا تلاقى كل البرامج بتناقشها وتستضيف اهل الجانى واهل المجنى عليه واهل القانون واهل الصحافه واهل واهل..... وكل واحد يقول اللى على مزاجه ...... ماهى حريه بقى
    وفى الاخر نكتشف كدب كل اللى اتقال (طبعا مش بقول ان ده بيحصل فى كل الحوادث او البرامج بس الغالب بيكون كده)
    وكذلك الصحف تكتب...... فلان قال .... وفلان التانى قال حاجه تانيه تكذب الاولى ....... وتالت قال حاجه غير اللى فاتوا ونلاقى نفسنا فى الاخر تايهين ومش عارفين مين الصح ومين الغلط والنتيجه فى الاخر وللاسف....... عدم الثقه فى الاعلام

بلاش كل ده نتكلم على مستوى الافراد
    اسألى اى بنت عن معنى الحريه عندها هتقول ايه؟؟؟؟؟؟؟ انى البس زى ما احب انا حره..... امشى ووجهى ملياااااااااان الوان وانواع من المكياجات لا حصر لها اصل انا حره اعمل اللى انا عايزاه........ اروح الكليه ومحضرش محاضرات ولا سكاشن لكن اروح اقعد مع اصحابى نفطر ونتغدى ونتسلى ونتكلم مش عايزه احضر دروسى انا حره(وبرضه اكرر مش الكل كده دى امثله)

ولو سألنا الاولاد هيقولوا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اخرج وقت ما احب وارجع وقت ما احب انا كبير وحر اعمل اللى انا عايزه......... مزاجى اشرب سجاير ادمر صحتى وفلوسى مش مشكله بس هابان وسط الناس اد ايه كبرت وبشرب سجاير انا حر يا اخى

يا شبابنا الحريه مش فسح وخروج ودخول ...... الحريه مسئوووووووووووليه
    عشان ابقى حر لازم ابقى مسئول عن نفسى وعن تصرفاتى لازم حريتى تخدمنى مش تدمرنى

الحريه انى اعبر عن رأيى ولكن من غير ما اضر نفسى ولا غيرى......... من غير ما اخرج عن تعاليم الاسلام والدين
    الحريه انى اقول الحق واامر بالمعروف وانهى عن المنكر مش انى اقول اى كلام وخلاص

انا اسفه لو كنت طولت عليكى يا هنوده بس بجد موضوع الحريه ده مفهوم غلط وممكن اكون مع طول الكلام مقدرتش برضه اوصل اللى عايزه اقوله لانى زى ما قولت افتقر الى موهبة الكتابه ولكن قولت اللى فى بالى دلوقتى واتمنى ان يصل منه ولو 10%
    وشكرا

الله يبارك فيج عزيزتي ساروووونه

في إنتظار مشاركتج يالغاليه

هلا وغلا بالغاااااااليه عروسه

(f)

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة على طريق العرس مشاهدة المشاركة
    موضوعك مهم اوى يا هنوده
    يمكن اكون للاسف مش عندى موهبة الكتابه دى بس هقول رأيى مش للفوز ولكن يكفينى المشاركه وسط اقلام الاخوات العزيزات

مشاركتج الأهم يالغاليه أنا متأكده أنج شاطره وموهوبه :wink:

بارك الله فيج عزيزتي

(f)(f)(f)

الحريه للاسف ناس كتير بتفهمها غلط .. مش الناس وبس ..لا والدول كمان
    تيجى نبدأ بالدول؟؟؟
    مين اكتر دوله تنادى للحريه؟؟؟؟؟؟؟ طبعا عارفنها ....... امريكا ويقال عنها كمان بلد الحريه
    ويتباهوا كمان بالتمثال اللى موجود فى بلدهم (تمثال الحريه) .... هنلاقيها بتنادى بيها فى العالم كله الا فى بلدهم
    ازاى نقول عندهم حريه واحنا شايفين وسامعين اللى بيحصل فى معتقل جوانتناموا؟؟؟؟؟؟؟؟ اللى اكيد مش هيختلف عن اللى كان بيحصل فى سجن ابو غريب ومنتهى الادميه المنتهكه هناك
    وطبعا غير امريكا فيه كتيييييييييييييير بس يكفى الاشاره لاكبر دوله فيهم

طيب نسيب الدول ونشوف مثلا الاعلام من تليفزيون وصحف
    برضه بينادوا بالحريه والديمقراطيه وان كل واحد حر انه يقول رأيه ولا اعتراض عليه
    التليفزيون ملياااااااااااااااااااان قنوات فضائيه هدفها الاول والاخير الربح ..... اول ما تحصل اى حادثه مثلا تلاقى كل البرامج بتناقشها وتستضيف اهل الجانى واهل المجنى عليه واهل القانون واهل الصحافه واهل واهل..... وكل واحد يقول اللى على مزاجه ...... ماهى حريه بقى
    وفى الاخر نكتشف كدب كل اللى اتقال (طبعا مش بقول ان ده بيحصل فى كل الحوادث او البرامج بس الغالب بيكون كده)
    وكذلك الصحف تكتب...... فلان قال .... وفلان التانى قال حاجه تانيه تكذب الاولى ....... وتالت قال حاجه غير اللى فاتوا ونلاقى نفسنا فى الاخر تايهين ومش عارفين مين الصح ومين الغلط والنتيجه فى الاخر وللاسف....... عدم الثقه فى الاعلام

بلاش كل ده نتكلم على مستوى الافراد
    اسألى اى بنت عن معنى الحريه عندها هتقول ايه؟؟؟؟؟؟؟ انى البس زى ما احب انا حره..... امشى ووجهى ملياااااااااان الوان وانواع من المكياجات لا حصر لها اصل انا حره اعمل اللى انا عايزاه........ اروح الكليه ومحضرش محاضرات ولا سكاشن لكن اروح اقعد مع اصحابى نفطر ونتغدى ونتسلى ونتكلم مش عايزه احضر دروسى انا حره(وبرضه اكرر مش الكل كده دى امثله)

ولو سألنا الاولاد هيقولوا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اخرج وقت ما احب وارجع وقت ما احب انا كبير وحر اعمل اللى انا عايزه......... مزاجى اشرب سجاير ادمر صحتى وفلوسى مش مشكله بس هابان وسط الناس اد ايه كبرت وبشرب سجاير انا حر يا اخى

يا شبابنا الحريه مش فسح وخروج ودخول ...... الحريه مسئوووووووووووليه
    عشان ابقى حر لازم ابقى مسئول عن نفسى وعن تصرفاتى لازم حريتى تخدمنى مش تدمرنى

الحريه انى اعبر عن رأيى ولكن من غير ما اضر نفسى ولا غيرى......... من غير ما اخرج عن تعاليم الاسلام والدين
    الحريه انى اقول الحق واامر بالمعروف وانهى عن المنكر مش انى اقول اى كلام وخلاص

انا اسفه لو كنت طولت عليكى يا هنوده بس بجد موضوع الحريه ده مفهوم غلط وممكن اكون مع طول الكلام مقدرتش برضه اوصل اللى عايزه اقوله لانى زى ما قولت افتقر الى موهبة الكتابه ولكن قولت اللى فى بالى دلوقتى واتمنى ان يصل منه ولو 10%
    وشكرا

ماااااشاء الله (y)(y)(y)

الله يبارك فيج عزيزتي ويزيدك حكمة على حكمة

:wink:

صحيح كلامج عزيزتي أنا من كمن يوم شفت برنامج فالتلفزيون رياضي وصراحه أنصدمت من الأسلوب الرديئ والعدواني فالبرنامج

:eek:

أسلوبهم وأخلاقهم مع بعضهم لا تمت للإسلام بصلة الله يهديهم

تحسين أن في تحدي منو بيرفع صوته أكثر ومنو بيهين الثاني أكثر

:ss:

هم فإعتقادهم أن هذا يسمونه حرية راي وحرية تعبير (( وتحضر ))

هذا ليس تحضرااا إنما تخلف

(n)

بارك الله فيج عزيزتي

أسعدني مشاركتج العذبه والحكييمه

أتمنى لك الفوز

(f)

مشرفة سابقة الصورة الرمزية أم المهند
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ،،

أخواتي الرائعات ، اسمحوا لي أن أغلق الموضوع لتجاوزه الـ 500 مشاركة
    أتمنى أن تفتحوا جزء جديد تفاعلا مع موضوع الغالية هنودة بارك الله فيها ،،

كل الشكر على تفاعلكم وحمساكم واستفادتكم الطيبة ،،

أختي s4everk