روابط قد تهمك :
فساتين العروس | تسريحات | تنظيم الاعراس | زخرفة | عالم حواء

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 29

الموضوع: تجمع لبنات وسيدات امريكا(تعالو نتكلم عن منتجات الشعر)

عروس مشاركة

تجمع لبنات وسيدات امريكا(تعالو نتكلم عن منتجات الشعر)

السلام عليكم انا بقالي كتير عايزه اعمل الموضوع ده بس برجع اجله بس قلت لازم نتفاعل ونساعد بعض بالذات لان الواحد هنا مش عارفه ايه الشامبو والكريم الكويس للشعروكمان حمامات الشعر فعلشان كده ياريت كل واحد تقول ايه حمام الكريم كمان الزيت الكويس ونوع شعرها علشان كلنا نستفيد لاني جربت حاجات كتير ومش عارفه لو جبت ومكنتش حلوه بتضايق فياريت يعجبكم الفكره ونتواصل وكمان عن المكاوي بتاعت الشعر والسيرم وحاجات تانيه كتير تعالو بس واحنا هنتسلي ونستفيد:87457::21_8:
    التعديل الأخير تم بواسطة many*bass ; 20/07/2008 الساعة 07:51 AM

عروس رائعة
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة many*bass مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم انا بقالي كتير عايزه اعمل الموضوع ده بس برجع اجله بس قلت لازم نتفاعل ونساعد بعض بالذات لان الواحد هنا مش عارفه ايه الشامبو والكريم الكويس للشعروكمان حمامات الشعر فعلشان كده ياريت كل واحد تقول ايه حمام الكريم كمان الزيت الكويس ونوع شعرها علشان كلنا نستفيد لاني جربت حاجات كتير ومش عارفه لو جبت ومكنتش حلوه بتضايق فياريت يعجبكم الفكره ونتواصل وكمان عن المكاوي بتاعت الشعر والسيرم وحاجات تانيه كتير تعالو بس واحنا هنتسلي ونستفيد:87457::21_8:
    بصى يا جميل
    مع انى مش عايشه فى امريكا بس نصى التانى عايش هناك ( خطيبى ربنا يخليهولى يارب
    بصى
    بيجبلى شامبو حلو اوى هو والبلسم بتاعه بجد احسن نوعه جابه كان suave كان بتاعى بالفراوله بوتاع اختى بالصبار الاتنين كانو روعه
    وحاليا جايبلى دوف بالسيرم برده حلو بس لسه مش استعملته غير مرتين

بجد قولولى حاجه تعمل تطثيف للشعر اقدر اجبها من هناك
    وقولولى ايه احسن مكواه سيراميك عندكم
    انا لاقيت حاجات كتيره فى وول مارت بس مبقتش عارفه انهى الاحسن

عروس مشاركة

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mashimaro16 مشاهدة المشاركة
    بصى يا جميل
    مع انى مش عايشه فى امريكا بس نصى التانى عايش هناك ( خطيبى ربنا يخليهولى يارب
    بصى
    بيجبلى شامبو حلو اوى هو والبلسم بتاعه بجد احسن نوعه جابه كان suave كان بتاعى بالفراوله بوتاع اختى بالصبار الاتنين كانو روعه
    وحاليا جايبلى دوف بالسيرم برده حلو بس لسه مش استعملته غير مرتين

بجد قولولى حاجه تعمل تطثيف للشعر اقدر اجبها من هناك
    وقولولى ايه احسن مكواه سيراميك عندكم
    انا لاقيت حاجات كتيره فى وول مارت بس مبقتش عارفه انهى الاحسن
    انا بشكرك علي الرد بصي في انواع كتير للمكاوي حسب نوع شعرك بس السيراميك كله حلو وه موقه كوناير بتاع لمكاوي شوفي واختاريhttp://go.3roos.com/sist8t5eQQ8
    وابقي قولي عملتي ايه

عروس رائعة
    انا بشكرك علي الرد بصي في انواع كتير للمكاوي حسب نوع شعرك بس السيراميك كله حلو وه موقه كوناير بتاع لمكاوي شوفي واختاريhttp://go.3roos.com/sist8t5eQQ8
    وابقي قولي عملتي ايه
    ميرسى يا جميل

عروس مشاركة الصورة الرمزية love uae
    انا بعد صار لي ست شهور و دايخة ادور منتجات حلوة لشعر ...
    مكن حد يفيدنا ... ابي علاجات لشعر المتقصف

عروس مشاركة

تجمع بنات امريكا

السلام عليكم انا بقالي كتير عايزه اعمل الموضوع ده بس برجع اجله بس قلت لازم نتفاعل ونساعد بعض بالذات لان الواحد هنا مش عارفه ايه الشامبو والكريم الكويس للشعروكمان حمامات الشعر فعلشان كده ياريت كل واحد تقول ايه حمام الكريم كمان الزيت الكويس ونوع شعرها علشان كلنا نستفيد لاني جربت حاجات كتير ومش عارفه لو جبت ومكنتش حلوه بتضايق فياريت يعجبكم الفكره ونتواصل وكمان عن المكاوي بتاعت الشعر والسيرم وحاجات تانيه كتير تعالو بس واحنا هنتسلي ونستفيد

عروس مبدعة
    اوكيه انا معاك بس ليش مسميه موضوعك >> تجمع بنات امريكا ؟؟

عروس مشاركة الصورة الرمزية الراحله لله
    ايه والله صادقه ليه مسميه نفسك تجمع بنات امريكا اهلا وسهلا فيك قلبوووووووو انا بنسبه لي استخدم زيت النارجين والخزوع بس رائحة كريهه بس خليه 4 ساعات ثم غسليه تحياتي باااااااااااااااااااااااي :87457:

عروس نشيطة
    انا اخر سفرة ليه لامريكا جبت مجموعة دوف كلها
    وصراحة روعة
    وشعري نعومة ولمعان بعد طول اهمال

عروس مبدعة
    وانا مثلكم ادور على منتجات تعطي لمعه للشعر والحين استخدم منتجات بانتين ان شاء الله اجرب مجموعه غارنييه اتمنى البنات يفيدونا اكثر تسلمي على موضوع فديتج :87457:

عروس مشاركة

والله بشكر كل الي نوره الموضوع وتسلموا علي مشاركتكم وانا جربت حمام كريم حلو اوي واتمني تقولوا رائكم فيه وهو hair mayonnaise وده حلو تستخدميه بعد ماتغسلي شعرك وتسبيه ساعتين لو عندك وقت مش عندك 15 دقيقه ولمعان ونعومه وترطيب معلش هي الصوره بتاعته العلبه فاضيه لانها خلصت وعايزه اجيب تاني هتلقوه في تارجت وفي والجرين في اي مكان سعره 10 دولار وان شاء الله انزلكم كمان كريم وزيوت استعملتها وصورها مره تانيه قريبا

عروس مشاركة
    علشان الموضوع ده يخص البنات الي عايشين في امريكا ومنتجات امريكا وشكرا لمشاركتكم

عروس رائعة الصورة الرمزية nicolramii
    علشان الموضوع ده يخص البنات الي عايشين في امريكا ومنتجات امريكا وشكرا لمشاركتكم
    شكرا حبيبتي فكرة جميلة لانه في منتجات كتيرة موجودة في امريكا ومش موجودة في البلدان الاخرى ,حبيبتي الحقيقة انا استخدم شامبو من منتجات فروكتيس وماسك للشعر من منتجات نيثروجينا اما السيروم فبستعمل من منتجات فروكتيس ايضا احسه كتير حلو وخفيف وقبل كنت استعمل سيروم من منتجات جون فريدا وحلو كتير بس شوي ثقيل واحب ازيد من الشعر بيت كبسولات فيثامينE كتير مفيدة للشعر المتقصف, اما مكوات الشعر اللي عندي ماركة Remington وانا اشتري كل هذول وكمان الكريمات الخاصة بالبشرة والجسم من عند Target اما الزيوت فدورت عليهم ما لقيت الا زيت الصبار وزيت حبة البركة وزيت شجرة الشاي وزيت الصبار وزيت فيتامينE لذلك انا بشتري الزيوت من الجزائر كل مرة انزل ازور اهلي بجيب معي الزيوت اللي احتاجها من اي نوع بكميات كبيرة وحبيت اسال اذا في وحدة تعرف ماركة كريم لمنع نمو الشعر موجود في امريكا لاني لما بسال البياعين هون ما بيعرفو شئ عنه, موفقة اختي اذا عندك سؤال لي انا حاضرة بس انتي في اي ولاية في امريكا؟؟؟

ماني باس وينك؟؟؟؟

وحبيت اخبرك انه اليوم لقيت زيت اللوز وزيت الجوز وزيت جوز الهند وزيت الجوجوبا وزيت شجرة الشاي وزيت فيتامينE كله في محلات shows حبيت اخبرك يمكن تستفيدي وكمان لقيت زيت الافندر وماء الورد في سوبرماركت الهول فود وانشاء الله اكون افدتك شوي.

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة